Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
ekikukac 2014.07.24 21:25:19 © 5411

Sziasztok!

A kormányt nem lehetett csak a kormányműnél egyenesbe rakni, ugyanis a légzsák átvezetője nem enged csak egy pár fokot állítani rajta fent. De nam nagy mutatvány volt kb 10 perc.

Viszont a légzsák hibát eltárolja és ezt csak hibakódtörléssel lehetett kivenni, miután beállítottuk a kormányt menet közben.

Bxthomas 2014.07.23 08:18:35 © 5410

Az a szitu, tegnap nem volt idom kuzdeni vele, mert melo, de tegnap le is allt menet kozben.

autodata, ok

Előzmény: 'iceman (5409)
'iceman 2014.07.23 00:47:21 © 5409

Off: Késő van, jól sikerült magyarítanom a lényeg h ott megtalálod, ha nem sikerülne megszerezned a programot akkor otthon megnézem neked és elküldöm hátha van.

Előzmény: 'iceman (5408)
'iceman 2014.07.23 00:45:00 © 5408

Hello!

 

Autodatában vannak kapcsolási rajzok hozzá, azt nézd meg. 

Előzmény: Bxthomas (5405)
Bxthomas 2014.07.22 20:33:30 © 5407

Koszonom. Keresem

Előzmény: kékled (5406)
kékled 2014.07.22 16:49:30 © 5406

Bontsd szét az elsó ajtóknál a fellápóket...ott is mennek vezetékek, lehet ott korrodált el valamelyik.

 

Előzmény: Bxthomas (5405)
Bxthomas 2014.07.22 11:57:37 © 5405

Letöltöttem az összes gyári programot. cirka 30 giga, abban minden kapcsolási rajz benne kéne legyen, de baromira nem indul el.

 

Most ott tartok, hogy lesz egy kis időm és nekiindulok a biztitáblától színkód szerint és végigkövetem a tetves vezetékeket.

A kocsi már atomjaira van borítva.

Nagy felújítást tervezek, de ez most nagyon elvette a kedvem.

Ennyit szívni egy kis szar hibával. Mert a nyakamat rá, hogy valahol összeér vagy letestel a vezeték.

Karosszérián kéne dolgozni, ülések már kárpitozvan vannak, elől új ülések vannak, persze nem merci, hanem egy prémium márka, prémium modelljéből ;) félelmetesen kényelmes lett.

Hifi már nagyjából kész van. 6+1.

ablakokat újra kell fóliázni, mert sok a sérülés a fóliákon.

Lefújó is megvan már hozzá.,

Sajna a 17es kerekeket leveszem, mert nem harcolok a magyar utakkal tovább. Mennek vissza gyári aluk..

Csak, hogy ez így megszivasson :(

Előzmény: stefan67 (5404)
stefan67 2014.07.22 10:30:48 © 5404

Igen, hasonló hibám volt. Rossz biztosítéknál nem indult, a hűtőventi meg csak pörgött. Lehetséges hogy az indításgátlón keresztül valamiképp záródik a ventillátor áramköre. Jó volna látni egy részletes elektromos rajzot az autóról, de hát itt utalok az előző kommentre a kollégának, valóban szinte semmit nem találni az autóhoz.

 

 

 

Tegnap pollenszűrőt cseréltem!!!!!( már hónapok óta nem fáj a hátam)    Részideje 8 perc volt, középkonzolos autóban!   :-))

 

Stefan

Előzmény: Bxthomas (5402)
biga 11 2014.07.21 22:44:22 © 5403

Hello!

Eddig soha nem volt ilyen problémám, de most gázolajszűrő csere után legtöbbször pöccre, de változó időszakokban sokszor csinálja hogy nem akar elindulni csak a 3-4 próbálkozás után.

Szar az új szűrő (Mahle) vagy csak véletlen egybeesés, hogy a szűrőcsere után  kezdte el csinálni?

Szűrőt feltöltöttük cserekor, és azóta 1000 km van benne.

Ötlet valakinek?

 

Bxthomas 2014.07.21 14:59:09 © 5402

no, lassan megyújtom a kábeleket a kocsiban :(

 

kulcs bedug, elfordít, elkezdt robogni a hűtőventi

kivettem mindkét biztit, immo és venti és a venti megy tovább :O

 

Előzmény: webinas (5401)
webinas 2014.07.21 10:37:48 © 5401


Mert ahhoz lehet anyagot találni, a 638 mintha nem is létezne.

Előzmény: stefan67 (5400)
stefan67 2014.07.21 08:51:58 © 5400

Köszi!

A belinkelt oldalakból gondoltam hogy 639-esed van. Én többször megjártam az Adriát vele, gond nélkül, remélem ez augusztusban is így lesz. :-)

Stefan

Előzmény: webinas (5391)
sikidavid 2014.07.20 16:56:47 © 5399

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy akik foglalkoznak szoftfrissítéssel, azoknak honnan vannak meg a legfrissebb verziószámú szoftok? Illetve akik chippeléssel foglalkoznak, honnan kapják az adatokat, paramétereket amit át kell írjanak? Tőlem egy szoftfrissítésért 40ezer forintot kértek el..

W124E300TDT4MATIC 2014.07.20 11:47:00 Creative Commons License 5398

Sőt, az is elég, ha nem fordítja el a kulcsot... ;-)

De biztos, ami rendőr.

Előzmény: kékled (5397)
kékled 2014.07.20 09:47:12 © 5397

ill, elég, ha a kulcsot kiveszed..

 

Előzmény: kékled (5396)
kékled 2014.07.19 21:53:24 © 5396

és a kulcsot is vedd ki.

Előzmény: ekikukac (5394)
W124E300TDT4MATIC 2014.07.19 21:51:24 Creative Commons License 5395

Ha leveszed a sarut az akksiról, akkor babrálhatsz nyugodtan, nem lesz pukk... ;-)

Előzmény: ekikukac (5394)
ekikukac 2014.07.19 21:21:13 © 5394

Sziasztok!

A szerelő rosszul rakta vissza a kormányműre a kardán csuklót. Nem áll rendesen a kormány. Ha leveszem a kormányt lehet rajta állítani, vagy a kormányműnél kell rendesen visszarakni.

Van légzsák a kormányban ezért nem álltam neki szétszedni. Van aki tud segíteni?

Bxthomas 2014.07.19 17:40:18 © 5393

Nekem nincs panaszom olyan teren, hogy ne menne feszt a kocsi, de az eloelete az azt mutatja, hogy leszartak szerencsetlent :(

Előzmény: webinas (5391)
W124E300TDT4MATIC 2014.07.19 16:48:06 Creative Commons License 5392

Remélem, pár nap múlva én is gazdagítom a horvátországi Vitok létszámát. ;-)

Előzmény: webinas (5391)
webinas 2014.07.19 13:19:15 © 5391

Szia!
Nekem ez az első Vitom, ez 638-as, 2002-es 110CDi.
2006-ban vettem, és nekem nem igazán lehet panaszom rá.
Csak a kötelező és a kopó dolgokkal kellett foglalkoznom ezidáig.
Illetve 4x ment el a turbóm, de egyszer az EGR szelep miatt (vagy valami ilyesmi szelep) 1x lecsúszott valami vékony cső, 2x meg menet közben nyomta le a csövet, mert a barom szerelő nem húzta meg a bilincset.

Most meg a kettős tömegű miatt aggodom, de hát majd melátjuk. Most 230E Km van benne + amit esetleg visszatekertek. Ezt még nem sikerült kiderítenem.
De -20 fokban is pöccre indul, úgyhogy egy szavam nem lehet.

Most jártam meg Horvátországot, egy Vitot nem láttam útközben. Ott is csak egyet.
Nem mernek elindulni hosszabb útra velük az emberek?
Mondjuk, azért nekem is ott volt a zabszem...

Előzmény: stefan67 (5390)
stefan67 2014.07.18 23:00:22 © 5390

Üdv!

 

Bocs a kérdésért, de volt Neked 638-asod?  Ha igen, milyen a saját tapasztalatod az újabbhoz képest? Vágyakozzak-e egy "csőrös"  Vitora vagy örüljek a 112-esemnek?

Biztos van  a fórumozók között akinek van/volt mindkettő.  Szeretnék hosszútávú tapasztalatot látni ha valaki megosztaná...

 

köszönettel   Stefan

Előzmény: webinas (5389)
webinas 2014.07.18 21:15:33 © 5389

Na, csak megtaláltam:

 

Ezt töltsd le.

Ha nem működne a link: http://www.webinas.hu/xyz/Vito_Viano.pdf

 

Remélem tudtam segíteni

Előzmény: Bxthomas (5388)
Bxthomas 2014.07.18 16:34:07 © 5388

Megnézem!

Előzmény: stefan67 (5387)
stefan67 2014.07.18 15:33:45 © 5387

Üdv!

 

Csak egy ötlet, saját tapasztalatból:

 

az ülés alatti biztosítéktábla "f3" biztosítékját ( jobboldali oszlop, alulról harmadik) és annak foglalatát ellenőrizd le, nincs-e kontakthiba. Ez a hűtőventillátor és az indításgátló "esze". Az indítási panaszaidra ez ráillik.

 

Stefan

Előzmény: Bxthomas (5384)
W124E300TDT4MATIC 2014.07.18 12:55:38 Creative Commons License 5386

Azt nem tudom, miként lett válasz, de természetesen nem az. :-(

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5385)
W124E300TDT4MATIC 2014.07.18 12:54:51 Creative Commons License 5385

Pécs környékén keresnék 4 darab "V" ülést kölcsön, pár napra vizsgához.

Előzmény: Bxthomas (5384)
Bxthomas 2014.07.17 14:24:32 © 5384

Kellene kis segítség!

A kormány alatti biztosítéktábla kapcsolási rajza kellene nekem.

Letöltöttem wis-t/epc, de nem bírok vele. Egyszerűen a képtelen vagyok elindítani az egész szart.

2 napja baszakodok vele, mindenféle beállítások, szerver, user, stb megvan. de nem.

 

indítási gondja van a 112cdinek, és hol indul hol nem. Van hogy megmozgatom vezetékeket és 5-10x indul, van, hogy meg szarik a fejemre. Sőt néha még a hűtőventi is elindul a mikor a gyujtást ráadom és akkor nem izzít.

 

webinas 2014.07.17 14:04:53 © 5383

Szia!


Csörgesd meg a Vitodokit. Szerintem ő fog tudni segíteni.

Előzmény: sadertu63 (5382)
sadertu63 2014.07.17 09:46:23 © 5382
Sziasztok!
2004-es 111CDI automata Vitom P2359-es hibát produkál.
A jelenség így néz ki: vizszintes uton semmi hiba.
Emelkedőnél jön elő, ha rákészülök az emelkedőre, rálépek a gázra, hogy visszaváltson akkor semmi gond, de ha egygázzal kezdem meg az emelkedőt egyből kivillan a chek engine motorlámpa és semmi erő.
Később elalszik és ismét jól megy a következő emelkedőig.
Volt már valakinek ez a hiba? Mi a megoldás?

Köszönöm!
Üdv.