Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
FGyé Creative Commons License 2 órája 0 0 6182

Szia , megvan még a bőrkormány?

Előzmény: BMW-GMBH (5547)
Pityinger1 Creative Commons License 9 órája 0 0 6181

Mi a beszakadt csavarokat álltalában úgy szedjük ki, hogy a beletört darabot CO hegesztővel elkezdjük felépíteni, majd a csavar átmérőnek megfelelően egy anyát hegesztünk rá. Még melegen kitekerjük. Az esetek 90%- ban kijön így. Feltéve hogy hozzá férünk a co pisztolyall. Másik lehetőség a csavart kifúrni, és ujra menetelni. Egy acél csavarnál mókás. De ezt kerülni szoktuk. Van gyári tört csavar kiszedő, nekem még az életben nem sikerült vele csavart kiszedni. Pár hete egy hidraulika tömbe szakadt bele M6 csavar, azt is a co módszerrel vettük ki.

Előzmény: Sz.B.21 (6177)
peter_ho Creative Commons License 29 órája 0 0 6180

sziasztok 

638 fényezett első lökös van valakinek bontott nem 20000-ért?

 

Sasok83 Creative Commons License 2 napja 0 0 6179

Megoldodot a gond egy vakumcso volt a gond!valoszinüleg amikor a generátort csinálták nem rakta visza jol a szerelő.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6176)
Lacka111 Creative Commons License 3 napja 0 0 6178

Sziasztok!

Mercedes vito vásárlása előtt állok. 2005-2006 közötti példányokat keresgélek, 3 személyes ablak nélküli hátsó résszel és long kivitelben. Motorügyileg 111CDI vagy 115 CDI a kiszemelt, automata váltós is lehet akár.

Milyen ismert típushibái lehetnek? Automata váltóról is szeretnék infókat szerezni, mennyi bírja a rakott súllyal való szállítást? Minden egyéb infót is szívesen fogadnék, mit érdemes ezeknél a kocsiknál vásárlásnál megnézni?

Kb a megengedett súlyhatár körül menne a kocsi. (ezt azért írom, hogy az automata mennyire viseli el ezt a gyűrődést? )

Előre is köszönöm a válaszokat!

Sz.B.21 Creative Commons License 4 napja 0 0 6177

Sziasztok!

 

Egy olyan problémám lenne,hogy az egyik porlasztó lefogató csavart anno valaki beletörte.Van valami megoldás a kiszedésére a motor kivétele vagy a hengerfej levétele nélkül?A segítséget előre is köszönöm!

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 6 napja 0 0 6176

2011 januárban írt utoljára... gyors választ ne várj... ;-)

Előzmény: Sasok83 (6175)
Sasok83 Creative Commons License 6 napja 0 0 6175

szia,mi lett a vége?mi volt a hiba és menyibe került a javitása?

Előzmény: Buko01 (606)
112cdi and Creative Commons License 2015.03.20 0 0 6174

Szia Biga!

Örülök, hogy sikerült bocs hogy eltüntem de sok volt az élet :) az a lényeg hogy úgy szól ahogy kell hisz ez volt a cél!

 

Előzmény: biga 11 (6116)
norbiapa Creative Commons License 2015.03.19 0 0 6173

A zárszerkezet a lényeg vagy a központi része mert azt tudsz rendeli sok helyről darabra is univerzálisat csak tudni kell hogy 4vagy5 drótos. Én már cseréltem de már nem emlékszem. Talán 5 drótos volt.

Előzmény: diessel (6171)
123Berti Creative Commons License 2015.03.18 0 0 6172

www.vitoalkatresz.hu Ha jól emlékszem

Előzmény: diessel (6171)
diessel Creative Commons License 2015.03.17 0 0 6171

Üdv kis segitséget kérnék!

 Mercedes vito   csomagér ajtó  belső zárszerkezetre  központi zárral, valaki tudna segiteni mert nem nagyon van  :(

ez még az első vito lenne!

vizizé Creative Commons License 2015.03.14 0 0 6170

Sziasztok,

 

Tudnátok Vito specialistát ajánlani?

115 Cdi automata váltós, középkosszú kivitel, hidegen remegés, rázkódás érzékelhető.  A váltós szakember azt mondja szerinte kardán vagy kipufogó felfüggesztés.

Van esetleg valakinek ilyen tapasztalata?

peter_ho Creative Commons License 2015.03.12 0 0 6169

638-ra nincs valakinek festett első lököse fejér vagy pest környékén?? s.o.s kellene nem arany áron

 

Bxthomas Creative Commons License 2015.03.12 0 0 6168

Igazabol, hatoltes eleg, 13v felett akkor a cdi sem all le, de ha a feszutlseg barmelyik dizelnel is 12v ala esik azonnal lezar a leallito szelep. :((

thibiba Creative Commons License 2015.03.11 0 0 6167

Ékszij rendben?

Előzmény: Sasok83 (6158)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.03.11 0 0 6166

...de ha elég bátor vagy, vedd le a testet menetközben az akksiról, úgy, hogy előtte lekötötted a generátor töltövezetékét... ;-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6165)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.03.11 0 0 6165

Ha CDI akkor leáll, csak előtte kínjában teleírja a hibatárolót... A másik passz, de ha van elektromos a vezérlésben, akkor az is megáll.

Előzmény: Grosz Tibor (6164)
Grosz Tibor Creative Commons License 2015.03.11 0 0 6164

Sziasztok. A vito dízel ha beindul és lemerül aksi akkor leáll magától vagy adig kettyeg mig le nem állítom ?

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.03.11 0 0 6163

Előfordul. :-))

De inkább ketten/ többen válaszoljunk, mint senki... aztán lehet tologatni a vitot - ha manuális a váltó. ;-)

Előzmény: kékled (6161)
RÉMES Creative Commons License 2015.03.10 0 0 6162

Csak hogy beleszóljak: mérnék egy akkufeszt. Járó motornál. 

Előzmény: kékled (6160)
kékled Creative Commons License 2015.03.10 0 0 6161

:) nem láttam, hogy már válaszoltál.. :)

Nem frissitettem.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6159)
kékled Creative Commons License 2015.03.10 0 0 6160

Töltés vissza jelző....nem tölt annyit a generátor, amennyit kellene..

 

Előzmény: Sasok83 (6158)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.03.10 0 0 6159

Szia!

 

Nincs töltésed. Addig tudsz menni, míg bírja akksi...

Előzmény: Sasok83 (6158)
Sasok83 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 6158

sziasztok, az lenne a kérdésem hogy most elutaztam a vitto 112cdivel és felgyuladt egy piros akkumlàtor làmpa és nem akar elaludni. Miota felgyulladt kb 150 kmrt mentünk velle és szépen is indul mert ma mentem vele a boltba. Mi lehet a kocsi baja?

LeLe 112CDI Creative Commons License 2015.03.10 0 0 6157

A hétvégén tudom csak megnézetni a gumikat, de mindenképp ezzel kezdem és ha rendben vannak, akkor utána a csuklók jönnek. Majd megírom mi volt a bűnös. :)

Előzmény: vitodoki (6156)
vitodoki Creative Commons License 2015.03.09 0 0 6156

Nagyon szívesen

 

segítek ha tudok 

és ezért azt javaslom,hogy először nézesd meg a gumikat és a felniket

egy gumisnál,de ne csak rá nézzenek

hanem le kell venni és felrakni egy centír gépre és ott lehet látni ha bármi

gond van lehet szál szakadt vagy épp sérült a felni stb!

aztán ha ezek rendben akkor jöhet a belső csukló vagy komplett féltengely csere(mert a bemaródás nem normális,és ez attól van,hogy a harang leszakad és a víz kimossa a zsírt a csuklóból )

Nekem is volt már ilyen esetem(bár nem gyakori)

de a féltengely csere után hibátlan lett:):)

Előzmény: LeLe 112CDI (6155)
LeLe 112CDI Creative Commons License 2015.03.09 0 0 6155

Köszönöm a gyors választ! Megnyugtató, hogy ez a lötyögés nem csak nálam fordult elő és, hogy nem ez okozza a problémát. :) Viszont menet közben nincs zuhogás, vagy olyan gömbfejes rázkódás, ütés úthibáknál, meg a kerékagy csapágynak gondolom az a búgó hangja lenne, de az sincs. Ettől mondjuk még lehetnek hibásak? A gumit és a felnit csak a humán analízis módszerével vizsgáltam, ránéztem és nem láttam különösebb elváltozást. :) Ahogy írtam, hogy a jobb oldali ülés oldalán lévő féltengelynél a váltó felőli csukló porvédője el volt szakadva, azt kicseréltem de közben némi bemaródást láttam rajta. Mekkora mértékű bemaródás okozhatja ezt a hibát, elég már egy kicsi is? Vagy nem lényeges és másfelé vizsgálódjak?

 

Előzmény: vitodoki (6152)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.03.09 0 0 6154

Referencia, esetleg fórumos múlt? 

Bár ahogy elnézem a hozzászólásaidat, csak hetente beteszel egy reklámot... :-(

 

Inkább Vitodoki, ismeretlenül is...Ő legalább segítőkész, nem azt tanácsolja, hogy hívj fel, telefonszám xxxx :-((

 

Előzmény: szaszito (6153)
szaszito Creative Commons License 2015.03.09 0 0 6153

Sziasztok. Mindenfajta Meci Vito szerelèsèt válaljuk. Lègrugogompresszor, váltó( automata, kèzi ) motor hiba legyen is a gond. Hivj bizalommal. Gyors ès garanciális munka. Tel.:06702668204