Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsebrocker Creative Commons License 2020.03.18 0 0 76

Golf 4 ERT váltó!

zsebrocker Creative Commons License 2020.03.18 0 0 75

Üdv mindenkinek! Nekem 2001-es 4-es golfom van, 1,6 16v 105le, ERT váltóval. Nos az ERT váltó is tipushibás! Képeket rakok fel! Vettem bontott DUW váltót! Szándékosan 1,4-est kerestem, azzal talán nem lehet meggyilkolni olyan könnyen. Csak a kihajtó tengelybe különbözik! (két imbuszcsavart ki kell tekerni, és át lehet rakni a rossz váltóét! Csak a féltengely pereme kissebb az 1,4-esnek) Az áttétel 5.-ben ugyan az! A többi meg tök mindegy, én nem veszem észre a különbséget! Eddig tökéletesen működik! A váltóra meg mindenki vigyázzon! Nem lehet emberkedni vele! Elég szar kicserélni! 😉

Barret02 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 74

Hogy ide is írjak,300 000 kilóméter után szétesett a kilóméterórám belsejében a számláló rész.

Hogy mennyivel megyek,azt még mutatja.A gyári váltó van az autóban,hozzá nyúlni (megbontani) még nem kellett!

Hibátlanul működik!   Lehet hogy tönkre tudnám vágni,de eddig még nem tudok rá rosszat mondani :)

Előzmény: everlast48 (73)
everlast48 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 73

Sziasztok! Nekem egy 2006-os vw golf plus 16, 8-szelepes kocsim van. 120000 km-nél megadta magát a váltó! megjavíttattam,de továbbra sem működik megfelelően, mert az ötödik sebességet hol beveszi, hol nem, mint a mesében!! Jelenleg 180000 km van benne.Mi lehet ennek az oka? Találkozott már valaki hasonló tünettel! A válaszokat előre is köszönöm!

Ennyit a német márkákról! SOHA TÖBBET VW!!!!

Utomi1 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 72

sziasztok!

 

adott egy golf 3 1.9 tdi

 

következő  volna a problémám, tegnap állok a lámpánál, tenném egyesbe az autót, erre a kar mint egy fakanál az edényben..... nem értek hozzá, de olyan érzésre mintha a váltókar alján nem csatlakozna.

Az autó 5ös sebességben maradt, nem lehet másik sebességet kapcsolni.

 

Előre is köszi, aki tudna adni tippet, hogy mi történhetett!

gol333 Creative Commons License 2015.05.31 -1 0 71

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!Kinéztem egy 3 mas golfot 1.6 75 lovas ,szép állapotban van!De van egy hibája ,elvittem próbakörre és a váltó hátramenetben kattog ,de csak abban !Az autót kicsit nehezebb betenni a sebességekbe, olyan mintha nem ugrana bele egyből ,az adott fokozatba, bár mivel először vezettem ,lehet csak meg kell szokni! Szeretném megvenni ,de nem merem addig amíg nem tudom mi lehet ez a probléma és vajon mennyibe kerülne ezt kijavítani!A hátramenet kattogása miatt ,arra gondolok ,hogy komplett váltó csere ,de reménykedek benne ,hogy nem ennyire súlyos!Nem értek a golfokhoz!A tulaj mutatta kb egy hónapja cseréltek teljes kuplungot benne ,nem tudom ennek lehet e vmi köze hozzá?

bambi942 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 70

Én megnéznéám a kuplug munkahengereket ????Mert ez a probléma arra utal hogy valamiért nem emel ki a szerkezet.

Előzmény: Eszéky Tamás (68)
zero8 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 69

Sziasztok

 

Már a sima Golf fórumba is írtam.

VW Golf 1.6 8v -m van. Ha elindulok 1-ben, kb 10km/ó-ig érdekes morgó hangot hallok, 2-már kevésbé, 3-ban már egyáltalán nem. (3-ban kipróbáltam, hogy lelassítok egészen, amíg csak lehet és úgy semmilyen furcsa hang nem jön belőle) Ha simán indulok 1-2, stb, akkor nem is lehet hallani, csak ha lépésben haladok vele. Szerintetek mennyire nagy a baj? 72000-et futott a kocsi. Volt aki azt mondta, hogy a difiből jön a hang. Lecserélték az olajat, még mindig van hangja.

 

Köszi

Eszéky Tamás Creative Commons License 2014.01.24 0 0 68

én is ezzel a problémával küzdök de nem a kuplung a hibás.

Ezen az úton én is átmentem és a szerelő lecseréltette velem a kuplungtárcsát és a nyomólapot, de a mai napig alig akarja bevenni az 1-est.

Előzmény: freemangergo (67)
freemangergo Creative Commons License 2014.01.10 0 0 67

Sziasztok! Van egy 2003-as 1.6-os Golfom! BCV kód-os

 

A problémám az ott kezdődött, hogy amikor megvettem már nehezen vette be az 1-est és 2-est. Néha ha olyan pillanata volt akkor gyönyörűen vette !! A többi sebességgel nem volt gond...esetlég még nagyon ritkán a 3-as fokozat..

 

Mai nappal azonban lükvercbe rakáskor hatalmas reccsenés hallatszódik....most azt mondta egyik autószerelő ismerősöm, hogy valószinű eddig sem a váltó volt a hibás, hanem a kuplungszerkezet nem emelt ki rendesen. 

 

Nektek mi a véleményetek erről ? Találkozott már valaki esetleg hasonló problémával ??

 

ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!! 

*építészmérnök** Creative Commons License 2013.09.17 0 0 66

Szevaztok. Tud valaki egy megbízható és tiszta szép golfot eladót?

Golf 1  vagy golf 2-re gondoltam.

 

Összesen 300.000 Ft-om van. Vagy ennyiért  vegyek inkább Ladát?

 

:-)

fodorb Creative Commons License 2011.03.25 0 0 65

Akkor már jobban jártok az automatával .

 

Ki hallott már olyat, hogy a kéziváltó beszarik, különösen nevetséges 120 000 km után.

 

Ha szerencséd van ennyit elmész egy gumi garinturával, és egy fékbetéttel.

 

 

ShivaShakti Creative Commons License 2010.07.25 0 0 64

Szervusztok!

 

Nekem egy 1.4es Golf III-asom van, nemrég vettem. Nagyon jó kis váltója volt.

Viszont a kedves szerelőm elrontotta a váltórudazat-szimmering cseréjét, így elfolyt a váltóolajam nagy része, ekkor ment el az 5. fokozat szinkrongyűrűje. Természetesen vidéken. Komplett váltócsere olcsóbb volt (bontott), mint a javíttatás.

35 volt a váltó, 15 a csere díja, némi olaj, utazgatás, telefonköltség.

Az új-használt váltó szintén nagyon jól kapcsolható.

Így az a véleményem, hogy az előírt olajszint rendszeres ellőrzése nagyon fontos!  Talán így megelőzhető a váltó idő előtti elhalálozása.

msmks Creative Commons License 2009.07.17 0 0 63
nekem is ilyen 4es golfom van, kb. 120ezer km ezekben a váltó élettartama, de most már lehet kapni gyárilag felújított váltót illetve a meglévő váltóhoz felújító-készletet, a felújítás nekem 100ezer forint volt kb. a gyárilag felújított váltó pedig azt hallottam 150-160ezer ft. kb

a szerelő azt mondja, felújítás után örökélet. meglátjuk
Előzmény: bull70 (57)
sportswift Creative Commons License 2008.06.10 0 0 62
Szerintem kérdezzd meg a VW Golf nevű fórumban, mert ez a fórum ( ahogy látom )
nem nagyon él...
Előzmény: Casper2003 (61)
Casper2003 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 61
Hali!!

Van kérdésem hogy 1.3 as golf II ben jo-e a 1.8 Golf II 4x4 váltó 5 gangos?

Ugyan ugy passzol az 1.3 helyére? nem kell semmi átalakítani?

Válaszokat előre köszönöm!
xenon 22 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 60

sziasztok

 

golf váltónál én idáig difi és szinkron hibával találkoztam. a difinél kiesik egy szegecs és általában kitöri a váltó oldalát.ha szerencséje van az embernek más komly hibát nem okoz.ekkor ez javítható kb 80 ezerből munkadíjjal együtt

Előzmény: ToX001 (59)
ToX001 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 59
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy igaz-e hogy a IV-es golfoknak gyárilag hibás a váltója, (gondolok itt konstrukciós hibára), mert állítolag ha lecseréled benne a váltóolajat akkor majdnem 1 literrel többet kell hozzá önteni, mert -itt jön az a rész amit nem nagyon értek- nem ér bele a olajdob/tálba és nem lesz megfelelő a kenés neki. Nekem egy 2002-es golfom van és szerintem lassan cserélni kéne...légyszíves segítsetek ha hallotatok ilyesféléről valamit?!
üdv
ToX
THieringpeti Creative Commons License 2007.01.14 0 0 58
Nekem egy 1.6-os, 1982-es dízeles vw jettám van (I-es). Óra szerint 320 ezer km, de évekig törött volt egy fogaskerék a km-órában, tehát szerintem vagy 400 ezer lehet benne.

A motorja hulladék, most megy felújítani. (2 tankolásonként fél liter olaj a fogyasztása, kartergáz mint a kipufogó, kompresszió 28-32 helyett 24 bar stb...).

A váltója viszont (kb. 200 ezertől tudom az előéletét, mert unokatesóm hajtotta) teljesen hibátlan, 2 ujjal veszi mind az 5 sebességet. Mialatt unokatesómék használták, sose volt a váltó elválasztva a motortól (a kuplung se volt cserélve). Mindössze a rudazatban cserélték ezeket a pár száz Ft-os műanyag alkatrészeket.

A csomagtérben lévő matricák szerint olaszországban állították a kocsit forgalomba, és valamikor a 90-es évek legelején hozták be az országba. A kocsit 91-ben emlékezetem szerint (rendszám) már láttam a környéken többször, bár akkor még nem volt a családban.
bull70 Creative Commons License 2006.08.08 0 0 57

Nekem volt 3 VW Golf II.-em, egy 1.3 benzines és két 1.8 16V GTI, mindhárommal meg voltam elégedve, különösen a GTI-vel, 16V 129 LE, 210 km/h volt a vége, a szokásos olaj-, és egyéb szűrők, gumi stb. cseréjén kívül nem kellet költenem rá!

Következett a VW Golf IV. 1.6  3 évesen  75.000 km-nél leszakadtak a szegecsek a váltóban tányérkerékről gondolom a kerék felkapta a szegecs fejét az olajból és nekilőtte a váltóház falának az kilyukadt az olaj átfolyt a kuplungházba és csúszott a kuplung. Még jól jött, hogy éppen akkor tudtam venni 70.000.- Ft.-ért egy komplett váltót mit másnap be is szereltünk, amivel a mai napig is működik.

Fire911 Creative Commons License 2006.07.10 0 0 56

Sziasztok 1.4-es benzines Golf 3 hoz keresek váltót sürgőssen!Segítsetek...Eltűnt az ötödikem..:) köszi

DE LUXE 64 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 55
Ja azt lehagytam,hogy 5-ös váltó.
Előzmény: DE LUXE 64 (54)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 54
Sziasztok!

Nemtudom,hogy jó helyen teszem fel a kérdést.Nincs valakinek egy eladó Golf váltója? A 085-ös házú kellene II Golfba 8N-nek kodolták III-ba CEC,CHL,CJF,CCK.
Komplett külföldipapiros autó is érdekel!Ezeket a váltókat II Golfba az 1,3-asba rakták az előre dölős fajtába.
DE LUXE 64
gnme Creative Commons License 2005.01.14 0 0 53

Néhai céges caddy-nk tízezer kilométerenként fogyasztott vízpumpát. Váltó nagyjavítás volt 100ekm-nél aztán hogy rossz maradt, emiatt azonnali eladás (vevő átbaszása) következett.

 

A legemlékezetesebb élmény: Mátrába vittünk utánfutóval árut. Látszólag semmi baj nem volt, aztán mikor lefele gurultunk víz felforr autó magát megad. Vérbeli kisteherautó. Telis tele konstrukciós hibákkal. A mai német autóipart jellemző tünetekkel.

 

Nekem G Astrám van.  :-)

 

 

Előzmény: fastcar (3)
avantage Creative Commons License 2004.12.27 0 0 52
Sportos gyilkolos hasznalat is oli oket, legalabbis Golfos baratom igy meselte.
Igaz az utolso valtoja (nagy dizel valto, vagy mi) meg birja. :)
Van tipus, amit ugy is szaz evig lehet gyilkolni. (gyilkolas=gyors "berantasok", nem benazas!)
Kobold úr Creative Commons License 2004.12.27 0 0 51
Szarok ezek a váltók, ahogy vannak. 100e alatt le lehet irni ha vigyázol akkor is. Gyors kapcsolást nem szereti.
Popeye77 Creative Commons License 2004.12.27 0 0 50
Hulye aki penzt ad ki ezert, mikor netrol leszedheto pl dc++-al...
Előzmény: sztéboy1 (49)
sztéboy1 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 49

Szia!

 

VW Audi Skoda Seat magyar nyelvű, 2003 év végéig MINDEN gyártott modell, adatokkal, profi ábrákkal, stb....

 

Tehát, ...

Az AutoData-ban elektromos hibákat hol és hogyan lehet kimérni, motorelektronika, befecskendezés, kapcsolási rajzok mint pl a klíma körök, vagy ABS ha van SRS áramkörök, csatlakozók SZÍNjelöléssel, hibakódok törlése, stb-stb.

Hibakódok, vezműszíj cserével beállítással kapcsolatosan, fékekkel kapcsolatos dolgok, szal rengeteg minden van benne.

Én - ha te sokat szerelsz autókat  és többféla kocsikat akkor nagyon jó - ezt ajánlom, mert sok minde van benne a napjainkban rohangáló kocsikból.

Szertem mert Alfarómeótol a Zetorig minde benne van. Na jó a Ferrari nem adki semminemü infót, mert Ők "olyanok" de tényleg minden benne van. Igazából nem a nagyon nagy szerlésre van. Az alábbi CD-k amikkel együtt erre valók az én tapasztalatom szerint.

Ez 1db CD.     5000.- HUF         Angol, német,... nyelven.

 

 

A VW-Seat-Skoda-Audi CD-n 2004ig benne van minden. Robbantott ábrák felfűzve, alkatrész infók, gyári cikkszámok, (akár acsavar hossza menete, anyaga is). EZ való nagyon nagy szerlésre. Magyarul persze. Ezt pl. az +AutoData-val együtt lesz 100%os műhelyi szervízCD-nek.

Ez 2db CD.     4000.-HUF        Magyar, angol, német,... 

Boarhunter Creative Commons License 2004.11.17 0 0 48

Hali!

Nekem egy '98-as 1.4-es Ibizám van. Golf III motor+váltó. A váltó egyszer csak átment négysebességesbe. Szerelő szerint kevés volt benne az olaj. Márkaképviselelet szerint ehhez a váltóhoz nem kell nyúlni, karbantartásfree(de azért élettartam gari nyista.) Elment az ötös szinkrongyűrű, szinkrondob meg még egy hasonszőrű fogaskerék. A három együtt elfér a markomban. Az áruk kicsit több mint százezer forint... egy Golfból bontott váltó viszont csak negyven volt. Ebben meg a harmadikat kell "érzéssel" pakolni, mert kissé reccsen.

Egy a4-es oldalt tele tudnék írni azokkal a dolgokkal, amelyekre a szervíz azt mondja, "típushiba". Ezek a típushibák eddig több mint félmillába vannak.

Boar

Ja, ha valakit érdekel egy négysebességes váltó...

fecoA3 Creative Commons License 2004.11.12 0 0 47

Sziasztok,

 

nekem egy A3-asom van( ami motorikusan Golf IV), és ennek a váltója tökéletesen működött egészen 2 héttel ezelőttig, amikor is egyszerüen széttörött.Az autóban 108 ezer km van, a szervíz szerint ez pedig típushiba, mivel a bolygómű nem csavarozva, hanem szegecselve van és a leugró szegecs széttörte a váltóházat.

Szóval ennyit a jó minőségről...........Esetleg ha valaki tud egy használt váltót.........

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!