Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
napoli008 12 órája Creative Commons License 76509

"úgy akarom ahogy lesz, úgy lesz ahogy akarom" :)

Előzmény: Zotya_kamionozik (76508)
Zotya_kamionozik 14 órája Creative Commons License 76508

Dehogynem,akkor kéred,amikor hazajössz.:D :D

Előzmény: ááh belefáradtam (76507)
ááh belefáradtam 15 órája Creative Commons License 76507

Azt meg nem hallotad hogy a kamionozás nem arról szól hogy a soför akkor jön haza, mikor kéri:-) 

 

Én igen:-) 

Előzmény: BiharyG (76506)
BiharyG 24 órája Creative Commons License 76506

Szerintem ha kitalálsz egy normális bérezési rendszert (lehetőleg nem km alapon), mindig időben fizetsz, és rendszeresen, előre kiszámítható időközönként hazahozod a sofőrjeidet, annak jobban fognak örülni, mint akármilyen állóklímának....

Előzmény: planbtrans (76504)
75Csaba 29 órája Creative Commons License 76505

Gondolom utána jártatok már de megkérdezném nagy különbség van anyagilag a bérlet meg a lizing között?

A lizinges kocsi tied lesz míg a bérelt soha.

Biztos vannak "kiváló" sofőrök de nehéz őket megtalálni.A mi cégünkhöz is nehéz volt bekerülni voltak igények (kor,gyakorlat,stb.) De mivel sofőrhiány van felvesznek boldog boldogtalant.Gyorsan alább adtak a feltételeken,de így se tolonganak.

Előzmény: planbtrans (76504)
planbtrans 1 napja Creative Commons License 76504

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Sajnos bérletről van szó, így az autó soha nem lesz az enyém, az értéknövelő felszereltség ára nem marad eladáskor a zsebemben... Viszont a havi bérleti díjban ki kell fizetnem, így a kizárólagos élvezője a dolgoknak a sofőr. És igen, egy új kis családi cégről lenne szó (nagycéges speditőri háttérrel), 3 sofőrrel indulnánk, és szeretnék jó (megkockáztatom, kiváló) munkatársakat kapni az induláshoz, és nekik kedvezni ahogy csak tudunk. Ezt keressük, mi mit ér meg... mert a számok nagyon szorítják a vállalkozót is, a kockázat is nagy (míg a sofőrnél szinte semmi sincs).

 

Ezért így tettem fel a kérdést, ha a sofőri fizuból zsebből kellene fizetni, akkor is megérné-e nektek a felsorolt extrák? Legyen fehér közepes fülke (nincs Spanyolország), és inkább adjam oda az így megtakarított pénzt fizetésként (járulékok levonása után:( )?

Előzmény: 75Csaba (76498)
pumukli89 1 napja Creative Commons License 76503

Kínlódnak,de kidolgozatlan. Mint annak idején az útdíj. Egy basz van,lassan vége az évnek...  :((

Előzmény: poczokg (76502)
poczokg 1 napja Creative Commons License 76502

joltudod...

Előzmény: TIR BÉCI (76500)
viborg 1 napja Creative Commons License 76501

volt egy kollégám 2x átment úgy sk barvinek-sujhely hogy elfelejtette bedugni az egységet. egy másik ,annak nem volt rajta pénz azt megfogták. vmi 800 euró volt a bünti. nem fizette ki jogsi maradt otthon csináltatott másikat. utóbbi eset kb 5 éve történt. az első 3 éve. tehát jó esély van rá hogy megússza.

 

Előzmény: stancy (76499)
TIR BÉCI 1 napja Creative Commons License 76500

https://ekaer.nav.gov.hu/          Vélemény?? Ugy tudom lessz egy sorszám anélkul elsem lehet indulni.....

stancy 1 napja Creative Commons License 76499

Ha lefotóztak, észrevették akkor 1500 euro a bünti..  ugyan így jártam. annyi különbséggel hogy bundeszon mentem, semmiféle autópálya meg gyorsforgalmi nem volt..  parkolóban meg ott állt a police furgon kamerákkal a tetején és azonnal kiintett.    rendesek voltak, azt mondták kifizethetem részletekben is, de addig náluk marad a jogsi.. mondom akkor hogy fizetem ki, ha nem dolgozom? :D

Előzmény: punish3r (76490)
75Csaba 1 napja Creative Commons License 76498

Szia! Olyan autót vegyél amivel te is szivesen dolgoznál.Az nem járja hogy, én csak nagy fülkés full extrás autóval dolgoznék az alkalmazott meg járjon egy fapados masinával.

Ha lenne rá pénzem nem biztos hogy újat vennék alacsony felszereléssel.Inkább legyen használt (nem agyonhasznált) de full vagy ahoz közeli felszereltségű.

Talán ha normális körülményeket teremtesz talán a soför is máshogy áll a munkához. Bár ez inkább ember függő.Vannak emberek akiknek semmi nem jó.

Előzmény: planbtrans (76489)
TraguAre 2 napja Creative Commons License 76497

Igaz.

Bár elég átgondolatlan a koncepció.

Előzmény: Zotya_kamionozik (76496)
Zotya_kamionozik 2 napja Creative Commons License 76496

Neki legalább eszébe jutott,hogy esetleg lehetne a gép nagyfülkés álló klímás.Más meg megrendeli full fapad,oszt oldja meg a sofőr a hűtőt is. Ez se jó persze,hogy úgy számolok hogy mennyibe kerül a sofőrnek a nagyfülke,de még mindig jobb,mint a totál leszarja hozzáállás.

Előzmény: TraguAre (76494)
Zotya_kamionozik 2 napja Creative Commons License 76495

Minden sofőr nevében nem beszélhetek,de az eddigi tapasztalatok alapján a nagyfülke egy Dafnál csak bizonyos körülmények között,mondjuk 10 hetezés,vagy folyamatás négykéz éri meg,a középfülke is elég nagy ott.
Az állóklíma szintén,folyamatos Spanyol fuvaroknál érheti meg,vagy ha mondjuk fekete a fülke,az nyáron pár akkor is izzó pokol,amikor a fehér fülkés kolléga még csukott ablaknál alszik.

Előzmény: planbtrans (76489)
TraguAre 2 napja Creative Commons License 76494

Illetve, hogy mennyit emel a fizun, ha mondjuk egy fapados IFA-t vesz:)

Előzmény: napoli008 (76491)
TraguAre 2 napja Creative Commons License 76493

Te is olyan cég vagy, hogy a sofőr hozzon magával jogosítványt, sok éves tapasztalatot, egy vontatót, dolgozzon önszorgalomból, trailer előny?:D

Előzmény: planbtrans (76489)
ááh belefáradtam 2 napja Creative Commons License 76492

Ha csak a betanitas a lenyeg akkor johetsz ide is ahol a felmondasom toltom. Meg 1 hetig:-)  dobj mailt elkuldom az elerhetoseget, igaz ez huto:-) fizetessel nincs baj.. Csak....

 

Ugy vettem eszre nem kellek ide, rakerdeztem, azt mondtak kellek, aztan csak ugy ereztem:-) igy felmondtam ujra:-) 

 

Hallot valaki valamit i.l.ker es szolg. Bt-rol? Gyori ceg

Ideglenesen kell valami, mert duhbol mondtam fel:-) 

Elvileg amit az emberke mondott nem veszes, regen valami kontakt vagy contact volt:-) 

 

 

Előzmény: truckerboy78 (76485)
napoli008 2 napja Creative Commons License 76491

Tegyük fel, hogy amikor cseréled az autót amennyivel többet kapsz érte, mintha ezek nélkül rendeled (nagyfülke, állóklíma) a különbözetet a sofőrnek visszaadod?

Gondolom ha már vele fizetetted ki akkor így korrekt a dolog, ugye???

Előzmény: planbtrans (76489)
punish3r 2 napja Creative Commons License 76490

Sziasztok.

 

Szlovák pályán mentem kb. 20km-t hogy nem volt bedugva a myto fedélzeti egység (elötte elég sz*r bundeszen mentem és kirázkódhatott a szivargyújtóból csak nem vettem észre időben). Utána egyből bedugtam mentem még kb. 80km-t rajkáig... Járt már valaki így? Mire számíthatok? Utólag lehet rendezni valahogy?

 

Köszi

 

 

planbtrans 2 napja Creative Commons License 76489

Tegyük fel, a sofőr kap egy jó, közepes fizut magyar vállalkozótól. Mint vállalkozónak, a vontató megrendelésénél a következő havi többletköltségbe kerülne nekem ez a két plusz felszereltség:

 

- Nagyfülkés kivitel (Super Space Cab, DAF 460 XF-nél): 25 e Ft / hó

- Állóklíma: 10 e Ft / hó

 

Ezt a díjat csak a sofőri fizetésből tudnám levonni, hiszen az ő kényelmét szolgálja. Így jogos a kérdés, hogy a sofőröknek vajon megéri-e, hogy ennyivel kevesebbet vigyen haza a fent felsorolt kényelmi extrákért cserébe?

 

A fentieken kívül milyen extra felszereltséget tartotok hasznosnak, amit a vállalkozó ad? Lehet ez GPS, bármi. Válaszotokat, indoklásotokat előre is köszönöm!

darálós 2 napja Creative Commons License 76488

A Prevost hungáriát nézted már?Állítólag nem rossz és keresnek összeszokot négykezes párokat.

Előzmény: truckerboy78 (76485)
Zotya_kamionozik 2 napja Creative Commons License 76487

Én is ezt akartam írni.Hallani arról is mindenfélét,szlovákról,magyarról,de legalább nagy cég,annyira rossz nem lehet.Úgyértem találkoztam már elégedett Duvenbeckessel.Még házaspárral is.

Előzmény: sompetike (76486)
sompetike 2 napja Creative Commons License 76486

Négykezes még a duvenbeck Kecskemét is...

truckerboy78 3 napja Creative Commons License 76485

Köszi, fasza.Negy kezbe akarunk menni egy darabig a kollegaval amig betanittom, csak ritka a negykezes ceg.

Előzmény: darálós (76484)
darálós 3 napja Creative Commons License 76484

Üdv kolléga!A kérdéses cégről egy másik helyen olvastam negatívumokat egy volt sofőrtől(Túlvezetés,ki nem fizetés)problémás állítólag

Előzmény: truckerboy78 (76483)
truckerboy78 4 napja Creative Commons License 76483

Üdv minden kolleganak.Tudna vki infot a GLI CAMION Kftről. 4kèzbe reptereznek nemzetközibe.

liili 4 napja Creative Commons License 76482

Az sem volt normális aki ezt kitalálta.

Előzmény: poczokg (76467)
liili 4 napja Creative Commons License 76481

Az oroszok már régóta alkalmazzák az elsőkerék hajtást a nyergesen. Csak náluk sok helyen muszály.

Előzmény: MG Petimester (76480)
MG Petimester 6 napja Creative Commons License 76480

u.i. Figyeljetek csak oda ,hogy a hidró-start "antriebek" (meghajtások lényege) nem lóerő függvényes. Csak egy érdekesség itt (tehát nem márkafüggőség kérdése ezz ! :