Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

vendelzoli 11 órája Creative Commons License 5459

Köszi szépen az info-t. Holnap megnézem.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5458)
W124E300TDT4MATIC 12 órája Creative Commons License 5458

A légszűrőről menő vastag cső mögött/ alatt nézelődj a motor első részén. egy alumíniumszínű szögletes ház.Félórás művelet nyolctíz csavar mire hozzáférsz, és még három :-)

Előzmény: vendelzoli (5457)
vendelzoli 12 órája Creative Commons License 5457

108CDI vitonál mennyire szívás termosztátot cserélni? 50 fokig megy csak fel a vizem.

Gondoltam kicserélem. Nézegettem de a motortérbe nem találtam merre van a termosztát. Alul keressem?Vagy a motor mögött?

biga 11 13 órája Creative Commons License 5456

Nem kenegettem le, eső után fotóztam a gumikat!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5446)
biga 11 13 órája Creative Commons License 5455

Segítségeteket kérném. Kapok holnap 2 db válaszfalat Vitohoz. 1999 évj az enyém, jelenleg lemez van benne. A kérdésem az, hogy ezek jók- e bele, mert ránézésre eléggé trapézosodnak felfelé, a Vito pedig ennyire szerintem nem szűkül a a tető felé. Kell még hozzá valami keret kiegészítő.

Köszi a válaszokat!

biga 11 13 órája Creative Commons License 5454

Úgy néz ki az enyém eladó lesz.

Előzmény: Deák Peti (5451)
biga 11 13 órája Creative Commons License 5453

Légyszi küldj róla egy fotót! Köszi

transport@hotmail.hu

Előzmény: vendelzoli (5452)
vendelzoli 1 napja Creative Commons License 5452

Ha valakinek szüksége volna egy szép vito váltógombra akkor jelezze.

6.000Ft és gyári

 

Deák Peti 2 napja Creative Commons License 5451

Üdvözletem a Vito tulajoknak!

 

Pár hete vettem én is egy 110 TD-t, és a műszakihoz szükségem lenne bele egy válaszfalra. Nem kölcsönkérni szeretném, hanem megvenni. 

Tudtok segíteni?

 

 

W124E300TDT4MATIC 6 napja Creative Commons License 5450

Szerintem csak az OBD-n keresztül, de biztosan jön valaki szerelő, aki otthon van a kérdésben.

Előzmény: colors352 (5449)
colors352 6 napja Creative Commons License 5449

köszi a választ de nem automata és felkiáltójelek sincsenek valami trükkje nincs hogy ki lehessen törölni és elllehessen inditani az autót?

W124E300TDT4MATIC 6 napja Creative Commons License 5448

Kerékjel lehet:Rögzítőfék, olajszint alacsony, blokkolásgátló üzemzavar - de ezekben van valami ábra (felkiáltójel, p betű, abs felirat).

Van egy kerékre hasonlító fogaskerék is felkiáltójellel, az  az automata váltó hibáját jelzi.

Előzmény: colors352 (5447)
colors352 aug. 27. Creative Commons License 5447

sziasztok!2004-es 639-es 111cdi vitom van tegnap menet közben leállt kitett egy kerékjelet a müszerfalra azóta nem lehet beinditani gyujtás van muszerek müködnek esetleg valaki tudja mi baja lehet? az lehet hogy a szervizintervallumon tull mentem és nem lett lenullázva és ezért letillt?

W124E300TDT4MATIC aug. 25. Creative Commons License 5446

Szépen lekenegetted :-))

Előzmény: biga 11 (5443)
biga 11 aug. 25. Creative Commons License 5445
W124E300TDT4MATIC aug. 25. Creative Commons License 5444

Szia!

 

Felesleges dolog félni a CDI-től, nem problémásabb, mint bármi más. Azt kell tudomásul venni, hogy ezek jobbára haszonjárművek, és az éves futásteljesítmény nem 5000 km. Ha jó gazdája volt, megadta neki az olajcseréket, alkatrészeket, nem sok baj van vele. A több ló sem hátrány: lényegesen kevesebb nafta kell neki a mozgáshoz. Nekem a 112CDI automata váltóval, klímával, teljesen megpakolva egy tankkal megfordult a horvát partoktól, helyenként tempomattal a 140 közelében: 1001 km- re evett 72 litert... A CRszelep gondjait meg lehet előzni huzamosabb magas fordulattal, tapasztalatom szerint az üzemanyaghoz adalékolt 2T TC+ olajat is meghálálja.

Porlasztót passzolom, nem jelezte, hogy ki szeretne jönni a helyéről.  ;-)

Előzmény: 14NZ (5442)
biga 11 aug. 25. Creative Commons License 5443

14NZ aug. 25. Creative Commons License 5442

Sziasztok,

Régóta olvasgatom a fórumot és nem igazán tudok döntésre jutni.
Szeretnék venni egy Vitot vagy V osztályt. Akármilyen negatív híre van az autónak csak tetszik. Családi autónak szánnám nem munkáskocsinak. Relatív keveset mennék vele nem taposva.
Hezitálok mert nem tudom hogy a CDI motorosba bele merjek ugrani, vagy az adagolós a megbízhatóbb. Tudom öregek és előző gazda stb.. de mégis ugyan annyi a nyűg az adagolóssal is? Az alkatrészárak komolyabbak CDI-nél?
Egy szívódízel mennyire gáz? Nagyon gyenge vagy használható klímával autópályán is?(keveset futna pályán max nyaralni)
Azt látom hogy inkább idegesítő hibák vannak, főleg elektromosak az autóval, de motorikusan melyik motor a stabilabb, költséghatékonyabb. 98Le vagy 120Le nekem annyira nem lényeg, csak akkor választanám az erősebbet ha pont olyan nyűgös konstrukció a gyengébb is.
Az adagolóst is olyan nyűg szerelni itt a porlasztócsúcs kiszerelésre gondolok? Sok kérdés merült föl bennem, a fórumot olvasva nagy részükre választ is kaptam de tartok a CR rendszertől költségeitől bosszúságaitól.

Előre is köszi a választ!

Bennelux aug. 24. Creative Commons License 5441

Szia'

 

Nekem is volt hasonló gondom, se kep se hang. a szintezö szelep egyik mágnes tekercse volt szakadt.

Ettől letilt a vezerlés. Mérd meg a tekercseket, ha jól emlekszem ( 1 eve volt ) 26-28 ohm nak kell lennie. Keresd vissza a Bennelux / VauxhallVectra kolléga ( Ő segített, itt is újra köszönet Neki )  hozzászólásokat, ott mindent megtalalsz.

 Kolléga itt vett csak tekercset  kb 6 ezerért www.prizmatic.hu Én inkabb az egészer cseréltem ( 2 tekercs az mar 12 ezer és nem tudni meddig birta volna a14 éves szelep és a pneumatikus csatlakozók sem voltak rendben . Komplett szelep mercibolt.hu   45 ezer körül van.

Ja ! ha oda jutsz, a levegő csöveket összerakás előtt 1-1,5 cm rel vagd vissza hogy a csatlakozóban biztosan zárjon. Nekem is eresztett a sok ki-be mozgatás miatt összekarmolt cső, és reggelre leeresztett. Azóta eltelt 1 év es semmi gondom vele.

 

 

Előzmény: M.machinátor (5435)
Laci1286 aug. 24. Creative Commons License 5440

Szia,sziasztok köszönöm az infót,még egy rövid kérdés,lehet vele így járni nem megy tönkre a többi,nem csinálok nagyobb kárt,vagy keresek gyorsan egy másik szerelőt?...megnéztem és tuti ez a porlasztó,tűzkarika a baja amit írtatok,neten néztem képeket aztán összehasonlítottam a sajátommal,a műanyag motorburkolat alá benéztem és a 4 kis rézcső közül az egyik olajosan poros nagyon, a másik kevésbé, a többi tiszta...

Előzmény: norbiapa (5439)
norbiapa aug. 23. Creative Commons License 5439

Sziasztok

nekem már 3-at kellet cserélnem TŰZKARIKA a becses neve nem egy drága mulatság csak akkor kerül sokba ha nem hozzáértő szedi ki a porlasztót és megsérül vagy nem tudja kiszedni a porlasztót.

Egy fontos titka,hogy meleg motorral kezdjen hozzá úgy sokkal könnyebb.

Előzmény: Laci1286 (5436)
Laci1286 aug. 23. Creative Commons License 5438

Szia Stefan 67!Köszönöm az információt...kicsit bővebben esetleg le írnád mit jelent,a szerelőm oda van nyaralni 2 hétig,mégis mire számítsak,járhatok vele így addig?

Előzmény: stefan67 (5437)
stefan67 aug. 23. Creative Commons License 5437

Szia!

 

nálam ilyen tüneteknél kifújt az egyik porlasztó...

Nem kellemes.

Stefan

Előzmény: Laci1286 (5436)
Laci1286 aug. 23. Creative Commons License 5436

Sziasztok!Sürgős segítségre lenne szükségem egy 112 cdi-ről lenne szó,az autóm eladás alatt van bármelyik percben hívhat egy érdeklődő,és mai nap jelentkezett rajta egy ilyen sziszegő,kattogó hang, nem annyira hangos, de hallani alapjáraton és gázadáskor egyre hevesebben ahogy adagolom a gázt!Mi lehet az oka?

M.machinátor aug. 21. Creative Commons License 5435

Szervusz.

 

Tulajdonképpen nem az enyém a kocsi csak nekem kell használni/üzemeltetni és a főnök szerzett hozzá új mágnes szelepet valami 15-ről gagyarászott valami szombathelyi cég küldte póstával és attól a cégtől akinek a neve rá van írva.

 

A helyzet az hogy a főnök talán hétfőn lesz már és akkor megkérdem pontosan hogy hogy volt.Tulajdonképpen ez már régebben bedöglött és csináltunk két elágazást a csőre és a kúton minden nap felfújtuk.De mivel eléggé el volt már anyátlanodva a gép (rozsdailag)utasítva lettem mint volt autószerelő és karosszériás hogy újítsam fől Á-tól cettig . No és így jutottam el a légrugó meg reparálásához is.

 

Szóval se kép se hang nem villog az és nem is ég és a hátsó direkt sülyesztő-emelő gomb se csinál semmit,ezért gondoltam hogy valami táp hiba lehet vagy vezeték szakadás , azt a hátsó elektronikai dobozt még nem szedtem szét mert hogy nem is tudtam mire való , minden esetre van a szemközti oldalba egy relé sor (1 doboz öt relé) na aztat nyomogattam de akkor se semmi.

 

Jelenleg itt tartok mert ki zavartak kültéri munkára(hogy megtermeljük a fizunkat!).

Előzmény: 'iceman (5434)
'iceman aug. 21. Creative Commons License 5434

Szia!

 

Igen jól írod, porlasztó csúcs cserés az autó.

 

Viszont ami engem is érdekelne mágnesszelepet hol vettél? Egy év után megint meghalt az enyém és most féloldalas az autó.

 

Ha sokáig nyomod a gombot a lámpája mit csinál eltűnik vagy elkezd villogni, vagy nem is villog csak folyton ég?

 

Gondolom megmérted de mindkét mágnesszelepnél megvan a 12V?

Előzmény: M.machinátor (5430)
stefan67 aug. 21. Creative Commons License 5433

Üdv!

 

Háááát köszönjük....  már csorog. Ilyeneket nézni és sóvárogni utána, valószínű nem a hosszú élet titka... De legalább lesz miért hajtani :-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5431)
bet7 aug. 21. Creative Commons License 5432

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy melyik a 639-nél a motorvezérlő relé?

Köszi!

W124E300TDT4MATIC aug. 19. Creative Commons License 5431
M.machinátor aug. 18. Creative Commons License 5430

Szervusz.

 

Igaz nem mostanába kérdezted de nekünk is ilyen gondunk volt : hidegen teljesen könnyedén beindult de amikor már 70 fok felett volt a víz az istenért be nem indult illetve meg kellett tolni hogy jobban pörögjön a motor és akkor már ment.

   A gázolaj szivattyúnak nem volt baja de az összes porlasztó csúcsot ki kellett dobálni ennek most már majd három éve.

 

 

Most viszont egészen más jellegű probléma miatt olvasgattam vissza a fórumot és pedig hogy a légrugó kompresszora nem hajlandó elindulni pedig kiszedve aksi töltöről megy tehát nem annak van gondja,az egyik mágnes szelep az beteg volt hát ki lett cserélve és a nyomás kapcsoló is üresen zárt állapotba van tehát működik,se kézzel se automatán nem csinál semmit , bizitk jók.

 

 Valakinek valamilyen ötlete? 

Előzmény: coolness72 (5262)