Összerohadva tuti nincs, nyár elején volt cserélve a gátló nincs összerozsdásodva semmi látszólag. Póbáltuk terhelni hogy ráültünk/nyomtuk le és akkor lazítani, próbáltuk úgy hogy megfogtuk a közepét imbusszal de sajna sehogy nem ment... Valószínű a légkulcs lesz a megoldás?
Rugót szeretnék cserélni kicsi kocsimon elől de sehogy nem sikerült leszedni a felső csavart a toronycsapágyról.... Van valami trükk vagy csak simán bénák vagyunk? Láttam hogy imbusz kiképzése van felülről, próbáltuk úgy is, de ennek meg az lett az eredménye hogy megnyílt... Hogy a frászkarikába kell kiszedni ezt az egészet?
Mik a tünetek? MI a probléma? Nem lehet egyáltalán kinyitni? Vagy nem zár a motor? Nekünk egyszer csak úgy bezárta a központi zár hogy utána nem lehetett nyitni,a szerelő belülről bújt be és úgy nyitotta állítólag,mondom én sajna akkor nem voltam ott mikor csinálták, a vége zárszerkezet csere lett.
Szia! Bocsi hiányosan írtam le a dolgot,a jobb hátsó ajtó zárszerkezetet vettem ki a kismotorral együtt. A másik Tháliánkon már lett cserélve csomagtartó zárszerkezet mert a régi megadta magát. Sajnos nem láttam a kivételét magának a zárnak. Például a központi zár motor részéhez elég könnyű hozzáférni,hamar ki lehetne venni,az én kocsimnál az előző tulaj simán elvágta a vezetéket és ezzel megoldotta a dolgot a csomagtér zárnál...
Szia! Nálam sem jelezte, csak a gyertya helyére betett izzón láttam, hogy van utóizzítás. Ma magkapom az új gyertyákat, veszek nyomatékkulcsot, de melegen vagy hidegen próbáljam kiszedni?
Rajta vagy még a témán? Csak mert nem válaszoltál a legutóbbi üzenetemre, így gondoltam megkérdezem, no nem tolakodásból, vagy sürgetésből ne értsd félre ;) ! Csak már jó volna bütykölni :)
Most már csak az a kérdés, hogy az említett érzékelő melyik lenne? Ilyen néven nem ismerek a Thaliában érzékelőt. A MAP szenzorra gondolok én, de ez nem biztos. Ha valaki tudja h a kettő egyezik vagy se kérem írja meg! Köszönöm. Hali....
Heló! Gondoltam, hogy erre gondoltál! Ezt a fajta utóizzítást szerintem csendben csinálja. Ezért írtam a tapasztalatomat miszerint rossz gyertyát nálam nem jelezte ki. Sajna diag. Hali...
Ha megnézed a gyári dobot, akkor látod, hogy van egy kis pukli rajta hátul, ami a gázt elteríti és ezáltal nem lesz olyan csattanós hangja. Emellett van benne - ha jól emlékszem - két terelőlemez is.
Még mindig a rángatás miatt kérdezem. De ma rászántam magam, begurultam egy szervizbe. 21-én viszem egy diagnosztikára. Ők az elmondottak alapján egyértelműen gyújtás problémát mondtak. Viszont cserélve van a gyertya, a gyújtás kábelek, volt benne egy új csere trafó is, akkor is rángatott. Ezért tippelek valami fals levegőre, vagy kevés levegőre terhelésen, mert csak izmosabb gáznál rángat be. Ha óvatosan lépek a gázra, és lassan gyorsítok ki, akkor nem rángat. 21-én okosabb leszek.
Üdv mindenkinek! Ràszàntam magam én is a központi zàr javìtàsra,nekem a bal elsõ ajtò màr egyàltalàn nem zàrt és nemnyitott. Hàla az itt olvasottaknak sikerült megcsinàlni a kis motort,aminek valòban elég koszos volt a kommutàtor része,ennek tisztítàsàval,megoldòdott a probléma,és most ugy csattan a zàr mint újkoràban. Kicsit a zàrt tartò 3 db csavarral szenvedtem meg mert brutàlisan meg volt huzva,még pàrom Thalia kocsija visszavan remélem a csavarlazitò segìteni fog... Köszönöm a fórumtàrsaknak a leìràst! Sokàig tartott de megérte. Nem keveset spóroltam a dolgon.
Sima után gyártott Walker dob. Nem sport. Nekem kicsit "ércesebb" volt a hangja. A környezetemben másnak nem, de engem zavart. Karosszériással megcsináltattam a gyárit(új lemezt kapott) azt raktam vissza, ez meg a garázs sarkában pihen. Igazából 16eft-ért vettem, de 10eft -ért eladnám. Helyileg viszont Szigetváron van.
Igen de ezek már nem előkamrás motorok hanem közvetlen befecskendezéses motor ahol elvileg izzitás megdot höfokon szerintem nagyon rövid ideig deig tart.Szereintem de ez csak én véleményem mert nem tudom hogy gyárilag hogy van de nem biztos hogy van után izzitás.
Köszi az ajánlatot de mint sokan mások szeretem magam csinálni az autójavításokat, csak körbejárom előtte a témát. Ford 1,8-ban már cseréltem többször még annó izzítót, de akkor még talán több volt bennem a fiatalság meg egy-egy művelet kevesebbe került mint ma, ha esetleg szervízbe kell vinnem malőr miatt.
Olvasgattam az izzításról, sok újat természertesen nem mondott de arra, hogy láttam a motor beindítása után ismét világított a gyertya helyére betett izzó ez ad magyarázatot:
"Az izzítás folyamata
Az előizzítást a gyújtáskapcsoló indítja el, erről a műszerfalon izzításellenőrző lámpa tájékoztat. A folyamat végén a lámpa kialvása jelzi, hogy a izzítógyertyák elérték a megfelelő hőmérsékletet, és a motor indítható.
A befecskendezett tüzelőanyag az izzítógyertya égéstérbe nyúló részével soha nem érintkezhet, csak a hozzáadott plusz hő indítja meg az égésfolyamatot.
Az indítás után, amíg az égéstér nem melegszik fel elfogadható hőmérsékletre, addig az izzítórelé által vezérelt utó/utánizzítás segít elkerülni az esetleges égéskimaradást. Ez a rövid ideig tartó folyamat csökkenti az indítás utáni füst- és zajkibocsátást, valamint egyenletes járást biztosít. Ha az indítás nem volt sikeres, az izzítás kikapcsol, hogy az akkumulátor ne merüljön le."
Nekem is kellet már cserélnem katalizátort mert az enyém is összetört, de az kb. 140ekm-nél.
A sok rövid, városi utakat nem igazán szereti a 16v-s motor. Menj vele egy hajtósabb kört(100-150km-t) mondjuk az autópályán, szerintem kitisztul...
Még annyit, nekem is szokott akkor rángatni, ha hidegen el van indítva, majd pár másodperc múlva leállítva,(pl. garázsba beálláskor, autómosás után) a következő indításnál. Gázadásra a rángatás megszűnik.
Megköszönöm a szondával kapcsolatos javaslatokat,megpróbálom a részletes hibakód ismeretében kideríteni a hibát. Győrben lakom, városi utakon járok, a tankolni is itt a városi OIL kútnál szoktam.Megpróbálok másikat.