Nem kell bocsánatot kérned, nem azért írtam, csak a bal oldalon, a keresőbe beírod, hogy pl.: "km jeladó" és csak azt a néhány hsz.-t kell elolvasnod, mint ahogy másnak is... :-)
Az a porlaszto az egy injektor ugyanolyan elektromosan számitogép vezérlésel kapja az üzemanyagot.Arra lennék kiváncsi ha porlasztot cserélek kell-e gépen illeszteni??
Mondjuk neki dízeles van, amibe ugye nincs injektor. Másrészt ha már ki kell cserélni egy porlasztót, akkor annak oka van, amit ki kell vizsgálni, és nemcsak nekiesni kicserélni, mint egy gyertyát.
Szeretném megkérdezni valaki esetleg tudja-e ha injektort cserélek mondjuk felujitotat akkor csak kicserélem és ennyi vagy számiogépen is összekel hangolni???
Szeretném megkérdezni valaki esetleg tudja-e ha injektort cserélek mondjuk felujitotat akkor csak kicserélem és ennyi vagy számiogépen is összekel hangolni???
Szia! Egy az egyben ez a típusom van. Gyertya gondoknál csinálta ezt, igaz a második napon már a motor is dadogott. Na meg nyáron, mikor lemostam a motort, s mig ki nem száradt.. ☺️
Szerintem valahol itt lesz a gond, de több kolléga pontosabb irányt fog mutatni, amit érdeklődéssel várok én is.
1.2-es 16V 2006-os Thalia. Tegnapelőtt reggeli indulás után nem sokkal (kb 20 m-t mentem vele) elkezdett villogni a motor visszajelző lámpa. Villogott fél percig kb, leállítottam, majd újraindítottam az autót, azóta nem villogott. Tegnapi nap reggel indulásnál, amíg lekaparom a jeget a kocsiról (kb -5 °C volt) beindítottam az autót, mondva, hogy lemegy a pára addig is. Kiszállok a kocsiból, elkezdem kaparni a jeget, és lefulladt az autó. Ma szintén ugyanez. Valaki tud valami ötletet adni? Kocsi használva van pályán, városban 30-70%-ban, 82e Km van benne, júniusban volt műszakin, előtte szervízben mindent átnézettem velük, olajcsere, légszűrő csere, hasonlókat megcsináltattam. ötlet, hogy mitől lehet? Eddig ilyen jelenséggel nem találkoztam. Köszönöm előre is a válaszokat.
Ahhoz képest, hogy ezek csak Tesci-s izzók voltak, sokat is bírtak. Most megint Tescos van benne, de fáj a fogam egy pár H7-es Osram Night Breakerre, meg egy párra H1-esből is.
Most egyelőre úgy néz ki, hogy megoldódott. Bár sem a gyújtáskábelek, sem a gyertyák, sem az üzemanyag és légszűrő cseréje, sem a fojtószelepház tisztítása nem segített. Mivel a diagnosztika sem vitt előrébb, mert a szervíz olvasójával nem volt hajlandó kommunikálni az autóm, bezzeg öcsém ELM-jével meg igen. Így megmozgattam a befecskendező szelepek csatlakozóit, és most egy ideje ( kopogjam le ) tökéletesen teszi a dolgát az autó, rángatás nélkül. Viszont abból, amit te leírtál én az alapjárati motor tisztítását javasolnám, neked azzal lesz gondod nagy valószínűséggel! Nekem meg valami kontakt hibám volt. Bár előtte már szedtem le a csatlakozókat, WD-40et is kapott. Most meg le se szedtem, WD-40et se kapott, mégis jó lett! De ez nem is baj! A lényeg, hogy szuperál, és nem rángat. Viszont nemrég 3 napos eltéréssel égett ki a bal, majd a jobb oldali tompítottam. Ez nem hiba, ennyit bírtak. Csak leírtam, hogy érdekes, hogy ilyen egymáshoz közeli időben égtek ki. Kb. 2,5 évet bírtak.
A gyujtást átnéztem, már egy ideje véletlenszerűen csinálja. Gyergyák azota cserélve lettek, visszatettem a régi gyujtótrafokat is, de egyik se segitett a megoldásban. Mostanában van hogy leállás után (ugyanis ha nincs sebességben, nem rángat hanem leálla a motor) le is fullad, és utánna ha sikerül beinditani, van hogy gázadásra ujra lefullad. Kitisztitottam a FHP-t is. Most a MAP szenzorra gyanakodok, vagy az AC lehet még, más ötletem nincs.
Megoldodott közben a rángatásos problémád? Ha igen akkor segits kérlek hogy mi volt a gond, mert nekem is elöjött mostanában. Inkább melegebb motor esetében.
Szóval a MIL (vagy engine check kinek hogyan tetszik) minden indításkor felvillan. És fel is kell neki, az mutatja, hogy a rendszer működik. Majd indítás után, ha nincsen letárolt hibakód el kell aludnia.