Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibi47 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 84290
Tibi2105 Creative Commons License 12 órája 0 0 84289

Billencs-Ifa hidraulikaszivattyú?

Azt lenne a legegyszerűbb felapplikálni. Ha a sódert lebillentette annó, akkor a kontit is megemeli...

Vagy az emelőhátfalas autók elektromos szivattyúja.

Előzmény: Hatospista (84282)
Adolphó Creative Commons License 1 napja 0 0 84288

Hali.

Nincs valakinek elfekvőben Renault T modellhez lépcsőtakarója?

adamsky Creative Commons License 1 napja 0 0 84287

hali

ha jól tudom de az angol részlegen vagy, mesélhetnél kicsit.. busz kimegy.. és ugye akkor kezdődik a meló.. sokat kell várni míg a kolléga odaér, hogy be tudj cuccolni a kamionba??

 

remélem jól emlékszem, hogy te ott dolgozol

Előzmény: arpibacsi75 (84272)
75Csaba Creative Commons License 1 napja 0 0 84286
Ashta Creative Commons License 1 napja 0 0 84285

Azt egy MAN szerviz meg tudná mondani, hogy 6 tonnát meg tudna-e emelni egyáltalán a fülkebillentő hidraulika.

Én inkább a levegős megoldást látom egyszerűbbnek, a lábakba olaj helyett levegőt sűrítve emelni, kompresszor gondolom kéznél van.

Előzmény: Hatospista (84282)
Hatospista Creative Commons License 2 napja 0 0 84284

ez eszembe sem jutott!! De ez nem engedélyköteles közlekedésfelügyelet felé??  

BiharyG Creative Commons License 2 napja 0 0 84283

Nem kevesebb munka lenne légrugót rakni az IFA alá? :)

Előzmény: Hatospista (84282)
Hatospista Creative Commons License 2 napja 0 0 84282

ÜDV a fórumozóknak. Manosok segitsége kellene.Valamelyik Man tipusnak elektrohidraulikus a fülkebillentő rendszere..Namost én egy ilyen elektrohidraulikus szivattyú vásárlásán gondolkodom,de sajnos semmilyen műszaki adatot nem tudok összeszedni róla.Amihez kellene:: Hosszúplatós hatosifát hajtok.amivel lábakon álló 6 tonnás méhészkonténereket szállitok.Jelenleg a rendszer úgy működik.hogy alátolok,majd kézi olajemelővel a négy lábnál kialakitott helyek segitségével ráengedem a konténert a platóra. Levételnél értelemszerűen többször körbejárva olajemelővel visszaemelem,majd kiállok alóla.EZ elég időigényes és főleg nehéz folyamat és arra gondoltam hogy csinálok egy olyan emelőt amely a lábakba beépitett munkahengert tartalmazza,és egy elektrohidraulikus szivattyúval váltócsapokkal pillanatok alatt meg tudnám emelni a konténert. kérdés,hogy ez a fülkebillentő hidraulikaszivattyú alkalmas lenne-e ezen feladat ellátására.Emelési magasság max 30 cm. Ifán sajna nincs hidraulikaszivattyú mert akkor nem lenne ilyen gond. Véleményekre,és tanácsokra várok nálam hozzáértőbbektők.Előre is köszönöm.

:

tv307 Creative Commons License 3 napja 0 0 84281

Zajoncful, mi lett apu sorsa?

andras87 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 84280

Köszi az infót.

Előzmény: arpibacsi75 (84278)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 84279
arpibacsi75 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 84278

Persze 12 és 24 V-os is van.A szivargyújtó az 12V-os.A 24V-os az általában a jobb oldalon van./Man, Daf, Merci/

Előzmény: andras87 (84277)
andras87 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 84277

Újabb kamionokban (max 4-5 éves), általában van 12 voltos szivargyújtó? Vagy ez típusfüggő?

Loco424 Creative Commons License 2017.10.13 -1 0 84276

Árú=áru.

Ha kérhetem... Köszönöm!

GYURMA 944 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 84275

:-( Nem valószínű, hogy életben maradt. Nekem egyszer egy betongyám ütötte át az IFA platóját.

Előzmény: trizs77 (84273)
GYURMA 944 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 84274

Mai nap:

 

 

Mondom egyik haveromnak, hogy valószínű, hogy elmegyek kamionozni. meg is van már mindenem hozzá, meg nagyon szeretem is a teherautót.

Erre azt mondja. Neked jó lesz, mert nem kell agy hozzá, csak fél pofa, hogy süsse a nap. :-D  

Marhája! :-D

trizs77 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 84273
arpibacsi75 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 84272

Azért a határozott idejű munkaszerződéssel vigyázzatok!

Soha többet nem megyek olyan céghez ahol ilyen szerződést akarnak kötni.

Előzmény: Zajoncful (84270)
lufi77 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 84271

Jattból még kb. 200 kilót (lehet, hogy többet) összeszed a futárnál, de nem biztos állás.

A postánál is a karácsonyi időszakban rengeteg a jatt és biztos lové egy évig, de úgy is meghosszabbítják.  Ünnep után is van jatt, de nem annyi.

Én a biztosra mennék.

 

Előzmény: Zajoncful (84270)
Zajoncful Creative Commons License 2017.10.10 0 0 84270

Sziasztok :)  Leírom hogy miújság.

 

Tudjátok úgy szokott  az lenni hogy  hosszú ideig vagy semmi, vagy egyszerre jön minden.

 

1.Reggel felhívta a Nyíregyi DPD november 1 től januárig kellene beugrós sofőrnek, mivel jönnek az ünnepek és megszaporodnak a csomagok.. Utána döntenék el hogy marad az állandó 18 sofőr között vagy hogy mi legyen vele.  120 at kapna kézbe és borod hajdú és szabolcs megyébe kéne járkálni.  Már ennek is nagyon megörült reggel.  Örömmel jött hazafelé a beszélgetésről :)

 

2. Most felhívták az egyik nyíregyi postáról hogy kellene a postakocsira holnap reggel 9 re megy interjúra 120 at kap kézbe itt is. Kap munka ruhát télen nyáron, meg azt mondta a fickó hogy ünnepekre  valami bónuszt vagy mit.  Ha tetszik neki írnak vele egy 1 éves szerződést, és csütörtökön reggel 7 kor kezdhet.

 

Faterom örül mint állat hogy végre mehet.

 

Kiváncsi lennék a véleményetekre a leírtak tudatában.  Nagyon szépen köszönöm. :)

 

 

 

 

Matt Farrell Creative Commons License 2017.10.10 0 0 84269

"A vagonok karbantartás-igénye kicsi"   Nem mondhatnám,  foleg a nagysebességu vagonoknál. De még mindig nem értem, miért kellene a vasúti aruszállításnal magasabb sebesség, horror koltséggel kiépítve. 

Előzmény: srudolf1 (84265)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 84266

 

  Az európai és a magyar  kamionosoknak, még jó két évtizedig biztosan nem kell félniük, hogy munkájukat elveszi a vasút, vagy az önvezető kamion.

 

 

srudolf1 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 84265

Gyártanak.

A vagonok karbantartásigénye kicsi, 5o-6o évig üzembe tartható két nagyjavítással. 

Minden szállítási struktúra sokba kerül, de mégis elkészitik, mert megtérűl. 

Előzmény: trizs77 (84264)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 84264

Részemről  ötlet  a nagysebességű vasúti áruszállításról onnan érkezett, hogy szerintem a műszaki lehetőségek adottak, csak pénz kérdése alkalmazni őket.

 

------------

 

Nem adottak.

 

Ugyanis nincs elegendő olyan vasúti teher vagon mely alkalmas nagysebességű (200 km/h vagy több) közlekedésre.

 

S itt nem 100-300 ilyen vasúti teher vagon kellene Európába hanem 30.000 - 40.000 ilyen vagon, melynek darabja kb. 300 millió forint vagy több.

srudolf1 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 84263

Részemről ötlet a nagysebességű vasúti áruszállításról onnan érkezett, hogy szerintem a műszaki lehetőségek adottak, csak pénz kérdése alkalmazni őket. 

Kell egy megfelelően alapozott pálya (a nagy sebességtől a tőltés óriási dinamikus terhelést kap), egy módósított vagon másfajta felfüggestéssel és a légellenállás csökkentésével. 

Egyenesre is lehet építeni egy pályát, ha nincsen hegyvidéken, készitenek hidakat, kivésik a dombot, nagyon enyhe ívű és döltött kanyarokat készítenek. Ezt ugye elviekben elismered.  

 

merthogy... akkor autópályabővítési és építési hajrát láttam most a nyáron a németeknél az dél-északi koridoron és a lengyeleknél a kelet-nyugati koridoron (ott éjjel is dolgoztak), hogy elámultam. Több 1oo km pályát készitenek-bővitenek egyszerre, óriási mennyiségű anyagot mozgatnak meg, hidakat és csomópontokat építenek, dréneznek, stb. Ezek nem hülyék. Nagy lehet a baj a közúti forgalom növekedésével.

Az autópályaépítés több 1ooezer hektárt vesz el a megművelhető földterületekből, komoly terhelést jelent a környezetre. Ahol pont nem építenek, ott a kamionsor szinte már összefüggő, a másik egy vagy két sáv tele van személygépkocsikkal és haszonjárművekkel, a legkisebb baleset vagy akár egy lassú jármű is óriási dugókat okoz. Hamburg előtt kifogtam egy röpke 6 órás dugót, három sávról másfél sávra szűkült a pálya, hát bedugult. 

 

A vasúti pálya keskenyebb. :) Nem zavarja a közúti forgalmat, amíg megépítik. 

A fékezési teljesítménnyel kapcsolatosan az aszinkronmotor generátorként is működik. 

 

 

Előzmény: Matt Farrell (84262)
Matt Farrell Creative Commons License 2017.10.09 0 0 84262

Na figyu.... A CP (Central Pacific) tehervonatai általában 50 mph (80 kmh) sebességgel haladnak. A segg, aki csinálta videót nyilvanvalóan extrémenk hiszi azt a tempót,nyilvan nem is vasutas az illeto. A CP foglalkozik a gondolattal, hogy 70 mph 112 kmh) sebességu therevonatokat kozlekedtessen a fo vonalain, de ennek rengeteg feltétele van, fékezettség, pálya állapota, stb.

Amerikai példa amugy nem kovetheto Európában, tobb okból sem. Európában nem lehet duplán rakni a konténereket, a vonat hossza, a mozdonyok száma sem lehet tetszoleges. De ismétlem, az a tempó a filmen nem gyors. Mielott kérdezed; vettem a fáradtságot és femenetem a CP honlapjára.

Előzmény: srudolf1 (84261)
srudolf1 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 84261

nem lehetetlen, nem 2oo-de ha még dolgoznának egy kicsit rajta, dedikált pályákkal, meglenne az is:

https://www.youtube.com/watch?v=-qLuxH1526w

 

 

Zajoncful Creative Commons License 2017.10.09 0 0 84260

Köszönöm Trizs! :)  Jelentkezett a faterom. :)  Mi is folyamatosan nézünk mindent. :)

trizs77 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 84259

Nagy Britaniában a szárazföldi teher árú fuvarozásban a vasút részaránya kb. 12%, a közút kb. 88%.

 

lásd = 84167

 

Előzmény: Matt Farrell (84257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!