Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
W124E300TDT4MATIC 20 órája Creative Commons License 5505

Ja, tudom, olyan torxszerűnforgó akármi... :-))

Előzmény: kékled (5504)
kékled 24 órája Creative Commons License 5504

 gen szabadonfutó cseréhez spéci szerszám kell....

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5503)
W124E300TDT4MATIC 27 órája Creative Commons License 5503

Köszi, intézem a pumpát, meg a generátor szabadonfutót - egyslukkra. Csak még el kéne döntenem, hogy 39, vagy 41 mm széles kell é bele...

Előzmény: kékled (5502)
kékled 1 napja Creative Commons License 5502

Kijön, a szíjfeszítőt kell levenni.

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5501)
W124E300TDT4MATIC 1 napja Creative Commons License 5501

Ki kell kötni a motortartóbakot, vagy enged annyit, hogy ki lehet venni? 

Előzmény: kékled (5499)
kékled 1 napja Creative Commons License 5500

egyébként, ha motorolajat kapna föl, és attól pörögne fel veszettül, pont ott kell elvenni a motortól a levegőt...:), mert olyankor hiába próbálod  szokásos módon leállítani..csak ez segít.....

Előzmény: RÉMES (5493)
kékled 1 napja Creative Commons License 5499

szép meccs a vízpumpa csere, de megoldható...:)

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5494)
W124E300TDT4MATIC 2 napja Creative Commons License 5498

A 638-ban a kesztyűtartó alatt is van bizti...talán neked is.

Előzmény: Buli1 (5497)
Buli1 2 napja Creative Commons License 5497

üdv. 639 -es 109cdi 2005 ös viton rádiocsere közben összeért két vezeték egy pillanatra és azota nincs rádiom. A motortérben a 19 es biztosítékot irja 5A-os  az jo. Az ülés alatt nekem csak 2db bizti van 25A az másé nem a rádioé . Van valakinek ötlete hol keressem még ,mert 2 napja kikészít !!! köszi

Bxthomas 2 napja Creative Commons License 5496

Tuti jofej a srac. A hteen meglatogatom meg, de hogy viszek neki jo kis egri bort az tuti :)

Előzmény: stefan67 (5480)
Bxthomas 2 napja Creative Commons License 5495

Adta a vezerlot, megirta, immoval csereltem.

mult het csutortokon leallt ismet a kocsi. Nagynyomasu szivattyu ereszt.

levesz, rendbetesz, indit hiba a muszerfalon.

tele hibaval az "uj" computer.

kabel kidorzsolve a motorterben.

most vezetek keresgeles es imadkozas, hogy tuleli a computer :(

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5476)
W124E300TDT4MATIC 3 napja Creative Commons License 5494

Utánfutkározóról jut eszembe: neked a ködlámpa zárófény aljzatán - asszem a 2- es - mi van? állandó 12 V, vagy a zárófény? Nekem állandó, de nem vagyok meggyőződve, hogy valaki nem erőszakolta meg...

 

Rémes: nekem nem fut szabadon a generátor, de rajta vagyok a projekten...új szíjat már kapott, mert a 6PK...átcsapott 3 PK-ba, erős csattogások kiséretében...a vízpumpa meg cincog. Első körben meg jó nagynak találom a helyet a vízpumpa, meg a nyúlvány között. Öröm az élet. :-))

Előzmény: Mati68 (5492)
RÉMES 3 napja Creative Commons License 5493

HEhe.. én fújtam féktisztítót  a szíjra, be is kapott belőle a motor egy keveset, aztán amíg tartott, szépen fel pörgött a motor.

 

Kicsit berezeltem, de túl éltük..  :-))

 

Egyébként ne halogasd a cserét, olcsóbb mint a szíjszakadás miatti vontatás.

Előzmény: kékled (5490)
Mati68 3 napja Creative Commons License 5492

Ilyen nincs és mégis van.Kiderült  a hiba forrása.Egy hete be lett kötve az utánfutó dug aljzat,és a vezetékkötegeknél,amit egyenként leforrasztottam,és külön külön leszigetelőztem,valahogy a disznó sodrott vezeték átfurkálódott pont a tesó villogó vezetékére,és ezért villogott mind a kettő oldal,nem ám a fék,vagy a helyzetjelző,mert akkor esetleg egyértelművé lett volna a dolog.Kibontás újra szigetelés,és megy.

 

Hát én 108 cdi cseréltem vízpumpát,hát nem egy leány álom.A motortartó bakot is le kellett szerelnem,és kivételkor a motort alulról meg is kellett emelni,hogy kiférjen,de nehezen sikerült.Visszarakásnál,kicsit sötétben egy vezetéket odacsíptem,ezért elment a számítógépem zárlat miatt.EDC hibakóddal.Persze ez csak később derült ki amikor a Mercedes szakszervizben egy szerelő megmondta,mert ő is csípett vezetéket vízpumpa cserét követően vito nál.Na de nem szeretnélek elkeseríteni hajrá,csak legyél nagyon figyelmes amikor a motortartó bakot csavarozod vissza.Sok sikert.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5488)
jahdenemam 3 napja Creative Commons License 5491

végre látszott hogy a csőből nyomja ki ami motor bal oldalán szembe van, és kanyarodik vissza mögé. A bilincs volt csak lelazulva. most minden rendben újra :)

Előzmény: jahdenemam (5472)
kékled 4 napja Creative Commons License 5490

ha a gen szabadonfutó csapágy nem jó, lobog az ékszíj, és csúnya hangja van... járó motornál ránézel, és fogod látni, hogy lobog....ráfújsz az ékszíjra egy kis féktisztítót, ás ha idáig lobogott, azután nem fog, mert elcsúszik a csapágyon...amíg tart a cucc rajta....

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5488)
Mati68 4 napja Creative Commons License 5489

Köszönöm a segítséget előre is ellenőrzöm,és jelentkezem.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5488)
W124E300TDT4MATIC 5 napja Creative Commons License 5488

Első blikkre a vészvillogó- kapcsolót venném szemügyre...

 

 

Urak!

 

Vízpumpa csere mennyire macerás 112CDI- n ?

Mi jelentősége van a generátor szabadonfutójának, egészséges-e, hogy nem fut szabadon? Miért kell annak szabadon futkározni, nehogy felpörgesse a motort?!?

Előzmény: Mati68 (5487)
Mati68 5 napja Creative Commons License 5487

Tiszteletem!

Van egy kis problémám hátha valaki tudna segíteni.segíteni. Egyik nap még rendesen másnapra elromlott.Nevezetesen az villogó rendben jobbra balra,másnap csak a vészvillogás amikor  jobbra és balra jeleznék.Kérem aki tud segítsen .Előre is köszönöm.

üdvözlettel.

Deák Peti szept. 22. Creative Commons License 5486

Sziasztok!

 

6 személyes Vitoba válaszfal nincs valakinek elfekvőbe?

 

kékled szept. 22. Creative Commons License 5485

:) az se rossz.. :)

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5484)
W124E300TDT4MATIC szept. 21. Creative Commons License 5484

...én fixáltam. :-)

Előzmény: kékled (5483)
kékled szept. 21. Creative Commons License 5483
Előzmény: kékled (5482)
kékled szept. 21. Creative Commons License 5482
W124E300TDT4MATIC szept. 21. Creative Commons License 5481

No, akkor felvéstem az elérhetőséget. Ne aggódj, tőlem is több, mint 200...de ami késik...az a gyorsvonat... ;-)

Előzmény: stefan67 (5480)
stefan67 szept. 21. Creative Commons License 5480

Hát igen... jónéhányunkat kikanalazott már a "kakából" - gondolom én - amikor nem megfelelő szakinál kezdtük a próbálkozást. Tőlem sajnos több mint 200 km-re van, de ha a probléma nagyobbnak tűnik, akkor megtankolok és megyek... Ha tanács kell, ha alkatrész kell, soha nem utasított el telefonon sem, a munkája szakszerű, hatékony, korrekt és megfizethető. Ez sajnos a hivatalos szervizekre nem mondható el maradéktalanul.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5479)
W124E300TDT4MATIC szept. 20. Creative Commons License 5479

...szóval Ő a Vitodoki?!?  :-))

Előzmény: stefan67 (5477)
RÉMES szept. 20. Creative Commons License 5478

JAJA!

 

LAssan nem merem bevallani, hogy valóban 7,5 körül van az átlagfogyasztás vegyesben.

Mindenki azt hiszi, hogy elfogult vagyok.

 

A végén muszáj vagyok hozzátenni, hogy autópályán beveri azért a 10-et is.

 

Na ekkor megnyugszanak. :-))

 

De valóban a 150-es progi jót tesz, ha amúgy is jó a motor.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5476)
stefan67 szept. 20. Creative Commons License 5477

Üdv!

 

Már jó ideje mi is a Vitodokiban bízunk, mindig sikerrel. Megtaláltad Te is ezek szerint.

Stefan

Előzmény: Bxthomas (5475)
W124E300TDT4MATIC szept. 20. Creative Commons License 5476

Nem igazán világos, hogy cserélted akkor a vezérlőt, vagy megjavította, plusz megírta?

Én egy kétprocis olasz boxot tettem a vezérlő, és a CR közé, szintén kb 150 LE-re húzva, és a tízezer km-es átlagfogyi szintén 7,2- 7,3...szóval jó munkát végzett. :-)

Előzmény: Bxthomas (5473)