Az Unixnál csak 1 Lemförder jobbos motortartó bak van, és az kedvezmény nélkül 26000 Ft. Bár nem tudom, neked milyen Thaliad van, ez az 1.4-es 8 szelepes K7J700-as motorkódúhoz való! De ha azt cseréled érdemes a balost és a hátsót is cserélni! Hacsak később nincs kedved újra szerelőhöz vinni, vagy szerelni a másik 2 döglött bak miatt!
Elég elkeserítő volt még nekem is pedig én csináltam.Én a folyás a pára és a szélvédő tisztíthatatlansága miatt csináltam ,mert az alkoholos tisztító is összefutott rajta.Fagyállószag nekem is csak zárt ablaknál volt és a vízhőfok sem ment fel.OBD-vel nézve 82 fok.Termosztát csere is volt így most tuti jó!A kormányról elöször a légzsákot kell kivenni.Aksi ki lufi kivétellel vártam kb15-20 percet utána a kormány hátulján két kis fém drót kipattint és kijött.Kábelekre vigyázz!Kormány bordázott tengelyen van nem kúpos.WD 40 és egy lehúzót csináltam hozzá,mert ütögetéssel nem indult meg.Lehúzatásra indult meg de ott is kérette magát.Kormányhoz torx 50 -es kell!
Kormányrudat nem vettem ki hanem a kereszttartóról lecsavaroztam és a tartót és a szürke alsórészt félrefordítottam.Valamennyire látszik a képen is.utána a kereszttartót és a fütésboxot.Bontás kb 5 óra kormány miatt,csere és takarítás 1 óra.Összerakás és feltöltés 2.5-3 óra.
Én amikor cseréltem akkor leszedtem a kormányt is és a kormányoszlopot is. Kormányt a légzsák mögött fogja egy csavar, az oszlop meg a kereszttartóhoz van csavarozva. A kereszttartó is csavarozva van a karosszériához.
Tegnapi nap folyamán vettem egy Thaliát(2006-os, 1.2-es 16V). Teljesen meg vagyok vele elégedve, 70.000 km van benne, egy üzletember használta. Na nem is ez a lényeg.
A kérdésem az lenne, hogy JVC (KD-G311) rádiót tett bele, viszont így a kormány mögötti rádióvezérlő nem működik. Ennek megoldására van valami lehetőség? Hallottam olyat, hogy átalakítóval, ami ilyen 28e Ft körül mozog, csak nem találok semmi hasonlót a kocsihoz.
Illetve még egy másik kérdés, hogy az irányjelző használatakor hallható hangot ki lehet-e valahogy iktatni?
Ez egyszerűen borzasztó! Miért nem lehet ezt egyszerűbben megoldani? Nekem is vannak jelek de még nem merem elfogadni. pl. a gumiszőnyeg alatt mindíg van egy kis nedvesség a vezető oldalon. Nagyon kevéssé de állandóan fogy a fagyállóm. Szag még nincs de lehet, hogy a renault gyári fagyállónak nincs is szaga.
Igazából tapintható vizet még nem találtam csak párát de ez is félelemmel tölt el. Most hogy láttam a képeket, még jobban.
Sziasztok! Eddig halogattam a fűtőradiátor cserét, de mostmár ki cserélem a rossz idő előtt. Azt szeretném kérdezni, hogy melyik márkát ajánljátok? Ha lehet az unixnál lehessen kapni. Előre is köszönöm!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.Radiátort cserélnék,de a kormány megmakacsolta magát és nem tudtam leszedni.Valakinek esetleg valami őtlet,hogy tudnám jobb belátásra bírni.Lehúzatni vagy valami más egyéb?Előre is köszönöm a segítséget!
Motortartó gumibakot kell vennem. Felsőket nem az alsó csavartat. Van valakinek tapasztalata milyen márkát érdemes?Febi, Birth,Ocap, Optimal? Köszönöm a válaszotokat.
Hengerfej tömítés csere után, úgy hogy mindent rendben raktunk vissza, szelephézagot beállítottuk újra mert ~300ezer km alatt egyszer se volt, vezérlés rendesen jelen van, akkor mitől lehet az, hogy kicsit lomha az autó? Gyertyákat is cseréltünk meg egy beszívott levegő hőmérséklet jeladót. Mi lehet az oka?
Jól megtréfált a kocsi:)Tegnap este már furcsán,nehezen forgott az indítómotor.Ma reggelre pedig már csak betolással lehetett elindulni.Na,mondom faxa,behalt a ketyere.Irány a szerviz.Felkészültem,hogy otthagyok némi pénzmagot az indítómotor felújítására.A szerelőnek gyanús volt a hibajelenség,ezért kiszerelés előtt bekötött egy új negatív pólust a kasznira.Láss csodát,a kocsi pöccre indul.Kiderült,hogy 11 év alatt a gyári tyúkbél elfáradt,és ezért nem indult az autó.Örömbódottá:)
Kedves barátaim! A szerelő azt mondta,hogy cserélni kell a magasnyomású üzemanyag szivattyút és annak szelepét is.Kérdezem tudtok-e valami olcsó,de megbízható kereskedőt aki ezek beszerzésében tudna nekem segíteni?Köszönöm,ha válaszoltok.
Talán páran még emlékeznek rám, egykor én is aktívan jelen voltam itt, de egy ideje már nem Thalicskázom. Viszont nemrégiben találtam pár Thaliához való dolgot az elfekvőben, amit felajánlok a nagyérdeműnek, Ti több hasznát vehetitek ezeknek:
Van 4 db Sagem gyújtótrafó, ebből 1 rossz. Az egyszerűség kedvéért mind a négyet lecseréltem mikor elkezdett kehes lenni, de elraktam a régieket is, sose lehet tudni alapon. Emlékeim szerint az volt a rossz, amelyiket most fordítva tettem a fotóhoz. Íme:
Ezen kívűl van 2 db GoodYear GT2 külső, használt, de jó állapotúak. Tartaléknak, pótkerékre még teljesen jó lehet.
Van még egy garnitúra szőnyeg is, meg 4 db eredeti dísztárcsa is (nem sérülés mentesek, de használhatók) de azokat elfelejtettem lefényképezni. Ha érdekes, akkor természetesen leképezem azokat is.
Ha valakit érdekel, akkor küldjön emilt az adataimnál megadott címre. (amúgy a nickem-kukac-jahúúú.HU)
Nem ezen akarok meggazdagodni, ha valaki egyben elvinne minden akkor 8e pénzért odaadom az egészet. Dunakeszin van a cucc, de Észak-Bp (Zugló, Újpest) környékén is megoldható.
Látom valamilyen ragasztást is kellett elkövetned a kézi nyitógomb "L" alakú tartójának forgáspontjánál. Én is ki szedtem, de nem tudtam úgy visszatenni, hogy ne essen ki 20-30 nyitás csukás után. Ez jó ötlet, én is körülrakom műanyaggal. Sikerült eltörnöm azt a kis műanyag rögzítőt is, ami a rudazatot rögzíti a zárhoz, így annak a bedugott vége is állandóan kijön a zárból. Szóval egyszerű szerkezet, de a bontás során mint a hímes tojással úgy kell bánni. És ráadásul nem sikerült megcsinálnom tehát nekem is cserén kell gondolkodnom, mert 10-ből 3-szor nem nyit ki. Szerencsére bezárni mindíg zár.
Jah még annyi, hogy összerakáskor az ablakemelő kurblit full felhúzott ablaknál tedd vissza és lefele álljon a gombóc része, így nem fog letekeredni menet közbe a rázkódástól.
A kárpitba lévő "gomb" rudazathoz csavaroztam hozzá, a gyári motor is maradt a helyén, 1lukat fúrtam mindössze de ez is bőven tartja az utángyártott motort, a gyáriról le van húzva a csati és össze van kötve az újjal. összekötéskor a 2 vezetéket lehet elsőre nem találod el de 1-1 nyitás zárás után kiderül hogyha a szerelt ajtó épp ellenkezőleg működik, akkor cseréld fel a 2 vezetéket :) Kárpit könnyen lejön, ablaktekerő kurblit csak tépd le, nincs "omega biztosító" rajta, majd a kilincs 1 csavar és még 1 az ajtó behúzónál torx-osak és nem egyforma méretűek, majd alul megtéped és felfele felhúzód, és már lent is van.
Köszi a tippet, a páromén mindkettő hátsó központi zár bajos. Még nem láttam borítás nélkül a hátsó ajtót. Jól látom hogy a behúzási pont került közelebb a belső nyelvhez?