De tudod mit? Igazad van nem értek hozzá, valamint semmit nem merek megcsinálni az autómon. Kösd inkább a motorvezérlőre. ( megsúgom lesze gy fasza funkciód is, mivel a motorvezérlő sokszor öntartásban marad és miután te leveszed a gyújtást azt követően még akár 10percig is működhet mielőtt teljesen kikapcsol.)
És nem arról van szó, hogy ne szereljünk semmi az autóba, hanem arról, hogy mindennek megvan a módja, illetve sok mindenre előírások is vonatkoznak a bekötést illetően. Pl független áramkör. És ha annyira értenél hozzá akkor megértetted volna azt is, hogy a szivargyújtóról az álltalam írt megoldásban csak a relét kapcsolod amik kb 3-4W terhelést jelent azon az áramkörön. A tápot külön adod neki biztosítékon keresztül. És mindezt meg lehet oldani a biztosítéktábla mögött normálisan, úgy hogy még a biztosíték is a gyári táblában foglal helyet.
Egyáltalán nem gányolás a gyári kábelezáse. Minden a jelenleg érvényes szabályoknak megfelelően van megcsinlva rajta. Aminek külön áramkör kell az azon is van. Az meg, hogy a veztékek szigetelése sérülékenyebb az átlagnál nem az elektromos hálózat hibája hanem a beszállítóé vagy a költséghatékony megredelőé.
Van aki ért hozzá és meg tudja csinálni, van aki nem és fél mindentől ami nem szivargyújtó. Megjegyzem, hogy a szivargyújtóval és le lehet égetni az egész kábelköteget.
Szerinted ne szereljünk riasztót az autóba, mert sok helyen kell megbontani? Netán a gyújtáskapcsoló vezetékét is meg kell szakítani? Jujjj!
Ennek az autónak a kábelezése már gyárilag is egy nagy gányolás. Ezen nem lehet már rontani :D Legfeljebb javítani.
Aki cserélt már fűtőradiátort az tudja miről beszélek.
Halkan azért megjegyezném, hogy a szivargyújtó biztosítéka is pl kurvára ugyanazon a biztosítéktáblán van mint az összes többi berendezésé, köztük az összes világításé. Szóval ha azokat rendesen el tudták vezetni az autóban gondolom nem lenne űrtechnika a DLR-nek is normálisan kivezetékelni onnan, egy dedikált áramkörrel, külön biztosítékkal, relével. Persze megértem, hogy könnyebb felpattintani a relédobozt az akku mellet és onnan 2 perc alatt oda lehet gányolni, és nagy valószínűséggel ha semmi nem történik még tökéletesen is fog működni, csak ezeket a dolgokat nem így szokták megoldani, megvan az oka miért.
De a te autód, azt csinálsz vele amit akarsz, tőlem a féklámpára is kötheted.
Nem tudom minek kell ilyen dologgal kísérletezni, ha van olyan megoldás mi biztosan jó, és nincs semilyen kockázat benne. Kb 1 méterrel több kábel kell, és fél órával több munka. Ott a szivargyújtó áramköre, arról akár le is lehet relézni egy teljesen független áramkörre, külön biztosítékkal stbstb. Úgy hogyha beszarik ne maradj az út szélén.
Olvass vissza, és megtalálod, hogy leírtam honnan lehetne. Persze van rajta biztosíték, de ha a kínai lámpád miatt kiold abban a pillanatban megáll az autó, és nem biztos, hogy az lesz az első amire gondoni fogsz mint hibaforrás. De tőlem kötögessetek össze vissza mindent a motorvezérlő, benzinszivattyú körül, hátha lerohad az autó egyszer.
Nem akarok nagyon belepofázni, de a tápot onnan adni nemi baromira nem jó ötlet. Valami történik azonnal megáll a motor. Ki kell építeni máshonnan, van rengeteg más opció.
Tedd az alatta levő helyre. Én is oda fogom tenni, csak nem tudom, hogy fúrjam ki neki a lyukakat. Csak ferdén lehet, akkor meg nagyobb fúró, nagyobb lyuk ...
A központizár gombját (a szivargyújtónál) zárás irányba nyomod folyamatosan vagy 10 másodpercig, amíg bezárja és kinyitja az ajtókat. Elengeded és a kulcson megnyomod a gombot 2x. Elvileg utána rendesen működik.
Nem mondtam, hogy faragd meg. Azt mondtam, hogy vagy feláldozod a vonószem helyét, vagy faragod. Harmadik megoldás, hogy nem akarsz menetfényt. :-) Egyébként faragni nehéz igényesen.
Itt van pár kép a lökös belsejéről is, ott ahol ütközéselnyelő van, ott elfér. A lámpatest méreteit, meg te fogod tudni.
Mint írtam, nincs plusz lámpatest ebben az esetben. Te külön világító testet szeretnél, amire írtam, hogy szabályosan lökös vágása nélkül oda tudod tenni, ahol az alábbi képen látható zöld autón van.
A menetfény és ködlámpa egyben 71900.-Ft, míg a PX-4-es csak 17000. Apró különbség, bár tudom vannak jelentős funkció béli és mint a helyzet mutatja beszerelési (lehetőség) különbségek is. Kinek a pap, kinek a papné.
A távolsági fényszóró fényének 50%-al levétele ??? Gondolom ugyanazt az izzót használja amit egyébként éppenhogy nem akarok, mert sűrűbben kiég és többet is fogyaszt mint a LED. (No és mit szól a rendőr, vagy a forgalmi vizsgabiztos hozzá?)
Igazándiból az lenne a jó, ha olyan mondaná meg a tutit, aki már egyszer is látta leszerelve a lökhárítót (ne adj Isten ezt saját maga tette) és azt is tudja , van-e valami halvány, de reális remény a normális DRL felfogatásnak.