Használtteszt: BMW E90 320d (2007) - Lexus IS220d (2006)

Húszdé helyett nézd meg ezt: IS

A magyarok megőrültek és tonnaszám hozzák haza a használt 20d-ket. A prémium márkával olcsón közlekedés túl csábító ahhoz, hogy körbenézzenek: nem csak BMW van a világon.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kecsegedzsesz Creative Commons License 17 órája 0 0 77589

Egy kicsit jobban ráálltam kimondottan az ázsia kanyarokra és ezt a kettőt találtam. 

Esetleg valamelyikről valamit tudsz vagy hallottál?

 

http://www.fuvarborze.hu/fuvarozo/2012

 

http://www.mkfe.hu/hu/mediamenu/hirek/aktualis-hrek/180-fuvarhirdetesek/4913-ukrajnai-mamut-keletre-fuvarozokat-var-azsiai-utakra.html

Előzmény: HakapesziM (77584)
MG Petimester Creative Commons License 18 órája 0 0 77588

Ez is jó infó lehetőség : http://www.brummionline.com/forum/forum.php

MG Petimester Creative Commons License 18 órája 0 0 77587

u.i. itt mazsolázzatok kicsit, szerintem : http://www.brummijobsonline.com/list/146

Előzmény: MG Petimester (77586)
MG Petimester Creative Commons License 18 órája 0 0 77586

Szevasz, egyetlen jó hírérték, hogy pontosan fizet valami valami..1700,- ..de a napidij már vitatott a kolléga elmondása szerint.

Azért szállt ki ,mert elmondása szerint, a szerződés volt "eszeveszett". Figyelmetlenség estén is beterheli a vezetőt a kár ...és viselheti annak anyagi kockázatait majd. Megállni csak "biztonságos és őrzött" helyen lehet..stb.stb. Ennyi,... így hirtelen. Nincs mese rájuk kellene elötte csörögni,szerintem. üdv.

Előzmény: HakapesziM (77584)
lucifecó Creative Commons License 21 órája 0 0 77585

Elfogadják. Pontosan tudják, hogy milyenek a közlekedési viszonyok Németországban.

Az jó, hogy kinyomtattad, többet nemigen lehet tenni.

Előzmény: bazsika1987 (77582)
HakapesziM Creative Commons License 21 órája 0 0 77584

Szia, nem ismerek senkit, csak szoktam látni a kocsikat TIR táblával, meg a honlapjukat nézegettem, ennyi. Észak - német firma, attól tartok többnyire német - oroszok viszik ezeket a fuvarokat, de láttam már vagy román vagy bulesz rendszámmal is ilyen autót.

Nem sietős számomra, csak gyűjtöm az infót, egy ilyen váltást jól elő kell készíteni, de lehet, hogy nem is lesz belőle semmi, mert jelenleg nincs rossz helyem - csak unom Európát, a sokasodó ökör szabályokat, kipróbálnék más desztinációt is.

 

Persze nagyon vad helyekre nem vágyom, de a török és/vagy orosz pálya azért nem lehet olyan vészes.

 

Én párszor voltam ruszkiban - a Hunlandtól - a kazah határhoz is közel, akkor pár dolog bevillant a '80 - as évek oroszóráiról, meg ha nagyon bottal ütnek akkor tudok egy általam "szláv eszperantónak" hívott keveréknyelvet (cseh, lengyel, orosz, szerb zagyvalék ami eddig rám ragadt) azt megértik nagyjából.

 

Már fontolgatom, hogy kikérdezgetek egy schmecheles sofőrt, mi, hogy van ott. Mondjuk most az orosz - ukrán válság biztos nem tesz jót az abba az irányba való fuvarozásnak.

 

 

Előzmény: kecsegedzsesz (77583)
kecsegedzsesz Creative Commons License 21 órája 0 0 77583

Hali!

 

Ha a  Schmechelről megtudsz valami hasznosat engem is érdekelne, tudsz ott magyart vagy senkit sem ismersz?

Tényleg ha kapsz egy ilyen ázsiai fuvart akkor kell valamennyit konyítani oroszul?

Előzmény: HakapesziM (77578)
bazsika1987 Creative Commons License 28 órája 0 0 77582

sziasztok érdeklődnék hogy stau miatt sikerült tulvezetnem németországba a3-as autopálya würzburg-nál az utépitésnél.

4 orám volt hátra még az utolso etapban amikor 3:45-nél kiálltam parkoloba és nem volt hely erre én továbbmentem a következőig miközbe belefutottam egy stauba és igy lett 4:33 perc vezetésem és a napi vezetés pedig 10:33 perc a tiz orás hosszabitás megengedett volt.mi a teendö nyomtattam és ráirtam azokot elfogadja ezt az osztrák német rendör és ha nem mennyi kb a birság

HakapesziM Creative Commons License 1 napja 0 0 77581

Szia, nem, egy Felix Troll nevű cégnél vagyok, osztrák cég, cseh bejelentéssel. Előtte a Foodtankers - nél voltam közel hat évig.

Előzmény: kecsegedzsesz (77580)
kecsegedzsesz Creative Commons License 1 napja 0 0 77580

Köszönöm szépen a választ!

Elég informatív voltál.

 

Erről a Szaudi állásról is akkor hallottam amikor kint éltem Angliában, és egy magyar kamionos gyerek beszélt erről a lehetőségről. Sajnos akkor még akkor nem kamionoztam:-( 4000 fontot említett egy kanyarra, az kemény. Nem tudom, hogy végül megkapta-e a fuvart.

 

Csak egy kérdés Van Den Bosch tartályokat hurcolod?

Előzmény: HakapesziM (77578)
Csaba_F Creative Commons License 2 napja 0 0 77579

Van valakinek infója az  Inter-Vm Trans Kft.-ről?

HakapesziM Creative Commons License 2 napja 0 0 77578

Ugyan nem magyar cég, de pudingevőééknél ott van az Astran transport, ők a mai napig járnak le arrafelé, Törökországból mennek hajóval át a szuezi csatornán - gondolom azért, hogy elkerüljék Szíriát - és szaudi területen mennek Katarba, Dubaiba. Biztos nem egyszerű bekerülni oda, sok pénz lehet a különféle vízum, a szaudit meg tán a világon a legnehezebb megkapni.

 

Ismert itthon a Hunland, dögös autókkal ők járnak mindenfelé (török, ruszki, Azerbajdzsán, Üzbegisztán), én voltam is fél évet náluk, de elég volt, a munka kemény, a pénz nem több mint most élelmiszeres tartállyal. Ha már tartály, ott van labancéknál a Kralowetz, állítólag is ők jártak/járnak törökbe, Iránba stb. Akartam menni hozzájuk, csak ott kocsigazda rendszer van - tehát bajos a hazajárás, így nekem felejtős.

 

Szóval én is gondolkozom ilyenen, mert Európával kezd tele lenni a tököm. Itthon van a Transemex, hirdetnek is: fizetés átlag 350 ezer - no comment. Évekkel ezelőtt akartam menni oda, de az a főnökféle ember akivel beszéltem, nem lopta a szívembe magát.

 

Új cég nálunk az Ekol, láttam már a kocsijaikat hazai rendszámmal, de nehezen hiszem, hogy versenyképes lóvét adnának, de meggyőzhető vagyok. Szóval én elsősorban külföldi firmában gondolkodom, orosz pályán nem is lennék teljesen nullkilométeres.

 

Van a német Schmechel, ők járnak ruszkiba, kazahba, majd próbálok nyakon csípni valami közlékenyebb kollégát, ott hogy mennek a dolgok.

 

Előzmény: kecsegedzsesz (77576)
stancy Creative Commons License 2 napja 0 0 77577

"PAV II kell a küldeménydarabos ADR-hez is, én még nem tartályoztam, de hordokba és IBC tartályba vittem ugymond származékokat bizonyos üditőhöz:DD és ahhoz PAV II kellett, vagy becsaptak"

 

Nem csaptak be, adr-es motyohoz Páv II. kell, akár darabárú, akár tartány .

Előzmény: ááh belefáradtam (77574)
kecsegedzsesz Creative Commons License 3 napja 0 0 77576

Üdv!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e olyan lehetőleg magyar céget aki fuvarozik Ázsiába, de minimum Törökországba. Tréleres munka is érdekelne.

3-4 évvel ezelőtt mesélt nekem az egyik kolléga, hogy Észak-írből kellett volna Szaúd-Arábiába vinni olajfúró torony alkatrészeit, konvojba mentek volna kb 1 hónap lett volna az út oda-vissza, elég zsíros fizut mondott.

Ilyesmikre gondoltam, nem baj ha több hétig oda az ember de utána legyen egy kis pihi itthon.

 

Köszönöm előre is az értelmes válaszokat.

Bombyna Creative Commons License 3 napja 0 0 77575

Te szerencses mar megint kifogtad a zsiros kanyarokat))))))))))

En biztos nem csinaltatnek a nemetek miatt uj kartyat hogy aztan arra is fizessek havidijat. fanciaoban 8€alatt nem lehet kartyaval fizetni a lidlben pl. Ilyenek ezek.

Honnan vagy kitiltva? Megpofoztad a biztonsagi ort biztos))))

Előzmény: ááh belefáradtam (77574)
ááh belefáradtam Creative Commons License 3 napja 0 0 77574

sima mastro kártyát kell kérni és németbe elfogadják:D LIDL, ALDI , NETTO, nem kell dombornyomott. Franciába nem fogadják el a carrefourba, aldiba és lidl-be meg super u-ba igen

 

 

PAV II kell a küldeménydarabos ADR-hez is, én még nem tartályoztam, de hordokba és IBC tartályba vittem ugymond származékokat bizonyos üditőhöz:DD és ahhoz PAV II kellett, vagy becsaptak

 

 

nyugodtan vigyen laptopot, nem egy nagy helyett foglal, bizzon benne nem egy részegest fog ki mint én:D Boltba akkor mentünk, mikor elfogyott a söre:D

Öt ne kapd ki, mert semmit se tanulsz meg, még ott dolgozik napokba találkoztam vele. Lightos élet

 

lehet 1x én is megyek ugymond tanulojáratra, én biztos viszek laptopot:D

 

hehe volt cégemre rákérdeztem visszamennék, kellenék e:D Lényegtelen, de nem kell mennem tanulojáratra, sööt próbakőre se. Hmm azért elgondolkodtam rajta, csak nagyon szar meloik vannak mostanába, ergo nem lehet vele pénzt keresni

Mondjuk nekem 2 alapbol kilöve, mivel magyarba ott ki vagyok tiltva:D Azt hiszem

tescos melonál csak a telepig kellett vinnem a potot, ott majd más lerakja,mondjuk nem tiltakoztam buzi egy hely, már bocsi ha valakit sértek, de az a szabályozás egy baromság, a sofőr ráér, vagy tegye fel a mágnest

 

mint a mai francia felrako, odamegyek , kapok egy kontrollt sisak, szemüveg, mellény, kesztyü, bakancs, ok mehetek tovább. 300 méter mulva ujra, majd ujra:DDD hülyék ezek a franciák, mit gondolnak háátha elhagyom?? Mikor mondta vegyem fel a kocsiba a védőszemüveget, mondtam neki rakodni jöttem, nem billiárdozni a szerelvénnyel:D nem poénbol viselek szemüveget, hajaj vannak hülye logikátlan szabályok

 

tegnapi felrakon

bakancs, mellény, sisak, ok van

mondom a rigonak ne csak jobb oldalra tegye fel a raklapokat, tegyen a másik oldalra is, mert igy hátulrol valahogy feldobom, de nem végigpakkolta a jobb oldalt, aztán mutogattam, hogy spanizzam le?? nem érem el a tetejét

mi volt a megoldás??

 

fönökük kitalálta álljak a targonca villára és felemelnek, hogy átdobjam a spanit

ezt meg lehet, sisak van rajtam, meg mellény ugyhogy szépen emelgetett minden 2. soron

 

mondjuk jo moka volt, de a csávo nem akart lefényképezni, pedig kértem:D na magyarba ilyénért kaptam fegyelmit, mikor még ugymond gyárba dolgoztam, 

 

hajaj a végére eltértem a tárgytol:D

 

én 40 évesen kezdtem el ezt a úgymond jó életet:D

YD-48-08 Creative Commons License 3 napja 0 1 77573

Jó,de ezzel nem tudunk mit tenni,a képzéssel és az /tan/iskolával sem. Nem ismertem a storit.

 

Itt pár év múlva nagyon nagy gond lesz. Nem lesz gépkocsivezető! És szerintem nem viccelek. Viszont két év múlva megéri lenni annak..,mert a hiány miatt meg fogják fizetni az embert.

Előzmény: Belföldi (77571)
szerencsesp Creative Commons License 3 napja 0 1 77572

Ha a Románoknál és Bulgárokn páv lenne nem lennének az utakon sofőrök :):):)

Előzmény: Ashta (77568)
Belföldi Creative Commons License 3 napja 0 0 77571

Jahh!

Ennél csak az volt nagyobb szégyen, amit nálunk csináltak pár éve!!

Emlékeztek , hogy pár évvel ezelőtt , mi voltunk a " világ szégyene", mert nem kellett nálunk még általános iskolai bizonyítvány sem , hogy valaki nálunk jogosítványt kaphasson !!

Aztán , boldog boldogtalan átjárt hozzánk külföldről is jogsiért !

Lett is belőle nagy korrupciós ügy, főleg  a keleti határoknál lévő autósiskoláknál , vizsgaállomásokon, stb .

Páran jól megtollasodtak belőle!

Állítólag,  azzal vádoltak meg bennünket , hogy potenciális "gyilkosokat" bocsát ki Magyarország  az utakra !

Aztán jobbnak látták a "nagytudású szakemberek" , ha visszaállítják a nemzetközileg is elvárt alapismereteket, iskolai bizonytványok igazoló papírokat, mint feltétel,  a jogsik megszerzéséhez, ill. a vezetői tanfolyamra való beiratkozáshoz!!

Előzmény: YD-48-08 (77569)
Ashta Creative Commons License 3 napja 0 0 77570

Hát ha "fehér bottal" 30 percig tudsz úgy  vezetni forgalomban, rendőrrel melletted, hogy nem okozol balesetet és megfelelsz az egyéb elvárásoknak is, akkor jah. :)

Előzmény: YD-48-08 (77569)
YD-48-08 Creative Commons License 3 napja 0 0 77569

Ha így van ez szomorú.(Miért kételkednék abban amit írtál.)

 

Tehát egy "ügyesen eltitkolt fehérbottal"is vezetésre alkalmasak? Nem kicsit kisarkítva írásod. :)

Előzmény: Ashta (77568)
Ashta Creative Commons License 3 napja 0 0 77568

PAV, mint vizsga, csak Magyarországon van. Romániában és Bulgáriában biztos nincs ilyen vizsgához kötve a jogosítvány, más országokról sem hallottam ilyesmit. Romániában elméleti vizsga + közlekedésben 30 perc vezetés, és ámen, ott a jogsidban a C, aztán ugyanez az E-re is érvényes. De PAV nincs.

Előzmény: YD-48-08 (77567)
YD-48-08 Creative Commons License 3 napja 0 0 77567

Lehet pongyolán fogalmaztam,bocsi. :)

 

Már '81-ben meg kellett csinálni a Páv III vizsgálatot. Később lett a PAV II,/jól mondod/buszra,és nemzetközibe. Aztán módosítva a rendelet,PAV II,buszra,és ADR-es tartányos kocsira kell(A küldeményesnél meg lehet nem is kell,úgy tudom de azt nem viszünk).

 

-Nem tudom mi hogy működik másik országban,de legalább egy PÁV III legyen annak aki 40 tonnás szerelvényt vihet.

 

-Pl. az a botrány ami volt Romániában pár éve,hogy jó pénzért a hegyi kecskepásztor is vehetett jogosítványt akár kamionra is,azzal mi,mint a közlekedésben részt vevők mit tehetünk??

Előzmény: Belföldi (77566)
Belföldi Creative Commons License 4 napja 0 0 77566

Szia!

PAV II.  a buszokra(személyszállítás) , és PAV III. meg teherre kell főleg és csak nekünk magyaroknak.

Az a furcsa benne , hogy nekünk kötelezően le kell vizsgázni belőle, ha Magyarországon állást akarunk vállalni, persze jó pénzért , de se a németnek , se az orosznak , se románnak , senkinek se kell, csak nekünk magyar sofőröknek.

Külföldi vezethet a hazánkbe mindenféle PAV nélkül!!!

De minekünk többnyire rendszeresen le kell vizsgázni , ami tiszta lutri egyrészt , meg én inkább csak pénzlehúzást látok benne így .

Csak PAV III-al lehetett korábban is vezetni  tehert itthon.

Előzmény: YD-48-08 (77565)
YD-48-08 Creative Commons License 4 napja 0 0 77565

Milyen PÁV? Vagy mi benne a furcsa? Ezt az alkalmasságit is visszavették PÁV III-ra. Néhány éve még PÁV II,és öt évente újítottad. 

Előzmény: Belföldi (77564)
Belföldi Creative Commons License 4 napja 0 0 77564

Hali!

 

 MÁS: mi a véleményetek a PAV-ról ?

Máshol ilyen PAV nincsen,  csak nekünk magyar sofőröknek!Jó pénzért természetesen !!

Egyébként mindenki  ( olasz, ukrán, orosz, román, bulgár, stb.) keresztül kasul autózik kis hazánkon mindenféle PAV nélkül a 40 Tonnás szerelvényeivel , buszaival.

Ez nem szivatás ?

 

plédoboz Creative Commons License 4 napja 0 0 77563

Pödzögetitek már  :)

kov-i Creative Commons License 4 napja 0 0 77562

Jó reggelt!

"Vajon  mennyi mindent   fog  majd  , érte  feláldozni , nagyon  nem  mindegy  ." Ez igy megállja a helyét! Természetesen addig, amig valaki fiatal, nincs család és gyerek, addig müködik a 4-5-6 hét kint lét. Egy pár évig, amig megtudja magának alapozni a további életét, összeszedi egy kicsit anyagilag magát.

Persze, család mellett is lehet ezt csinálni, de akkor sokkal de sokkal nehezebb.

Előzmény: SLAYER.74 (77559)
TraguAre Creative Commons License 4 napja 0 0 77561

"minden szabályosan be van tartva, és sorolhatnám. ......"

 

Jó volt:)))))

Előzmény: kov-i (77557)
SLAYER.74 Creative Commons License 4 napja 0 0 77560

Én  csak  azt  tudom  mondani hogy, jelen pillanatban nem  sok a  lehetőséged .

Felvettek  a  Waberers hez , akkor  ne  hallgass senkire  , menny  oda  és  dolgozz.

Legalább egy  évet  húzz ott  le  , és  jövőre már  fogod  látni  érdemes  e  maradni  vagy  tovább lépsz .

Mérlegelsz mennyi  az  a  pénz  amiért  még  érdemes  ott  maradni , hazajárás  stb  függvényében .

Sokan  elkövetik  azt  a  hibát hogy, ledolgozik  3 hónapot  és  leszámol mert  azt  mondja  szar  a  cég.

Sok  cégnél , 3 hónap a  mézesmadzag , de  ez  is  nagyon  változó .

Mindenütt ugyan  úgy  kel  dolgozni , minden  cégnek  megvan a  maga  nyűge  követelései .

 

Jó munkát  kívánok 

És  balesetmentes  közlekedést .

Előzmény: confiance (77558)