Nos, eddig normál körülmények között nem sikerült rángatásra bírni, csak akkor rángatott már be, amikor ötödikben 25km/h környékéről próbáltam kigyorsítani! Szóval eddig úgy néz ki, hogy az üzemanyagszűrő cseréje megoldotta a problémát, de majd bővebbet akkor tudok mondani, ha tényleg hisszabb útra megyek vele!
Tegnap óta nem mentem még vele hosszabb távot, így nem tudom! De remélem igen! Úgy vettem észre, mintha kicsit fürgébb lett volna az autó, de lehet csak beképzelem. Ma majd megyek vele, igaz ma sem sokat, de megpróbálom előidézni a rángatást,bár remélem már nem fog sikerülni! Láttad, elég durva volt már az a szűrő. Ha még mindig produkálná, akkor leveszem a légszűrőházat, lecsatlakoztatom a csatikat a befecskendező szelepekről, megpróbálom megcsiszolni őket, meg mindegyik kap kontaktsprayt! Ha még ezek után is rángatna, akkor kezdhetek aggódni, hogy vagy valamelyik befecskendező szelep adta meg magát, vagy a vezérlő elektronika.
Elég sok katalógus nagyon szar. De ha tudod melyikben lehet bízni, azért egy kis nyomozással nagy eséllyel el lehet találni. Érdemes inkább a gyártók katalógusait bújni az áruházaké helyett.
Nem kell leszedni a dobot a beazonosításhoz, max a kereket. Hátul az alaplemeznél látni, ahol belemegy a fékcső. De keresek neked neten képet, vagy megpróbálok fotózni.
Tud valaki segíteni, hol lehet immo gyűrűt beszerezni, 98-as megane (tudom, hogy thalia topik, de aktívabb, mint a megane) :-) szóval szinte mindenhol négy lábú csatlakozósat lehet kapni, sajnos azért nem tudom indítani az autót, de nekem hat lábú kellene...
Öcsém a muskolci Unixban dolgozik. 6400 Ft ott a Gates vezérműszíj az 1.4-es 8 szelepeshez. Még lehet olcsóbban is el tudja hozni. De a 6400 sem sok érte! Menj majd be oda!
Szóval kerék és dob le, és mielőtt leszedném a munkahengert egyeztessek! Ez már a 2. szett munkahenger, amit alvázszám alapján adtak! Bezsibbadok, ha harmadszor is cserés lesz!