Pedig mintha lenne kapcsolója. Viszont az uch minden lámpát lekapocsol 10-15 perc után. Nézzétek meg a kapcsolót, lehet hogy össze van égve, és azért nem kapcsol le lecsukásra, hanem csak a uch kapcsolja le az összes belső világítással később.
Esetleg valami hőálló rugalmas anyag amit a karosszéria és a hővédő közé tudnék juttatni? Van valami ilyen hőálló cucc mint pl a sziló a fürdőben... :D
Szerintem inkább barkácsold meg valahogyan, vagy hézagold ki , minthogy leszedd teljesen. Szerintem nem véletlenül van az ott. Nekem nincs vele bajom, rendesen a helyén van, de nyáron többször észre vettem már, hogy a csomagtartó azon része, ahol alatta van a hátsó dob sokkal melegebb, mint mellette...
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy miután kicseréltem a hátsó kipufogó felfüggesztőt, a hővédő lemez eszméletlen módon rezonál mikor gyorsítok... Ahogy tudtam odafogattam de már annyira megette az idő vasfoga hogy szinte esélytelen... Ha esetleg lekapom egy az egyben az egészet nagyon melegem lesz a bodéba? Vagy más okokból van ott az a lemez?
1.4 8v thaliam van, olyan vezetéket keresnék benne amibe, ha nyitva vannak a zárak van benne 12V ha bezárom akkor meg nincs természetesen gyári központi zár. Azért kellene ez nekem mert, megakarom csinálni hogy ha fölkapcsolva hagyom a világítást és bezárom a kocsit akkor lekapcsolja. Ki is méregettem a dolgokat már csak ez az egy szál kéne. :D Vagy valakinek valami más ötlet hogy tudnám ezt megcsinálni? Nagyon szeretném ezt meg oldani mert nagyon tetszik :D
Az biztos, hogy egy ilyet nagyon körültekintően kell megtervezni, nehogy valami balesetet okozzon. És ha ez egy automatikus világítás kapcsolás lesz akkor nem árt mondjuk indításkor is lekapcsolni majd ha a motor beindult vissza. De csak indításkor levenni, ha pl leáll a motor akkor ne kapcsoljon le. Ha mindenképp ilyen extra a cél lehet jobb megoldás lenne valami extra nappali menetfénnyel megoldani és a világítást úgy hagyni ahogy van.
Amennyiben sikerül megvalósítanod akkor a haszna mellett veszélye is lehet, mert menet közben ha véletlenül valaki lenyomja a központi zár gombját és a rendszer bezár akkor villany leó van ami meglephet egy kicsit kanyarban! A kábelezésnél erre figyelj, hogy ha gyújtás rá van adva ne működjön. Azt nem tudom, hogy a tiedben van e belső központi zár kapcsoló, mert ha nincs akkor ez a veszély nem áll fenn. Nem lenne egyszerűbb ha a gyújtás ráadása illetve levétele vezérelne egy relét ami ki,- bekapcsolná a világítás főáramkörét? Egyébként ha megengeded a véleményemet én inkább figyelnék a világítás bekapcsolása melletti ajtónyitás jelzőhangra. A másik ami eszembe jutott az, hogy az ilyen nem gyári extra beszerelése okozhat némi bosszúságot akkor, ha pl elromlik egy relé és akkor se tudod felkapcsolni a világítást, ha a zár nyitva! Sok sikert kívánok a megvalósításhoz, kevés bosszúságot a használatához! Hali....
1.4 8v thaliam van, olyan vezetéket keresnék benne amibe, ha nyitva vannak a zárak van benne 12V ha bezárom akkor meg nincs természetesen gyári központi zár. Azért kellene ez nekem mert, megakarom csinálni hogy ha fölkapcsolva hagyom a világítást és bezárom a kocsit akkor lekapcsolja. Ki is méregettem a dolgokat már csak ez az egy szál kéne. :D Vagy valakinek valami más ötlet hogy tudnám ezt megcsinálni? Nagyon szeretném ezt meg oldani mert nagyon tetszik :D
Ha a csomagtartóval szemben állsz,bal fölső sarokban keresd.(a kalaptartó csomagtér felőli oldalán)Egy gumiharangon keresztül van átfűzve a karosszérián a kábel.Ebben a harangban szokott elszakadni.
Van egy 1.5 döci 2004 thaliam. A központi zár nem zárja a csomagtartót. Valahol olvastam, hogy a csomagtérben el szokott szakadni vezeték. Merre keressem ezt a csomagtartóban, melyik részén szokott ez történni? Ha vki már csinálta kérem írja le hogy merre induljak.
Szellőzőt nem kell bántani az egész tetejével lejön. A hangszórók inkább a rádióról vannak párhuzamosítva. De annyira nem túrtam bele, csak bepattintottam a gyári magasokat.
Még találtam két csavart az ajtó felől is jól a sarokban van,még azt akartam kérdezni,hogy a két szélső szellőzőt nem kell valahogy kiszedni,az jön együtt a tetejével?Nem most akarom csinálni,megvárom amíg melegebb lesz,csak előtte felvértezem már magam az elméleti tudással,hogy ne akkor kelljen :)utolsó kérdés ami még eszembe jutott,hogy a magastól hangszórótól jön tovább a vezeték az ajtóban lévő hangszórók felé?lámpával bevilágítottam és mintha két pár kábelt látnék.
Szia. Először le kell szedni az A oszlop burkolatokat. Patentokkal van felrakva. Ilyen hidegben nem a legjobb az időzítés mert elég törékeny minden. Szóval a két burkolat is azokkal van fent. Miután kipattan nem érdemes erőltetni, óvatosan csavarhúzóval összébb kell nyomni és akkor kijön. Utána le kell szedni a kormány burkolatot. Alulról van csavarozva. Aztán jöhet le a teteje a műszerfalnak ami a szélvédő előtti szellőzőnél van felcsavarozni. Van még két csavar a kormány buurkolat mögött is. Ha ez is kint van le lehet húzni a tetejét, és hozzáférsz mindenhez. Gyárilag be van kábelezve, ha sikerül gyári magassugárzókat szerezned akkor csak be kell őket pattintani a helyükre és kész is. Remélem nem felejtettem ki semmit sem.
Egy régebbi bejegyzésben olvastam,hogy bontottál már szét thalia műszerfalat.Szeretnék a gyári kialakított helyre magas sugárzókat beszerelni,mert sajna annyira alap a kocsi(2003-as kiadású),hogy nincs benne,ehhez szeretnék tőled segítséget kérni,hogy kezdjek neki a műszerfal tetejét lebontani,hol vannak a csavarok,amik fogják,vannak e rajta patentok,a légzsákot ki kell e kötni mire figyeljek stb.Nem szeretnék széttörni semmit és mivel nem csináltam még, gondoltam előbb inkább kérdezek az a biztos :)Előre is köszönöm!