Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DGabee85 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57557
Az Unixnál csak 1 Lemförder jobbos motortartó bak van, és az kedvezmény nélkül 26000 Ft. Bár nem tudom, neked milyen Thaliad van, ez az 1.4-es 8 szelepes K7J700-as motorkódúhoz való! De ha azt cseréled érdemes a balost és a hátsót is cserélni! Hacsak később nincs kedved újra szerelőhöz vinni, vagy szerelni a másik 2 döglött bak miatt!
Előzmény: miklos2peter (57556)
miklos2peter Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57556

Sziasztok,

Ismét elakadtam. motortartó bakot szeretnék venni de nem tudom milyet,

Itt a forumon a LEMFÖRDERt ajánlották.

De ebből is van 3 féle

LEM 3457401 *BR 

3457401 *L 

3457401_LEM * *SZ 

Az utolsó a legdrágább.

A cikkszám ugyanaz.

Mi lehet a különbség?

Üdv:

 

Mók Zsolt Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57555

Elég elkeserítő volt még nekem is pedig én csináltam.Én a folyás a pára és a szélvédő tisztíthatatlansága miatt csináltam ,mert az alkoholos tisztító is összefutott rajta.Fagyállószag nekem is csak zárt ablaknál volt és a vízhőfok sem ment fel.OBD-vel nézve 82 fok.Termosztát csere is volt így most tuti jó!A kormányról elöször a légzsákot kell kivenni.Aksi ki lufi kivétellel vártam kb15-20 percet utána a kormány hátulján két kis fém drót kipattint és kijött.Kábelekre vigyázz!Kormány bordázott tengelyen van nem kúpos.WD 40 és egy lehúzót csináltam hozzá,mert ütögetéssel nem indult meg.Lehúzatásra indult meg de ott is kérette magát.Kormányhoz torx 50 -es kell!

Kormányrudat nem vettem ki hanem a kereszttartóról lecsavaroztam és a tartót és a szürke alsórészt félrefordítottam.Valamennyire látszik a képen is.utána a kereszttartót és a fütésboxot.Bontás kb 5 óra kormány miatt,csere és takarítás 1 óra.Összerakás és feltöltés 2.5-3 óra.

Előzmény: ÖregMackó (57548)
Gergo.bgy Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57554

Üdv, 

Szeretném tőletek megkérdezni, hogy 2004/12 1.5 dci, 48kw thaliába

- összesen hány motor/váltótartó bak van,

- ezeknek mi a pontos elnevezésük,

- és melyik az pontosan, amelyik azért "felel", hogy rángasson a váltó. :) Olyanra szeretném, aminél huzamosabb ideig nem jelentkezne ez a dolog.

Köszi 

Köhike Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57553

Egyébként mióta ilyen olcsó ez a radiátor? Én még 13-at fizettem érte 1.5 éve......

Köhike Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57552

Én amikor cseréltem akkor leszedtem a kormányt is és a kormányoszlopot is. Kormányt a légzsák mögött fogja egy csavar, az oszlop meg a kereszttartóhoz van csavarozva. A kereszttartó is csavarozva van a karosszériához.

Előzmény: Gábor Baranyi (57551)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57551

Szia! Köszi a képeket! A kormányt hol kell leszedni csak magát a kormánykereket vagy a rúddal együtt? A keresztmerevítő az csavarozva van?

Nekem is hasonló árakat mondott a szerelőm azért állok neki én.  Már csak az kell, hogy legyen 2 nap szabadnapom egymás után.

Előzmény: Mók Zsolt (57546)
p.pepe Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57550

Sziasztok.

 

Tegnapi nap folyamán vettem egy Thaliát(2006-os, 1.2-es 16V). Teljesen meg vagyok vele elégedve, 70.000 km van benne, egy üzletember használta. Na nem is ez a lényeg.

A kérdésem az lenne, hogy JVC (KD-G311) rádiót tett bele, viszont így a kormány mögötti rádióvezérlő nem működik. Ennek megoldására van valami lehetőség? Hallottam olyat, hogy átalakítóval, ami ilyen 28e Ft körül mozog, csak nem találok semmi hasonlót a kocsihoz.

Illetve még egy másik kérdés, hogy az irányjelző használatakor hallható hangot ki lehet-e valahogy iktatni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Köhike Creative Commons License 2014.09.09 0 0 57549
Mindezt 2 centi cső miatt, mert kb annyin múlik hogy ki lehessen egyszerűen szedni.
Előzmény: ÖregMackó (57548)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.09.08 0 0 57548

Ez egyszerűen borzasztó! Miért nem lehet ezt egyszerűbben megoldani? Nekem is vannak jelek de még nem merem elfogadni. pl. a gumiszőnyeg alatt mindíg van egy kis nedvesség a vezető oldalon. Nagyon kevéssé de állandóan fogy a fagyállóm. Szag még nincs de lehet, hogy a renault gyári fagyállónak nincs is szaga.

Igazából tapintható vizet még nem találtam csak párát de ez is félelemmel tölt el. Most hogy láttam a képeket, még jobban. 

Előzmény: Mók Zsolt (57547)
Mók Zsolt Creative Commons License 2014.09.08 0 0 57547

Képek itt:

Előzmény: Gábor Baranyi (57544)
Mók Zsolt Creative Commons License 2014.09.08 0 0 57546

Szia!

 

Én a Bárdi-nál vettem azt tettem be hétvégén.A kormánnyal kínlódtam meg kb 3 óra imádkozás,hogy lejöjjön.

Végű a lehúzatás hozta meg az eredményt.Képek mellékelve,hogy megjöjjön a kedved hozzá!

(Szerelő azt mondta nekem,hogy 30 000-35 000 Ft amiért kicseréli.Így én csináltam meg.)

Előzmény: Gábor Baranyi (57544)
Köhike Creative Commons License 2014.09.08 0 0 57545

Én Nissens-t vettem. Belement, és azóta ok.

Előzmény: Gábor Baranyi (57544)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.09.08 0 0 57544

Sziasztok! Eddig halogattam a fűtőradiátor cserét, de mostmár ki cserélem a rossz idő előtt. Azt szeretném kérdezni, hogy melyik márkát ajánljátok? Ha lehet az unixnál lehessen kapni. Előre is köszönöm!

 

DGabee85 Creative Commons License 2014.09.06 0 0 57543
Szerintem WD40 és magad felé ütögetés.
Előzmény: Mók Zsolt (57541)
DGabee85 Creative Commons License 2014.09.06 0 0 57542
Lemförder vagy Meyle.
Előzmény: miklos2peter (57540)
Mók Zsolt Creative Commons License 2014.09.06 0 0 57541

Sziasztok!

 

Szeretnék egy kis segítséget kérni.Radiátort cserélnék,de a kormány megmakacsolta magát és nem tudtam leszedni.Valakinek esetleg valami őtlet,hogy tudnám jobb belátásra bírni.Lehúzatni vagy  valami más egyéb?Előre is köszönöm a segítséget!

miklos2peter Creative Commons License 2014.09.06 0 0 57540

Sziasztok

Motortartó gumibakot kell vennem. Felsőket nem az alsó csavartat. Van valakinek tapasztalata milyen márkát érdemes?Febi, Birth,Ocap, Optimal? Köszönöm a válaszotokat.

Üdv.

Miklos2peter

bsanzika Creative Commons License 2014.09.06 0 0 57539

Hengerfej tömítés csere után, úgy hogy mindent rendben raktunk vissza, szelephézagot beállítottuk újra mert ~300ezer km alatt egyszer se volt, vezérlés rendesen jelen van, akkor mitől lehet az, hogy kicsit lomha az autó? Gyertyákat is cseréltünk meg egy beszívott levegő hőmérséklet jeladót. Mi lehet az oka?

teebee77 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 57538

A garanciális szervizeknél cserélnek vezérlést az autókban? Ez most csak ugy eszembe jutott hogy az is kopó alkatrész.

tom-y Creative Commons License 2014.09.05 0 0 57537

Sziasztok!

Jól megtréfált a kocsi:)Tegnap este már furcsán,nehezen forgott az indítómotor.Ma reggelre pedig már csak betolással lehetett elindulni.Na,mondom faxa,behalt a ketyere.Irány a szerviz.Felkészültem,hogy otthagyok némi pénzmagot az indítómotor felújítására.A szerelőnek gyanús volt a hibajelenség,ezért kiszerelés előtt bekötött egy új negatív pólust a kasznira.Láss csodát,a kocsi pöccre indul.Kiderült,hogy 11 év alatt a gyári tyúkbél elfáradt,és ezért nem indult az autó.Örömbódottá:)

petiren1,5dci Creative Commons License 2014.09.05 0 0 57536

Heló, igen, meleg ragasztóval próbáltam rögzíteni, mert eléggé lötyögött... még bírja. :)

Előzmény: ÖregMackó (57532)
dekimi Creative Commons License 2014.09.05 0 0 57535

Bocsánat, az autó típusa 1500 Thalia diesel.

dekimi Creative Commons License 2014.09.05 0 0 57534

Kedves barátaim! A szerelő azt mondta,hogy cserélni kell a magasnyomású üzemanyag szivattyút és annak szelepét is.Kérdezem tudtok-e valami olcsó,de megbízható kereskedőt aki ezek beszerzésében tudna nekem segíteni?Köszönöm,ha válaszoltok. 

kukucs33 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 57533

Sziasztok!

Talán páran még emlékeznek rám, egykor én is aktívan jelen voltam itt, de egy ideje már nem Thalicskázom. Viszont nemrégiben találtam pár Thaliához való dolgot az elfekvőben, amit felajánlok a nagyérdeműnek, Ti több hasznát vehetitek ezeknek:

Van 4 db Sagem gyújtótrafó, ebből 1 rossz. Az egyszerűség kedvéért mind a négyet lecseréltem mikor elkezdett kehes lenni, de elraktam a régieket is, sose lehet tudni alapon. Emlékeim szerint az volt a rossz, amelyiket most fordítva tettem a fotóhoz. Íme:

 

Ezen kívűl van 2 db GoodYear GT2 külső, használt, de jó állapotúak. Tartaléknak, pótkerékre még teljesen jó lehet.

Van még egy garnitúra szőnyeg is, meg 4 db eredeti dísztárcsa is (nem sérülés mentesek, de használhatók) de azokat elfelejtettem lefényképezni. Ha érdekes, akkor természetesen leképezem azokat is.

 

Ha valakit érdekel, akkor küldjön emilt az adataimnál megadott címre. (amúgy a nickem-kukac-jahúúú.HU)

 

Nem ezen akarok meggazdagodni, ha valaki egyben elvinne minden akkor 8e pénzért odaadom az egészet. Dunakeszin van a cucc, de Észak-Bp (Zugló, Újpest) környékén is megoldható.

 

ÖregMackó Creative Commons License 2014.09.04 0 0 57532

Látom valamilyen ragasztást is kellett elkövetned a kézi nyitógomb "L" alakú tartójának forgáspontjánál. Én is ki szedtem, de nem tudtam úgy visszatenni, hogy ne essen ki 20-30 nyitás csukás után. Ez jó ötlet, én is körülrakom műanyaggal. Sikerült eltörnöm azt a kis műanyag rögzítőt is, ami a rudazatot rögzíti a zárhoz, így annak a bedugott vége is állandóan kijön a zárból. Szóval egyszerű szerkezet, de a bontás során mint a hímes tojással úgy kell bánni. És ráadásul nem sikerült megcsinálnom tehát nekem is cserén kell gondolkodnom, mert 10-ből 3-szor nem nyit ki. Szerencsére bezárni mindíg zár.

 

Előzmény: petiren1,5dci (57530)
petiren1,5dci Creative Commons License 2014.09.04 0 0 57531

Jah még annyi, hogy összerakáskor az ablakemelő kurblit full felhúzott ablaknál tedd vissza és lefele álljon a gombóc része, így nem fog letekeredni menet közbe  a rázkódástól.

petiren1,5dci Creative Commons License 2014.09.04 0 0 57530

A kárpitba lévő "gomb" rudazathoz csavaroztam hozzá, a gyári motor is maradt a helyén,  1lukat fúrtam mindössze de ez is bőven tartja az utángyártott motort, a gyáriról le van húzva a csati és össze van kötve az újjal. összekötéskor a 2 vezetéket lehet elsőre nem találod el de 1-1 nyitás zárás után kiderül hogyha a szerelt ajtó épp ellenkezőleg működik, akkor cseréld fel a 2 vezetéket :) Kárpit könnyen lejön, ablaktekerő kurblit csak tépd le, nincs "omega biztosító" rajta, majd a kilincs  1 csavar és még 1 az ajtó behúzónál torx-osak és nem egyforma méretűek, majd alul megtéped és felfele felhúzód, és már lent is van.

Előzmény: Pelagiusz86 (57529)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 57529

Köszi a tippet, a páromén mindkettő hátsó központi zár bajos. Még nem láttam borítás nélkül a hátsó ajtót. Jól látom hogy a behúzási pont került közelebb a belső nyelvhez?

Előzmény: petiren1,5dci (57527)
Pelagiusz86 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 57528

Köszönöm! Mindenképpen megpróbálom a javítást illetve a cserét. Nem tűnik vészesnek a videó alapján a dolog.

Előzmény: rentha92 (57526)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!