Goodwood Festival of Speed, 2015, versenyautó-szörnyek

28 ezer köbcenti olvasztja le arcod

Dől belőle a fehér füst, majd a fekete korom, aztán másfél méteres lángokat lő. Remeg, tekeredik, dübörög, de szerencsére eltűnik a távolban. Vajon ez a pokol?

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
BMW-GMBH Creative Commons License 6 napja 0 0 6470

Kormányoszlopon végén a kis csuklók be rohadnak.

Előzmény: Zsóbácsi69 (6467)
vizizé Creative Commons License 6 napja 0 0 6469

Megerősíteni tudom csak azt, hogy nyugodtan vedd meg az automata váltós Vitót.

Én nagyon nem akartam, aztán egy véletlen folytán csak belefutottam, és vettem egy 115 CDI automatát.

Nagyon nem bántam meg..

Mielőtt megvettem, megkérdeztem Mercedes szerelőtől, mennyit javítanak ilyet.

Azt mondta, a buszok nagy részén ez a váltó van, és nagyon kevés a gond velük.

Ezt 3 év használat után meg tudom erősíteni.

. Igaz az olajat 1x én is kicseréltettem már benne.

Azt nem tudom, egy gyengébb motorral hogy muzsikál, szerintem azért nem árt hozzá ez a 150 lóerő.

 2 T-ás lószállítót , néha trélert is szoktam vele húzni, de nem igazán veszi észre.

 

Előzmény: norbiapa (6460)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 6 napja 0 0 6468

Én előbb kikapnám a rudat, és ellenőrizném.

Előzmény: Zsóbácsi69 (6467)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 6 napja 0 0 6467

Egyformán nehéz a kormány forgatás álló és járó motornál, ez be tud rohadni napi használatban lévő autónál is csak mert egyik napról a másikra jött elő, ki kellene cserélni kompletten szerinted?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6466)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.28 0 0 6466

Nem lehet, hogy a kormányrúd kardánja van berohadva? Ha áll a motor, akkor is olyan nehéz forgatni, mint járó motornál? Mert ha egyforma, akkor sanszos...

Előzmény: Zsóbácsi69 (6465)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 6465

Szia, ugyan ez a hiba jött elő nekem is nekem is, kicseréltem a szervó szivattyút bontottra de nem javult a helyzet, ha neked sikerül megoldani írd már meg légyszíves, hogy mivel volt gond, köszönöm! 

Előzmény: Peta60i (6458)
marcibán Creative Commons License 2015.06.27 0 0 6464

üdv mki! 110 d  vitom automata váltója beadta az unalmast .... Van vkinek bontott váltója, vagy ismer  kifizethető váltós szakit..?

felmerült a manuálisra való átalakítás.... Mit gondoltok erről?

 

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.27 0 0 6463

Az enyémből ugyan kilopták a kuplungot, de a rángatózást nem lehet ideálisnak nevezni... a tárcsában lévő csillapítórugók hivatottak az autó ezirányú ingerenciáját elnyelni. Pedálon sem kéne érezni a motorfordulatot.

Szóval szerintem valami nem jól sikerült, de hogy nem normális dolog, az hótziher.

Előzmény: jahdenemam (6462)
jahdenemam Creative Commons License 2015.06.27 0 0 6462

Sziasztok!

 

Kettőstömegü-szerkezet-tárcsa-kinyomócsapágy-hátsó főtengelyszimering-olaj csere után, a pedált épp csak benyomva nem szabadna éreznem hogy folyamatosan üt ugye? valamit szarul rakhattak össze? csere elött sokkal jobban ütött az igaz, de gondoltam utána megszűnik teljesen.


Csere után jóval lejjebb fog a kuplung, ezért 3x majdnem lefulladt az autó, de nem, és úgy elkezdett rázni, mintha ki akarna szakadni a helyéről a motor, csak leállításra hagyta abba. Ezt miért csinálta? szerelő nem tudott rá mit mondani..
csere elött fulladtunk le, akkor simán leállt. Normális ez így?

 

köszi

Tibi

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6461

Én elfogult vagyok. Nem a vito az első automatám, de nekem komoly köteg pénzt kéne látnom ahhoz, hogy lecseréljem egy bableveskevergetősre.

Ha nem veszed komolyan a gyári ajánlást ("váltóban nem kell olajat cserélni"), és százezrenként lecseréled a gyári olajjal, akkor semmi baja sincs. Ha nem cseréled le, akkor 200 ekm fölött meg fog pusztulni, egész egyszerűen azért, mert ennyire tervezte a gyár az élettartamot.Az enyémben nemrégen cseréltem (egyszer már megvolt), kétszáz ekm felett van a futás...

Az sem baj, ha nagyobb a ménes (115) ;-)

Húzgáltam már vele csigaházat (1200 kg), másik autót, utánfutót, de sosem panaszkodott. Hegymenetnél általában lezárom a váltót, hogy ne kapcsoljon fel állandóan, majd vissza.

Húlyeség az is, hogy túlmelegszik az olaj az automatában. Tandem a hűtő, a víz folyamatosan hűti az olajat.

(Ja, és a nickem is automata volt... az is rengeteget kapott  km-t is, és olajat is,- igaz, az más világ.)

Előzmény: norbiapa (6460)
norbiapa Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6460

Sziasztok vitó társaim.

A következő lenne a kérdésem.

Le szeretném cserélni a 112 vitomat a 111re vagy 115 re csak nem tudom hogy automata vagy manuális váltóval legyen.

A mostani 112cdi manuális volt benne teljes kuplung cser ami 260000 be fájt.

Automata váltónál a sok olajon kívül mik a kopó alkatrészek drágábbak vagy hasonló?

Illetve akinek van tapasztalata a fogyasztásról szomjasabba az autómata váltós ugyan olyan dinamikájú vezetéssel vagy nem.

Terhelés szempontjából mi újság ugyan úgy lehet terhelni mind a kettőt persze határokon belül.

Azért kérdezek ennyit mert nem volt még autómata váltós és azt szeretnék csak egy kicsit félek tőle.

Köszönöm mindenféle hozzászólást hogy megfelelően tudjak dönteni.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6459

Csak úgy pikk- pakk nem tud eltömődni. Ellenben a szivattyú az meg tud állni... :-(

Előzmény: Peta60i (6458)
Peta60i Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6458

 

1996-os évjáratú 110-es Vitom van. 

A problémám vele, hogy elment a kormányon a szervórásegítés. Szíj a helyén, olaj van benne. Szerelőhöz csak hétfőn tudom vinni. Van valakinek ötlete mi lehet a probléma? Szervoszivattyú, vagy eltömődött a rendszer valahol, vagy egyéb ötlet? 

Köszönöm előre is, ha segít valaki.

Forsuz Creative Commons License 2015.06.16 0 0 6457

Sziasztok! 

 

110D 2300cm turbo

Egy olyan problémám van, hogy menet közben a turbó megadta magát. A levegő szürő házból kijövő cső le volt esve a turbóról, vissza raktam, de még mindig nem megy. Ilyenkor a turbó kuka, vagy mit tudok vele csinálni? Úgy füstöl szegény. Ebben tudtok segíteni, hogy mit tegyek? A turbó lapátja rendesen forog, ha megpörgetem. 

Válaszokat előre is köszönöm.

kékled Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6456

Azt nézd meg, hogy amibe az a gumicső belemegy, nincs e eldugulva..

 

Előzmény: j.attila1118 (6450)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6455

Ezzel a telefonnal gépelni elég nehéz,most nézem mennyi hiba van benne.

Előzmény: laszlo1220 (6454)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6454

Szia. 

Ha annyit lenne akkor csak toyotat vennek. Nem megkímélt kell,tisztában vagyok vele mit lehet ennyiért kapni. A kérdés inkább az, hogy ha Vito lesz, melyik típus a legmegbízhatób?

Amúgy vannak elég szép állapítják ennyiért is.Sajnos ennyi van ra.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6453)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6453

Vitoból sem hemzseg a jó állapotú klímás hétszázért... emelni kéne a tétet a duplájára, akkor már találsz megkiméltet.

Előzmény: laszlo1220 (6452)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6452

Sziasztok.

Kisbusz vásárlás előtt állok,és nagyon gondolkozom rajta,hogy milyet vegyek. Vito, Nissan vanette, vagy H1, ezek vannak nagyjából az én pénzeknek megfelelő árban. Toyota lenne a legjobb de 1milla alatt nincs hasznlható ami nincs szét hajtva. Nekem a Vito jönbe a legjobban,de a legtöbb rosszat erről olvasom. Szerintetek melyiket a három közül olyan 700ezer körül,5 személyes es legalább elektromos ablak KLIMA legyen benne. Ha bíró akkor melyik széria a legjobb?

wheiz37 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6451

Sziasztok.

W639-es 2004-es VITO-hoz tud valaki hátsó ablaktörlőkarokat ? Kétszárnyú ajtó, mindkét oldal kellene.

Köszönöm :)

j.attila1118 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 6450

Hello Úrak!

Az öreglány új hibája: légkondizás közben a kondivíz ömlik be az utastérbe. A lefelé vezető

gumicsővet mely az utastérben van megnéztem nincs eldugulva. Gondolom

mégis eldugult valahol csak az a kérdés hogy hol és hogy lehet kipucolni.

Köszi előre is. Öreglány 112CDI

kékled Creative Commons License 2015.06.10 0 0 6449

Ajtó átvezetéseknél a kábeleket nézd át, lehet valamelyik törött.

HA azok jók, akkor a kapcsolót szedd szét, és az érintkezőt görbítsd közelebb.

 

Előzmény: j.attila1118 (6448)
j.attila1118 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 6448

Sziasztok sorstársak!

Az öreglány új hibával állt elő. Az anyós oldali ablakot az anyós ajtajáról

csak lefelé lehet mozgatni. A vezető felöli oldalról se le se fel. Csak direkt 12volt 

segítségével tudom felhúzni.A kapcsolókat kimértem igaz nem terhelés

alatt elméletileg jók.

Az öreglány egy 99' 112Cdi

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

webinas Creative Commons License 2015.06.10 0 0 6447

Sziasztok!

 

Még mindig keresem a tempomat kapcsolómat 110CDi-hez!

Akinek van esetleg, és megválna tőle...

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.10 0 0 6446

Több, bontásból seftelő is árul alkatrészt, de itt az volt a kérdés, hogy szétszerelhető- e... 

Előzmény: Süleyman (6445)
Süleyman Creative Commons License 2015.06.10 0 0 6445

Van bontott ventillátor, 10ezer. 20/9220 598

Előzmény: LeLe 112CDI (6444)
LeLe 112CDI Creative Commons License 2015.06.10 0 0 6444

Sziasztok!

Egy 99-es 112 CDI Vito-n eltörött a hűtőventillátor lapátja. Nem tudjátok, hogy ez a lapát leszerelhető a ventillátormotorról és cserélhető külön vagy csak egybe a motorral? 
Köszönöm a segítséget!

L.

hglaci72 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 6443

Ok, holnap küldök át.

Előzmény: Süleyman (6438)
kékled Creative Commons License 2015.06.09 0 0 6442

persze.

 

Előzmény: Viktormanufaktura (6441)
Viktormanufaktura Creative Commons License 2015.06.09 0 0 6441

Ohh azt nem tudtam :)  És ez jó bármelyik oldalba?

Előzmény: kékled (6440)