Helló! Szeretnék csatlakozni egy kérdéssel, hátha megúszom a szerelőt. :D A Seat Toledo 1.6 (2005) leállítás után sipol, méghozzá 3-szor 4 sipolást. (pontosabban pí-pí, pí-pí, szünet pí-pí, pí-pí, szünet pí-pí, pí-pí. Mint hogyha az a négyes is 2 részre lenne osztve, más a hangmagasság. Tudja valaki, miért jelezhet nekem ennyit? :D Köszi előre is!
A szervízbe ki szeretnék venni az anyósülést és megkezdeni a kárpitot alatta, mert ott van ugye szenzor, azonban azt az információt is kaptam, hogy hibakód alapján a jobb első ajtóba lehet a hiba (ez a szenzor ott van). Illetve az ajtózsanérnál nézzük meg először, hátha ott van kábelszakadás.
Tanácsot esetleg? Szerdán viszem a szervízbe ismételten.
Sziasztok,segítség kellene.99-es 1.4 benzin,légkondis,azt csinálja hogy ha elzárom a fűtést szépen megáll középén a vísszajelző,de ha rányitom a fűtést és bekapcsolom a ventillátort elkezd vissza hűlni.Termosztát cserélve lett,gyárira.
Sziasztok! Tudnátok tanácsot adni? Seat ibiza 1.4 16szelep 2005 ös. Menet közben rángat, időnként le is áll. Epc ill. olajnyomás visit. Sokszor újraindítható sokszor nehezen indul. Melegen csinálja a tüneteket hidegen nem. Egr kitakaritva mükszik, folytószelep kitakaritva mükszik. Főtengely jeladó kicserélve. Üa relé kicserélve. Olajszivattyú nyáron cserélt. Üa nyomás 2.5bar.
Van egy 1995 SEAT Cordobám néhány hónapja.Olajat szeretnék benne cserélni viszont megzavarodtam.Korábban ugyanis az elöző autóknál A/3 B/3 minősítésű olajokat használtam .Most az olajkeresőnél kihozza a C3 jelőlésű olajat az első helyen.Viszont még mindig ajánlanak másik minősítésű olajat is.Amikor olvasom mit kellene használni a gépkönyvet jelölik meg hozzáférésként.Se szerviz se gépkönyv nincs az autóhoz.Árt a kocsinak ha nem C3 jelölésű olajat használok?
Véletlenül hozzám került egy lepusztított 2003 -as Alhambra 1,9 TDI. Végül is megkedveltem, sokat ráköltöttem, úgy - ahogy talpra állt.
Viszont van egy visszatérő gondom, a kuplung. A szerelő kicseréltette velem, mármint megfizettette velem a teljes kuplung szerkezet és a kettős tömegű lendkerék cseréjét. A cser óta elmentem úgy 12 - 15000 km -t. Ismét csúszik harmadiktól felfelé. Tehát, 1 -es, 2 -es nem csúszik, behúzott kézifék, idulás, nem csúszik, lefullad. viszont 0 harmadik sebességi fokozattól felfelé, padlógáz, 2000 -es motorfordulattól csúszik. A kedves szerelő, ismét komplett szerkezet cserét hajtana végre. Mindezt max 15 E km futás után. Tudtok e valamit erre a jelenségre mondani? Mit tegyek? Hová forduljak?
Hali, mivel nem jött válasz, hátha más is rákeres... A jeladós porlasztó ellenállásának 100 OHM-nak kell lenni +-5. Nekem 450 OHM volt. Vettem bontóban egyet (23 éves autónak nem kell új). A probléma megoldódott.
Sziasztok! A kérdésemet már kérdezték mások is a fórumban, az egyik 2007-es, a másik 2012-es bejegyzés volt, de megválaszolatlanul találtam. Sajnos Én is eljutottam idáig a 98-as SEAT CORDOBA-mal. :S Elsőnek az izzítás visszajelző villogott, azt kiderítettük, hogy a jeladós porlasztó ment tönkre (ellenállása 100 Ohm +-5-nek kell lenni), ezt cseréltem egy bontottra. A probléma megoldódott, az autó már nem rángat, és megy is. Igen ám, de ma elkezdett villogni a vízvisszajelző lámpa alapjáratú melegítés után kb 10perccel. :S Ez mi a fenét jelenthet? A vízszint megfelelő, a tartályban nincs vízszint érzékelő, a fűtés éppen elindult (langyosat érezni) az analóg vízhőfok visszajelző műszer éppen elmozdult. A tartályban a víz langyos, elvileg cirkulál. Fagyálló van benne -28°C-ig.
Sziasztok! Távírányítós kulcs nem nyitja az autót. Elem cserére gyanakodtam kis is cseréltem és így sem nyitja. A kulcson a piros led sem csinál semmit ha nyomom a gombot. Egyik napról a másikra nem ázott be a kulcs meg elejtve sem lett. Mi lehet a baj? Ötleteket előre is köszönöm! SEAT LEON II 1.4 TSI Sport
Sziasztok, SEAT CORDOBA 1998 1.9TDI AHU. Hibajelenség: Menet közben 110-nél kis idő elteltével (kb. 5 perc) elkezd villogni az izzítás visszajelző lámpa. Lejjebb veszem a tempót, akkor abbahagyja, majd nagyobb tempónál újra kezdi. Autó húzása tompul. Érdekessége, hogy ha nem veszem lejjebb a tempót, csak leállítom az autót és újraindítom (menet közben) akkor is abbahagyja a villogást. Viszont újraindítás után újra jól húz. EZ kb. 5 percig tart majd újra kezdni...
Most már ott tartok, hogy nem kell 2 perc sem a villogáshoz.
Olvastam minden félét, meg mondtak is mindent, de konkrétat senki nem tudott, és megoldást sem láttam sehol. Ezt az autót szervízbe már nem szándékozom vinni. (többe kerülne mint az autó) Nagyon köszönöm, ha valaki segít!
Üdv.Adott egy cordoba 2009 1.4 16vbenzin Bxw .86le.A hiba jelenség következő.33+meleg,tűző napon áll.mindegy hogy hideg vagy meleg a motor csak 3-4 próbálkozásra indul.hűtőviz jeladó cserélve.Autóvillamosságis megvolt nincs hiba két napig vizsgálta.Hibakódmentes.Egy kicsit hűvösebb időben viszont semmi probléma,indul szépen.menetközben sincs vele gond húzrendesen.Volt valakinek hasonló tünete?
Szeretnék egy laikus kérdést feltenni lambda szondával kapcsolatban. Van egy 2002-es Seat Ibiza Stella 1.4 benzin AUD motorkódos II (6K1) autóm.
Mind a két lambdaszondát cserélnem kell. Az első 5 vezetékes és a leömlőben van ( választásom : Bosh 0258007353 ) a másodikkal van egy kis gondom a beszerelési pozíció miatt...
A kérdéses szenzor a motorblokk és a tűzfal között helyezkedik el a motortérből elérhető , ide megfelelő a MAGNETI MARELLI Lambda 466016355022 ?
Ott akadtam meg , hogy a legtöbb autóalkatrészes keresőben meg kell adni a beszerelési pozíciót ...
Valaki tudna küldeni egy jól olvasható Seat Toledo (1998-2004) használati utasítást PDF formátumban? Előre is köszönöm! petervatler kukac gmail pont com
Seat Alhambra 2.0 pdtdi 2007-es evjarat kiegészítő fűtéssel kapcsolatban tud nekeme valaki segíteni? Nem indul el. Esetleg lehetséges hibák vagy szerelő aki otthon van ilyenben? Köszi előre is.
Sziasztok! Van egy 1.6os Alteám. Régebben is ette az olajat kicsit de mostanában 500 km alatt megevett 7dl-t, nem látnom hogy kéken füstölne. Ja és folyamatosan termelődik egy fehér trutyi az olajbeöntőnél és a nivónál is van már. És elég égett szaga van az olajjal. Mi lehet a probléma?
Van egy 2001-es Seat Cordoba 1.6 sportline autóm és az vele a probléma hogy fojtószelep csere után az alapjáratom már nem ingadozik de viszont egy gázadás után már 2000 marad a fordulat
A beltér érzékelő kapcsolóján visszajelző led nem világit hiába tartom nyomva. Kiszereltem a kapcsolót és azt látom hogy a 4 pólusus steckerben 3 vezeték van csak míg a kapcsolóban 4 pólus van.
Azért lenne fontos hogy működjön a visszajelző is mert így nem tudom a beltér figyelőt sikerült-e kikapcsolni adott esetre vagy sem.
Szerelte már ezt szét valaki? Valóban gyárilag 3 pólus lenne csak bekötve a kapcsolóba? Vagy mahinálták és kikötötték? Megnéztem a kábel korbácsot is nem látom hogy vissza lenne csúszva benne az a szál. Olyan mintha nem is lenne benne. Ha kikötötték akkor alapos munkát végeztek mert mondom nem találom a korbácsban. :(
Adva van egy 2008-as Seat Altea szgk., amiben egy alkalommal benne hagytam a slusszkulcsot, majd kiszálltam és erre a központi zár bezárta az összes ajtót. Csak pótkulcs használatával tudtam ismét bejutni a kocsiba.
Járt már valaki így? Mi lehet a baj? Mi az orvosság?
Szeretném megkérdezni , volt e már valakinek ilyen problémája 2005 ös Seat Ibiza 1,4 benzines. Főleg melegen , dugóban vagy emelkedőn ha megállok, nem tudok elindulni, leeik a fordulat majd felmegy, rángat, emelkedőn ott maradtam vaalamelyik nap, várni kell ameddig lehűl.Elindulni se merek , itthon szaladgálok ahol se emelkedő se dugó.Folytószelep cserélve lett, Egr szelep is, főtengely jeladót írt ki az is.Trafók rendben.Végig néztük nincs e valami benzin csöpögés újabban üzemanyag szag van , 4 km szoktam elszaladni az unokámért .