Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pdudu Creative Commons License 26 órája 0 0 112795

Ugy alakult, hogy vennem kell egy autot (nem magamnak, hanem valakinek aki nem ert hozza (idosebb holgy)).

Napi 2x20km tavra, kliman kivul mas nem lenyeg.

 

Jo lehet ilyen celra egy negyes vagy otos Golf? Letezik beloluk normalis (mondjuk masfel millio Forintig)?

(Gondoltam megveszem, szerelohoz betolom, csereljen ki mindent amit csak kell - legyen egy megbizhato auto belole)

 

Erdemes Golfban gondolkodni, vagy inkabb valami masik verziora celozzak?

 

Golfbol benzines vagy dizel lenne a celra a megfelelobb - vagy epp a megbizhatobb? Melyik motorral?

(ha valakinek akad javaslata, johet priviben is)

 

Koszi!

eLeMer24 Creative Commons License 2025.08.31 0 0 112794

Sziasztok!
Az alábbi hibával küzdök egy ideje, ha valaki már találkozott ilyennel írja meg, hogy mi a megoldás. Egy 2016-os 1,6 Tdi 82 kw golf gombi. A hiba, hogy menetközben elkezd rázni, kigyulad a ízzítás jelző lámpa és elmegy az erő a motorból. Általában egy újraindítás megoldja egy ideig, ezzel együtt néha kigyulad a check lámpa is, az nem mindig tűnik el az újraindítástól hosszabb időre le kell állítani. Hidegen gyakrabban teszi, ha felmelegszik akkor csak nagyon ritkán de akkor is előfordul.

A hibakód 4067 - Motor fordulatszám jeladó P0322- nincs jel.

A főtengely jeladó ki lett cserélve, nem tűnt el a hiba. A jeladó és a központ között újra lett kábelezve ettől sem javult meg. Egyelőre itt tartok és a szerelőnek sincs több ötlete.

a_motor Creative Commons License 2025.08.27 0 0 112793

Köszönöm!

 

Szerintem gyanúsan rövid ideig világít a műszerfali sárga lámpa, és többet forgat, amíg elindul...

 

Ez egy skoda felicia.

 

Akit kérdeztem (lehet, nem a megfelelő szakikat) azt mondta, ennél a diagnosztika nem mond erről semmit.

 

Minden esetre a motorvezérlő egység irányítja ezt is, ami számomra egy fekete doboz.

 

Kap új hőmérséklet adókat. Persze izzítógyertyákat is (elsőre persze, hogy nem hozzávalót kaptam - a motorkódra rendelés után)

 

A tisztánlátás kedvéért beteszek egy kontrollámpát a gyertyákkal párhizamosan kötv, legalább lássam, mikor fűt.

Előzmény: 409 (112792)
409 Creative Commons License 2025.08.26 0 0 112792

 

 A régiek is elektronikusan vezéreltek.

50-55°C-os motorhőmérséklet alatt minden kamrás izzít, hőmérséklet függően több-kevesebb ideig.

Ez az 1.9-es tudhat utóizzítást is, ami a feltételek teljesülése esetén a beindulás után 180sec-ig utóizzít. (ha a motor 40°C-nál hidegebb és nem lett 2500-as fordulat fölé pörgetve a motor) Hogy a Te motorod ezt éppen tudja, vagy sem, az ennyiből megmondhatatlan.

Előzmény: a_motor (112791)
a_motor Creative Commons License 2025.08.26 0 0 112791

Tudna valaki segíteni? Nem találok információt az izzítás működéséről. mikor, meddig dolgozik/kéne dolgoznia.      1.9D  AEF. 

Sajnos leragadam a régi, egyszerű elekrtonika nélküli dízel volkswageneknél...

 

Minden segítséget köszönök!

Lackás Creative Commons License 2025.07.08 0 0 112790

 Szia!

nekem is ugyan ezt csinálja ugyanez a fajta autóm!2002 1.6 16v BCB

De nem mindíg!

van hogy 1 év is eltelik két esemény között és van hogy havonta többször is előfordul.

De azt megfigyeltem ,hogy indulás után 8km (+-100méter)megtétele után jelentkezik a probléma!

Mindig ugyanannál a kereszteződésnél jelentkezik munkából haza fele jövet!

Mikor munkába megyünk akkor még soha nem fordult elő,csak haza fele!🙃

A teljes táv oda vissza kb 70 kilóméter.

Jutottál már azóta valamire?

köszi

Előzmény: Nope9999 (112755)
Att85 Creative Commons License 2025.05.11 0 0 112789

Sziasztok.

 

95'-ös, 1,6-os golfom fél év alatt már a harmadik Hall szenzort nyírja ki. Az új megy két hónapot aztán utána párszor a sokadik indításra elindul,és egy két nap után végleg elromlik. Talán valaki tudna segíteni,hogy ezt mi okozhatja.Köszönöm.

Pdudu Creative Commons License 2025.05.01 0 0 112788

Koszonom!

 

Bardiban nem talatam ilyen keresesre.

Lehet egyszerubb egy klimashoz beballagni.

Előzmény: 409 (112787)
409 Creative Commons License 2025.04.17 0 0 112787

Nem tudom melyik kell neked, írom mindkettőt.

 

5Q0 816 581     5Q0 816 231

Előzmény: Pdudu (112786)
Pdudu Creative Commons License 2025.04.15 0 0 112786

Tudsz esetleg cikkszamot?  Neztem a Golf klima manualjat, de ott nincs. Koszi!

 

Eddig amit en talaltam az a szelep kulso reszere tekeredne ra - de ez pont forditva  van. A belsejebol kitor resz tekeredik bele a szelep belsejebe.

 

Előzmény: atuc (112781)
bazsi545 Creative Commons License 2025.04.09 0 0 112785

Köszönöm szépen! :)

balabmw Creative Commons License 2025.04.09 0 1 112784

Hidraulika javító felújító céget keress,egy kérdést megér szerintem.

Hallottam olyat (de nem láttam) a kopott részt felhegesztik és visszamunkálják.

Előzmény: bazsi545 (112782)
409 Creative Commons License 2025.04.08 0 1 112783

Pl:  https://shop.dtp-motorteile.de/art/DTP-32-310

 

Megpróbálhatod cikkszám alapján darabonként is keresni

 

068 130 301 /302 /303 /304

Előzmény: bazsi545 (112782)
bazsi545 Creative Commons License 2025.04.08 0 0 112782

Köszi! Ezt le lehet gyártatni szerinted? Gyakorlatilag ráböngésztem a netre, egyelőre nem túl mélyen, de sehol se találtam, egy bontott kivételével.

Előzmény: 409 (112778)
atuc Creative Commons License 2025.04.06 0 0 112781

4200 Forintért a Bárdi is hoz egyet 2-3 nap alatt. Vagy bemész egy autóklímáshoz.

Előzmény: Pdudu (112780)
Pdudu Creative Commons License 2025.04.06 0 0 112780

Megtalatam a kupakot - bele volt torve a csatlakozoba. 

 

Ugy tunik, ebben egy 7,7mm kulso atmeroju muanyag csavar van es az csavarodik bele a fem csatlakozoba.

Maga a kupak 12,5mm belso atmeroju, abban van ugye kozepen a szerintem M8 menet. A teljes magassaga a kupaknak 13,5mm. Szurke szinu.

A kozepe szakadt bele a fem csatlakozoba - lehet tulhuztam. 

 

Szerintem ez az, hiszen itt van a kezemben. 5Q0816231.

Lehet siman vissza ragasztom a kozepet valami jobb 2 komponensu epoxyval es jonapot. 

 

 

 

 

 

Előzmény: Pdudu (112779)
Pdudu Creative Commons License 2025.04.06 0 0 112779

Sziasztok!

 

Ahogyan jon a jo ido, iden is kellett egy kis gaz az autom klimajaba. Szokasos tortenet: utas oldal kevesbe hut. 

A flap-ok mukodnek, nincs hiba uzenet betarolva. Egyszer volt B109B15 ami utas oldali flap hibara utal, de azt a HVAC reset (AC+Front Ait gomb egyszerre nyomva tartasa) megoldotta, sosem jott vissza.

 

No most is kapott kis gazt az R1234yf csere gazbol - rogton jo is lett. Elotte a bal oldal volt 9,7 fok (18 fokos kulso homersekletnel) mig a jobb volt 23 fokos. Utana 5 fokos mindketto.

(az tuti, hogy maskepp mernek, mert lezeres merovel a szellozobe bele erve majdnem nulla fokot fujnak).

 

Azmi miatt irok: ugy tunik elveszett a kis nyomasu ag kupakja *az a nagyobb atmeroju). Valamilyen UV zold vagy sarga szinu kupakra emlekszem. Lehet ilyet vasarolni valahol?

(2018 06 havi MK 7.5 Golf Variant 2.0 gepjarmurol van szo.)

 

Koszonom!

 

(U.I: ha valakinek ilyen gondja adodna es nem talal szervizt ami megtolti R1234YF gazzal, akkor irjon, kuldok linket a tolto szetthez. 2 flakon gaz es a csatlakoz meg a csovek/manometer volt kb 80 Euro. Igy mar 2x sporoltam meg a toltetes borsos dijat. Es az egyik flakon meg tele van.)

409 Creative Commons License 2025.04.06 0 1 112778

 

 Igen, nekem is volt vele ilyen gondom. Ki kell cserélni a nyomócsöveket újra. Amit manapság szerintem nem lesz egyszerű beszerezni. Nincs alatta tömítés.

Előzmény: bazsi545 (112777)
bazsi545 Creative Commons License 2025.04.05 0 0 112777

Sziasztok!

Kettes dízel golfomnál arra lettem figyelmes, hogy az egyik porlasztó nem porszáraz, hanem fényes, csillog. Gázolajos volt. Kicseréltem a 2 rá érkező résolajcsövet, de nem azok voltak a hibásak, hanem a hollandi alól folyik az üzemanyag. A hollandi anyát jobban meghúzni nem tudom. Van ez alatt valamiféle tömítés? Mi lehet a gond, járt már valaki így?

Előre is köszi!

balabmw Creative Commons License 2025.03.13 0 0 112776

1996 Golf 3 variant-ra kellene vonóhorgot szerelnem.

 

Kérdésem,hogy kizárólag variant-ra valót tudok felszerelni?

 

(van webshop, ahol hatchback/cabrio/vento/van/variant egyben szerepel)

 

Gyári cikkszám alapján mentem volna tovább, de én nem találtam online etka-ban. :-/

 

Tud valaki segíteni?

FAV 20 Creative Commons License 2025.01.31 0 0 112775

Golf 4 keresi jó gazdáját. Szinte csak találkozókra járok vele. Nemrég egy filmforgatáson voltam ahol az 50 éves golf volt a téma. Szó szerint kerülgetem nap mint nap. 1,4 benzin 2002 évjárat. 2 millió forint. Ha tudtok valakit aki megbecsülné, és legalább annyira vigyázna rá mint én, akkor annak eladnám. Másfél év műszaki van a kocsin. Vezetett szervízkönyv. 63100 kilométer.

409 Creative Commons License 2025.01.31 0 0 112774

 

 Nem.

Előzmény: hun777 (112773)
hun777 Creative Commons License 2025.01.30 0 0 112773

Sziasztok!Tetőkorlátos Golf VII kombi tetőcsomagtartója(Thule)terhelhető 100kg-val?

409 Creative Commons License 2024.12.23 0 1 112772

 

 Igen, az a bovdenes basz amit kihúzol. Csak az nem dúsító, mert dieselnél annak nincs értelme, az a benzinesek sajátossága. (szívató)

Előzmény: bazsi545 (112771)
bazsi545 Creative Commons License 2024.12.22 0 0 112771

Akkor egy kettes Golfon létezik hidegindító?

Bocsánat a tudatlanságomért!

Előzmény: 409 (112768)
409 Creative Commons License 2024.12.22 0 0 112770

 

 Ezt így on-line nem fogja senki megmondani, de elsőre le kellene venni a végéről a fedelet és megnézni mit csinál az 5. kapcsolósínje. Megeshet, hogy leesett/lazult a végén lévő "köröm" ami a villát mozgatja és nem ment vissza a "0" helyzetbe a sín.  Ehhez azért nem árt tudni hogy hogyan is működik az. De ez is csak egy tipp!!

Előzmény: Kapimester (112769)
Kapimester Creative Commons License 2024.12.22 0 0 112769

Sziasztok! Hátha valaki talalkozott mar ilyen problémával. Golf 3 1,9 TDI 1Z, ASD váltó. Eltűnt az 5. Fokozat. Nem is lehet betenni, csak a 3.-ba megy ha az 5.-t tenném. Rudazatot megnéztem, lekötöttem, próbáltam kézzel a váltónál betenni, de semmi. Mintha nem is létezne. Olyan, mintha a váltóból kijövő kapcsolórúd nem jönne fel teljesen, megakad. Vagy a fene sem tudja. Az 1, 2, 3, 4 és a hátramenet simán kapcsolható. Ért valaki itt a váltóhoz?

409 Creative Commons License 2024.12.21 0 0 112768

Dieselen nincs dúsító. Illetve de, csak azt gázpedálnak hívják. :) Az a hidegindító csak az előtöltést növeli, statikusan 5-7°-kal. A kézzel húzgálóssal nem szokott baj lenni, csak pontosan legyen beállítva az alapelőtöltés.

 

Mondjuk az a fekete füst meglep, olyat csak beindulva tudnak a dieselek. Az elégetlen gázolajnak világosszürke a "füstje".

Előzmény: bazsi545 (112767)
bazsi545 Creative Commons License 2024.12.20 0 0 112767

Bowdenes dúsító, régi mecha adagoló. Működni működik, mert behúzza a bowdenet, ellenállás is van, ahogy a rúgó feszít, alapjáratot is emel.

Előzmény: 409 (112766)
409 Creative Commons License 2024.12.20 0 0 112766

 

 Milyen hidegindító van azon az adagolón?

Előzmény: bazsi545 (112765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!