Villámteszt: Audi TT Coupé 2.0 TFSI quattro - 2014.

Audi, ami odapörköl a BMW-nek

Szerepjátékosdit játszanak a bajorok, vagy milyen őrület terjed a környéken? Ez az Audi olyan, amilyennek a BMW-nek kéne lennie.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
RÉMES 5 órája Creative Commons License 5553

Arra bizony.

 

Előzmény: 69imi (5552)
69imi 6 órája Creative Commons License 5552

A szűrő új benne, arra a szenzorra gondolsz, amire az a gumicsövecske megy a légszűrő csonkról?Oda a perem alá van felfogatva?

Előzmény: RÉMES (5551)
RÉMES 6 órája Creative Commons License 5551

Ott csak egy helyettesítő csőtoldó van.

 

Nekünk a levegőszűrő fölött van egy MAP szenzor. 

 

Birizgáld meg egy kicsit.  

 

Emiatt néha nekem sem ment rendesen, de nem füstölt. 

 

Levegőszűrő? Tiszta? 

 

Előzmény: BMW-GMBH (5550)
BMW-GMBH 6 órája Creative Commons License 5550
Nem mind be van. Atied euro 2 es lehet abban nincs.
Előzmény: 69imi (5549)
69imi 6 órája Creative Commons License 5549

Sziasztok

 

Egy 2000-es 112cdi vitoról lenne szó.Elkezdett kormolni és vesztett a teljesítményéből.Többen javasolták, hogy nézzem meg a légtömegmérőt,megnézném de nemtalálom.Egy másik viton ott van ahol normál esetben lennie kell, a szívócsonk elött.Végigbogarásztam az egész rendszert, lehet, hogy én vagyok túl vak, de nem találom.Esetleg valami ötlet,hogy merre keressem még?

Köszönöm mindenkinek,aki időt szán a problémámra

BMW-GMBH 29 órája Creative Commons License 5548

A kormány 98-as, és az oszlop is.

 

Előzmény: BMW-GMBH (5547)
BMW-GMBH 29 órája Creative Commons License 5547

Eladó

 

Magamnak vettem egy gyári bőrös vito kormányt, de az enyémhez nem jó, mert az 2002-es.

Meg vettem hozzá a dönthető kormány oszlopot is, de nincs kedvem ki cserélni.

 

Ami eladó: Gyárilag is bőrös kormány újra bőrözve eredeti új bőrrel, és egy állítható kormány oszlop mindenével.

 

20 454 87 27

 

 

 

 

KisTaksony 1 napja Creative Commons License 5546

Köszi!

 

Most kezdem a méricskélést, majd írok, ha jutottam valamire...

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5544)
panzaki 2 napja Creative Commons License 5545

Sziasztok!

Viano lámpacsere ügyben tudtok adni, linkelni valamiféle útmutatást? A komplett lámpatestet szeretném cserélni, mit kell ehhez lebontani? Az első lökhárítót le kell szedni, csak úgy lehet hozzáférni rendesen? Az új lámpán látok alul is lyukakat, gondolom ott is rögzítve lesz.

Válaszokat előre is köszönöm!

W124E300TDT4MATIC 2 napja Creative Commons License 5544

Kezdetnek nézd meg, hogy a fesz megvan- e a kapcsolónál...utána nézd meg az előtétellenállásnál, majd a ventimotornál. Valahol csak elfogy. Ha mégsem, akkor a testet kell vallatóra fogni.

Elvben egy bemenő van, azt küldi külön szálakon az előtétre, onnan egy (talán kettő) megy a motorra.

Előzmény: KisTaksony (5543)
KisTaksony 2 napja Creative Commons License 5543

Szia!

 

Igen, valóban a mérések ideje jön, de hát ahhoz jó lenne egy kapcsolási rajz szerűség, melyik vezeték merre "tekereg", mert a motornál van cufla, az előtét ellenállás lábainál mérhetek, no meg valahol a tűzfalnál osztja szét és kapcsolja a 4 vezetéket, vezérlést...

Elég káosznak tűnik

W124E300TDT4MATIC 3 napja Creative Commons License 5542

Szia!

Akkor most jön az, hogy 12 V-os próbalámpa...és meddig jut el a pörc.

Előzmény: KisTaksony (5541)
KisTaksony 3 napja Creative Commons License 5541

Sziasztok!

 

Tegnap reggel indítás után megállt a fűtő ventillátor, illetve egyik kapcsoló állásban sem indult el. Elsőként az előtét ellenállást vettem ki, mérés és elvileg tökéletes, a hőbizti is. Ezután közékonzól kapcsolót is szétszedtem, tökéletesen érintkezik, elvileg az is jó. Biztosítékokat is megnéztem. A fűtőmotor is működik, mert REST gomb megnyomása után tökéletesen indul a ventillátor 1-es fokozatban, akárcsak a klíma bekapcsolásakor.Szóval most lettem tanácstalan, még a kábeleket is megnéztem. A REST állásban egyébként ha kapcsolom a ventilátort 3-as és 4-es fokozatban ha minimálisan is de emeli a fordulatot. Volt valakinek hasonló eset, jönnek a hidegek jó lenne a fűtés :)

Ja az autó 112 Cdi 2002 .

biga 11 3 napja Creative Commons License 5540

Melyik rugóra gondolsz? A hang mintha a kormánykeréktől jönne?

kékled 3 napja Creative Commons License 5539

torony csapágy, vagy törött rugó.

vagy a csapágy fölött levő valami.

 

Előzmény: biga 11 (5538)
biga 11 3 napja Creative Commons License 5538

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Álló helyzetben, és lassú kanyarodáskor a kormánytól kattogó hangot hallok. Mintha felülről jönne a keréktől, de nem biztos. Volt már valakinek ilyen hibája?

Buli1 okt. 16. Creative Commons License 5537

Nagyon köszi!

Előzmény: stefan67 (5536)
stefan67 okt. 15. Creative Commons License 5536

Vitodoktor    Szigethalom  06 20 5698532

Előzmény: Buli1 (5535)
Buli1 okt. 15. Creative Commons License 5535

Üdv

 

639 -es 109 cdi 2005 viton van egy olyan probléma hogy 2000 -res fordulattól kb 3000 -ig jön a motorból egy fémes zizegö hang . másik fordulatszámon alatta és felette nincs! Elvittem diesel szerelöhöz ! A válasz porlaszto! Az auto gyönyörüen indul szépen megy jol húz 1.2 co nem füstöl. A kérdésem az hogy van e abban logika ,hogy mivel nincs rajta se részecskeszürö sem katalizátor igy nincs benne folytás és a turbo jobban pörög ezáltal abban a tartományban több a turbonyomás és attol van a porlasztoknak hangja? A csatolt képen a 10 -es csö megy a turbora ami gyári.Vagy  valaki tud adni egy számot ahol vágják a vito szerelését?  Nincs kedvem porlasztot felújitattni 150 ezerért és utánna hallgatni ugyan ezt a hangot. !!!

kékled okt. 14. Creative Commons License 5534

Sziasztok.
2,3 td-n hallok valamit ami mintha a műszer egység mögül jönne.
Olyan hang, mintha forrna a víz, de nem forr, nem csak műszer szerint, de minden rendesen müködik...
És nem mindig csinálja...nem függ semmitől, egyszer csak hallom...
valaki hallott már hasonlót?
thx

vendelzoli okt. 11. Creative Commons License 5533

Köszönöm. Megcsinálom az enyémet is így.

Előzmény: RÉMES (5531)
jahdenemam okt. 11. Creative Commons License 5532

Megtalálható valahol ennek a betétnek a méretei? vagy kell egy "új"?

Előzmény: vendelzoli (5527)
RÉMES okt. 10. Creative Commons License 5531

Nekem ez teljesen hiányzott.

 

Én úgy oldottam meg, hogy hosszában kettéhasítottam egy 8mm külső átmérőjű tömlőt, ( pl ablakmosó féle tömlőt ) és vas belső, két hosszanti oldalára felragasztottam sziloplaszttal.

 

Kb 3 éve hibátlan így.

 

A lényeg, hogy szépen csússzon benne, lehetőleg ne lötyögjön.

 

A perselyt egy esztergályos ismerős készítette 1000 ft-ért.

A kalapács 2 perc alatt jön le egy 13-as csőkulccsal. Vissza kb 1 perc, mert tudod, hogy hová kell nyúlni. :-)

 

( annyira szar volt a váltó miatta, hogy a kereskedésben lealkudtam egy váltó árát. Nem vette rendesen az alsó sort / 2-4 seb / )

 

Azóta kutya baja.

 

Ki ne fizessetek érte 30-40 ezret. Annyit nem ér....

Előzmény: vendelzoli (5527)
FGyé okt. 10. Creative Commons License 5530

nyomastartó szelep lehet. nekem ugyaez volt. vitodoki megcsinalta 5 perc alatt. 20e ft munkadíjjal együtt, bosh-t tett bele. azóta pöcc röff

Előzmény: LeLe 112CDI (5506)
kékled okt. 9. Creative Commons License 5529

Az enyémen az nem lóg, semmi baja annak akkor...

Holnapra kérdezek egy árat a bowdenre, meg erre a perselyre...szerintem jó ára lesz..

 

Előzmény: BMW-GMBH (5520)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5528

Előzmény: vendelzoli (5527)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5527

Okés a perselyt azt még csak értem. De ilyen kocka betétet ki tud csinálni?

Előzmény: vendelzoli (5526)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5526

Köszi szépen. Hát 40 ezret nem adnék érte. 20-at még csak csak. 

De így inkább esztergáltatás lesz.

Köszönöm a segítséget

Előzmény: BMW-GMBH (5524)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5525

40-46eft a persely a vassal:-) Szettben, de nem tudni mit takar a szett.

Nem 20-30

Előzmény: BMW-GMBH (5524)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5524

A0002651250 ez az egyik persely.

A0002601137 ez a másik a vassal együtt

Előzmény: vendelzoli (5521)