Lassan kezdek aggódni magam miatt - amikor esténként kisétálok a kertbe, hallom a távolban a 2/A-n zugó kamionok hívogató hangját...s olyan indulhatnékom támad, bele az éjszakába... Légy szíves, világosíts fel, hogy ilyenkor mi a teendő???? Melyik szakrendelést kell meglátogatni?? ;ĐĐĐ
Papa, Nem európázással is lehet annyi km-t menni mint európázással. Minden csak a szervezésen múlik.
Tank szivogatás nyugaton már nagyon nem divat (főleg, hogy az osztrák már egy fülketakaritásért is megbüntet). Egyszerűbb eladni egy töröknek (ők többnyire meg is veszik), vagy ahogy irta valaki vannak kutak ahol örömmel átveszik.
Na szóval a motor az új 13L-es volvo, a váltó vagy ZF (ha mechanikus) vagy Volvo I-Shift ha autómata rendszerű. A futómű Meritor (a Volvo úgy kb. 5-6 éve eladta a futómű üzletágát a Meritor-nak) cserébe a Meritor lett a Volvo-nál a futómű beszállító. (a következő mondatban meg leírom az összefüggést a Renault-val) Az alváz is a Volvo-ra hajaz, mert annak idején a Volvo azt mondta a Renaultnak vagy az FH-s volvo alvázát átveszitek (mindenestül) vagy költségcsökkentés miatt megszűntetiket a Magnum gyártását. (mint utóbb kiderült az első változat mellett döntöttek)
A Waberers megvette ugye a Hungarocamiont. A régebbi HC-s pótok amig nem kerülnek lecserélésre addig maradnak olyan logóval amilyenek voltak. Egy pótkocsi 2 gépes autót szokott általában kiszolgálni. Feleslegesen nem akarják a ponyvát újrafesteni vagy kicserélni mert ugye az plusz költség (és teljesen felesleg is).
Egy másik fórumon meg valaki azt mondta, amikor felvetették, hogy megyzűnik a cég, hogy nem szűnik meg, sőt, jövőre hoznak új gépeket.. Aztán hogy mi igaz, majd Gerob elmondja .)
Nem tudom ki kérdezte, de most beszéltem egy volt GARTNER-es emberrel:
Pár hónapot dolgozott a cégnél, azért lépett ki, mert a beígért 300.000. soha nem jött össze. A legtöbbet akkor keresett, 180.000. ft.-ot, amikor egy hónapban két napot volt otthon. Egyébként, amikor belföldezett - mert szólt hogy soha nincs otthon, - akkor még a 150.000. ft. sem volt meg. Régebb óta ott dolgozó sofőrök egyébként azt mondták, hogy ez február óta van így, akkor még rendes pénzt kaptak, úgyhogy valószínűleg szarban van a cég. Egyébként tényleg nem akadály a gyakorlat hiánya, mert a tavasszal vagy 40 sofőr hagyta ott a céget, a gyenge fizu miatt.