Ha nincs kikábelezve az ajtó csatlakozóig ellenpárom is van. Saját kocsimban már régóta van, barátnőmék kocsijába nyáron rakjuk be, nincs az a kellemes szerelős idő :D :D
Most nem találom, de valaki régebben írta, hogy neki féltengely csinált ilyen rángatást. A belső csukló. Motortartókat érdemes megnézni, szerintem a jobb első szakadása csak kivéve látszik. Kézzel is lehet mozdítani a jó tartón, csavarhúzóval pláne :-)
Most nem tudom megmondani, mert nincs se garázsom; se műhelyem és elég hideg van ahhoz, hogy aláfeküdjek. De a felső motortartó gumibak szakadt. Az lehetséges hibaforrás-e?
Nem világít a diagnosztika lámpa egyáltalán. Remeg az eleje. Ha kihúzatom, akkor egyáltalán nincs semmi baja. Ergo valami olyan baja van, ami valamiféle felfüggesztéshez kapcsolódó dolog. Nézegettem és arra jutottam, hogy talán a felső motortartó gumibak lehet. Ahogy néztem elszakadt és kézzel is viszonylag könnyen mozdítható. Az rázhatja-e annyira a jobb alváznyúlványt, hogy ilyesmit produkáljon?
Sziasztok! A thalia megint szórakozik leállt az üzemaanyag szivattyú indulást követően 1 percel!Jó hogy nem indultam el!Tavaly télen is eljátszotta ugyan ezt akkor valami csoda útján újra indult és idáig bírta!Lehet nem bírja a hideget vagy ha az aksi gyengélkedik attol sem működhet pedig teker!
Nem írtad, hogy hány szelepes, de érdemes az alapjárati motort megtisztítani, légszűrőt cserélni, pillangószelepház tömítéseit ellenőrizni, főleg a 8V-nél nem kotyog-e.
Egyet értek veled! Magasabb a fordulat, de nem erőlködik annyira, ezért nem eszik többet. Szóval városba 3-4.fokozat előnyös sztem, előző autóm benzines volt és annak is jobb volt a városba 3-4. és az se evett többet így. :)
Szerintem hanyagoljátok az alacsony fordulaton való erőltetést, mert kicsináljátok vele a motort. Eleve alacsony fordulatszámon forog, alig van olajnyomás, és még a hajtás ellenállása is nagy ahhoz az alacsony nyomatékhoz amire olyankor képes a motor. Lehet, hogy kevesebbet eszik kicsivel az alacsony fordulatszám miatt, de a motorban mechanikusan sokkal több kárt tesz. Én 60 alatt sosem használom az ötödiket.
Én eddig városban 50 km -nél is ötödikben autózgattam,simán rángatás nélkül megy. .Ennek ellenére lehet,hogy visszakapcsolva negyedikbe kevesebbet fogyasztana?Mik a tapasztalatok? Fordulatszámot nézve hol érdemes tartani a motort 4-5 -ös környékén?
Heló, ezt az 5.be 60as gyorsítást sztem hanyagold... én a dCi-nél se kapcsolok 5.et 70alatt, Városba 3-4 és nem eszik többet. Ropogás lehet féltengely, szerelővel nézesd meg mindenképp. Rángatás: motor diag lámpa nem világít? Hibatárolót lehetne nézni, hátha van valami nyűgje. Lehetne találgatni hogy gyertya-trafó stb de felesleges.
Hát azért 13 év után tipikus betegségről beszélni, ilyen a kor pl...... De ez minden tipusnál így van. Bocs nekem ötletem nincs csak a tipikus Thália betegségre ez jutott eszembe.
Egyébként egyszerű kiegyensúlyozási hibától kezdve lengéscsilapítóig bármi lehet
Van egy 2001-s Thaliám és vannak vele gondjaim. Van egy olyan gondom, hogy remeg a kocsi eleje, ha mondjuk 5.-ben szeretnék gyorsítani 60 km/H-nál. Eddig rendesen "gyorsult" minden remegés nélkül. De egy ideje már csinálja. És mikor rendesen ki tud pörögni és erőből húz, akkor meg ilyen kelletlen; apró bele-bele rántásai vannak. Valaki mondta a váltótartó bakot, de azt már kicseréltem. Mi lehet még a bibi? Kanyrban már kopognak a féltengelyek. Bár ilyet még nem hallottam. Mert a féltengely klakkog. Nem? Ez meg úgy kopog, mint amikor a dobos rányomja lábbal a duplázót. Biztos tipikus Thalia betegség ez is és valaki tudja is a választ erre, de nekem ez az első Thaliám és fogalmam sincs mi lehet ez. Ha tudjátok a hiba forrását, kérlek segítsetek!
Maga a foglalat is szabványos. Max ahogy rögzítve van a lámpatestben az egyedi. Ezek az emelt fényerejű (kék stb) izzók mind túl vannak húzva a hagyományos társaikkal szemben.