Üdv mindenkinek! Nekem 2001-es 4-es golfom van, 1,6 16v 105le, ERT váltóval. Nos az ERT váltó is tipushibás! Képeket rakok fel! Vettem bontott DUW váltót! Szándékosan 1,4-est kerestem, azzal talán nem lehet meggyilkolni olyan könnyen. Csak a kihajtó tengelybe különbözik! (két imbuszcsavart ki kell tekerni, és át lehet rakni a rossz váltóét! Csak a féltengely pereme kissebb az 1,4-esnek) Az áttétel 5.-ben ugyan az! A többi meg tök mindegy, én nem veszem észre a különbséget! Eddig tökéletesen működik! A váltóra meg mindenki vigyázzon! Nem lehet emberkedni vele! Elég szar kicserélni! 😉
Sziasztok! Nekem egy 2006-os vw golf plus 16, 8-szelepes kocsim van. 120000 km-nél megadta magát a váltó! megjavíttattam,de továbbra sem működik megfelelően, mert az ötödik sebességet hol beveszi, hol nem, mint a mesében!! Jelenleg 180000 km van benne.Mi lehet ennek az oka? Találkozott már valaki hasonló tünettel! A válaszokat előre is köszönöm!
következő volna a problémám, tegnap állok a lámpánál, tenném egyesbe az autót, erre a kar mint egy fakanál az edényben..... nem értek hozzá, de olyan érzésre mintha a váltókar alján nem csatlakozna.
Az autó 5ös sebességben maradt, nem lehet másik sebességet kapcsolni.
Előre is köszi, aki tudna adni tippet, hogy mi történhetett!
A segítségeteket szeretném kérni!Kinéztem egy 3 mas golfot 1.6 75 lovas ,szép állapotban van!De van egy hibája ,elvittem próbakörre és a váltó hátramenetben kattog ,de csak abban !Az autót kicsit nehezebb betenni a sebességekbe, olyan mintha nem ugrana bele egyből ,az adott fokozatba, bár mivel először vezettem ,lehet csak meg kell szokni! Szeretném megvenni ,de nem merem addig amíg nem tudom mi lehet ez a probléma és vajon mennyibe kerülne ezt kijavítani!A hátramenet kattogása miatt ,arra gondolok ,hogy komplett váltó csere ,de reménykedek benne ,hogy nem ennyire súlyos!Nem értek a golfokhoz!A tulaj mutatta kb egy hónapja cseréltek teljes kuplungot benne ,nem tudom ennek lehet e vmi köze hozzá?
VW Golf 1.6 8v -m van. Ha elindulok 1-ben, kb 10km/ó-ig érdekes morgó hangot hallok, 2-már kevésbé, 3-ban már egyáltalán nem. (3-ban kipróbáltam, hogy lelassítok egészen, amíg csak lehet és úgy semmilyen furcsa hang nem jön belőle) Ha simán indulok 1-2, stb, akkor nem is lehet hallani, csak ha lépésben haladok vele. Szerintetek mennyire nagy a baj? 72000-et futott a kocsi. Volt aki azt mondta, hogy a difiből jön a hang. Lecserélték az olajat, még mindig van hangja.
Sziasztok! Van egy 2003-as 1.6-os Golfom! BCV kód-os.
A problémám az ott kezdődött, hogy amikor megvettem már nehezen vette be az 1-est és 2-est. Néha ha olyan pillanata volt akkor gyönyörűen vette !! A többi sebességgel nem volt gond...esetlég még nagyon ritkán a 3-as fokozat..
Mai nappal azonban lükvercbe rakáskor hatalmas reccsenés hallatszódik....most azt mondta egyik autószerelő ismerősöm, hogy valószinű eddig sem a váltó volt a hibás, hanem a kuplungszerkezet nem emelt ki rendesen.
Nektek mi a véleményetek erről ? Találkozott már valaki esetleg hasonló problémával ??
Nekem egy 1.4es Golf III-asom van, nemrég vettem. Nagyon jó kis váltója volt.
Viszont a kedves szerelőm elrontotta a váltórudazat-szimmering cseréjét, így elfolyt a váltóolajam nagy része, ekkor ment el az 5. fokozat szinkrongyűrűje. Természetesen vidéken. Komplett váltócsere olcsóbb volt (bontott), mint a javíttatás.
35 volt a váltó, 15 a csere díja, némi olaj, utazgatás, telefonköltség.
Az új-használt váltó szintén nagyon jól kapcsolható.
Így az a véleményem, hogy az előírt olajszint rendszeres ellőrzése nagyon fontos! Talán így megelőzhető a váltó idő előtti elhalálozása.
nekem is ilyen 4es golfom van, kb. 120ezer km ezekben a váltó élettartama, de most már lehet kapni gyárilag felújított váltót illetve a meglévő váltóhoz felújító-készletet, a felújítás nekem 100ezer forint volt kb. a gyárilag felújított váltó pedig azt hallottam 150-160ezer ft. kb
a szerelő azt mondja, felújítás után örökélet. meglátjuk
golf váltónál én idáig difi és szinkron hibával találkoztam. a difinél kiesik egy szegecs és általában kitöri a váltó oldalát.ha szerencséje van az embernek más komly hibát nem okoz.ekkor ez javítható kb 80 ezerből munkadíjjal együtt
Azt szeretném kérdezni, hogy igaz-e hogy a IV-es golfoknak gyárilag hibás a váltója, (gondolok itt konstrukciós hibára), mert állítolag ha lecseréled benne a váltóolajat akkor majdnem 1 literrel többet kell hozzá önteni, mert -itt jön az a rész amit nem nagyon értek- nem ér bele a olajdob/tálba és nem lesz megfelelő a kenés neki. Nekem egy 2002-es golfom van és szerintem lassan cserélni kéne...légyszíves segítsetek ha hallotatok ilyesféléről valamit?! üdv ToX
Nekem egy 1.6-os, 1982-es dízeles vw jettám van (I-es). Óra szerint 320 ezer km, de évekig törött volt egy fogaskerék a km-órában, tehát szerintem vagy 400 ezer lehet benne.
A motorja hulladék, most megy felújítani. (2 tankolásonként fél liter olaj a fogyasztása, kartergáz mint a kipufogó, kompresszió 28-32 helyett 24 bar stb...).
A váltója viszont (kb. 200 ezertől tudom az előéletét, mert unokatesóm hajtotta) teljesen hibátlan, 2 ujjal veszi mind az 5 sebességet. Mialatt unokatesómék használták, sose volt a váltó elválasztva a motortól (a kuplung se volt cserélve). Mindössze a rudazatban cserélték ezeket a pár száz Ft-os műanyag alkatrészeket.
A csomagtérben lévő matricák szerint olaszországban állították a kocsit forgalomba, és valamikor a 90-es évek legelején hozták be az országba. A kocsit 91-ben emlékezetem szerint (rendszám) már láttam a környéken többször, bár akkor még nem volt a családban.
Nekem volt 3 VW Golf II.-em, egy 1.3 benzines és két 1.8 16V GTI, mindhárommal meg voltam elégedve, különösen a GTI-vel, 16V 129 LE, 210 km/h volt a vége, a szokásos olaj-, és egyéb szűrők, gumi stb. cseréjén kívül nem kellet költenem rá!
Következett a VW Golf IV. 1.6 3 évesen 75.000 km-nél leszakadtak a szegecsek a váltóban tányérkerékről gondolom a kerék felkapta a szegecs fejét az olajból és nekilőtte a váltóház falának az kilyukadt az olaj átfolyt a kuplungházba és csúszott a kuplung. Még jól jött, hogy éppen akkor tudtam venni 70.000.- Ft.-ért egy komplett váltót mit másnap be is szereltünk, amivel a mai napig is működik.
Nemtudom,hogy jó helyen teszem fel a kérdést.Nincs valakinek egy eladó Golf váltója? A 085-ös házú kellene II Golfba 8N-nek kodolták III-ba CEC,CHL,CJF,CCK. Komplett külföldipapiros autó is érdekel!Ezeket a váltókat II Golfba az 1,3-asba rakták az előre dölős fajtába. DE LUXE 64
Néhai céges caddy-nk tízezer kilométerenként fogyasztott vízpumpát. Váltó nagyjavítás volt 100ekm-nél aztán hogy rossz maradt, emiatt azonnali eladás (vevő átbaszása) következett.
A legemlékezetesebb élmény: Mátrába vittünk utánfutóval árut. Látszólag semmi baj nem volt, aztán mikor lefele gurultunk víz felforr autó magát megad. Vérbeli kisteherautó. Telis tele konstrukciós hibákkal. A mai német autóipart jellemző tünetekkel.
Sportos gyilkolos hasznalat is oli oket, legalabbis Golfos baratom igy meselte.
Igaz az utolso valtoja (nagy dizel valto, vagy mi) meg birja. :)
Van tipus, amit ugy is szaz evig lehet gyilkolni. (gyilkolas=gyors "berantasok", nem benazas!)
VW Audi Skoda Seat magyar nyelvű, 2003 év végéig MINDEN gyártott modell, adatokkal, profi ábrákkal, stb....
Tehát, ...
Az AutoData-ban elektromos hibákat hol és hogyan lehet kimérni, motorelektronika, befecskendezés, kapcsolási rajzok mint pl a klíma körök, vagy ABS ha van SRS áramkörök, csatlakozók SZÍNjelöléssel, hibakódok törlése, stb-stb.
Hibakódok, vezműszíj cserével beállítással kapcsolatosan, fékekkel kapcsolatos dolgok, szal rengeteg minden van benne.
Én - ha te sokat szerelsz autókat és többféla kocsikat akkor nagyon jó - ezt ajánlom, mert sok minde van benne a napjainkban rohangáló kocsikból.
Szertem mert Alfarómeótol a Zetorig minde benne van. Na jó a Ferrari nem adki semminemü infót, mert Ők "olyanok" de tényleg minden benne van. Igazából nem a nagyon nagy szerlésre van. Az alábbi CD-k amikkel együtt erre valók az én tapasztalatom szerint.
Ez 1db CD. 5000.- HUF Angol, német,... nyelven.
A VW-Seat-Skoda-Audi CD-n 2004ig benne van minden. Robbantott ábrák felfűzve, alkatrész infók, gyári cikkszámok, (akár acsavar hossza menete, anyaga is). EZ való nagyon nagy szerlésre. Magyarul persze. Ezt pl. az +AutoData-val együtt lesz 100%os műhelyi szervízCD-nek.
Nekem egy '98-as 1.4-es Ibizám van. Golf III motor+váltó. A váltó egyszer csak átment négysebességesbe. Szerelő szerint kevés volt benne az olaj. Márkaképviselelet szerint ehhez a váltóhoz nem kell nyúlni, karbantartásfree(de azért élettartam gari nyista.) Elment az ötös szinkrongyűrű, szinkrondob meg még egy hasonszőrű fogaskerék. A három együtt elfér a markomban. Az áruk kicsit több mint százezer forint... egy Golfból bontott váltó viszont csak negyven volt. Ebben meg a harmadikat kell "érzéssel" pakolni, mert kissé reccsen.
Egy a4-es oldalt tele tudnék írni azokkal a dolgokkal, amelyekre a szervíz azt mondja, "típushiba". Ezek a típushibák eddig több mint félmillába vannak.
Boar
Ja, ha valakit érdekel egy négysebességes váltó...
nekem egy A3-asom van( ami motorikusan Golf IV), és ennek a váltója tökéletesen működött egészen 2 héttel ezelőttig, amikor is egyszerüen széttörött.Az autóban 108 ezer km van, a szervíz szerint ez pedig típushiba, mivel a bolygómű nem csavarozva, hanem szegecselve van és a leugró szegecs széttörte a váltóházat.
Szóval ennyit a jó minőségről...........Esetleg ha valaki tud egy használt váltót.........