2 hete vasárnap este hétfő hajnalban, olyan hajnali 2 körül volt egy Gartneres stopposom, aki ujságolta, hogy a "vasas szekciónál" milyen szar a helyzet. Állítólag 1-2 hónap alatt 200-an léptek ki a cégtől. Amúgy Ő is Lidl-t terít, csak németben:), csak ahogy mesélte ott sokkal szarabb, nagyon hisztisek kint.
"Anikó, aki itt némelyek szerint "nagyon nagy játékos", olyannyira nagy, h jól lenullázta magát a leszbi kalanddal, főleg azzal, h mindezt egy olyan nővel mímelte, akivel egy közepes ízlésű kamionsofőr sem kezd ki, féléves önmegtartóztatás után sem."
Az adr kitágítja a lehetőségeket, a DID kártya egyfajta jópont gyüjtő kártya, a fel és lerakók pontozzák a sofőrt, mennyire tiszta rendes segítőkész, normális...ect... minnél több pontotd van annál több olyan fuvarra tudnak küldeni, amihez megbízható sofőr kell.
Tehát nem lépsz meg egy rakomány plazmával, vagy telefonnal...
Részlet a Magyar Sofőrök Független Szakszervezetének honlapjáról.
Két dologra is rámutat...
1, Milyen problémákkal küszködnek a Rapidsped-Transalliance cégnél dolgozó kollégáink.
2, Mennyit ér ez a Szakszervezet is... Pont annyit, mint a többi Kamionos érdekvédelem. /nálam a télen plusz 1 liter, nyáron minusz 1 liter, az pont nulla. na, ennyit értek el a bértárgyalásokkal.../
"Szó esett az általunk szóvá tett üzemanyag-fogyasztásból adódó problémákról, a 100ezer ft. feletti üzemanyag-megtakarítás vezetéséről, a büntetések levonásáról, töréskárokról, francia pályahasználatról. Az üzemanyagnormán nem kíván a cég változtatni, azt eltekintve, hogy lehet szó arról, hogy a téli normát megemelik 1 literrel, a nyárit meg ugyanannyival csökkentik. Továbbá ha valaki bizonyíthatóan a fuvarfeladatok súlyából és az útviszonyok nehézségéből adódóan nem tudta a normát teljesíteni az forduljon a céghez kivizsgálási kérelemmel, melyben tagoknak minden segítséget megadunk, kérésük esetén külön szakszervezeti állásponttal képviseljük. A 100ezer ft. feletti üza. megtakarítást göngyölítve, havonta átvehetik a szeghalmi telephelyen az érintett kollégák. Ha büntetés ügyében vétlennek érzi magát valaki, és fizetéséből ezen összeget mégis levonják ezt is írásban kell benyújtani, tagoknak természetesen ez ügyben is segítséget nyújtunk. Ha tagunk véleménye szerint jogsérelem, vagy hátrányos megkülönböztetés ér, és Munkaügyi Bíróságra kívánja az ügyet vinni, mindenben segítségére leszünk ezen ügyekben is. A francia autópálya elkerülése mindenki számára szigorúan kötelező, melyhez térképes útvonalak is készülnek. Felhívom mindenki figyelmét, aki nem tartja be a megadott útvonalakat, az szándékos károkozásnak minősül, melyet jogosan minden gond nélkül ki fognak fizettetni a károkozókkal! Ebből adódhat, hogy több embert is érinteni fog a norma betartásának ügye, ezért is fontos a fentiekben felvázolt felülvizsgálati kérvény komolyanvétele."
Kb másfél éve vett egy cimbim egy 405 LE MANS-ot Londonban.Ki is mentünk érte.(Arra kértem fuvart)
Egy kis parkolóban hétvégéztünk, és kaptunk is mikuláscsomagot.A cimbim megkérdezte a gyereket, hogy mit csináljunk a büntetéssel?Azt mondta, hogy ha elindultunk dobjuk el.Neki rá kell tenni, mert ezért kapja a fizetést.Mivel ez nem rendőrségi ügy, ezért a parkoló társaság nem tudja rajtad behajtani.Ő mondta.Csak neki rá kell tenni, és mindenki jól érzi magát, mindenki boldog, oszt annyi:-))
Ezt tőle kellene megkérdezni, esküszöm, én LBU autóval járok. :))))))
Lehet úgy tűnik, tipikus szabályszegő vagyok. Pedig nem. Vagyis jó, szegem, de simán fizetek ha elkapnak. Próbálok siránkozni, alkudozni /ez még sikerül is kb. fele arányban/, de sosem anyázok, mert amikor elkezdek csalni tudom, megfoghatnak.
Ez volt pályafutásom második bilincse, az elsőt Amszterdamban szó nélkül kifizettem. Tudtam, hogy tilos ott parkolni, de nem tudtam, hogy már van akkora méretű bilincsük. Előtte való évben még nem volt... :)))))))
De ez az angol bilincs abszolút nem volt jogos. Nézhetem európai, balkáni, örmény szemmel is a dolgot, erős túlkapás volt. Sejtem, hogy angol szemmel nézve is, csak akkor miről vitáznánk? :))))))))))
Nem, a múlt hét pénteken átjöttem. Jövő héten esedékes, mert mostanság kéthetente angliával ver a sors... Valami nagyot bakizhattam az előző életemben...
Amúgy LBU a gépem.
Az egyvonal pedig nem les, még ha az angolok be is fújják... /1954 VB. döntő.../
Beszéltem egy gartnerossal, állitólag szétszedték a 4 kezes járatokat mert több autó és meló van mint sofőr. (ezt sofőr mesélte, hogy mennyi az igazság alapja azt nem tudom)
Hát ha Transalliance flottát fejleszt akkor miért húz olyan pótót hogy szerintem a vastelepre való tegnap láttam. Sajna képet nem tudtam róla csinálni de érdemes lett volna.
Én már láttam. 3 éve, közvetlen a Heathrow előtt. Hány sávos ott az út? 5-6? Egy járható is volt ezek közül, mert a többit vastagon beterítette a tégla, amit pont úgy szállítottak, mint a példának írt salakblokkot.
Én nem vagyok egy nagyerős ember, a 250 kiló biztos megállítana. Sőt, az 20 évvel ezelőtt volt, mostanra lehet, hogy 200 kiló is úgy megfogna, nem kéne wc-t keresgélnem... Viszont, amit írtam 40-es szögvasat /nem asztalos, hanem vasas ember vagyok, tehát nem 40 centi, hanem 40 milli! annak kb. 3 milli a falvastagsága./, azt ha 6 méteres szálban, a közepén rögzítik, a végét megfogva egy kézzel kettéhajtom. És hol vagyok én a szögvas végére kanyarodáskor ható 3-4 tonna salakblokktól? Ez az erő független attól, hogy a műanyag kötözőpánt szart sem ér. Ha valami csoda folytán összetartja is, annyit ér el az ember, hogy egy tömbben esik le a kocsiról, csak földet érve szakad szét.
De hagyjuk a fizikát, vigye így minden angol a motyókat, a bilincsman meg koszorúra költse a bevételét...
Nem esküdnék meg arra a flottafejlesztésre... Mikor is, 2-3 hete hétvégéztem a Transalliance-nál? Akkor az ottani magyar srácok azt beszélték, minden telephelyükön áll néhány szerelvény, van ahol 4-5. Nincs rá ember...