Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mati68 Creative Commons License 2 napja 0 0 7070

Tisztelet az uraknak!

108 cdi vito féltengelyeket gondolnám kicserélni,mert a bal oldali recseg a kanyarodás közben a jobb oldali csendes,mi a tapasztalat nagyon macerás a szerelése,illetve milyen módon lehet megbontani kinek mi a véleménye bontani kell a futóművet,vagy egyszerűbb a szerelése.Várom megtisztelő válaszokat.Előre is köszönöm.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 5 napja 0 0 7069

Kiválóan hegeszthető...

Előzmény: norbiapa (7066)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 5 napja 0 0 7068

Biztosíték, izzó, csatlakozó(k), jeladó, kábel.

Előzmény: izoli967 (7064)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 5 napja 0 0 7067

Nem túl bonyolult folyamat. Kiveszed a csavarokat egy 18 - as fejű kulccsal a talplemezből, széthúzod a foglaltságérzékelőt (gyújtás nélkül), és kiemeled az ülést. A sofőrnél nincs érzékelő, ott az kimarad...

Előzmény: Booster12 (7065)
norbiapa Creative Commons License 5 napja 0 0 7066

Sziasztok Adott egy 2008 111 Vito autómataváltós long változat. Nem rég vedtem és ma vettem észre hogy olajos a motor alja megnéztük a szerelővel és el van repedve az olajtekő. Kérdésem az lenne esetleg itt a fórumozók közül van e valakinek illetve melyik bontóba próbálhatnám meg. Köszönöm.

Esetleg ha valakinek lenne akkor itt meg talál.  leskon@freemail.hu

Booster12 Creative Commons License 5 napja 0 0 7065

Sziasztok!

Engem az érdekelne hogy mi a menete a sofőr illetve a dupla anyós úlés eltávoltításának a menete???

Továbbá van e rá valami teckhnika vagy ugyan olyan bújtatós mint a mögötte lèvőké.

Előre is köszönöm a válaszokat!

izoli967 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 7064

Sziasztok . Vito 112cdi műszerfalon nem világít a kézifék,az izzítás ,kipörgés gátló visszajelző ! Tud-e valaki segíteni mi lehet a gond ? 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.21 0 0 7063

Nekem pl a gyújtás kapcsolja, a műszerfalvilágítás pont lesza. hogy be van e kapcsolva a helyzetjelző. Pedig az lenne a logikus, hogy a lcd hátteret a gyújtás, a többit a külső világítás kapcsolná. Talán diaggal programozható... de ez csak tipp.

Előzmény: LaciCRM (7058)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.21 0 0 7062

Gondolod, hogy tömeges fertőzést kaptak a szenzorok? Egy meghibásodik, az oké, de egy marékkal?

Előzmény: norbiapa (7061)
norbiapa Creative Commons License 2016.05.21 0 0 7061

Sziasztok le cseréltem a 112 vitot egy  leghosszabb 111 vitora remélem jól döntöttem. Nincs vele semmi gond csak a parkoló radar nem akar működni 8 szenzoros és a kijelzőbe a középső ledek világitanak bekapcsoláskor de hiába közeledek valamihez nem jelez. Szerintetek? Én szenzor hibára gondolok de még szerelőnél nem voltam.

Kérdésem kinek hogy működik vagy volt e már ilyen valakinek.Amugy autómataváltós a gép.

norbiapa Creative Commons License 2016.05.21 0 0 7060

Szia nekem ha be van kapcsolva a ködlámpa és mi utánn la kapcsolod a lámpát akkor a műszerfal világitás úgy marad.

Előzmény: LaciCRM (7058)
hepi76 Creative Commons License 2016.05.20 0 0 7059

Üdvözletem Mindenkinek.

Vito gazdi lettem a hetekben. 2000 születésü. 112 cdi. Számomra ismeretlen hibával találkoztam kilométer óracsoportom kevesebb értéket mutat, a fordulatszámtól kezdve a hőfokig mindegyik óra. Mi okozza a jelenséget?

Kerestem ilyen szakműhelyeket, de passzolták a kérdést. Így nem is engedtem a belekontárkodást.

Annyit kérdeztek volt e bebikázva az autó? Nem.

Segítséget előre is köszönöm.

Előzmény: doncsopapa (7004)
LaciCRM Creative Commons License 2016.05.20 0 0 7058

ÜDv!

Adott egy merci vito 2001 amin folyamatosan ég a műszerfal világítás. Van ötletetek mi lehet a gond? a világításkapcsoló kapcsolja? vagy relén lehet a hibás?

Egy ajtónyitás érzékelő hiányzik, de a belső világítás nem ég folyamatosan.

 

Plusz klíma kapcsolót is keresek. Esetleg más tipusé jó lehet hozzá?

mb280ce Creative Commons License 2016.05.20 0 0 7057

Köszönöm a tippet, remélem nem kell majd szétbombázni hozzá az egész autót mire meglesz a hiba.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7055)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.19 0 0 7056

Egyébként, ha már itt tartunk: fizikailag hol van ez a csipogó? Nekem meg az ellenkező bajom van: semmire, semmikor sem hajlandó visítani... ezért már párszor visszamentem világítást lekapcsolni. :-(

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7055)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.19 0 0 7055

Húzd le az összes vezetéket a fékbetétekről, a tartályról, és a rőgzítőfék kapcsolóról. Ha akkor is csipog, akkor valahol, valamelyik kábel kidörzsölődött a kötegben... jó móka lesz megtalálni. Én valamelyik kopásjelző átvezetésére tippelek: ha bármelyik vezeték testet kap, akkor bejelez.

Előzmény: mb280ce (7054)
mb280ce Creative Commons License 2016.05.18 0 0 7054

AZ előbb lemaradt a kép! :(

mb280ce Creative Commons License 2016.05.18 0 0 7053

Már régen jártam erre, de megint problémám van a géppel :( 2 hete menetközben elkezdett a rögzítőfék visszajelzője spontán bármikor jelezni csipogva, majd most már a mellette levő szintén valami fék hibára jelző lámpa is állandóan jelez. Most ott tartok vettem új kapcsolót a rögzítőfékhez, de úgy tűnik nem azzal van a gond, továbbra is állandóan jelez és csipog a rögzítőfék jelzője. Fékbetétek újak olajszint maximális, mi lehet a gond? Már kiakadtam mert állandóany csipog mert rázkódásra mindig újra elkezdi :(

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.18 0 0 7052

Mozog az anélkül is... :-D

Aminek viszont nem kéne mozogni, az a bekötési pontok. :-))

Előzmény: RÉMES (7051)
RÉMES Creative Commons License 2016.05.18 0 0 7051

... meg a motor és a kaszni közötti összekötő test vezetéket is érdemes megmozgatni. 

 

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7050)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7050

Mijezanagy méltatlankodás??? :-))

Ha már piszkálod, nézd meg a szabadonfutót is... szeret besza.

Előzmény: 53zsiga (7049)
53zsiga Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7049

Köszönöm! basszus!!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7044)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7048

:-)

Előzmény: doncsopapa (7047)
doncsopapa Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7047

Sikerült szétszedni a motort. Hát elég eke egy szerkezet. Szóval ez egy forgó mágnest körülvevő tekercs. A mágnes a középrész. a házon belül van még két fogaskerék is, tehát egy áttétel. Na a két fogaskerék egyikének a tengelye volt eltörve nálam. Ezért árulnak komplett motor házat külön, mivel ebből a motorházból nőtt ki ez a tengely. Ami persze eltörik. kifúrtam és pótoltam egy 1.5mm-es tömör falikábel darabbal. Sikerült a műtét, immár működik a fordulatszám mérő egységem. :D  Már csak az LCD szalagkábelre várok, hogy megérkezzen. Felvasalom és kész a projekt.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7042)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7046

A központi zár így működik. Ha nem tudja lezárni valamelyiket, akkor az összeset visszanyitja. Ha pár másodpercen belül ujra zársz, akkor hármat kattan (zár/ nyit/ zár), és visszazárja azokat, amelyiket lehet...

A másik az tipikusan kábelkidörzsölődésből adódó zárás, beázás... de, ha Webasto, akkor az utólagos mekkelés - azaz bármi lehetséges.

 

Előzmény: Jani 73 (7045)
Jani 73 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7045

Üdv.

SegÍtségeteket szeretném kérni a következő problémáimhoz.Van egy 112 CDI Vitóm és sajnos a központi zárral szenvedek,mivel lezárás után azonnal vissza kinyit.A következő gondom,hogy a webasto fűtés ventilátorja beindul gyújtás ráadásakor.Köszönöm válaszotokat.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7044

Leszakad a gerjesztés... kefecsere.

Előzmény: 53zsiga (7043)
53zsiga Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7043

Sziasztok!

Érdekes jelenséget produkál a generátorom. Magas fordulaton kigyullad a töltésjelző lámpa. Ilyenkor a töltés is elmegy. ha feljebb kapcsolok és esik a fordulat ismét visszajön. Járt már így valaki ill. mi okozhatja a jelenséget? Köszi a választ.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7042

Még nem láttam ilyen motort, és a kép elég kicsi, hogy bármi is látsszon rajta. Mi van a házban? Tekercs? Passzív cucc? Mágneses? Mechanikailag jó? Nem ér bele valamibe? Így látatlanban elég nehéz kitalálni... Egyáltalán ez valami stepper motor? Vagy nem is motor, hanem egy gerjesztett tekecs, állandó mágneses térben?

Előzmény: doncsopapa (7041)
doncsopapa Creative Commons License 2016.05.15 0 0 7041

Ne még egy érdekes dologra figyeltem fel. Amikor megmértem az RPM és a KM óra motorját, mindkettő ugyanazt mutatta. De az RPM nem megy!  Amikor a km óra motorját rákötöttem az RPM csatira akkor mutatta a fordulat számot. Na ebből ember azt gondolná rossz a motor. De akkor miért mutat a műszer egyforma értékeket? .....hmmm.... ez nem hagyott nyugodni. Találtam egy oldalt ami azt irja, hogy a motor háza szokott elromlani, ettől nem megy a motor. Ez érdekes viszont megmagyarázná miért mutat a műszer ugyanolyan értékeket a tekercsek mérésekor, viszont a RPM meg nem megy. De mi lehet rossz egy motor házon? Itt az emlitett oldal... http://www.pixelfix.net/eng/mercedes.html   4.-es bekezdés vito gauge motor

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7039)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!