ne add le, en se teszem.... elhagytam, kutya megette.. stb stb...
nem tudom, de van olyan erzesem, hogyha kell penz, az okosok kepesek elovenni egy marek lejart, beszolgaltatott kartyat es szemrebbenes nelkul kiszamlazzak a baleknak, ugyis kamionozik, neki van penze... par hete kaptam ezt a dumat egyik hivataltol...
na ujra a kikotobe bealltam, most azon tunodom, fel fogok menni a ladikra, vagy megint elvontatnak a malmoi szervizbe..., mondjuk igazabol nem erdekel..
Nemsokára lejár a soförkártyám. Van néhány hiba a kártyán ( túlvez,munkaidő tűllépés) egy évre visszamenőleg.
Az volna a kérdésem , hogy ha cserénél leadom, megnézik-e, az egy évet és esetleg számíthatok bűntetésre? Mindről van nyomtatásom, de vagy elfogadják vagy nem.
Esetleg ha elhagyom vagy megsérül van-e valami szankció?
Arra gondoltam, hogy például a múltkor a kollégám járt úgy, hogy kivették mérlegelésre, és 13 tonna plusz lett a tengelye, nem mehetett tovább, amíg nem rakodott át. Kézzel nem lehetett, így targonca kellett. Hívnia/keresnie kellett egy céget, akik kihoznak neki egyet, mert helyben nem volt.
Én menni fogok arra az útvonalra mostanában, de azért odafigyelek, ahogy tudok a felrakón, de vannak olyan áruk, amik lezárt dobozok, és a súlyok változik 500-1200 kg között, nem felnyitható, könnyen elrontják vele a rakodást, mert nincs is súly adat a külső ládán.
A kérdés:
A fentiek miatt. Szeretnék tisztában lenni, egy targonca alkalmi bérlésének az árával, kiszállással együtt Magyarországon belül. Ha netán én is így járnék véletlen. Mi az az ár, ami normális keretek között elfogadható? Nem akarom, hogy lehúzzanak.
Ha extrának tud valaki külföldi árakat is, (olasz, vagy szlovén) az még jobb, bár azok nem méregetnek nagyon.
Az olyan volt mint egy család ! A mai napig tartjuk a kapcsolatot telefonon, és a facebokon is külön blog van neki ! MOL flottás volt az egész csapat és egymásközt ingyen beszélünk még most is ! Több volt kolléga is ott van nálatok ! Én csak azért nem vagyok ott ,mert nincs nehézpótom ,és már öreg vagyok hogy megint vizsgázzak ! Meg nehéz a sok szabad idő után állandóan melózni nap mint nap ! A tsz-t sem birtam 1,5 év elég volt belőlük a 31napból 31-et dolgozni nem az én világom ,na meg itt van 3ház 3kert sokszor azt sem tudom mihez kezdjek a sok melótól ! Most épp anyámnál csrélem a kis és nagykaput mert már a kidőlés fenyegeti ,de eddig nem volt időm csinálni ! Hétfőre talán kész lesz ,de ha nem akkor is várok vele ,mert itt az őszibarack befőzés és a szilva befőzés ideje ,100kg szilva van a blufri fajtából és a sampion őszibarackból meg vagy 40kg termett ! Ha megint vezetnék ezeket nem tudnám csinálni és a fáim kihalnának egy év alatt ! Ha pénz hiányom lesz megyek szántani trakival ha lesz rá időm !
Mindjárt gondoltam. Engem Ő tanított be nem túl régen, mint nemzetközi kamionsofőrt. Elég sokat hallgattam a geo fizikáról. Menet közben hívta is egy régi ismerőse. :)
Már csak csináltak ! Bár ha minden igaz akkor a lengyelekkel kezdek szeptember 1-én Füzesgyarmaton ha minden igaz ! De egyébként a gépek mini földrengést keltettek, és ez nagy mélységbe lehatolt, és a visszavert jeleket mérték kábeleken és a kábelekhez kapcsolt geofonokkal ! Ezeket feldolgozták és egy földalatti térképet készítettek 2 dimenzióban ,vagy 3 dimenzióban ! A földalatti hegyeket ,gázlencséket ,vagy épp szenet kerestünk ezzel a módszerrel ,attól függött mi volt a megrendelő kívánsága ! Jászberény környékén geotermikus kutatásokat végeztünk . Pécs környékén szenet kerestünk . Karcag környékén földgázt kerestünk . Földes környékén kőolajat . Törökszentmiklós környékén a földköpenyt kutattuk !
Egy olyan kérdésem lenne, hogy targoncát, ha igénybe kell venni milyen árakon lehet normálisan találni az országban, esetleg olasz-szlovén útvonalon külföldön? Helyben lévő ritka, így a trélerrel kiszállított targoncák ára az esélyesebb. Az olasz rakodók híresen jók, és probléma esetén fel kellene készülni mindenre, meg elkerülni a lehúzásokat. Hátha esetleg találkozott már valaki ilyennel az évek alatt. Mert nálunk a legtöbb helyen össztömeg mérleg van a rakodóknál, és egy hazai tengelymérésnél nem lenne jó belefutni a fizetésbe.
Így igaz ! Szegeden a világon egyedül álló mérést végeztünk ,mert akkora városban felszini geofizikai mérést még senki sem csinált a magyar cégen kívül ! De a MOL nem dijazta a tudásunkat igy 5éve felszámolta a cégünket ,pedig a Szerb területen lett volna meló vagy öt évre !
Elektromos vezetéket szakított le egy kamion Aba térségében.
Eddig tisztázatlan körülmények között egy kamion elektromos vezetéket szakított le a 63-as főút 72-es kilométerénél, Aba térségében kedden délután.
Az eset miatt senki sem sérült meg, de a műszaki mentés idejére a rendőrség teljes szélességében lezárta az adott útszakaszt. A járművezetők Sárkeresztúr felé tudnak kerülni - írja a police.hu.