Hello Abban kérném a segítségeteket, hogy az Opel Astra G CC (2003) tipusú autóba pollenszűrőt szeretnék cserélni, mert igen párásodik csak azt nem tudom hol helyezkedik el. Segítségeteket előre is köszönöm. A kesztyűtartó alatt és a motortérből is próbáltam keresni de egyik helyen sincs. Sziasztok, Zsolt
Ha valaki tud lécci segítsen!Van egy 95-ös F Astrám.Kb.180000 km.van benne.Mostanság pokoli sokat eszik.Alapjáraton ha lepadlózom olyan fekete füstje van,hogy a TDI-k meg irigyelnék!Bocsi nem írtam,hogy ez egy 1.4-es benzines központi befecskendezős.C14NZ motor kódú.Régebben ha teli tankoltam egy osztásnyi benzinnel kb 200 kilómétert tudtam menni.Ez most jó,ha eléri a 100-at!Most is negyed alatt van a tankom,de csak 350 km-tert mentem!!Szóval mitől ehet ennyit?Ha valaki már járt így,írja meg neki mi volt a problémája!Előre is köszi!
Köszönöm a segítséget, igazából nem jutottam el odáig, mert előbb kiderült, h mi a bibi. Valószínű a tanksapka volt rossz és a tankban vákum keletkezett, ezért nem ment elég üzemanyag a motorba és leállt. Vettem rá egy másik tanksapkatetőt és fúrtam rá egy pici lyukat, így kipróbáltam és semmi baja...:-) De azért köszi a segítséget. Anett
elöszőr is keressen egy rendes szerelőt. második mikor nem reagál a gázra nyomd ki a tengelykapcsolo pedálját, le állt?ha igen akkor hiba megállapitás:/mivel véletlen szerű hibáról beszélünk/köss gyujtótrafó 1-es és 15-ös lábára 1-1 ledet,még érdemes az ac 15-re is/trafó 1-es villog 15ötösök világitanak/ha mikor megáll valamely led nem világit akkor ez egy kiinduló pont.ha kinyomott tengelykapcsolonál nem áll le,akkor lehet még lambdaszonda hiba is de ezt a hibakodtárolo raktározni szokta.hibakod olvasás 10 érintkezős csatibol:szemből nézve jobb félső kettő érinkező/a-b/öszezárása,gyujtást ráadni,várni,majd elkezd villogni a lámpa.12es koddal kezd és zár.mindent 3-szor ismétel.
Sziasztok! Nekem egy '92-es évjáratú astra f-em van és egy pár hónapja elkezdett furán viselkedni. Mikor elér egy bizonyos fordulatot, egyenletesen megyek vele kb 90-el, akkor egyszercsak a gázpedál nem érzekelhető, nem működik hiába nyomkodom, a motorfék visszahúzza, lelassulunk és leáll. A műszerfalon pedig kivillannak a fények, mintha le lenne fulladva a kocsi.Nem mindig csinálja, inkább csak országúton, de akkor sem mindig áll meg teljesen, van mikor újra beműködik a gáz és akkor ránt egyet a kocsi de megy tovább. Voltam már vele 3 szerelőnél, egyik sem tudta mi a baja. Volt rajta cserélve gyújtáselosztó, valami gyújtó rotor ami adja a szikrát, meg még kb egy éve üzemanyagszűrő is lett cserélve. Voltam vele computeres diagnosztikán is de semmi hibát nem mutatott az elektronikában. Már tényleg nem tudom mit kezdjek vele, rámegy a gatyám és még mindig ugyanaz a baja, mint a szerelő előtt. És mindegyik azt mondta meg kell várni még végleg leáll a kocsi, akkor kiderül mi a baja. Köszi, és akkor ne merjek elindulni vele sehova? Csak itt a ház előtt??:-) Ha valakinek volt már hasonló, segítsen!! Köszi
Nem igazán értek az autókhoz,egy opel astra kocsim van aminek egy ideje elfogy a hütővíze a kiegyenlitőböl. Csöpögést.szivárgást nemlátok.Hogy lehet megállapítani hogy hengerfejes-e akocsi?
Nyáron görögbe mentünk és hazafele meghalt a ventilátor kapcsoló gombája a víz megszaladt 100 fok fölé.Esetleg átéget akkor a tömítés? azóta többé kevésbé fogy a hütővíz.
Tegnap hoztam el az autokámat a szervízből(1,4 16v G), mert rángatott és nehezen gyorsult, az egyik henger nem kapott szikrát, vmi gyújáselosztóféleséget kicseréltek rajta és 1 hengerrel jobban húz mint idáig.A kütyü: hosszúkás műanyag 4 vékony kiálló gumicsövecskével...remélem így érthetőbbE!
Sajna megkajol a szentem 1000km-en kb. 0.8l olajat. Nemrég volt szétkapva a motor mert az egyik szelep feladta. A szerelő azt mondta, hogy a motor belülről tök jó, nem tudja hova megy az olaj. Kívülről folyást nem látni sehol, nem is füstöl. 10W40 olajjal töltögetem.
Tud valaki segíteni? Esetleg más viszkozítású olajjal próbálkozzak? Egyesek azzal riogatnak, hogy ha így eszi az olajat akkor ennek már lőttek, el kell adni. Mások szerint az Opelek már csak ilyenek, töltögessem csak és ne foglalkozzam vele.
Üdv Astra F '92! Azt hiszem beigazolódott a gyanum és tényleg úgy tűnik a pollenszűrő lesz a ludas mert a legutóbbi olaj cserén a szerelőm azt mondta elég avét állapotban van és valamitől nedves is volt! A belső levegő keringetést használva viszont nem gondotam hogy emiatt is okoz párásodást! Köszi a választ,jó autózást neked!
Hali! Ajánlom, hogy látogass el ide: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137 De egyébként valószínű, hogy csak pollenszűrőt kéne cserélni. De az is elképzelhető, hogy bekapcsolva maradt a belsőlevegő keringetés. Hi!
Sziasztok! Kb egy éve vettem egy F Astra sedant. Tulajdonképpen az ég egy adta világon nincs vele semmi bajom nagyon szeretem. De! Ezen a télen jöttem rá(mivel most ez az első telem az autóval) hogy a párásodással a létező összes ablakon egyszerűen nem tudok mit kezdeni! Ilyen hőmérsékletnél mint ami most kinnt van ha egy személynél több ül az autóban percek alatt párás lesz. Nyomom a fűtést, a ventillátort, leengedem az ablakot,szenvedés az egész! Ha esetleg van valakinek hasonló tapasztalata vagy ötlete hogy hogy lehet ezt megoldani szívesen venném ha leírná! Előre is köszi!
OPEL tetőcsomagtartó! cseppkadett b-corsa f-astra calibra típusokra jó 4db rögzítőfül, kulcsal zárható, 2keresztrúd+1db bike tartó 26000 helyett 12e, 1 éves alighasznált
Azért egy gyárilag 280LE-s 4kerékhajtású paripát úgymond simán lenyomni... Érdekes feltételezés egy elsőkerekes autótól... Vagy csak figyelmetlen volnék?
Van egy 98-as Opel Astra G 1.6 benzines járgányom,és szabálytalan időszakonként rángat a motorja(ilyenkor kigyullad a motordiagnosztikai lámpa is).Mi lehet a baj,a szervízbe tanácstalanok, AGR szelepre tippelnek.Azt ki is cserélték, de ugyanúgy rángat tovább.Olvastam itt egy-két jó ötletet(ü.a. szivattyú relé,ü.a szűrő).Esetleg van valakinek más javaslata?
Nekem is nehéz a kormány, de egyszer egyik haverom nekiment a bal első kerékkel egy oszlopnak, aztán diferbe kicserélték a kormányművét, mert szétrongálódott.
Amennyire emlékszem, előtte sem volt könnyű a kormánya, pláne tolatásnál, ill. amikor nagyon alá kell szedni.
Viszont nekem olyan gondom van, hogy nagyon eszi az olajat: 3000 km-en 1 litert beszív. Ez szerintem már sok, igaz, hogy 6 éves és lassan 190000 km lesz benne. Lehet hogy ezért?
Kipróbáltam a metabondot, de ugyanúgy eszi, bár erősebb lett egy kicsit. A móka 10 pénzembe került.
Szelepszár szimmering vagy fúrás lesz a vége, szerintetek?
Opel astra g 1.4 16v 98-as évjáratú autóm motorja rángat segítsetek megmondani, moi lehet az oka, márkaszervízekben voltam, de vakon vannak annak ellenére, hogy több forrásból is hallom ennek a típusnak ezt a jellegzetes hibáját.Motor elektromos vezérlésének a cseréjét javasolta a szervíz, ami 100 e fölött van, de nem tudták biztosra mondani, hogy ettől jó lesz:-( Van tippetek köszi!!!!
Vidd el egy korrekt szervízbe, ahol kiolvassák a hibatárolót, ami biztosan tárol hibát ha ég a sárga lámpád vagy olvasd ki magad, erre nézve találsz infót az opel topic - ban.
Nekem is rángat az 1.4i Corsám. Mostanában azt figyeltem meg, hogy akkor rángat, mikor 90-re ér a vízhőmérséklet. Van, hogy le is áll, világít a sárga lámpa, mégse tudnak mondani a szervízben semmit.
Ha meg szépen félreállok és indítok, akkor nem mindig hallom elsőre gyújtásráadáskor, hogy elindul az üzemanyagszivattyú.
Ez is valami reléprobléma? Mibe kerülnek ezek a relék.
Ja, és tényleg nem lehet utángyártott emblémát venni az elejére? Egész Pécsen nem találtam.
Előre is köszi a segítséget. Üdv!
Szerintem az nem normális. Nekem 35 cm-es sportkormány van fent és 195/60R14-es YOKOHAMA A520-as gumik és még így sem vészes a kormányzás. Az autóm: Astra 1.6Si.
Ja igen és ez a motor (C16SE) egy valóban nagyon jól eltalált motor. Üdv.
Nekem is volt termosztát gondom, el volt ferdülve a tengelye (anyaghiba), ezért nem tudott teljesen nyitni, sem zárni.
Az Opel szaxervizre jellemző (Opel Maxabo), hogy korábban már jártam ott, mert azt láttam, hogy a hűtővíz mutató belemászik a pirosba. Gondoltam, nem kapcsol a hűtőventill. kapcsoló, és kicseréltettem. Na kicserélték, és utána is ugyanaz volt a szitu, csak a munkafelvevő megnyugtatott, hogy az nem baj, ha a pirosig felmászik.
Hát ennyire kompetens emberek vannak ott. Ja, azóta ő lett a szervizfőnök. Biztos valami főnök unokaöccse.
A legegyszerűbb módszer de sajna ez csak akkor működik ha már nagyon az,ha leveszed az olajbetöltő sapkát és annak a belseje a megszokott olajos kinézet helyett valami szürkés habos trutyival van összekenve.Vagy a kiegyenlítő tartályban a víz enyhén opálos olajos.Azért kérdeztem,hány éves az autó mert a hűtő belűlről is lehet koszos,ha nem volt 2-3 évente cserélve a hűtővíz,tisztíva a hűtő.A skodák fele sem forralná a vizét ha mindezt megtették volna.
A termosztát a hengerfej mellett lesz közvetlen az egyik vastag,hűtőhöz menő cső előtt.és elméletileg a fedelét 3 csavar tartja,Bővebben az opel topikon érdeklődj,de mond meg milyen a motor év stb.Szia