Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bsanzika Creative Commons License 2015.01.14 0 0 59030

Összerohadva tuti nincs, nyár elején volt cserélve a gátló nincs összerozsdásodva semmi látszólag. Póbáltuk terhelni hogy ráültünk/nyomtuk le és akkor lazítani, próbáltuk úgy hogy megfogtuk a közepét imbusszal de sajna sehogy nem ment... Valószínű a légkulcs lesz a megoldás?

Előzmény: Papalac (59029)
Papalac Creative Commons License 2015.01.14 0 0 59029

Kerekein álló autónál sok csavarlazító, sok türelem, drótkefe.

Előzmény: bsanzika (59025)
Köhike Creative Commons License 2015.01.14 0 0 59028
Fél liter is elég ha ügyes vagy.
Előzmény: zergus (59026)
Köhike Creative Commons License 2015.01.14 0 0 59027
Semmi trükk nincs. Sima önzáró anya.
Előzmény: bsanzika (59025)
zergus Creative Commons License 2015.01.14 0 0 59026

Sziasztok!

Renault Thalia 2001 1.4 75ló motorba hány L fékfolyadék kell? 2L ATE  vettem!

bsanzika Creative Commons License 2015.01.14 0 0 59025

Sziasztok!

Rugót szeretnék cserélni kicsi kocsimon elől de sehogy nem sikerült leszedni a felső csavart a toronycsapágyról.... Van valami trükk vagy csak simán bénák vagyunk? Láttam hogy imbusz kiképzése van felülről, próbáltuk úgy is, de ennek meg az lett az eredménye hogy megnyílt... Hogy a frászkarikába kell kiszedni ezt az egészet? 

SGN Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59024

Ne égesd el a kezed!

Előzmény: ÖregMackó (59018)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59023

Mik a tünetek? MI a probléma? Nem lehet egyáltalán kinyitni? Vagy nem zár a motor? Nekünk egyszer csak úgy bezárta a központi zár hogy utána nem lehetett nyitni,a szerelő belülről bújt be és úgy nyitotta állítólag,mondom én sajna akkor nem voltam ott mikor csinálták, a vége zárszerkezet csere lett.

Előzmény: Öreg Halász-) (59021)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59022

Szia! Bocsi hiányosan írtam le a dolgot,a jobb hátsó ajtó zárszerkezetet vettem ki a kismotorral együtt. A másik Tháliánkon már lett cserélve csomagtartó zárszerkezet mert a régi megadta magát. Sajnos nem láttam a kivételét magának a zárnak. Például a központi zár motor részéhez elég könnyű hozzáférni,hamar ki lehetne venni,az én kocsimnál az előző tulaj simán elvágta a vezetéket és ezzel megoldotta a dolgot a csomagtér zárnál...

Előzmény: Öreg Halász-) (59021)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59021

Szia!

A csomagtartó zár kiszereléséről tudsz valamit mondani,hogyan kell kiszedni?

Előzmény: Pelagiusz86 (59020)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59020

Ma sikeresen megcsinàltam a hàtsò központi zàr motort is. Ma màr gyorsabban ment a dolog.  

Gergo.bgy Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59019

"...de melegen vagy hidegen próbáljam kiszedni?"

 

Melegen, de már most kezd el fékolajjal/wd40-el/fojtószelepház tisztítóval locsolgatni. Sok sikert! 

Előzmény: ÖregMackó (59018)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59018

Szia! Nálam sem jelezte, csak a gyertya helyére betett izzón láttam, hogy van utóizzítás. Ma magkapom az új gyertyákat, veszek nyomatékkulcsot, de melegen vagy hidegen próbáljam kiszedni?

 

 

 

Előzmény: SGN (59015)
Norton111 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 59017

Üdv!

 

Rajta vagy még a témán? Csak mert nem válaszoltál a legutóbbi üzenetemre, így gondoltam megkérdezem, no nem tolakodásból, vagy sürgetésből ne értsd félre ;) ! Csak már jó volna bütykölni :)

 

Köszi!

Előzmény: pintérlászló (58825)
SGN Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59016

Köszönöm! 

P0235     Turbó- szuperfeltöltő töltőnyomás érzékelő 'A' áramkör

Most már csak az a kérdés, hogy az említett érzékelő melyik lenne? Ilyen néven nem ismerek a Thaliában érzékelőt. A MAP szenzorra gondolok én, de ez nem biztos. Ha valaki tudja h a kettő egyezik vagy se kérem írja meg! Köszönöm. Hali.... 

 

 

Előzmény: Törölt nick (58968)
SGN Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59015

Heló! Gondoltam, hogy erre gondoltál! Ezt a fajta utóizzítást szerintem csendben csinálja. Ezért írtam a tapasztalatomat miszerint rossz gyertyát nálam nem jelezte ki. Sajna diag. Hali...

Előzmény: ÖregMackó (59004)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59014

Ha megnézed a gyári dobot, akkor látod, hogy van egy kis pukli rajta hátul, ami a gázt elteríti és ezáltal nem lesz olyan csattanós hangja. Emellett van benne - ha jól emlékszem -  két terelőlemez is. 

Előzmény: ille005 (59013)
ille005 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59013

nekem is walker dob van fent és kurvára zavaro hangja van (belül)!

 

Előzmény: HorTom (59008)
Köhike Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59012

Attól még lehet gyújtás. De én is pont ezt mondam amit a szervízben.

Előzmény: DGabee85 (59011)
DGabee85 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59011

Köszi!

Még mindig a rángatás miatt kérdezem. De ma rászántam magam, begurultam egy szervizbe. 21-én viszem egy diagnosztikára. Ők az elmondottak alapján egyértelműen gyújtás problémát mondtak. Viszont cserélve van a gyertya, a gyújtás kábelek, volt benne egy új csere trafó is, akkor is rángatott. Ezért tippelek valami fals levegőre, vagy kevés levegőre terhelésen, mert csak izmosabb gáznál rángat be. Ha óvatosan lépek a gázra, és lassan gyorsítok ki, akkor nem rángat. 21-én okosabb leszek.

Előzmény: Köhike (59000)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59010

Üdv mindenkinek! Ràszàntam magam én is a központi zàr javìtàsra,nekem a bal elsõ ajtò màr egyàltalàn nem zàrt és nemnyitott. Hàla az itt olvasottaknak sikerült megcsinàlni a kis motort,aminek valòban elég koszos volt a kommutàtor része,ennek tisztítàsàval,megoldòdott a probléma,és most ugy csattan a zàr mint újkoràban. Kicsit a zàrt tartò 3 db csavarral szenvedtem meg mert brutàlisan meg volt huzva,még pàrom Thalia kocsija visszavan remélem a csavarlazitò segìteni fog... Köszönöm a fórumtàrsaknak a leìràst! Sokàig tartott de megérte. Nem keveset spóroltam a dolgon.

Előzmény: ÖregMackó (58765)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59009

Hali!

 

Sima után gyártott Walker dob. Nem sport. Nekem kicsit "ércesebb" volt a hangja. A környezetemben másnak nem, de engem zavart. Karosszériással megcsináltattam a gyárit(új lemezt kapott) azt raktam vissza, ez meg a garázs sarkában pihen. Igazából 16eft-ért vettem, de 10eft -ért eladnám. Helyileg viszont Szigetváron van.

A lámpa polír szintén helyi... 

 

 

Előzmény: HorTom (59008)
HorTom Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59008

Szia lulumba!

 

Walker dob: mit kell róla tudni? (sportdob?, hangos? neked miért nem? Ára? Helyileg hol Bp?)

Lámpapolír: hol csináltattad mennyiért?

 

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (59002)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59007

Ok sok sikert.Remélem minden sikerül és jó lessz

Előzmény: ÖregMackó (59005)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59006

Igen de ezek már nem előkamrás motorok hanem közvetlen befecskendezéses motor ahol elvileg izzitás megdot höfokon szerintem nagyon rövid ideig deig tart.Szereintem de ez csak én véleményem mert nem tudom hogy gyárilag hogy van de nem biztos hogy van után izzitás.

Előzmény: ÖregMackó (59004)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59005

Szia!

 

Köszi az ajánlatot de mint sokan mások szeretem magam csinálni az autójavításokat, csak körbejárom előtte a témát. Ford 1,8-ban már cseréltem többször még annó izzítót, de akkor még talán több volt bennem a fiatalság meg egy-egy művelet kevesebbe került mint ma, ha esetleg szervízbe kell vinnem malőr miatt.

 

ÖregMackó

Előzmény: Törölt nick (58975)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59004

Szia!

 

Olvasgattam az izzításról, sok újat természertesen nem mondott de arra, hogy láttam a motor beindítása után ismét világított a gyertya helyére betett izzó ez ad magyarázatot:

 

"Az izzítás folyamata

Az előizzítást a gyújtáskapcsoló indítja el, erről a műszerfalon izzításellenőrző lámpa tájékoztat. A folyamat végén a lámpa kialvása jelzi, hogy a izzítógyertyák elérték a megfelelő hőmérsékletet, és a motor indítható.

A befecskendezett tüzelőanyag az izzítógyertya égéstérbe nyúló részével soha nem érintkezhet, csak a hozzáadott plusz hő indítja meg az égésfolyamatot.

Az indítás után, amíg az égéstér nem melegszik fel elfogadható hőmérsékletre, addig az izzítórelé által vezérelt utó/utánizzítás segít elkerülni az esetleges égéskimaradást. Ez a rövid ideig tartó folyamat csökkenti az indítás utáni füst- és zajkibocsátást, valamint egyenletes járást biztosít. Ha az indítás nem volt sikeres, az izzítás kikapcsol, hogy az akkumulátor ne merüljön le."

 

Erre az "utóizzításra" gondoltam.

 

 

Előzmény: SGN (58966)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59003

Hali!

 

Nekem is kellet már cserélnem katalizátort mert az enyém is összetört, de az kb. 140ekm-nél. 

A sok rövid, városi utakat nem igazán szereti a 16v-s motor. Menj vele egy hajtósabb kört(100-150km-t) mondjuk az autópályán, szerintem kitisztul...

Még annyit, nekem is szokott akkor rángatni, ha hidegen el van indítva, majd pár másodperc múlva leállítva,(pl. garázsba beálláskor, autómosás után) a következő indításnál. Gázadásra a rángatás megszűnik.

Előzmény: Isti43 (59001)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59002

Hali!

 

Km. jeladót megírták már sokan, így ahhoz nem szólok...

 

Direkt szűrő: engem nem hoz lázba, ha neked jó egészségedre!

 

Hátsó dob: nekem van egy eladó Walker nem volt sokat használva, nekem jobb volt az eredeti...

 

Lámpa polír: kb. másfél éve(35ekm-el ezelőtt) lett polírozva az enyém, nem kapott semmi lakkot sem, és most is olyan mint polírozás után...

Előzmény: HorTom (58995)
Isti43 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 59001

Megköszönöm a szondával kapcsolatos javaslatokat,megpróbálom a részletes hibakód ismeretében kideríteni a hibát. Győrben lakom, városi utakon járok, a tankolni is itt a városi OIL kútnál szoktam.Megpróbálok másikat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!