Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
stefan67 2014.04.24 23:24:48 © 5213

A leírás alapján két dolgot nézz meg: a féklámpakapcsoló - két áramkörből áll, az egyik on, a másik off, vagy fordítva. A Ha két off vagy két on, akkor a szerencsétlen vezérlés nem tudja hogy gyorsítsunk vagy lassítsunk és ezért teljesen hülye hibát képes produkálni. A kapcsoló kb.  4000 Ft.  a másik a turbonyomás érzékelő, a légszűrő fölött van egy kicsi kis egység, hátulról egy vékony gumicső csatlakozik rá, ez idővel elfárad, elolajosodik és lecsúszik - vagy egyik végén vagy másikon.

Remélem sikerrel jársz és hasznos volt a tanács!

Stefan

Előzmény: stefan67 (5212)
stefan67 2014.04.24 23:11:16 © 5212

Szia!

Automata váltós? Mi a hibajelenség?

Stefan

Előzmény: cavemam (5206)
RÉMES 2014.04.24 21:50:04 © 5211
Jó ötlet! Megjött az ic. Már jó. 47ft-om bánta.
Előzmény: Pityinger1 (5207)
RÉMES 2014.04.24 21:47:43 © 5210
Szia. A légszűrő fölött van egy szívócsőnyomás érzékelő. Nézd meg a csatlakozóit. Mozgasd át.
Volt màr téma. Keress rá meg fogod találni. T.
Előzmény: cavemam (5206)
W124E300TDT4MATIC 2014.04.24 21:15:19 Creative Commons License 5209

Józan paraszti ésszel gondolkozva, ha az egyik oldalon szív, akkor valahol fújnia is kell. Namost, ha nem kielégítően fúj, akkor vagy eloszlik a légáram, vagy dugulata van valahol. Ha a zsaluknál nincs, akkor előrébb. Ha a Doki szerint nincs pollenszűrő, akkor a helye előtt - valahol a ventimotor és a zsalu közötti negyven centiméterben...

Előzmény: Zsóbácsi69 (5208)
Zsóbácsi69 2014.04.24 20:59:07 © 5208

Az üzletbe megvettem a pollen szűrőt de nem találtam a helyét az istennek sem, elmentem a Dokihoz aki megnézte és mondta, hogy nincs benne, amúgy 97-es évjárat, és ez a probléma nem olyan rég jelentkezett ezért nem gondolnám, hogy hiányozna valami, első körben nekem is a pollen szűrő volt a gyanúsított de most már a franc tudja. :)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5204)
Pityinger1 2014.04.24 20:40:11 © 5207

Én minden elektronikai alkatrészt beépítés előtt szétszedek, és pár réteg színtelen lakkal lefújom. Mióta ezt alkalmazom, lejöttem a szopó ágról. :) Előtte engem is szivatot rendesen oxidos nyáklap és társai.

Előzmény: RÉMES (5188)
cavemam 2014.04.24 20:27:53 © 5206

Sziasztok....

 

Küzdök, folyamatossan, és még nem adom fel, mai szentírás és motorhiba olvasás eredménye, 

p1105 és p1192 egyik valami Atmosperic Pressure Sensor in Control Module a másik valami olaj érzékelő

Vannak tippek mit kéne cserélnem, amúgy a tünetek , gyenge az autó 3 ezer fölé nem nagyon megy, olyan mintha nem lenne turbóm se, bár lehet az ezek mellett veszett el, az autómata váltó persze nem találja magát, üssze vissza vált csak hoyg menjen de, így se megy, nem húz, de a turbó az olajat nem eszi meg... használom az autót napi szinten.... Ötletek?

ata63 2014.04.24 19:47:50 © 5205

Sziasztok sorstársak! :)

 Kellene egy kis segítség, ma reggel menet közben a fordulatszámmérő mutatója megadta magát. Merre keressem a hibát? A műszerben, a jeladóban, vagy esetleg másfelé induljak el? 99-es 110 cdi

 

Üdv:atos

W124E300TDT4MATIC 2014.04.24 19:33:45 Creative Commons License 5204

Az mit jelent, hogy nincs benne pollenszűrő? Gondolom, neked nem gyártottak egy külön blokkot, amiből kihagyták a szűrő helyét? Nem lehet, hogy helye megvan - csak pl a fedele nincs, és ott veszik el a szél?

Előzmény: Zsóbácsi69 (5203)
Zsóbácsi69 2014.04.24 18:42:54 © 5203

Én is meglepődtem, de a Doki megállapította, hogy nincs a járműben pollenszűrő csak a további hibakeresésre akkor épp nem volt ideje, ezért itt is érdeklődöm hátha valakinek esetleg volt hasonló problémája, az érdekesség viszont az, hogy Merci alkatrész üzletben forgalmi alapján találtak hozzá pollenszűrőt.   

Előzmény: webinas (5198)
RÉMES 2014.04.24 11:47:17 © 5202

Na már!

 

Anyós ülés nélkül nem az igazi!

 

Elveszik a varázs. :-)) 

Előzmény: webinas (5200)
W124E300TDT4MATIC 2014.04.24 10:45:34 Creative Commons License 5201

Ha nem lennél olyan messze, elvinném az enyémet is... :-)

Tudom én, hogy csillagfényes nyári éjszakákon felsírsz álmodban, ha nem cserélhetsz pollenszűrőt a Vitoban. :-D

Előzmény: webinas (5200)
webinas 2014.04.24 10:25:37 © 5200

 

Egyszerűen imádtam!
Éjszaka még néha rám tőr a vágy, hogy pollenszűrőt csréljek.
A két karom úgy nézett ki, mintha vadmacskákkal harcoltam volna. Borzalom.
Egybe én sem tudtam berakni, mert egyszerűen nem fért oda az új szűrő.

Kettévágtam, (ha jól emlékszem Rémes sorstárs is így csinálta) és csak úgy tudtam vissza tenni.

Annyi előnyöm volt, hogy ki volt szedve az anyós ülés, így kényelmesen befeküdtem a müszerfal alá, és buzgón fohászkodtam a konstruktőr nőnemű családtagjaihoz, mind a ki és beszerelés alkalmával.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5199)
W124E300TDT4MATIC 2014.04.24 09:16:25 Creative Commons License 5199

Könnyen lehet, hogy a webinas kolléga által imádott pollenszűrőben akad meg a levegő... :-))

Pár oldallal előrébb részletes kínszenvedésekről van leírás a cserével kapcsolatban. Védőfelszerelés, nyugtató, és a keretes fajta pollenszűrő beszerzése ajánlott... :-)

Előzmény: Zsóbácsi69 (5197)
webinas 2014.04.24 08:45:54 © 5198

 

Pollenszűrő??
Mióta meg bírkóztam vele (a jó isten áldja meg a konstruktőrt), határozottan jobban fúj. Igaz, lábra még mindig gyatra, azt még meg kell fejteni.

Előzmény: Zsóbácsi69 (5197)
Zsóbácsi69 2014.04.24 07:44:43 © 5197

Szia!

 

A középkonzolt kiszedtem már többször is de ott nem látni semmi dugulásra utaló jelet, azt nem tudom, hogy a motortól a lamellákig amit mondtál van e esetleg olyan alkatrész aminek a meghibásodása miatt nem tud a levegő beáramlani?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5194)
W124E300TDT4MATIC 2014.04.23 15:03:35 Creative Commons License 5196

Ha nem eszi meg a kutya, nemigen szokott megmakkanni. Van egy off húszéves járgány, semmi baja az immocsipjének...magának a vasnak már inkább...

Előzmény: hegelaci72 (5195)
hegelaci72 2014.04.23 14:57:45 © 5195

Sziasztok !

 

Három hónapja került a családba egy 2003-as 108cdi, remélem megszeretteti magát.

 

Egy kulccsal vettem, így másoltattam hozzá egy chip nélkülit, nehogy eltörjem az egyetlen kulcsot.

 

Kérdésem az lenne, hogy mekkora a veszélye, hogy ez az egy chip tönkremenjen, elfelejtse a kódot?

Érdemes lenne egy chip-es kulcsot is másoltatnom?

 

Laci 

W124E300TDT4MATIC 2014.04.23 14:57:15 Creative Commons License 5194

Szia!

 

Ki kell venni a középkonzolt, és a szellőzők helyén lenézve látod a terelőzsalukat. Ha bekapcsolod a ventillátort, ott érzed rendesen az áramlást - ha nincsen dugó valahol mondjuk falevélből...

Előzmény: Zsóbácsi69 (5193)
Zsóbácsi69 2014.04.23 14:33:40 © 5193

Üdv az uraknak!

 

Légáramlás illetve nem áramlás ügyben szeretnék segítséget kérni, a fűtő/hűtő motor forog ahogy kell a motortérből szívja is a levegőt de valamiért az utastérbe nem érkezik meg semelyik befúvó nyíláshoz kivétel a középkonzolon lévőhöz annak is a szélvédőhöz közelebbi részéhez, 110 D az autó.

 

Segítséget köszönöm előre is!

W124E300TDT4MATIC 2014.04.23 14:32:24 Creative Commons License 5192

...pont ezt látom...meg azt, hogy gyújtás levétele után a műszerek táncolnak egyet...lemennek koppanásig, majd kissé feljebb állnak meg. (olyan, mintha egy kondi kisülne) :-)

 

Köszi az infót - dögöljek meg, ha értem a német logikát... :-))

Előzmény: vitodoki (5191)
vitodoki 2014.04.23 09:07:17 © 5191

Hali:)

 

Ne keresd a hibát,mert nincs is:)

az óraegységed van gyárilag így kódolva:)

 

Nekem is van egy ilyen óra egységem,ami ha gyújtás van akkor mindig világit,sőt ha jobban megnézed este akkor azt is kéne látnod,hogy ha jár a motor benyomott  lábféknél és ha ha sebességbe rakod és kiengeded a lábféket akkor a fényerő erősebb lesz az óraegységben:):):

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5190)
W124E300TDT4MATIC 2014.04.23 07:50:18 Creative Commons License 5190

Minden kütyüt csatlakozókkal lefelé, a zárt felsőrésszel felfelé építünk be... :-))

Lekaptam a kapcsolóról a csatit, gyújtásra fordítom a kulcsot, és már világít is a műszerfal - meg minden, aminek este, felkapcsolt lámpáknál kéne... :-(

 

Előzmény: RÉMES (5188)
RÉMES 2014.04.23 07:21:08 © 5189

Szerintem minden Vito első kerekes. ( úgy tudom )

 

Nagyon nézd meg mit veszel, sok a széthajtott, lerohadt példány.

 

Nem fogok tudni segíteni, de az állapotát nézd. Kerüld az igénytelenséget, a zöld-sárga szigetelőszalagos megoldásokat, stb.

 

Összességében, ha tetszik, meg kell venni. Biztosan kell rá költeni, mer nem fiatal autók már. De valamit valamiért.

 

 

 

Előzmény: spuri27 (5187)
RÉMES 2014.04.23 07:13:33 © 5188

Szia !

 

Akkor is világít, ha felkapcsolod a ködlápát. ( csak ha fölfelé billented a kapcsolót )

 

Én lehúznám a csatit arról a kapcsolóról első körben.

 

Ja, és sikeresen beázott a komfort modulom, állt a víz az aljában. Most nem húzza föl az ablakot, csak kb 2mp-ig, aztán leáll. Ma jön meg hozzá egy SMD IC, kicserélem, ha nem lesz jó, kuka. Ahogy néztem, van benne egy proci, azt nem tudom kicserélni, meg egy tranzisztormező IC. Az meg nem lehet rossz, hisz a relék mennek. Csak az idővel van gond. ( szar helyre tettem, illetve nem csomagoltam be. )

 

T

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5186)
spuri27 2014.04.21 21:50:07 © 5187

Sziasztok. Most szeretnék venni egy vitot. Milyet lenne érdemes amivel nincs sok gond? Meg nézegetem a hirdetéseket és azt látom, hogy hátsó kerekesek. Minden vito az? Bocs a hülye kérdésért, de sose volt még vitom és a környezetembe se. Válaszokat köszönöm.

W124E300TDT4MATIC 2014.04.20 19:06:16 Creative Commons License 5186

Sajna, így gondolom én is... :-(

 

Volt az előző gazdinál egy komoly riasztó a kocsiban: a szirénába építve a vezérlőelektronika, meg 32 kábel, ami csatlakozott többek között a vevőegységhez. A sz@rrágó népművészeti agyagedénye eladás előtt a vevőt kivette, a többi bennmaradt a vitoban. Kiszedtem belőle már kb 50 méter kábelt, de vannak még meglepik...

Előzmény: kékled (5185)
kékled 2014.04.20 17:35:06 © 5185

csak világítással kéne, hogy világítson...

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5184)
W124E300TDT4MATIC 2014.04.20 17:06:51 Creative Commons License 5184

Tulajdonképpen világít helyzetjelzőn is. Meg anélkül is, ha gyujtáson van...éjjel- nappal. 

Előzmény: kékled (5182)