Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53100
Én vízpumpából is a harmadiknál tartok. Minden vezérléscserekor azt is cserélem.
Előzmény: Mutual Friend (53097)
Mutual Friend Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53099

Ha akad recseg az jellemzően hiba .. :)

Előzmény: Köhike (53096)
Köhike Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53098
És ez nem azt jelenti, hogy nem bírja ki a 10 évet, de ezt előre ki tudja. Ennyi belefér.
Előzmény: lafaty1 (53095)
Mutual Friend Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53097

Enyém 12 és gyari.

 

Igaz én gyári vizpumpával mentem 11 évet is.

Előzmény: lafaty1 (53095)
Köhike Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53096
Nem. De én inkább lecserélem, nem olyan nagy összeg, főleg 4 évente. És így mindig ugyanolyan mint újkorában. Nem akad, nem recseg stbstb.
Előzmény: lafaty1 (53095)
lafaty1 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53095

Az enyém 10 éves, és még a gyári van benne. Akkor én most istenkáromlást követtem el?

Előzmény: Köhike (53094)
Köhike Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53094
Én 3-4 évente lecserélem mindig. Sosem néztem mennyi van benne. Folyni meg szerencsére nem folyik.
Előzmény: lafaty1 (53093)
lafaty1 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53093

Értem amit mondasz. Ti szoktátok nézni, vagy nem foglakoztok vele? Az enyém ezidáig tünetmentes. Nem is érdekelt, mert váltóolaj cserét nem ír a fáma. dCi 2003. 170 e. km.

Előzmény: Köhike (53092)
Köhike Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53092
Egyszerű a dolog, ha ettől tartasz az elején van egy műanyag csavar amin fel kell tölteni olajjal, azt kicsavarod és lehet ellenőrizni a szintet. Már ha valamivel be tudsz nyúlni. Az olajszintnek a,csavarig kell lennie. De ha már ott vagy akár le is lehet cserélni. Rosszat nem teszel vele. Elf tranself TRJ NFJ, 3 liter.
Előzmény: lafaty1 (53091)
lafaty1 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 53091

Sziasztok. A tc-n a tanácsoknál azt írják, hogy ha szivárog a váltóolaj, az előbb-utóbb galibát okozhat, mert hiányozni fog. Namármost a Thaliában nem kell cserélni, és ugyebár van a kocsi alján egy műanyag tányér, ami a váltóból kiszivárgó olajat hivatott felfogni. Most akkor ez meddig tart ki? Nem fogy el belőle annyi valamikor, hogy ezt a  váltó sínyli meg? 

Tade15 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53090

Az enyém 174-nél most van szétbontva,mert azt hittük csapágyas.De nem az.Beszívta a kokszot az EGR-től.Azért kopogott.

Két lehetőséged van látni a csapágyat.

1 kiveszed a motort.

2 Le kötsz a bölcsőről mindent,és lejjebb engeded legalább 15-20 centit,mert nem fordul ki az olaj teknő.

És a hajtókarban lévő csapágyat lehet ki se tudod venni,csak ha leveszed a hengerfejet,és ki húzod a dugóval a hajtókart.

És úgy járhatsz mint mi,hogy 4 csavar bele szakadt a hengerfejbe. Egyszerűen le szakadt róluk a kulcs kiállás.

Előzmény: Tibibá666 (53084)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53089

Az enyémben 315 ezer km van eredeti bontás nélküli motorral.

Előzmény: Tibibá666 (53084)
lao13 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53088

Hello!

 

Nekem is így viselkedik,semmi gond vele.Én úgy tudom le állítás után is végig nézmindent.

Előzmény: mferenc66 (53081)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53087

Majd, ha kopog akkor cseréld addíg minek csak ártanál vele.

Előzmény: Tibibá666 (53084)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53086

Nekem tönkrement. Ennek ellenére a helyedben nem nyúlnék hozzá, inkább elvinném egy olaajnyomás mérésre, illetve olajcserekor használnék motormosó adalékot (bár erről a mosásról megoszlanak a vélemények, de az enyém ez).

üdv

 

Előzmény: Tibibá666 (53084)
Köhike Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53085

Ha nincs semilyen csapágycserére utaló jel szerintem nagy hiba szétbontani.

Előzmény: Tibibá666 (53084)
Tibibá666 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53084

 

Sziasztok!

Már elég rég jártam erre. (sajnos az időm nem engedte)

Hajtókarcsapágy cseréjével kapcsolatosan lenne néhány kérdésem.

Nekem 2 db dci Cliom van, az egyik 100 Le-s amely már 170 E Km-t futott, valamint egy  714-es motorkódú amelyikben 155 E Km van. Semmilyen HK csapágy hibájára utaló tünet nincs, viszont ha van értelme, akkor preventív jelleggel megejteném vezérléscserekor a csapágyak cseréjét is. Ekkora futásnál van értelme, cserélni a csapágyat? Ilyenkor a hajtókar csavarjait is illik cserélni és (szerintem nem árt, de hátha valaki felvilágosít) mekkora a hajtókar csavarok meghúzási nyomatéka?

Annyit lehet tudni az autókról, hogy a 100 Le-s új korától van nálam és 10 e km-enként cseréltem az olajat, a 714-es Kb 45 e km-es korától használom és szintén 10 e km-enként cserélve az olaj. Eleinte Castrol Edge 5W40, majd később Elf Evolution és Excellium (az Excellium nálam jobban bevált, bár jelenleg Evolution van mindkettőben) olajat használok. Nincs különösen taposva egyik sem, látható olajfogyasztás nincs.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv!

9934 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53083

Üdvözletem!segítséget kérnék :1.5dci taligánkhoz javítási útmutatóra lenne szükségünk.A hibajelenségek:levegős üa.rendszer,hidegen sokadjára indul,(melegen nincs gond)e már menet közben is leált.hibakódolvasás még nem volt.

Zlatan93 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53082

A rugó tört el.

Előzmény: Köhike (53080)
mferenc66 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53081

Üdv Minden Márka társnak.

Segítséget szeretnék kérni. 2005-ös dízel Thaliam leállítása után (kulcsot ha kiveszem) a műszerfalon a mutatók (km/h, fordulatszámmérő...)pár másodperc mulva  elmozdulnak. Olyan mintha áram alá kerülnének.

Érdeklődnék, hogy tapasztaltaok-e már ilyet. Ha igen, mi lehet a hiba?

 

Köszönettel:

Ferenc 

Köhike Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53080
Most akkor a lengéscsillapító vagy a rugó tört el?
Előzmény: Zlatan93 (53079)
Zlatan93 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53079

Sziasztok!

Van egy Renault Thalia 1.4 16v autóm. Tegnap vettem észre, hogy a bal hátsó lengéscsillapító rugó eltört.

Kérdésem : Hogyan tudnám cserélni?

Valamint a kerék leszedése után mi rögzíti a rugót?

Előre is köszönöm!

Köhike Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53078
Nem kell sokat kínlódni vele, nem indul meg a tetejét le kell vágni. Ha az anya sem jön le akkor az alját is. Szerencsére jól hozzá lehet férni.
Előzmény: nagya2 (53075)
Köhike Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53077
Jaja. Nem egy nagy összeg.
Előzmény: nagya2 (53075)
Köhike Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53076
Mondjuk ha az a tetves csavar kb 3 mm-el hosszabb lenne sokkal könnyebb lenne kicserélni.....
Előzmény: Köhike (53074)
nagya2 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53075

HAli!!

Egyik eltört mikor ki akartam csavarni, a másik összerohadt mindennel, megszenvedtem vele.(8v9 év után, majd megnézem a kisokosomban)

Ajánlatos 5-6 évente cserélni, nem egy nagy összeg.

Üdv Nagya

Előzmény: Köhike (53074)
Köhike Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53074
Én is így cserélem. Persze ha nincs összerohadva. Mert akkor lehet kivágni felülről.
Előzmény: nagya2 (53072)
nagya2 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53073

Hali!!

Ne is emlegesd azt a Stafnifát, ne is emlegesd, kicsit sokba került, pont egy éve.

Üdv Nagya

Előzmény: ÖregMackó (53059)
nagya2 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 53072

HAli!!

Én aknából cseréltem, és ott olajemelővel nyomtam fel a stab rudat, majd gumi rá, és összecsavar, majd megint olajemelő, és a maradék gumi is rárak.

Üdv Nagya

Előzmény: rogi321 (53071)
rogi321 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 53071

Kössz a tippet. Ez a gyorsszorítós módszer nekem is bevált. Végre sikerült összeraknom.

Előzmény: Anonymus23 (53068)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!