Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

cumpika 2009. júl. 1. Creative Commons License 1633
Bekukkanthatnál az MLM topikba is.
Előzmény: .psp (1632)
.psp 2009. júl. 1. Creative Commons License 1632

A Kurválkodás meg 5000 éve virágzik és még mindig rengetegpénzt termel a müvelőinek.

A Drog is.

 

Tehát Jó.:-)

Előzmény: cumpika (1631)
cumpika 2009. júl. 1. Creative Commons License 1631
Zepter termékei prémium kategória

Ez még tréfának is rossz.
Előzmény: Nika cica (1629)
Nika cica 2009. júl. 1. Creative Commons License 1630


Ha az ügyfél behozza a papírokat, akkor 30 perc az ügyintézés!
Ha nem, az kinek a sara?
Ha valaki hülye, kinek a sara?
Pl:nem tudtam hogy báros vagyok, nincs meg a személyim, adókártyám, stb.
Ezt a szabályt nem a Zepter hozta.Bocsi, csak alkalmazza.
A Bioptron 1-2 nap alatt leszedi a gyulladást, és ami lényeg heg mentesen, ha tudod mit jelent ez.
Előzmény: joy (1626)
Nika cica 2009. júl. 1. Creative Commons License 1629
Szia!

Ne az egyes inkorrekt kollégákra általánosítsunk, légyszi.

Itt sem kötelező vásárolni, és a Tescoból sem viszed el, amit nem fizettél ki, tehát, ha veszel valamit, ki is fizeted.
Ha nálunk vásárolsz, és kifizeted kp-ben megkapod 1 órán belül.
A Zepter termékei prémium kategória, szerintem a merci sem ér annyival többet az opelnél, amennyivel többe kerül, de azért még elismerem, hogy joguk van gyártani.
A vásárlóink nagyobb része elégedett a termékkel és a céggel, csak általában azok ragadnak billentyűzetet, akiknek gondjuk van.
Ma hívtam fel néhány(15)olyan ügyfelet, akik júliusban ünneplik a szülinapjukat, és kivétel nélkül rendszeresen használják a lámpájukat és elégedettek vele.
Mert ez a "szemét, mocsok cég" minden vásárlóját beinvitálja a születésnapján tortázni, pezsgőzni, és ajándékot adni:kozmetikumot, ékszert, stb.
Nem tudom mi fűt benneteket ennyire, de ha ilyen hévvel valami hasznos dologgal foglalkoznátok, lehet, hogy több haszna lenne.
Egyébként én, ha hívok valakit telefonon, és nem érdekli, akkor többet nem keresem.
Ilyen kevés van, mert saját készítésű kérdőívből dolgozom, és már a készítéskor jelzem, hogy én fogom keresni, ezért várják is a hívásomat.
A tavalyi forgalmunk 18 milliárd forint volt, azért azt sejthetitek, hogy ha valaki 1991 óta folyamatosan ennyi embert becsap, az nem lenne a piacon, nem lenne superbrand
és nem lennének visszatérő vásárlóink.
Mi alapján gondoljátok, hogy ti okosabbak vagytok annál a több ezer embernél, aki elégedetten használja a termékeinket, és nem csak beszél róla!

Üdv

Előzmény: joy (1627)
Nika cica 2009. júl. 1. Creative Commons License 1628

Szia!

 

Akkor is nyolc nap, ha az ügyfél otthonában kötik, előzetes időpont egyeztetés alapján.

Előzmény: Otto Normalverbraucher (1624)
joy 2009. jún. 29. Creative Commons License 1627

A Tescoba akkor megyek, amikor akarok, nem írat alá semmiféle kötelezvényt, ha meggondolom magam, nem vásárolok. Amit veszek, rögvest vihetem, nem napok múlva hozzák.

És még egy lényeges: Árait nem Aranyban számolják, ugyan abból a termékból vehetek olcsó kínai gagyit, drágább márkásat is a Tescóban, választékot kínál, nem dumál rá semmire.

Előzmény: Nika cica (1614)
joy 2009. jún. 29. Creative Commons License 1626

Vannak a Zepterrel problémák, mint minden házaló céggel.

Az edényeit pölö aránytalanul drágán adják, és mégcsak nem is a legjobbak a http://www.test.de/ szerint, nekem az mértékadó.

 

Orvosilag sok mindent, és ellenkezőjét bizonyítottak már be.

:o)

 

Fájt már a fejed arc-homloküreg gyulladástól?

Akkor tudhatnád, az nem ér rá egy hétig sz.rakodni fénybűvöléssel. A menta-kamilla teás inhalálás 1 nap alatt helyre tette.

 

A vigéckedőknél az a gond, hogy sokan épp a kiszolgáltatott, és könnyen befolyásolható idősekre utaznak, de nem részletezik, mennyi lesz a tényleges visszafizetendő összeg, nem hagyják végiggondolni az egész dolgot.

Lazán hivatkoztok a 8 napra, de arról megfeletkeztek, hogy sokan még a családban is szégyelnek beszélni a ballépésükről, így az egy hétből nagyon könnyen kicsúsznak!

 

Ez a hitelszerződéses ügylet meg különösen zavaró!

Ha beígéri a szerződő fél, és nem tudja elintézni -bármilyen okból- az én erkölcsöm szerint alapból semmisnek kellene tekinteni, és új szerződést kötni, új feltételekkel, nem pedig követelni az elállási díjat akkor, amikor sok esetben a banki ügyintézés napokat vesz el!

Előzmény: Nika cica (1613)
Replay 2009. jún. 28. Creative Commons License 1625

Pont ennek a cikknek az egyik kommentjét érdemes idemásolni. A "nagyon korrekt" értékesítésről szól:

 

" 2009. június 26., péntek 15:22:12 12 ... Egy hét elteltével személyesen a lakásomon felkeresett ,(jan.24.-én) és elmondta, hogy NYERTEM! ...meg kell hallgatnom egy előadást, bárki a családból részt vehet. A 19 éves lányom vállalta, hogy elmegy az ajándékért és meghallgatja az előadást. A hölgy hozzátette azt is, hogy ez semmire nem kötelez bennünket .
Január 26.-án elment a lányom meghallgatni az előadást. Bemutatásra került egy infralámpa is (amit meg akartak vele vetetni), mire a lányom elmondta, hogy majd elmondom otthon az anyukámnak, és ha érdekli, akkor megkeresi Önöket, hiszen önálló jövedelemmel sem rendelkezik, mert tanul. Az előadáson a különböző termékek ismertetése mellett munkalehetőségről is szó esett, miszerint menjen a lányom hostesskedni hozzájuk és 100 ezer Ft-ot lehet ezzel megkeresni. Ennek nagyon megörült elsőre, hiszen 11.-es osztályos. De azt mondta a hölgy, hogy nem számít, ezt iskola mellett is csinálhatja. Bár a lányom szemmel láthatóan nem való ilyen feladatra, mert nem rendelkezik az ehhez szükséges kommunikációs készséggel. M.Recklinhausen.Neurofibromatotis II. a betegség neve, amelyben születése óta szenved, a másik 3 testvérével együtt.
Ezt követően megkérték, hogy írja alá, hogy az ajándékot átvette. Elkérték a diákigazolványát. Az ajándékot ezután megkapta. Két kis cukortartó doboz volt. Azt is megbeszélték még, hogy január 28.-án egy megadott helyen találkoznak és a lányomat „beszervezik” erre a munkára. Miután erről tudomást szereztem, elmentünk mindketten erre a megadott helyre és közöltük a hölggyel, hogy az állásajánlat tárgytalan, nem érdekel bennünket, és vásárolni sem kívánunk. Abban maradtunk, ha meggondolnánk magunkat, akkor őt telefonon felkereshetjük.(Ami azután már nem volt elérhető!!!! ) Ezt követően febr.2.-án a hölgy ismét felkeresett otthonomban, és felajánlotta , hogy egy szakorvos elmondaná nekünk, hogy a mi betegségünkre mennyire jó lenne, ha ilyen lámpát vennénk. Én mondtam, hogy nem kívánunk ilyen lámpát venni, mert évek óta munkanélküliek vagyunk, 4 gyereket nevelünk, és sajnos mindegyikben benne van ez a betegség. Azt ő is látta, hogy meglehetősen szerény körülmények között élünk. Mondtam azt is, mert akkor már erőszakoskodott, hogy ez a dolog semmilyen formában nem érdekel bennünket. Erre válaszul azt mondta, hogy a megrendelést amit a lányom aláírt, ki kell fizetni! Mert ha nem, bíróság útján érvényesítik. Döbbentem álltam , hiszen a lányom nem rendelt semmit! Az ajándék átvételét irattatták vele alá! Semmilyen papírt nem kapott a helyszínen, nyílván ha bármit is vesz valaki, és szerződik valamire, erről kap egy példányt. Február 11.-én kaptunk a Zepter cégtől egy levelet, ami február 4.-én kelt, és 8.-án lett postára adva, melyben közlik , hogy tájékoztatnak, a szerződés nyílvántartásba vételéről.
Amely szerint , a lányom megrendelt egy PAG 800-DL BIOTRON deluxe szett 1 db és PAG-862-7CS indigós szűrőt, melynek össz értéke 838 Euro, 26 hónap alatt kell törleszteni. Felháborító a tisztességtelenségük, amit meg is írtam nekik, és kértem az ügy azonnali kivizsgálásást! Most fizetési meghagyást kaptunk, közel 60000 Ft értékben. A termék sosem volt bírtokomban !"

Előzmény: Otto Normalverbraucher (1624)
Otto Normalverbraucher 2009. jún. 28. Creative Commons License 1624

 

http://www.fogyasztok.hu/cikk/20090625/orszagos_fogyasztovedelmi_egyesulet_ofe_per_a_zepter_ellen/

 

Hol köttetik a szerződés?

Visszatérő fogyasztói panasz, hogy a szerződés megkötésekor a vállalat azt a látszatot kelti, mintha a szerződéskötés helye a székhelye, vagy telephelye lenne. A termékbemutatót követően felszólítja a fogyasztókat, hogy fáradjanak át a bemutatóterembe, vagy közvetlenül el is szállítja oda őket, arra hivatkozva, hogy a szerződést csak ott tudják megkötni. Arra is érkeznek bejelentések, hogy a szerződésben nem a tényleges szerződéskötés helyét - legyen az hotel, szálloda, étterem stb. - jelöli meg, hanem a székhelyét, telephelyét.

Ezzel a Zepter a fogyasztók jogának gyakorlását a szerződés meggondolására, az elállásra az érvényes rendelkezések megsértésével akadályozza, ellehetetleníti, így tisztességtelenül, törvénysértően jár el - olvasható az OFE közleményében.

Előzmény: Otto Normalverbraucher (1623)
Otto Normalverbraucher 2009. jún. 28. Creative Commons License 1623

Ezt is kikezdték a fogyasztóvédők...

Ugyanis mindenféle csellel és csalással úgy álcázza a Zepter  a szerződéskötést, mintha a vevő kívánságára került volna sor a megkeresésre (ha-ha-ha), és más helyszínt írnak be, mint a valós üzletkötés. Pont azért, hogy ne vonatkozzon rájuk a 8 nap.

 

Csaló, hazug banda!

Előzmény: Nika cica (1619)
Otto Normalverbraucher 2009. jún. 28. Creative Commons License 1622

Azért ne hasonlítgasd már a teszkó reklámújságot a levakarhatatlan ügynökhöz. Külön dobozba dobják nálunk (családi házas övezet) a reklámokat, egy mozdulattal megy a kukába, ami ott van, közvetlenül a kertkapu mellett.

 

Szemben egy nyomulós ügynökkel, aki a huszadik határozott NEM-re is csak mondja a magáét. És ha az ember nem küldi el a 3,14csába (legalábbis nekem volt gyerexobám), akkor huszonegyedszer is felhív telefonon, meg "épp erre jártam, benézek..." áldumával nyomja a mantrát.

 

Fújjj, broáf... :-(

Előzmény: Nika cica (1621)
Nika cica 2009. jún. 28. Creative Commons License 1621
A Tesco telerakja a postaládám, etikátlan magatartásért megbüntették, bezárjuk?
Ugye nem.
A Telefonos megkeresés pedig egészségügyi kérdőívek alapján történik.
Máskor ne válaszolj.Szerintem.

Nagyon szívesen látom bármelyikőtöket egy irodai tájékoztatón, nézzétek meg, hogy milyen egy korrekt Zepter rendezvény.
Üdv!
Előzmény: Otto Normalverbraucher (1618)
Nika cica 2009. jún. 28. Creative Commons License 1620
Szia!

Köpködni intelligenciára vall!
A Zepter gépei Svájcban, Németországban, Dániában készülnek.
Ezek egyike sem tartozik Kínához, egyenlőre.
A Víztisztító igenis szűri az általad említett anyagokat, ezért is van, hogy a csapvíz 400-500 mg/l oldott anyag tartalmához képest a tisztított víz 16mg/l-t tartalmaz.
Előzmény: cumpika (1615)
Nika cica 2009. jún. 28. Creative Commons License 1619
Szia!

Abban az esetben számít az áru átvételétől a 8 nap, ha az ügyfél nem a Zepter irodájában és nem előre egyeztetett találkozáson a lakáson vásárol, hanem pl buszos kiránduláson, irodával nem rendelkező cégtől.
Nálunk a vásárlás 4! lépcsős:Bejön, meghallgat egy tájékoztatót, 3 x kipróbálja a problémájára a készüléket, a családjával együtt, és eldönti, hogy vásárol vagy nem. 4 alkalommal találkozunk, ha nem jön be, és nem rendeli meg, akkor mi van?
Semmi.

Előzmény: Otto Normalverbraucher (1617)
Otto Normalverbraucher 2009. jún. 28. Creative Commons License 1618

ha valaki nem szereti a Zeptert, akkor ne foglalkozzon vele, ennyi!

 

 

Ha az olyan könnyű lenne...! A Tesco manager nem jön oda a lakásomra, és nem beszél lyukat a hasamba...! Ellentétben a Zepter meg egyéb ügynökökkel, akik szegény, beteg, különösen kiszolgáltatott réteget céloznak meg a parasztvakításaikkal. És még telefonban is rohadt nehéz lerázni őket, nemhogy egy személyes megkereséskor. Főleg, ha az illető ügynök ismerős/rokon/ex barát. Legalábbis a megkeresés után tuti ex lesz.

Előzmény: Nika cica (1614)
Otto Normalverbraucher 2009. jún. 28. Creative Commons License 1617

A fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó paragrafusa szerint a 8 nap az áru átvételétől számít. (amennyiben az később van, mint a szerződés aláírása). Érdekes módon, az itteni, meg különféle más fórumokon is, egyre-másra jönnek a csalódott ügyfelek, hogy a Zepter nem fogadja el az elállásukat, és nem hajlandó kifizetni az addig már törlesztett részletfizetéseket, ill. a 25% előleget.

 

Mindig bepróbálkoznak, minél jobban lehúzni a vásárlót. Ez a hiteles stikli csak egy csöpp a pohárban! Lehúzós, gané banda!

Előzmény: Nika cica (1613)
Otto Normalverbraucher 2009. jún. 28. Creative Commons License 1616
Ez a "WHO is támogatja" az egyik jellemző parasztvakítás. :-D
Előzmény: Nika cica (1606)
cumpika 2009. jún. 28. Creative Commons License 1615
hogy a cég neve egyet jelent a minőséggel!

Bruhaha, mint a semmire sem jó kinai gagyi "légtisztító" ugye?Arany áron.

Meg a víztisztító ami arzén és nitrát eltávolítására nem alkalmas,tehát ugyanaz mint a kinai gagyi RO-k csak azok 60 ezerbe kerülnek az Aquena meg több mint 300 ezer.

Tegyél már ide légyszíves egy hivatalos klinikai vizsgálati eredményt a Bioptronról.
Előzmény: Nika cica (1614)
Nika cica 2009. jún. 28. Creative Commons License 1614
Szia!

A Zepter több mint 40 jogállamban működik, és sehol nem zárták be, nem is fogják!
Mindenki tudja, főleg akinek valaha volt terméke, hogy a cég neve egyet jelent a minőséggel!
Nincs olyan cég, aminél ne lennének hülye kereskedők, vagy akár vevők is.
Viszont én úgy látom, hogy a forgalomhoz képest ez a Zepternél nem haladja meg az átlagot.
Tudnék én is oldalakat írni normáltalan emberekről, de nem teszem.
Egyébként, ha valaki nem szereti a Zeptert, akkor ne foglalkozzon vele, ennyi!
Én a Tescot nem bírom, nem vásárolok ott, és ennyi!
De nem ver ki a víz, amiért mások igen!
Mindenki döntse el maga, hogy hol és mit vesz.

Szép napot!
Előzmény: Hepci (1612)
Nika cica 2009. jún. 28. Creative Commons License 1613
Szia!

Ahogy írtam is, erre is szolgál a 8 napos lemondási lehetőség.
De ha valaki nem hitelképes, és le sem mondja, mert ilyen is van ám.
Akkor saját erőből kell rendezni.
Hidd el a cégnek és a kereskedőnek is az az érdeke, hogy a megrendelő megkapja a terméket, és elégedett legyen.
A mi területünkön szerencsére nem a negatív dolgok a jellemzőek, de tudom hogy vannak tisztességtelen kollégák is, de ez nem a Zepter, hanem egyes emberek.
Sőt!
Ha egy ügyfélnek panasza van, a cég nagyrészt a kereskedő kárára dönt, és kifizetteti vele az ügyfél panaszát.
Ezért van már sokkal szigorúbb szűrés a munkatárs felvételnél, és folyamatos képzések.
Bármennyire nem tetszik, a Bioptron használ!
Orvosilag bizonyított!
Ha te használtad, 7 napon keresztül, napi 2x,3x 10 percet akkor javulnod kellett.
Lehet, hogy nem így, vagy nem jó távolságból, stb.
Kezeléssel kapcsolatban szívesen adok tanácsot, és privátban akár olyan emberek elérhetőségét is akik tőlem vásároltak, évek óta elégedettek.

Szia.
Előzmény: joy (1610)
Hepci 2009. jún. 28. Creative Commons License 1612
Egy jogállamban már rég becsukták volna a hatóságok a Zepter shopot, azok után, amit itthon művelnek. Most kezdenek vizsgálódni, nem tudom, hány év és hány ezer/százezer bepalizott hiszékeny és kifosztott nyugdíjas után.
Mire ítéletig jut az ügy, eltelik újabb 15 év, amíg a férgek zavartalanul bizniszelnek tovább.
Előzmény: Tornagh Atya (1611)
Tornagh Atya 2009. jún. 28. Creative Commons License 1611
Látom, rég benne van az RSS-ed a GReaderemben. Szánalmas és elszomorító.

Egyébként titkos telefonszámom van, pont a sok ügynökhívás miatt van, lecseréltem a régit. Csak sajnos a számot egy idős házaspár használta korábban, és zaklató cégek adatbázisa egyáltalán nem naprakész. Ezért általában fel sem veszem a beazonosíthatatlan vagy noname számokat, de ha mégis, úgy szólok bele, hogy "Halló, Zepter Hungária." Jót szoktam mosolyogni, amikor a hívó fél néhánybites agyában ettől lefagy a kezdetleges operációs rendszer.
Előzmény: lesifotos (1609)
joy 2009. jún. 28. Creative Commons License 1610

Egy dolog, hogy akadnak rendes kereskedők is, más viszont a cég alapállása:

Idézet a Zepter szerődési feltételeiből:

„4. … a hitelkérelem esetleges elutasításáért a Zeptert felelősség nem terheli, még akkor sem, ha a hitel ügyintézésénél közreműködött. Amennyiben az áruvásárlási kölcsönszerződés megkötésére bármely okból nem kerül sor, úgy az a jelen szerződés érvényességét nem érinti, vevőnek a fizetési kötelezettségét saját erőből kell e szerződésben foglaltak szerint teljesítenie.”

Forrás:

http://fogyasztok.hu/cikk/20090625/orszagos_fogyasztovedelmi_egyesulet_ofe_per_a_zepter_ellen/

 

Nem kis egyesület, elég sok ügyet nyertek már meg a kiszolgáltatott, átvert polgároknak.

 

 

A Bioptron-ról.

Kipróbáltam. Sz.rt sem ért.

A kétévi szokásos arc-homloküreg gyulladásomat a kamilla-menta teás inhalálás szüntette meg.

Előzmény: Nika cica (1606)
lesifotos 2009. jún. 28. Creative Commons License 1609
Már gyűlnek oda is az ügynökök.

Annyira érződik a fogalmazásokon, amikor elégedett vásárlónak állítják be magukat, de visszaköszönnek a termékbemutatós szófordulatok... :(
Előzmény: Tornagh Atya (1593)
joy 2009. jún. 28. Creative Commons License 1608

Járj utána alaposan a társaságnak, ha tudsz szerezz információt a leendő kollégákról!

Van nagyon sok jó csapat is, amelyik valóba a legjobb értelembe vett kereskedőkből áll, de sajna akad 1-2 nagyon agresszív, aljas személy, akik tönkretehetik az egész kompánia hírnevét!

 

Valószínűleg ez a fékevesztett kapzsiság a Zepteresek egyik problémája is. A cég alapjaiban a vásárlók kifosztását tűzte ki célul. Ez mutatkozik meg minőség-ár aránytalan kalkulációjukban, és abban is, amit az Evolite lámpa kérdésben is elkövettek!

Zsarolós taktikájuk csupán fokozza az ellenszenvet irántuk.

Előzmény: Gyémánt43 (1599)
joy 2009. jún. 28. Creative Commons License 1607

Tudatlanság még mindig jobb, mint a gazemberség!

Lehet, hogy én reggelente lepököm a tükröt, de még kellemesebb, mint az, hogy téged tükörképed pököd szemközt.

 

Amíg itt vesztegelsz legalább két áldozatod nem csapod be.

Előzmény: Zepter_mondja (1595)
Nika cica 2009. jún. 27. Creative Commons License 1606
Sziasztok!

Nem a fogyasztóvédelmi felügyelet perelte be a Zeptert, hanem egy kis egyesület!

Pont a hitelek miatt jó a 8 nap lemondási lehetőség is!

Ha én kötök egy szerződést, és nem kapja meg a hitelt, és nem tudja vállalni, akkor stornózzuk a megrendelést.

Viszont ha valaki hetekig szarakodik a papírokkal, és kifut az időből, arról ki tehet?

Én büszkén vállalom, hogy 3 éve dolgozom a Zepter egyik vidéki irodájában, és

minden ügyfelemmel korrekten viselkedem, szeretnek, ajánlanak a barátaiknak,

rokonaiknak.

Nem egy tragédiát előztünk meg a Bioptron használatával!

A WHO is támogatja!

Konkrét kérdésre válaszolok, köpködés nem érdekel!

Sziasztok
Otto Normalverbraucher 2009. jún. 26. Creative Commons License 1605
A NOL második cikke két napon belül... Hmmm.....
Előzmény: Zitka (1603)
Hepci 2009. jún. 26. Creative Commons License 1604
Szegény Zepter ügynökök! Már teljesen elvettük tőlük a pöttyös labdát itt.
Pedig de jó lenne nekik pár nyugdíjas netfan nénit átbaxni itt is.
Muhaha.
Előzmény: Zitka (1603)