Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ata61 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58803

+5 fok alatt bekapcsol(ha a fűtés maxon van és megy a venti)és addig megy amíg a moci el nem éri az űzemi hőmérsékletet.

Előzmény: petiren1,5dci (58800)
Papalac Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58802

Jut eszembe a kutyacsont, hátsó motorrögzítő, de a remegés ilyen korban bármitől lehet.

Előzmény: Törölt nick (58794)
Papalac Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58801

Üzemanyag szűrő csere, befecskendező szelepek, gyertyák ellenőrzése.

Nem írtad, hogy hány szelepes, de érdemes az alapjárati motort megtisztítani, légszűrőt cserélni, pillangószelepház tömítéseit ellenőrizni, főleg a 8V-nél nem kotyog-e.

 

Előzmény: Törölt nick (58794)
petiren1,5dci Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58800

Egyet értek veled! Magasabb a fordulat, de nem erőlködik annyira, ezért nem eszik többet. Szóval városba 3-4.fokozat előnyös sztem, előző autóm benzines volt és annak is jobb volt a városba 3-4. és az se evett többet így. :)

Erre a melegítő izére valaki?  :)

Előzmény: Köhike (58799)
Köhike Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58799

Szerintem hanyagoljátok az alacsony fordulaton való erőltetést, mert kicsináljátok vele a motort. Eleve alacsony fordulatszámon forog, alig van olajnyomás, és még a hajtás ellenállása is nagy ahhoz az alacsony nyomatékhoz amire olyankor képes a motor. Lehet, hogy kevesebbet eszik kicsivel az alacsony fordulatszám miatt, de a motorban mechanikusan sokkal több kárt tesz. Én 60 alatt sosem használom az ötödiket.

Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58798

Sziasztok!

2002 -es ,1,4  8 szelepes az autóm.

Én eddig városban 50 km -nél is ötödikben autózgattam,simán rángatás nélkül megy. .Ennek ellenére lehet,hogy visszakapcsolva negyedikbe kevesebbet fogyasztana?Mik a tapasztalatok? Fordulatszámot nézve hol érdemes tartani a motort 4-5 -ös környékén?

petiren1,5dci Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58797

dCi-sek egy kérdésem lenne, ez a vízkörmelegítő nem tudom jobban megfogalmazni jelenleg, ez hány foktól hány fokig működik?

 

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv: Peti

petiren1,5dci Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58796

Heló, ezt az 5.be 60as gyorsítást sztem hanyagold... én a dCi-nél se kapcsolok 5.et 70alatt, Városba 3-4 és nem eszik többet. Ropogás lehet féltengely, szerelővel nézesd meg mindenképp. Rángatás: motor diag lámpa nem világít? Hibatárolót lehetne nézni, hátha van valami nyűgje. Lehetne találgatni hogy gyertya-trafó stb de felesleges.

Üdv: Peti

Előzmény: Törölt nick (58794)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58795

Hát azért 13 év után tipikus betegségről beszélni, ilyen a kor pl...... De ez minden tipusnál így van. Bocs nekem ötletem nincs csak a tipikus Thália betegségre ez jutott eszembe.

 

Egyébként egyszerű kiegyensúlyozási hibától kezdve lengéscsilapítóig bármi lehet

 

Előzmény: Törölt nick (58794)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58794

Sziasztok!

Van egy 2001-s Thaliám és vannak vele gondjaim.
Van egy olyan gondom, hogy remeg a kocsi eleje, ha mondjuk 5.-ben szeretnék gyorsítani 60 km/H-nál.
Eddig rendesen "gyorsult" minden remegés nélkül. De egy ideje már csinálja. És mikor rendesen ki tud pörögni és erőből húz, akkor meg ilyen kelletlen; apró bele-bele rántásai vannak.  Valaki mondta a váltótartó bakot, de azt már kicseréltem. Mi lehet még a bibi? Kanyrban már kopognak a féltengelyek. Bár ilyet még nem hallottam. Mert a féltengely klakkog. Nem? Ez meg úgy kopog, mint amikor a dobos rányomja lábbal a duplázót.
Biztos tipikus Thalia betegség ez is és valaki tudja is a választ erre, de nekem ez az első Thaliám és fogalmam sincs mi lehet ez.
Ha tudjátok a hiba forrását, kérlek segítsetek!

Köszönöm!

Üdv.:
Dávid

Köhike Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58793
Maga a foglalat is szabványos. Max ahogy rögzítve van a lámpatestben az egyedi. Ezek az emelt fényerejű (kék stb) izzók mind túl vannak húzva a hagyományos társaikkal szemben.
Előzmény: Papalac (58791)
Papalac Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58792

Egy ilyesmi lemez tartja a foglalatot és benne az izzót. Ez rápattan a foglalatra, bele az izzó és az egész megy a búrába.

Előzmény: Papalac (58791)
Papalac Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58791

Miért lett volna nagyobb? Szabványos H7 (55W). A foglalat speciális, ha még nem láttál volna olyat.

Előzmény: Köhike (58790)
Köhike Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58790

Nem volt ez egy kicsit nagyobb teljesítményű mint ami bele való? Autósboltban kapni foglalatot. Akár porcelánt is. Viszont ha nagyobb izzó kerül bele előbb utóbb valami engedni fog. Először a foglalat. Utána kicseréled, következik a foncsor vagy valamelyik kábelé esetleg a relé vagy a kapcsoló. Szóval kezdődik az oroszrulett.

Előzmény: Papalac (58789)
Papalac Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58789

Sikerült kicserélni. Könnyebb , ha lát is az ember :-)

A foglalat is megolvadt. Lehet ilyet kapni?

Ez nem a rádugós fajta, hanem az elfordítva rögzülő.

Előzmény: Papalac (58788)
Papalac Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58788

Tegnap esti szerzeményem:

http://kepfeltoltes.hu/view/141226/IMG_20141226_084737_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141226/IMG_20141226_084717_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Sajnos nem tudtam direkt ide feltölteni a képeket.

Egy H7-es izzó. Tegnap este indulás előtt (karácsonyi rokonlátogatás) csak poénből leellenőriztettem a sógorommal az első lámpákat. Minden oksa volt. Amint elindultunk már gyanús volt valami. Megálltam és a bal tompított persze nem világított. Csereizzó van, a sötétben kitapogattam, kiszedtem a régit, de sehogysem tudtam visszatenni az újat a foglalatba. Kiderült, hogy ezért. Mivel nem volt nálam zseblámpa, hazajöttem féllámpával, első ködlámpával. Az autópályán annyira nem volt ciki.

A foglalatot még nem néztem. Várom, hogy kicsit melegedjen az idő. Kíváncsi vagyok az mennyire égett szét.

nagya2 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 58787

HAli!!

Ha gyakorlottan cseréli akkor 5 perc, első nekifutásra van az 10 is .

Kiszedni szar, nekem csak csavarhúzós kiütéssel sikerült.(mondjuk 11 évig volt a helyén)

Üdv Nagya

Előzmény: Köhike (58786)
Köhike Creative Commons License 2014.12.25 0 0 58786
Bowden nincs, jeladó viszont van, aki tönkrement. Keress vissza van róla képekkel csere. 6-7 ezerért kapsz hozzá, 5 perc kicserélni.
Előzmény: Cufter (58785)
Cufter Creative Commons License 2014.12.25 0 0 58785

Kedves Thalia-tarsak!

 

2001-es thalian a sebessegmero vacakol, 90 fele erve leesik a mutato, nem mutatja tobbe a sebesseget.

A sebessegmero bowdenre gyanakszom. Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?

Papalac Creative Commons License 2014.12.25 0 0 58784

A ködlámpa kontakthibája a duda alatti csatlakozó (motortér). Sajnos oda veri a kerék a vizet. Nem is értem minek kellett pont oda tenni csatlakozót.

Párszor széthúzgálva befújva WD40-el elmegy egy ideig. Én pont vizsga előtt játszottam vele. Vizsgán természetesen bekapcsoltatták :-)

Előzmény: András80 (58778)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58783

Bèkés Boldog Karácsonyt mindenkinek sziasztok

thalia 1.4 8 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58782

Boldog békés karácsonyt kívánok minden márkatársnak!!

Mók Zsolt Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58781

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Zlatan93 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58780

Üdv.Mindenkinek BOLDOG KARÁCSONYT!

Köhike Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58779
Végignéztem még egyszer tüzetesen a képeket. Szerintem meg ne vedd ezt az autót. Csak akkor ha 250e körül adják. Ez szépen ki van takarítva azokon a részeken ahol elsőre látja az ember de egy nagyon elhanyagolt motortérnek tűnik. És ki tudja mennyire kopott. Kartergáza mennyi volt? Az árulkodó jel lehet.
Előzmény: Tamás12345 (58769)
András80 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58778

Akkor ez itt a reklám helye, nekem eladó a Thaliám...ha érdekelne, és viszonylag közel vagy Pesthez. Az ár alkuképes.

Szerelőhöz vihető, akár oda ahová eddig vittem, úgyhogy nincs benne meglepetés.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/thalia/renault_thalia_1.4_rn_abs._teli-nyari_gumi-8498814

 

 

Előzmény: Tamás12345 (58769)
Köhike Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58777
Kellemes ünnepeket kívánok én is mindenkinek!
GOFE Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58776

Békés Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Köhike Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58775

Nem belevaló hűtőfolyadék, tömítetlen hűtés. Ez azért ment tönke. De az biztos, hogy amit ott ti olajnak néztek a lendkerék mellett az víz, és a hengerfej alól jön. Nem feltétlenül igaz, hogy mindegyik hengerfejes lesz.

Előzmény: Papalac (58774)
Papalac Creative Commons License 2014.12.24 0 0 58774

Az a 2002-es 8 szelepes széria általában "hengerfejes".

A termosztátháznál gyárilag rossz tömítéssel jöttek ki és elfolyt a hűtővizük, ami műszeren nem látszik, mert alacsonyabban van a hőérzékelő.

Nekem is eljátszotta 3-4 hónaposan. Csak onnan derült ki, hogy belenéztem a motortérbe. A márkaszervizben egyből telenyomták hideg fagyállóval, majd szétrobbant. A tömítés 4-5 év múlva adta meg magát.

Előzmény: Köhike (58773)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!