Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bsanzika Creative Commons License 2014.06.30 0 0 57125

A fűtőradiátor nekem már régóta ereszthet mert már régen érzem a fagyálló szagát mikor bekapcsolom a fűtést. Most se a víz, hanem az olaj fogyása miatt vettem észre. Eddig egy decit se evett meg de most feltűnt hogy hiányzik egy kicsi, akkor csekkoltam le a hűtővíz tartályt és láttam hogy tiszta fekete a víz....

Köhike Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57124
Van egy olyan elméletem, hogy akkor lesz hengerfejes a k7j ha a fűtőradiátor ereszteni kezd, és mivel fellevegősödik a primer kör, nem lesz egyenletes a hőelvezetés, össze vissza melegszik lokálisan ami kicsinálja. De ez csak egy elmélet. Nekem mióta rendben van minden a hűtéssel, egy milliméter víz nem hiányzik a kiegyenlítő tartályból, és a mutató is sokkal sokkal stabilabb, alig mozog amikor üzemmeleg a motor. Viszont amikor valahol levegősödött ennél sokkal többet ment fel-le a víz hőmérséklete.
Előzmény: bsanzika (57122)
Köhike Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57123
Annyit tudsz spórolni, hogy a vezérlés többi részét talán nem kell cserélni, hanem elég csak a szíjat. Ha ez vígasztal nekem 3000-sem ment el vezérléscsere után amikor tönkrement a hengerfej, majd azt követően 2000km után elkezdett ereszteni a vízpumpa. Szóval mire a motor minden része teljesen rendben lett 3-4 szer kellett szétszedni a vezérlést. Most lekopogom hibátlan az autó. Remélem marad is így egy jó darabig. Mondjuk elég szart vettem, mert úgy voltam vele, hogy inkább megcsinálom magam mert akkor azzal biztosan nem lesz több baj. Persze ezt is megcáfolta az élet, mert azóta 2 szer kellett hűtőt illetve gyújtótrafót cserélnem hibás alkatrészek miatt.
Előzmény: bsanzika (57122)
bsanzika Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57122

Én nem értek hozzá így 100% hogy nem én fogom csinálni. Holnap reggel a szerelőnél kezdek, kérek egy időpontot hogy mikor tudnak ránézni. A vezérlés dolog kicsit szíven ütött mert még csak 16 ezret futott csere óta... Az olaj meg amúgy is cserés lett volna kb ezer km múlva...

Előzmény: Köhike (57119)
Köhike Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57121
Nincs mit.
Előzmény: Öreg?halász (57118)
Köhike Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57120
Ez munkadíj? Mert annak tényleg kicsit sok, mivel aki gyakorlott az 2 óra alatt kényelmesen kicseréli. Ha az alkatrész is benne van akkor meg ingyen van.:)
Előzmény: Törölt nick (57115)
Köhike Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57119
Síkolni tilos. Meg kell nézni, hogy el van-e húzódva a hengerfej, és ha minden rendben van, nincs szelep probléma stb akkor mehet vissza. 5 század a megengedett maximális deformáció. Kell egy hengerfejtömítés, egy csavar készlet, szívó illetve kipufogósor tömítés, plusz vezérlés csere mivel tilos visszarakni vezéműszíjat. Az olajat meg a vizet meg lehet menteni, ha nem keveredett, csak szétszerelés előtt le kell engedni. Tisztességesen meg akarod csinálni egy napot szánj rá.
Előzmény: bsanzika (57116)
Öreg?halász Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57118

Köszönöm!

Előzmény: Köhike (57111)
hadasz Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57117

Sziasztok.

 

 

A mult héten tototálkárossá törték szeretett (időnként nem szeretett) talicskámat. Keresek másikat, ha van valakinek elado, vagy tud ilyet 350 000 és 400 000 Ft közötti áron kérem irjon az info@videocegtar.hu-ra.

bsanzika Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57116

Sziasztok!

Úgy néz ki hogy 296.000km majdnem gond nélküli használat után, engem is elért egy K7J700 típusbetegség, a hengerfejtömítés hibája. Milyen kiadásra kell ilyenkor kb. számolnom? Csak a tömítést kell cserélni vagy síkolni a hengerfejet stb stb. Eléggé elszomorított a dolog mert most hirtelen elég sok mindent kell cserélnem mint pl kuplung, balos komplett féltengely, másik oldalon gumiharang...

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57115

Szia. Elég érthetően szoktam beszélni, úgy gondolom nem értette félre az illető, mert megis kérdeztem, hogy a tizedesvesszőt nem e nézte el!? 29 000 ft mondott.

Előzmény: Garfield007 (57113)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57114

Szia! Nekem van egy cd amin vannak adatok, megnéztem.Csak hideg álapotot említ. Szívó 0,10 {mm} Kipufogó 0,25 {mm}   clio2 1.4 8v k7j-700 2000-2003

Előzmény: KTsk (57092)
Garfield007 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57113

Áruld már el, hogy mennyitől lettél rosszul.

Előzmény: Törölt nick (57112)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57112

Sziasztok! Szeretnék vezérműszíjat cserélni, 1.4es 8 szelepes tháliámon. A miskolci márkaszervízben rosszul lettem, mikor kimondták az árát. Márkára lennék kiváncsi,akinek van tapasztalata e téren, melyik a legmegbizhatóbb, segíthetne a döntésbe! Segítségeteket előre is köszönöm!

Köhike Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57111
Benzinesen a tank mellett alul.
Előzmény: Öreg?halász (57110)
Öreg?halász Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57110

Hali!

Ez az üzemanyagszűrő konkrétan hol található ?

Előzmény: Köhike (57107)
dekimi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57109

Tanácsot szeretnék kérni.A slusszkulcson lévő távirányító egyszer csak felmondta a szolgálatot,nem nyitotta ki az ajtókat.Kicseréltettem az elemet,de így sem működött.Most a kulccsal mechanikusan nyitom az ajtót,de nem nyitja egyszerre mindet.A csomagtartóra mindig külön kell figyelnem.Megköszönöm,ha tudtok valamilyen tanácsot adni.

csukás2 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 57108

A hűtő ventilátorra gondolsz az mostanában nem hallottam,hogy beindult volna igaz annyira nem is melegedett fel a motor.  Azt hogy tudom megnézni,hogy csak kuplungja kopott el ahhoz, hogy elektromágnesese be tudja húzni az ékszíj által hajtott forgótárcsa mellé, illetve a frissebb fajta, folyamatosan forgó kompresszoroknál a nyomáskapcsoló szeleppel lehet gond.De amikor bekapcsolom a kondit akkor hallok kattanást és a motorfordulaton is érezhető a változás.

Előzmény: szaki213 (57104)
Köhike Creative Commons License 2014.06.28 0 0 57107

Nem nagy dolog kicserélni. Akna nem árt ha van. Benyomós gyorscsatlakozó van mindkét oldalán. Benzin azért folyik belőle, de csak amennyi benne van. A legnehezebb dolog kiszedni a műanyag keretből, mert 10 év alatt rendesen bele tud rohadni.

Előzmény: DGabee85 (57106)
DGabee85 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 57106

A francokat, semmi időm nincs... De nagyon cserélni kéne! Lehet ma öcsémmel kicseréljük! Aztán kiderül. Hogy készüljek? Mennyi üzemanyag folyik el? Amennyi a szűrőben van? Csak, hogy tegyek-e alá valamit, vagy ne?

Előzmény: Köhike (57084)
DGabee85 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 57105

Mikor volt átnézetve a rendszer utoljára? Gáz van benne? Elegendő? 

Előzmény: szaki213 (57104)
szaki213 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 57104

Hali!

Ha megy a ventilátor, akkor gondolom nem lehet más csak a kompresszor. Elég húzós árban van, nem tudok alternatívát.

 

Üdv

Előzmény: csukás2 (57103)
csukás2 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 57103

Szia. Az enyém is még télen hűtött de most ha bekapcsolom akkor hallok kattanást és a motoron is érezhető a terhelés.De továbbra sem hűt.

Előzmény: szaki213 (57102)
szaki213 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 57102

Szia!

 

Elég kevés infó amit megosztottál, de hátha segít az én történetem.

 

Nem hűtött, pedig télen még jó volt (időnként akkor is bekapcsolom). Feltűnt, hogy a klíma gomb benyomása után nem hallok kattanó hangot. Kiderült hogy nincs nagy baj, a relé ment tönkre. A relé indította a ventilátort. Vagyis nem volt elég hőelvétel, hiába volt autópálya sebesség.

 

 

Üdv

 

Szaki :)

Előzmény: csukás2 (57099)
Ramm. Creative Commons License 2014.06.27 0 0 57101

Off Bocs. Tália váltózár Mul-T Lock eladó.1db Deák Ferencért. ON

Köhike Creative Commons License 2014.06.26 0 0 57100
A benzinesen sima mechanikus kuplung van, nézd át mert lehet ott van valami probléma. Bowdent nézd meg mennyire laza, esetleg szorul a szerkezet. Ilyeneket keress. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem valóban a váltó a rossz, de ha minden fokozatban probléma a váltás érdemes kizárni. Esetleg próbaképp át lehet mosni féktisztító sprayvel a kuplungot. A kiemelővilla körüli gumiharang mellett egy csövön keresztül kicsit ki át tudod fújkálni. Egy próbát megér. Már csak kideríteni mi lehet a gond.
Előzmény: jokyto (57098)
csukás2 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 57099

Sziasztok.Érdeklődnék,hogy a Tháliám (2001 1,4 16V) klímája nem hűt a rendszert átvizsgálták utána hűtött egy hétig a szerelő azt mondta,hogy valószínűleg a klímakompresszor nem működik rendesen.Mit lehet csinálni mert egy új kompresszor nagyon drága.

jokyto Creative Commons License 2014.06.26 0 0 57098

Értem! Köszönöm szépen a segítséged.Egyébként minden fokozatban nehezen kapcsolható.

Előzmény: Köhike (57095)
Köhike Creative Commons License 2014.06.26 0 0 57097

Nincs mit.

Előzmény: KTsk (57096)
KTsk Creative Commons License 2014.06.26 0 0 57096

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: Köhike (57093)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!