Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fazy000 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 58099

Szia!

 

Hát sajnos jobban nem tudom leírni a hangot. Most sikerült kiolvasnom a hibakódokat P0089 hibát találtam. Ez mire utalhat pontosan?

Előtte volt még egy P0670 es hibakódom is.

Sajnos most már abszolút nem indul az autó.

Ötleteket továbbra is várnám!

 

Köszönettel

Előzmény: ÖregMackó (58090)
Köhike Creative Commons License 2014.10.29 0 0 58098
Ja és tűzkarikát egy katalógus sem fog hozni. Az F astráé jó hozzá.
Előzmény: Öreg Halász-) (58095)
Köhike Creative Commons License 2014.10.29 0 0 58097
Ne tévesszen meg a csatlakozás, a lemez ami a hátrafelé menő csövön van lehet rá van rohadva és azért tűnt úgy hogy egyben van. Annak hátra kell csúsznia a csövön a csavarok leszedése után.
Előzmény: Öreg Halász-) (58095)
Köhike Creative Commons License 2014.10.29 0 0 58096
Miért kéne flexelni? Leszeded a maradék csavart, leakasztod a kipufogó hátsó részét és utána szabaddá válik az egész. Az eltört csavar hátul egy ponton ha jól emlékszem oda van hegesztve, na azt a hegesztést kell leflexelni utána kijön a csavar. Új csavart ugyanott visszapontozni és kész is. Ne felejts el tűzkarikát cserélni. Egyébként nincs elgyengítve hanem csak az idő során elrohad. Bár egy picivel vékonyabb talán mint a szabványos csavar.
Előzmény: Öreg Halász-) (58095)
Öreg Halász-) Creative Commons License 2014.10.29 0 0 58095

Ma  a kipufogó szerelés közben ,sajnos az egyik csavar elszakadt,az amelyik a katalizátor után köti össze a csövet a katalizátorral,itt még rugós szorítás is játszik! Úgy látom ez gyárilag kivan könnyítve( bár lehet rosszul látom)  a csavar.

Kérdés a beszakadt rész kiszedhető vagy ,le kell flexszelni a csonkot ,majd kifúrni?

szaki213 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 58094

Előzmény: petya333 (58084)
SGN Creative Commons License 2014.10.28 0 0 58093

Heló, szerintem a kormány-szervó villanymotorjára gondolhat. Gyújtás ráadásakor nálam egy-két mp-re bekapcsol, ha jól emlékszem. Hali....

Előzmény: ÖregMackó (58090)
Papalac Creative Commons License 2014.10.28 0 0 58092

Nem vettem észre szálkásodást.

Zsírzó sprayt fújtam a végeibe.

Ha bowden lenne akkor gondolom nem kopna a műanyag csukló.

Előzmény: hant90 (58091)
hant90 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 58091

  Én úgy jártam, hogy amikor szorult a bowden, befújtam egy kis WD40-et a bowdenházba a motortérben, és amennyire lehetett meghúzgáltam mindkét irányba. Még aznap megszorult az egész. Amikor befújtam nem vettem észre, hogy ki van szálkásodva, és úgy beszorult a házba (persze közel padlógáznál), hogy csak a gázpedál felé lehetett kihúzni.

Előzmény: Papalac (58089)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.10.28 0 0 58090

Szia!

 

Töröm a fejem, milyen búgó hangra gondolsz? Nálam semmi nem búg ha elfordítom a kulcsot kivéve a szellőzőmotort. Az én dCi-m 2003-as és nincs benne olyan elektromos készülék ami búgna az indító kulcs elfordulásakor. Az üzemagyagot nem szivattyú tólja hanem a motor szívja, a kormány szervó csak járó motornál indul, esetleg ha be van kapcsolva a klíma akkor elindul a hűtőventillátor.

Szóval nem tudom elképzelni milyen búgást hiányolsz? Az izzító gyertyákon meg csak indításkor lehet(ne) feszültség, de az is csak addig amig felizzik a gyertya.

 

 

Előzmény: Fazy000 (58085)
Papalac Creative Commons License 2014.10.28 0 0 58089

Gázpedál szorulásnak mi az ellenszere?

Nemrégen megzsíróztam a bowdent, kicsit jobb is lett, vártam, hogy majd bejáródik, de nem. Ahogy elnéztem a pillangószelepnél levő bowdenvég már kezdi elkoptatni a műanyagot.

Ata61 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 58088

Az biztosan nem normális.

 

Előzmény: Fazy000 (58085)
Köhike Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58087
Visszalapozol...
Előzmény: Köhike (58086)
Köhike Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58086
Felszereltség függő, de ha pár oldalt visszalapotol megtalász mindent.
Előzmény: petya333 (58084)
Fazy000 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58085

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Renault Thalia 1,5 Dci az autó. Nehezen indul. Izzitógyertyák jók. Ami furcsa, hogy mikor gyújtást adok nem hallom a szokásos búgó hangot. Ami még érdekes, hogy az ízzítógyertyákon gyújtás nélkül is mérek 12V-ot. Ez normális?

Ötleteket kérnék, hogy mi lehet a gond.

 

Köszönettel.

petya333 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58084

Sziasztok,

tudja esetleg valaki,hogy a clio II-nél a motortérben a biztosítékok mihez tartoznak,mit biztosítanak azok az 50-60A-es biztik?? valakinek van esetleg rajza?

előre is kösz

szaki213 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58083

Igen, ilyen.

 

Előzmény: Mutual Friend (58060)
szaki213 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58082

40K? Milyen évjáratú az autó? S melyik típus? Egyben van a zar a motorral?

Előzmény: Mutual Friend (58056)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58081

Ha a csatlakozásokat is ellenőrizted úgy ahogy leírtam akkor máshol kell keresgélni.

Előzmény: DGabee85 (58080)
DGabee85 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 58080
Üzemanyagszűrő új. Gyújtáskábelek, gyertyák újak! Trafó a régi, de új trafóval is rángatott. Szóval már nem tudom mire gondoljak. Hirtelen gázadásnál rángat be. Olyankor erőtlen és rángat. Vissza szoktam olyankor váltani, akkor befejezi.
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 58079

Üzemanyagszűrőt néztétek a tanknál?

Előzmény: DGabee85 (58066)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.25 0 0 58078

Üdv!

Ha azt érted rángatás alatt hogy hirtelen gázadásnál nem veszi a fordulatot hanem megtorpan esetleg a kipufogóba is visszadurran akkor ez jellemzően gyújtás hiba. (sok más is lehet)

Ha 1,5 mm-es gyertyahézaggal közlekedtél akkor valószínű hogy az akkor használt kábelek és a trafó is károsodtak. Az ECU megfelelő időben jelet ad a trafóknak hogy mikor termeljenek nagyfeszt, egyébként a gyújtással nem törődik.

Szerény tapasztalatom szerint a leggyakoribb hiba hogy gyertyacserénél rosszul teszik vissza a kábeleket.

A legdurvább amikor más csatlakozó van a kábelen mint a trafóban.

Gyakori hiba, hogy az új gyertyának a kicsit erősebb csatlakozójára nem kattan rá a gyertyagumiban lévő saru, hanem azt a kábellel együtt "hátratolja" és csak lazán érintkezik.

A gyertyagumi végétől kb 20-21 mm-re kell hogy legyen a saru vége. Érdemes álló motor mellett egy kiszedett gyertyát belepróbálni. Érezhetően rá kell kattanni és ilyenkor a gyertyagumi majdnem végig ér a porcelánon (1-2 mm marad)

Ha a kábelek és a trafó bontottak akkor lehet hogy valamelyik rossz.

 

Előzmény: DGabee85 (58066)
Köhike Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58077
Ez egyébként nem jelenti, hogy tud is neki annyi üzemanyagot adni amennyi kell. Elszegényedhet a keverék attól függetlenül. De én már nem merek tippelni sem. :) Nincs ötletem miért rángathat.
Köhike Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58076
Viszont neked gyorsítaskor jelentkezik, szóval kizárt, hogy bármilyen letárolt keverékillesztési adat beleszólna, mivel az open loop állapot, és az LTFT értéket csak closed loopban használja.
Előzmény: DGabee85 (58072)
Köhike Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58075
LTFT néven megtalálod a live data adatok közt.
Előzmény: DGabee85 (58072)
Köhike Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58074
Mármint a keverékképzést fogja de annak nincs köze a gyújtáshoz, szóval azzal kapcsolatban nem tárol le semmit sem.
Előzmény: DGabee85 (58072)
Köhike Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58073
Nem igazán.
Előzmény: DGabee85 (58072)
DGabee85 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58072
Keverékképzést sem?
Köhike Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58071
Adaptálni. Rohadt auto correct.....
Előzmény: Köhike (58070)
Köhike Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58070
A gyújtással kapcsolatban semmit nem tud adoptálni.
Előzmény: DGabee85 (58066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!