Pont úgy viselkedik a váltó, mintha kopottak lennének a szinkronok. Ha szinkrongyűrű megy tönkre akkor az általában egy-két fokozatban jelentkezik ha nem emel ki rendesen a kuplung akkor az meg minden fokozatban nehezen kapcsolható.
Lécci segítsetek már! Thalia 1,4 -en ( 8 szelepes, benzin, K7JA700 ) szelephézagot szeretnék beállítani. Ha valaki tudja tutira a szelephézag értékeket, legyenszives már megosztani! Azt is, hogy hideg, v. meleg motornál. Én nem találtam konkrétat sehol.
Thalia 2001-es 1,4 16v.Szerintem váltó problémám lesz rövidesen.Álló helyzetben végig tudom tesztelni mind az öt sebesség fokozatot könnyedén két újjal.De amint az autó mozgásban van, keményen erőből kell sebességet váltani.Váltó olaj az előírt gyárira lett cserélve nemrég.Szerintetek mi lehet a probléma és ez mennyire fog nekem fájni?
Én is szereltem be de én a lökhárítót nem szedtem le. Nekem két szenzoros és a fekete díszelemre raktam fel. A vezetéket én középen a csomagtér zár alatt a szőnyeg mögött van egy nagy luk gumidugóval a gumit furtam ki, hogy átmenjen rajta a vezeték. Az enyém egyébként vezeték nélküli a csomagtartóban felül van egy adó a műszerfalon meg a vevő a ledekkkel. Ha még nem vetted meg érdemes átgondolni. Én tökéletesen meg vagyok fele elégedve. Akkor csak az adóig kell vezetékelni nem kell végighúzni a kocsin.
Én szereltem bele. Belül a csomagtartóban van pár csavar, a dobbetétek alatt, alul egy középen, illetve amik láthatóak felül. Utána az egész lejön egyben. Én egy valeo szettet szereltem bele, kiváló csak ajánlani tudom.
Tolatóradart szeretnék házilag beszerelni. A kérdésem: a hátsó lökhárító leszerelését hogyan csináljam, mire figyeljek? Látok sok kis torx csavart és a középen egy nagy csavart. Ezeken kívül tartja még valami, esetleg rögzítő fül, ami letörhet?
Hol lenne célszerű a vezetékeket bevinni a csomagtérbe?
Aki már csinált ilyent, kérem ossza meg velem a tapasztalatát.
Még mindig az alacsony fordulatról nagy gázadással kigyorsításkor fellépő rángatásra...
Takarították a folytószelepházat szereléskor, elképzelhető, hogy elállítódott a folytószelep és azért rángat? De mindig csak alacsony fordulatról nagy gázadásnál! Ugyebár trafó, gyertya, kábelek már kizárva!
Az a tekercs az immo "vevője". A kulcsot úgy kell forgatni, hogy egyik állásában benyomható legyen a kis pöcök az oldalán és akkor egy kis csavart kell még kitekerni és kinn is van.
Tényleg! :) Nehezen esett le. Viszont ezeknek a trafóknak nemigen van bajuk. Meg se döccent gyujtáskimaradás miatt,500 km óta. Hogy mi lehetett,az x aktás.
Sziasztok! Segítségeteket szeretém kérni mert 99-es 1.6 16 v-s cliom az utóbbi időben azt csinálta hogy ahogy melegedett a motor az autó leállt. Én nyomtam a gázt erre nem nagyon reagált a gép. Kis szerencsével mindig el tudtam indítani kivétel utoljára ugyanis utoljára az immom letiltott azóta csak egyfolytában villog. Autóvillamosságim azt mondta cseréljek trafókat. Kicseréltem de az autó ugyanúgy leállt. kb 2 kilóméterenként. Így tettem meg vele egy kb 350 km-es utat. Érdeklőnék, hgy ez a leállás mitől lehet valamint hgy a kulcs cseréjével megoldódna-e az immo probléma. Az autóklubos szerint van valami forduatszám jeladó ami elszállhatott Köszi előre is
Ha nincs ABS akkor a kilóméter jeladó adta (adja) meg magát(a két féltengely között található a váltón), és ez csak idővel fokózódik.(ráadásul rossz hatással van a fogyira is :-))))) )
Kilométerórám megállt menet közben,majd kb 5 kilométer után megjavult. Addig a sebességet sem mutatta,és a számlálók se mentek. Azóta tünetmentes. Mi okozhatta a hibát,esetleg hogyan lehetne orvosolni. Válaszokat előre is köszönöm.
Nézd bármi lehet, sajnos a Renaultnál lutri majdnem minden alkatrész. Viszont alvázszám alapján meg tudják neked mondani bármelyik Renault szalonban pontosan, hogy az az autó mivel hagyta el a gyárat.
Nekem a 8 szelepes benzinesnél úgy van, hogy a jobbos egyben van a balos elvileg bontható. Nem tudom a többi változatnál mi a helyzet, de ismerve őket mondjuk bármi elképzelhető.