Bármit amiben esélyt látnak az Angol oldalra való átjutásra!
Cirkuszi artistaképzőben nem annyira hajlékonyak az embriók mint ezek! Mindenhova bemásznak! Oldal doboztól kezdve -légterelő ponyva tető-futómure kapaszkodnak...minden!
Nos amit el tudok regélni...h nagy a zűr azon a részen! Calais/ Dunkerque- Dover katasztrofa kollega! Mind hajózás -mind Busman támadások tekintetében! Ráadásul a Franciák állandóan Strájkolnak fizetés munka körülmények miatt! Kiszámithatatlan történet!
Francia kikötőktől legalább 100 Km-re érdemes parkolni ha úgy van Vez/munka- idő lejárta,és necces az áthajózás!
Utoljára sajna kiszorultam Lille felöl( Belga) Francia hatarnal (40km) re egy parkoloba! Éjjel Busójárás ..mindent szétszedtek a nyomorultak amit csak lehet! lakat-ponyva-árú..mindent! Egész éjjel rohangáltam a Spajszerral..ezek meg futva röhigcsélve 10 perc s megint a kocsin voltak! Volt h 20 ember akart bemászni egyszerre. reggel rendőrség(viperás kergetőzés)-jegyzőkönyv ..miegymás! farancia oldalon kértem külön Kontroll-t! Co-s vizygálat-árú elleörzés-kutyas ellenörzés minden volt! Angolban meg s jÉÉ csak maradt 1 db Busman a verdán! Hihetetlen na.. :-()
Kikötő elött bedugulsz véged van meg szálnak mint a varjak..hiába a roham osztag..stb Áru-ponyva kocsi-nem érdekli őket csak h feljussanak a verdása..bármi áron!.....
Ugye a kulfoldi cegnel ruhr videk-france majd vissza, ahol meg most vagyok ott igazábol azt se tudom járunk e angolba:-) mondjuk tudom hogy igen, de nem hiányzik... Elvagyok azzal a pályával amit, majd 2 honapig jártam:-)
ezzel nagyon oda fognak vágni a fizikkel, igy sincs úgymond normálisan megfizetve ez a szakma, úgy meg még úgyse lesz.
belegondolva szinte sajnálom a leendő áldozatokat, mert nagy része az első fél évbe ki fog bukni
ugye sokan azt látják ingyen tanfolyam, meg lehet keresni 400 ezret, hétvégére haza , aztán majd lesz meglepi és nagyon lépni nem tud, mert ugye naivan gondolkodva, alá kell írni
ezt mondjuk kicsit nem értem hogy egy magáncégnek nincs sofőrje, hát kitalálja, hogy állami pénzből képezünk sofőröket, aztán ugye mindjárt lesz neki sofőrje.. hmm tuljelentkezés lesz:DDD
mekkora poén lenne 6000 ember elvégzi a tanfolyamot és egyből kimenne dolgozni külföldre:DDD
beszélgettem ismikkel, előbb utóbb az lesz hogy elég lesz majd 200-250 ezret fizetni, mert .... ugye le van kötve 6000 sofőr
a héten beszéltem itt egy ismivel, érdeklődött e lehetőség felől, meg mondta az elképzelését, háát mondtam neki papíron max.
mondjuk igazából nem kéne hogy érdekeljen, csak .... elkezdtem mesélni ennek az isminek hogy pontosan miről is szol az egész szakma, mosolyogtam mikor mondta, hogy ezekre nem gondolt. gonosz voltam csak a rosszakat mondtam..
jo is az a program, van mikor cserepesre hallgatom a fülem:D miota ezt használom pár honapja, valamivel könnyebb az egész ugymond kinnlét... gyorsabban telik az idő
pár honapja jöttem fel párizs fele az n10-en haver mögöttem 150-170 kmre, folyamatosan jeleztem neki, ez a kamera is müködik az a kamera is müködik, minden kamera müködik....:DD el lehet ökörködni
bár havernak mondtam hogy zello vagy sms... nagyon bonyolultan tudja összehozni hol hétvégézünk:D
nemrég beszéltem egy ismivel (néha nagyon hülyeséget tud csinálni, pedig ö vérprofi, én meg nyeretlen kezdő), hmm nem mertem gondolni, milyen veszélyes átkelni angliába:DDD
dutyi, iratok bevonása, és szerintem neki itt vége a kamionos pályafutásának, az fix angolbol ki lesz utasitva
bizonyos értelembe ha öt nézem áldozat, bár inkább másra gondolok
Van nálunk esztergályos, raktári munkát végez. 40 éves elmúlt, CNC-hez nem ért. A régi tudás keveset ér és a környéken nincs fémmunka. Ezért van itt. Most netto 95-t keres. Ha elcseszés van, akkor még ebből is levonnak. 12 órázást nem engedik neki, nehogy már másodállás tudjon vállalni. Utálja a céget mindenki, aki itt dolgozik.... de nem nagyon van más.
Ez csak a munka mag a nehezebb része a melónak....
Hol marad a szélpsége .? Meg a szórakozás?
Világot látsz hangterelő falak között, láncolhatsz minusz húszban hat kereket norvégba, ulhetsz ket honapot fogdában doverbe, ehetsz sólett konzervet hetente négyszer, ha még van kedved cuccolni meg is melegitheted, vizelhetsz menet kozbe ures kolas uvegbe, végezheted a nagydolgod bokorba, es pihenhetsz 2 hetenként 1,5 napot egy hugyszagú billegőben a napon 45 fok melegbe pittbulozva ejszakánként hogy ne szopjanak le 1000 lityó gázolajat mert akkor egy honapig linkre melóztál.
Megkérdeztem egy esztergályos haveromat mennyiért csinálná ezt a melót.
A feltételek : Alsó hangon három-négy hétig ott dikózik az eszterga mellett egy priccsen. Haza nem mehet, semmilyen indokkal. A munkaidő naponta 13-15 óra lehet, megszakításokkal, az elvárt tényleges munka legalább 9-10 óra a gépen, plusz 2-3 óra anyagpakolás, papírmunka, mindez a 13-15 órán belül véletlenszerűen elosztva. Darabra fizetik, ha épp nincs alapanyag és várni kell, nem keres semmit.
Hetente egyszer kétszer gyalog elmehet kaját venni, bevásárolni, főzhet magának az eszterga mellett, ha visz hozzá eszcájgot... Nézhet tévét, netezhet mobilnetes kártyával, ha visz hozzá eszcájgot... Minden nap fürödhet viszonylag tűrhető körülmények között, ha hajlandó fizetni érte.
Hétvégén gyalogosan elmehet a környéken valahová, ha nem fél attól hogy mire visszaér kilopják az esztergából a hűtővizet... Ha egyáltalán kiengedik a gyártelepről. Vagy ott marad a gép mellett, tévézhet, filmezhet, piálhat, esetleg más esztergályosokkal bandázhat, főzhet, szabadtéri hazugság-versenyen vehet részt ingyen.
Fizetés darabra, bejelentés minimálbérre. A pénzéből esetleg levonnak mert az eszterga túl sok áramot vagy hűtővizet fogyasztott. Ha a ráfordított idővel visszosztja a pénzt, kb ezer forintot keres óránként. Táppénz, nyugdíj az ablakban, családi élet nulla, válás majdnem garantált.
Esztergályos haverom, a 220 nettó fizetésével meg csak annyit mondott: majd ha meszet ettem. :)
Ok egy hetet részletesen aztán már csak néggyel kell megszorozni.
Hetfő hajnal 00 indulas. 4,5 be leérsz st polten alá, a második 4,5 wuizburg utan fogy el. Egy kilences ugye akkor meg csak 19 ora igy beleugrasz megegy 4,5 be. Az levisz aachenig, a masodikkal bent vagy angolba. 11 pihi kedd este szednek raknak ugyan ott, hajnalba dover pont átcsuszol belgába ott fogysz el. Szerda két ciklussal osztrák kozepe, 9 es csutortok du nekitolva a biatorbágyi rámpának. 50 ora pihi szombat este lodulhatsz is es ebben az utembe lehajtod. Most adtam ossze a 31 kinyomtatott szalagot, (mi den nap nyomtattam egyet hogy meglegyen nekem is ez az ámokfutás. ) 14878 km a 06 honapban.
Csak válaszolnék a kollégának. Nem tudom, hogy tudtad így bevállalni. 4 kanyart még ha a belföldes előrak akkor se. A 3 is necces mostanság. A kikötő minden nap szívás Francia oldalon, és Angol oldalon is.
Plusz még Angolban neked kell lerakni, felrakni, nyári tilalom mindenfelé... áhhh
Nemrég beszéltem egy céggel Alsónémedi-ben van a telephely, 90-120 között ad kanyaronként, havonta 3 kanyart kell megcsinálni.
4 kézben 4 kanyart, de akkor fix 90 ezer/ kanyar. Mondtam a telefonban a főnöknek inkább kihagyom.
Nem váltok inkább munkahelyet.
3 hete egy Szlovák cégnél voltam felvételizni, ott 32 euró a napíj, plusz 5 cent km. Adr kell, és sok a gyűjtő.
A nő azt mondta a kollégák 10-12 ezret mennek, úgy hogy így számoljam a pénzt! Ja hogyne gyűjtővel ennyit menni?
Ezt se mertem elvállalni, pedig Svéd-Osztrák-Német-Olasz kanyarokat mennek.
Én meg inkább járnék a Skandináv országok felé, ezért is nézelődök.
A minisztérium pénteki közleménye szerint a nehéz tehergépkocsik a tartós kánikula miatt, egészségvédelmi és közlekedésbiztonsági okokból július 18-án és 19-én korlátozás nélkül közlekedhetnek a magyarországi utakon.
A kamionstop felfüggesztése lehetőséget ad arra is, hogy a nehéz tehergépjárművek az enyhébb esti, éjszakai órákban induljanak útnak - írta közleményben az NFM.
A kamionstop főszabály szerint szombaton 15 órától vasárnap 22 óráig lenne érvényben a hétvégén, az országos tisztifőorvos azonban a legmagasabb, harmadfokú hőségriasztást rendelt el péntek délután 16 órától hétfő délután 16 óráig.
Forrás: HVG!
Hatóság és balesetmentes közlekedést kívánok Nektek!
Nagy szerencsénk van. Ahol két fedő összekoccan a közlekedéssel kapcsolatban ott van. Mármint Gyurka bá.
Mint két éve mikor bevezették az útdíjat.Ő tapsolt a legjobban mint a semmi érdekképviselője,há mán legyen má útdíj!! Gondolom azóta is a napon maradt. Tologatják ide-oda....:((