Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Buli1 3 napja Creative Commons License 5537

Nagyon köszi!

Előzmény: stefan67 (5536)
stefan67 4 napja Creative Commons License 5536

Vitodoktor    Szigethalom  06 20 5698532

Előzmény: Buli1 (5535)
Buli1 4 napja Creative Commons License 5535

Üdv

 

639 -es 109 cdi 2005 viton van egy olyan probléma hogy 2000 -res fordulattól kb 3000 -ig jön a motorból egy fémes zizegö hang . másik fordulatszámon alatta és felette nincs! Elvittem diesel szerelöhöz ! A válasz porlaszto! Az auto gyönyörüen indul szépen megy jol húz 1.2 co nem füstöl. A kérdésem az hogy van e abban logika ,hogy mivel nincs rajta se részecskeszürö sem katalizátor igy nincs benne folytás és a turbo jobban pörög ezáltal abban a tartományban több a turbonyomás és attol van a porlasztoknak hangja? A csatolt képen a 10 -es csö megy a turbora ami gyári.Vagy  valaki tud adni egy számot ahol vágják a vito szerelését?  Nincs kedvem porlasztot felújitattni 150 ezerért és utánna hallgatni ugyan ezt a hangot. !!!

kékled 5 napja Creative Commons License 5534

Sziasztok.
2,3 td-n hallok valamit ami mintha a műszer egység mögül jönne.
Olyan hang, mintha forrna a víz, de nem forr, nem csak műszer szerint, de minden rendesen müködik...
És nem mindig csinálja...nem függ semmitől, egyszer csak hallom...
valaki hallott már hasonlót?
thx

vendelzoli okt. 11. Creative Commons License 5533

Köszönöm. Megcsinálom az enyémet is így.

Előzmény: RÉMES (5531)
jahdenemam okt. 11. Creative Commons License 5532

Megtalálható valahol ennek a betétnek a méretei? vagy kell egy "új"?

Előzmény: vendelzoli (5527)
RÉMES okt. 10. Creative Commons License 5531

Nekem ez teljesen hiányzott.

 

Én úgy oldottam meg, hogy hosszában kettéhasítottam egy 8mm külső átmérőjű tömlőt, ( pl ablakmosó féle tömlőt ) és vas belső, két hosszanti oldalára felragasztottam sziloplaszttal.

 

Kb 3 éve hibátlan így.

 

A lényeg, hogy szépen csússzon benne, lehetőleg ne lötyögjön.

 

A perselyt egy esztergályos ismerős készítette 1000 ft-ért.

A kalapács 2 perc alatt jön le egy 13-as csőkulccsal. Vissza kb 1 perc, mert tudod, hogy hová kell nyúlni. :-)

 

( annyira szar volt a váltó miatta, hogy a kereskedésben lealkudtam egy váltó árát. Nem vette rendesen az alsó sort / 2-4 seb / )

 

Azóta kutya baja.

 

Ki ne fizessetek érte 30-40 ezret. Annyit nem ér....

Előzmény: vendelzoli (5527)
FGyé okt. 10. Creative Commons License 5530

nyomastartó szelep lehet. nekem ugyaez volt. vitodoki megcsinalta 5 perc alatt. 20e ft munkadíjjal együtt, bosh-t tett bele. azóta pöcc röff

Előzmény: LeLe 112CDI (5506)
kékled okt. 9. Creative Commons License 5529

Az enyémen az nem lóg, semmi baja annak akkor...

Holnapra kérdezek egy árat a bowdenre, meg erre a perselyre...szerintem jó ára lesz..

 

Előzmény: BMW-GMBH (5520)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5528

Előzmény: vendelzoli (5527)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5527

Okés a perselyt azt még csak értem. De ilyen kocka betétet ki tud csinálni?

Előzmény: vendelzoli (5526)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5526

Köszi szépen. Hát 40 ezret nem adnék érte. 20-at még csak csak. 

De így inkább esztergáltatás lesz.

Köszönöm a segítséget

Előzmény: BMW-GMBH (5524)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5525

40-46eft a persely a vassal:-) Szettben, de nem tudni mit takar a szett.

Nem 20-30

Előzmény: BMW-GMBH (5524)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5524

A0002651250 ez az egyik persely.

A0002601137 ez a másik a vassal együtt

Előzmény: vendelzoli (5521)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5523

ööööö EPC-be???? Azmiaz??? :-)

Valami keksz féleség? :-)

Előzmény: BMW-GMBH (5522)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5522

EPC-be ki tudod keresni, én a Pappasnál, és máshol is kerestem, van, de drága

Előzmény: vendelzoli (5521)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5521

Hol nézted? Autósboltba nem ismert ez az alkatrész! 

Illetve akkor itt kérdem a Vitosokat, hogy tud valaki segíteni ilyen súly perselyben? Felújítószettben? Vennék ilyet!

Előzmény: BMW-GMBH (5519)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5520

De, lehet 30 körül, vagy lehet 20, 1y néztem, de az esztergályos, megcsinálta a kockát, meg a perselyt 3e-ért.

 

Előzmény: kékled (5517)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5519

1 csavar fogja, sokan ledobják róla, de jó ha rajta van, segít a váltásnál.

Lehet kani, de egyben vassal együtt, valami 30eft-ért.

 

Előzmény: vendelzoli (5518)
vendelzoli okt. 9. Creative Commons License 5518

Nekem az a súly a váltó tetején úgy lötyög-kotyog, hogy majdnem leesik. Tehát ki van kopva a persely. Nem is gondoltam, hogy ez fontos lehet. Nekem is olyan darabosan megy a váltókar! Akkor emiatt lehet. Nem lehet hozzá kapni készen felújítószettet? Csak esztergáltatni lehet? Könnyű leszedni a váltó tetejéről azt a súlyt?

Előzmény: BMW-GMBH (5516)
kékled okt. 9. Creative Commons License 5517

Ja, hogy azt nem lehet kapni?

 

Előzmény: BMW-GMBH (5516)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5516

Egy jó esztergályos, pár ezerért megcsinálja.

Előzmény: kékled (5515)
kékled okt. 9. Creative Commons License 5515

Köszönöm.

 

Előzmény: BMW-GMBH (5514)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5514

A váltó tetején az a nagy ellensúlyos vasdarabnál.

Benne, és alatta.

Előzmény: kékled (5513)
kékled okt. 9. Creative Commons License 5513

Köszi. Azok a perselyek hol vannak?

 

Előzmény: BMW-GMBH (5512)
BMW-GMBH okt. 9. Creative Commons License 5512

Váltó tetején nézd meg , nem szárazak e perselyek.

Nekem a bowdenek kellett cserélni, meg kicseréltem az összes perselyt a váltó tetején.

Most olyan mint a vaj.

Bowden 60eft/pár, de megéri.

 

Előzmény: kékled (5511)
kékled okt. 9. Creative Commons License 5511

Urak.
V 2,3 td.. nehezen mozog a váltó kar.
Kulissza újszerű, alig futott vitóból való.
Mi lehet a gond? bovdenek?
Köszönöm..........

Bxthomas okt. 9. Creative Commons License 5510

Hol indul hol nem. Kb 3-400 ezer km van a vitodban.

a levego szuro haznal jon ki a tuzfalom a motorvezerlo kotege.

ez a koteg a toronyra van radobva. Szo szerint.

azt forditsd ki es szamold meg hany vezetek van kidorzsolve.

leszigetel es indulni fog.

azt nem garantalom, hogy meguszta a motorvezerlo, de azon mar csak a vitodoki tud segiteni. Szigethalom....

tegnap is voltam nala.

tele van meloval de barmi kerdesed van segit.

de ezt nezd meg elsore!!!!

en honapokad buziakodtam ezzel, egy telefon es igaza volt.

Peti12091 okt. 8. Creative Commons License 5509
Sziasztok
Merci Vito 111 CDI 2004 -esem van .
Szeretnék segítséget kérni,
Indítás után szervizkulcs óra jelenik meg - 69 , másnap -70 ...
Vagy -148, -149 , -150 , ....
Az olajcsere utáni kód törlélést próbáltam ,
de ujra jelentkezik a probléma.
Hol tudnám megnézni mi lehet pontosan ?
Hogy tudnám törölni ?
Köszi .
Petya
stefan67 okt. 6. Creative Commons License 5508

Üdv!

 

A legrosszabb hiba az időszakos hiba, nem irigyellek érte. De olvasgatva a korábbi írásokat, énszerintem ha van módod nézesd meg valódi hozzáértővel hogy megelőzd a hónapokon át tartó felesleges és eredménytelen vizsgálatokat és költségeket. Én - saját tapasztalatomból - javaslom a Vitodokit ...  :-))

Stefan

Előzmény: LeLe 112CDI (5506)