Mindenképpen kevés, a szabira csak csökkentett bér jár és nincs heti pénz.
Tehát egy hónapban kb. három hetet dolgozol, sose lesz teli fizud, csak mondjuk 1300-1500 eu, vagy kevesebb. Ebből leszámolod a hazautat - nekem ez oda-vissza 80e, plusz amit kint magamra költök, netalán lakásbérlés... no nem.
Tudni kel mit hogyan , nem bántok senkit de a mai kezdőkből már ez hiányzik.
egyszerűen azt látom nincs probléma megoldó képességük .
Tisztelet annak a kis kivételnek , Nem azért de az net ről kel tanulni kamiont vezetni .
Már komolyan mondom szét röhögöm magam , Valami 210 körüli fuvar videónál jár már Kótai Zoli is .
És ezek a mai példaképek , a megyek az úton és fosom a szót , mert az emberek már azt is elfelejtették hogy egymással is lehet beszélgetni.
És kivannak erre éhezve , komolyan mondom ha ezt akarnám én is, akkor vennék vagy 5 GO PRO kamerát aztán kiraknám a kamionba kettőt a pót két oldalára , egyet be a terembe had lássák a ki be rakodást , nagyobb néző számot elérni vele.
A negyediket be a fülkébe az ötödiket meg a lökhárítóra , aztán jol keresni vele a youtuben hogy példakép legyek .
Igaz milyen röhejes na látjátok ilyen lett a kamionos társadalom .
Meg az ST 22lacika ugye oktatás van inkább nagy képűség .
Na Barátom akkor ezt gyorsan felejtsd el, ha kamionozni akarsz .
Ráadásul kezdőként belföldön, hogy te majd minden nap otthon fogsz aludni.
Ez a világ már rég elmúlt , Kapsz egy fuvart pld Záhony - Szigetvár , 24t műtrágya .
vissza Lánycsók - Kecskemét konzerv uborka , számolj 9 órád van egy nap persze a maszek kedvez neked egy korongos kamionnal.
Hogy ne nagyon keljen pihenni haza érsz hajnal 3órára gyors fürdés kaja pár percre oda bújsz az asszonyhoz és már húzol is mert csörög a
telefon hogy Rakodás Pétfürdő - pétisó lerakás Zalaegerszeg . bizony erről szól a belföld Magyarországon , És Mentél egy hónapban kb 11000 km tert.
úgy nézel ki mint egy mosott szar fizut meg ad max 200 ezert de a töbség valahogy a 150 nél megáll .
Belföld Az hetelős munka .
Persze van Belföld napi hazajárással is , kis autóval vagy volt TSZ KFT nél lehet hordani a földekre a trágyát az arra rendszeresített IFA LIAZ esteleg már SCANIA teher autókkal .
Cégünk telephelye Paderbornban található és túlnyomó részben autóalkatrészek (VW, Audi, Mercedes) szállítmányozásával foglalkozunk német belföldön. A munkaidö beosztása változó, van aki éjszaka dolgozik, van aki pedig nappal, a napi müszak és vezetési idöt igyekszünk betartani. A legtöbb munkánk autóban lakós, ahol pedig olyan a munka, hogy megköveteli a szállást, akkor ezt mi biztosítjuk soföreinknek.
Minden soförünk fix brutto jövedelme 1800 euro, ami 1247 euro netto jövedelmet jelent. Ezen felül a cég hetente 96 euro ún. „Spesengeld“-et utal a heti megélhetésre. Ìgy az összes nettó fizetés egy hónapban tehát: 1600-1700. A fix fizetés minden hónap 7-ig esedékes, a heti 96 euro pedig minden héten csütörtökön. Egy kint töltött turnus 5-6 hétböl áll, majd ezt követöen egy vagy két hétre lehet hazamenni szabadságra.
A szállítmányozási vonalaink jelenlegi bövítése miatt nekem most az a feladatom, hogy akár azonnali kezdéssel találjak megbízható soföröket, akik lehetöség szerint saját személyautóval tudnak érkezni telephelyünkre.
Èrkezéskor német bankszámlát, biztosítást és bejeletett lakcímet intézünk, ha még nincsen. Általában néhány napos fizetett betanulási lehetöséget biztosítunk egy, már régebb óta nálunk dolgozó soför mellett.
Ha bármilyen kérdése van, akkor azt nagyon szívesen megválaszolom, amennyiben érdekli az ajánlatunk, azt kérem jelezze emailben, és akkor a fönökömmel való egyeztetést követöen felveszem Önnel a kapcsolatot telefonon!
Német, autóalkatrészeket szállítanak. Van náluk magyar irányítás is. Kb. 1600 Euro nettó/hó, plusz 125 Euró/hét. Hat-hét hetente hazajárás az éves szabi terhére, ha elfogy fizetetlen szabi.
Szal nem egy nagy durranás. Szabi alatt csökkentett bér, hetipénz nincs.
Paderbornban van az egyik telephelyük, Bp-től kb. 1100km.
A kis cég lehúzós? Nem mindig. 6 autós kis cégnél kezdtem kezdőként nemzetköziben. Az elbeszélgetéskor elmondták, hogy fog működni a bérezés. Nem volt nagy pénz de nem nagyon volt választási lehetőségem így hát belevágtam. Amíg ott voltam SOHA nem volt gond a fizetéssel. Minden fuvar után kezedbe adta a megbeszélt fix összeget és minden hónap 10. napjáig utalta a bejelentett nettóját. A jelenlegi munkahelyemen 25 autó van (ez se túl nagy cég) itt is minden fuvar után adom le a papírokat+menetlevelet és azonnal forintra pontosan kapom a kezembe a megbeszélt fizetést. Úgyhogy kapja be a waberer's és üljön 4 hetet Gyurka az édesanyjával a fülkében.
de a rendszer a szar és sokan kényszerulnek kezdők oda...tehát vagy fejet hajtunk és dolgozunk amiért tanultunk...fizetunk vártunk közel 1 évet. vagy maradunk és beteszuk a vitrinbe még valami lehuzos kihasználos kis cég felteszi kezét na gyere lehuzlak csontig....elsőre.hirdetések 90 % alap minimum egy éves rutinal hivtam párat és mikor mondtam ez van rutin nokedli---közölték sajna igy nem.
mi a kicsik nem huznak vállaltok kft bt :) de hogy nem vagy csontig vagy ad ahogy kedve van...2 3 darabban...mire végén észbe kapsz bent marad a pénzed mert csak halmozodik. épitőipar féle modszer...sok forumban olvastam rutinosoktol sajna járt igy egy pár soför.
kis cég 75% mire kényszerint ,,,,,tul vezetés korongozás duplán mocskoskodás ha birság van....
irhatunk tev lapot minden napra ....de ez nem korect hozzá állás !
hidd el nincs nagy vágyam szaros ifa l60 asal is el járok szerelvényben gabonázok ha kell ,,,,de fizesen meg ne fusak pénzem után. legaláb wabinál egy tuti 10 az 10 minden hó .számla lesz fizetve és rutint szerzek ...
olvastam egy helyen pár napja egy srác befejezte nemzetközit .....majd gondolta elhelyezkedik egy cégnél itthon:)
lényeg első cég nem jöttbe második minden rozsaszin baker ez remek cég....
eltelt egy hét....rá ult a nagy autora cégnél....mert aki elöte volt felmondot:(
elindult á bol -b pontba ,,, kérdezik mere van mondja rakodik az első cégnél, mire szolnak már 2 diknál kénne lenie:)
folyt : majd nem lejár a vezetés ideje ,mire fönöke kérdezi hol van mondja sajna nem ér fel a céghez autoban csicsikál.
fönöke rá szol ne tegye fel kell pakolni reggel indulás 6 ra érkezés lepakolni :) itt kezdődőt amit meg értet mi folyik kis cégeknél....reggel beálitot felmondot persze közölték vele öruljön nem lesz meg hurcolva mert majd nem buktak meg rendelöt aki nekik fix ugy fél volt.:)