Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58876

Ezen az oldalon találtam csatlakozokat meg kézi pumpát.         http://aruhaz.vtx.hu/

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58875
Elküldtem a képeket igazábol nem nagy szám bárkinek szivesen megoldom segitek ha nincs hozzá huzalma véletlen és a közelben lakik.
Előzmény: Anonymus23 (58873)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58874
nem tudom de elküldtem emailban az enyémet már mint a képeket a szürőröl
Előzmény: Ata61 (58871)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58873

Ha átküldöd a nevem alatt lévő emailcímre, akkor felteszem ide a képeket, hogy mások is lássák, hogy mit műtöttél.

Annyit kérek, hogy sorszámozd be a képeket, meg ha akarsz hozzá szöveget, akkor írd bele az emailba. ;)

Előzmény: Törölt nick (58870)
szaki213 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58872

Sziasztok!

 

1.4 16V-ben (2001) cserélt már vki közületek AC pumpát? Mennyire gáz/bonyolult a csere, és főleg mire kell nagyon odafigyelni?

 

Köszi előre is a válaszokat!!

Ata61 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58871

Még nem kellettek.Aszem régebben olvastam valahol,hogy a csatlakozókban lehet cserélni a gumitömítéseket.

Előzmény: Törölt nick (58870)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58870
Ata sima átlátszo benzin csövet két évente kibirom azt az ötszáz forint értékü csövet.A csatlakozok maradtak a régiek annyi hogy a kézi pumpa elöti részbe be épitetem egy visszacsapó szelepet .készitek képeket és elküldöm neked.Te cseréltél már termosztátot?
Előzmény: Ata61 (58867)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58869

Penge760203!

Itt az email címem,ha tudsz küldeni képeket az átalakítástól:renaultmeganos@gmail.com

Előzmény: Törölt nick (58863)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58868
Ha valakinek tönkre menne a termosztát 1.5 DCI-nél ne vegyetek komplett termosztátot csak a belét magát a termosztátot meg uj tömitést.Mert igy 4700ft körül van amugy meg 8-9-ezer alat nem kapod meg.nagyon egyszerü szétszedni és kicserélni .
Ata61 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58867

Milyen csőveket vettél,és a csatlakozókat is cserélted,vagy azok maradtak a régiek?

Előzmény: Törölt nick (58866)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.04 0 0 58866
Az összes csövet kicseréltem most csendesen szépen megy a motor kis vibrácio van de azzal már nem sok mindent tudok csinálni a rés olajnál vanak buborékok amig hidegen is indul és egyenletesen megy adig nem viszem szervizbe.
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58865
mi az annyáért változtatja nem birja a sok betüt
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58864
Amikor már az auto hozzám került már akkor voltak ijen buborék gondok.Aztán olvastam a xado gélröl és kiprobáltam .Jót tet neki sokat dobot rajta.De nem volt tökéletes.Aztán jobban ránéztem az üzemanyag rendszere.A kézi pumpánál meglátam egy gányolást bilincsel uj csövel kijavitotam az összebarmolt részt jobb lett de még mindig nem az igazi.Ahogy telt az idö szaladt bele a kilométer egy reggel hirtelen gázadásnál kigyuladt a izzitás lámpák a stop a szerviz .Elmentem a szervizbe ahol azt mondta a szemem látára rakta fel a laptopra az autot a ficko hogy jok az értékek sem az injektornak sem a magasnyomású pumpának nincs baja valószínűleg a nyomástarto szelep ami a közös nyomocsön van az a baja .Haza mentem még egy xado gél lecseréltem a gázolajszüröt.Sokkal jobb lett .100-óra kell a leirás szerint mire ez a gél véglegesen eléri a hatását.Most olyan 60-nál járok csökent a sok buborék de ez az idegeimre megy hogy a bemenö üzemanyag miért buborékos?És itt már nem beszélhetünk pumpárol vagy injektorhibárol mert állo motornál is benne van söt ha pumpálom a kézi pumpát egyfolytában benne van a viszatéröben.Amint abba hagyom a pumpálást szaladnak a bejövö gázolaj csövében is.A mai szerelésel már elértem annyit hogy csökent a buborék egyenletesebben jár a motor.Még holnap két csövet fogok kicserélni .Ha tudok csinálok felvételt képeket videokat amit emailban szivesen elküldök bárkinek aki megadja az email cimét.Mert az ide feltöltöt képeket stb lekel kicsinyiteni amihez biztos hogy nekem türelmem nem lessz. Ahoz lekelene töltenem egy fénykép szerkesztöt meg ijenek. Remélem egyszer vagy magam rá jövök vagy az itt lévö márka társakal rà jövünk egy olyan megoldásra vagy olyan orvoságára a DCI -motornak ami nem egy vagyon és élvezetesé teszi azt hogy egy ijen auto tulajdonosa lehetünk.Viszont én igy is ehez ragaszkodom és szeretem .
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58863
Köszönöm
Előzmény: Ata61 (58862)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58862

Galamb ment.

Előzmény: Törölt nick (58861)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58861
ja mert neked megvan az is?elküldöd emailben?penge0203@gmail.com
Előzmény: Ata61 (58860)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58860

Hát valahogy nem sikerült a hivatalos rajzot róla beraknom.

Előzmény: Törölt nick (58858)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58859

Előzmény: Törölt nick (58853)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58858
Hát ez érdekes na ezt nem tudtam de akkor is barmok voltak mert lehetet volna egy tankbol bejövőt egyet ami a motorhoz megy és ennyi amugy meg raktak volna bele egy fütést ami +12-alat bekapcsol fölőte kikapcsol vagy ijesmi.
Előzmény: Ata61 (58855)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58857

 A kép meg lemaradt.

Előzmény: Törölt nick (58853)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58856

 Van egy kis szelep a szűrőben, ami intézi, hogy a "visszafolyó" gázolaj hova kerüljön.Tankba,vagy szűrőbe.

Előzmény: Törölt nick (58853)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58855

Azzal csak jót teszünk,ez a megoldás kimondottan csak a gázolaj fűtése miatt van így.A szűrőben van egy szelep,ami pont ezt szabályozza.Meleg időben a szelep lezár,és a résolajat nem engedi a szűrőbe,egyből a tank fele megy.Ez volna a jó megoldás állandóan,hisz így nem kerül levegő-spén stb a szűrőbe(ami azért át tud vergődni rajta,és bekerülhet a csúcsokba)Szóval ezt a rossz megoldást,csak kényszerből alkalmazzák.Működési elve:Hidegben nyitva a szelep(a résolaj nem annyira meleg,hogy lezárja)meleg időben a tanktól jövő gázolaj melegebb(főleg a forró aszfalt felet az üzemanyag csövek)és elzárja a szelepet.Ahol másképp fűtik télen a gázolajat,ott direktbe megy vissza a résolaj.

Előzmény: Törölt nick (58853)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58854
Na most már olvasható talán.
Előzmény: Törölt nick (58853)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58853
Ata azt kellene megtudni ha a szürön azt a két be és ki folyó részt levakitjuk teszünk-e vele valami rosszat.Ugyan is a gázolaj felmelegitését sokféle modon meglehet oldani.Az a baj hogy nagyon rosszul van megoldva.
Előzmény: Ata61 (58851)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58852
Na akkor ha te jobban tudod mond meg miért mert amikor sokat irok és elküldöm utána jelenik meg ugy.Egyébként elnézést kérek ezért mindenkitöl majd letöltök vakami másik betü készletet vagy irási opcion válltoztatok.KÖSZI A MEGÉRTÉST
Előzmény: Törölt nick (58850)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58851

Ha majd sikerül megoldanod,légyszí csinálj róla képeket,és oszd meg velünk.Közben én is próbálok valamit kiagyalni.Én a Megane oldalon vagyok,de ide is szoktam írni.

Előzmény: Törölt nick (58848)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58850

"Ijen" hiba nem a telefon miatt van! Mellesleg nem először.  Piszok rossz, még olvasni is!

Előzmény: Törölt nick (58849)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58849
bocs az irás hibákért telomrol irtam nem tudom mivan vele.
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58848
valahogy megkell oldanom a gázolaj hő fok problémát .Amugy olyan simán kezdet járni a motor hogy csak néztem.Viszont visszatértem a gyári megoldáshoz .És azt ajánlom ha ezzel a problémàval küzd valaki hogy a kemény üzemanyag csöveket cseréljétekle ujakra ugyan is elég ha csak egy hajszàl repedés keletkezik vagy a megkeményedet csö nem ugy illeszkedik màr nem ugy jár a motor a rés olajnál ugyan maraft buborékos gàzolaj ami visszamegy a tankba de a befelemenő részen megszünt a buborék és most már szépen muzsikál a dci motor.Nekem egyenlöre ennyi a személyes tapasztalatom.Ha van nektek is ijen téren tapasztaltotok.Szivesen olvasnám.
Előzmény: Ata61 (58847)
Ata61 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58847
Miért nem jött össze?Mi volt a problem?
Előzmény: Törölt nick (58845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!