Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Bura Zoltán 4 órája Creative Commons License 5749

Szia! 

 

Okozhatja ez, hogy 12 l-Eszik?

 

Amúgy köszi a turbit, azóta pöpecül megy, már Csak ez a fogyasztás.

 

Zoli!

Előzmény: vitodoki (5748)
vitodoki 14 órája Creative Commons License 5748

Üdv:)

 

igaza van aki ezt mondta:)

van nekem szivattyúm 50 ezer:)  

Előzmény: Bura Zoltán (5747)
Bura Zoltán 30 órája Creative Commons License 5747

Sziasztok!

 

Elvittem diagra, de hibát nem ir ki, viszont azt mondták, hogy nem rávaló szivattyú van rajta, mert a 112 cdi-re olyan kell, amin van kialakitva egy leállitó szelepnek hely, ez a szelep nekem most lóg  a motor oldalán.

 

Ez okozhatja a problémát?

 

Tud valaki egy magasnyomású szivattzút??

 

Üdv Zoli!

V40 1.9D 1 napja Creative Commons License 5746

Sziasztok!

115CDI 2005 Vito long.

Olyan hibát ad, hogy pici lámpa ég bal alsó sarokban, folyamatosan. Majd x km után motorhibát jelez.
Menet közben ez abban jelentkezik, hogy nem gyorsul az autó nem húz. Üresbe álló helyben 3-ezerig enged pörögni a motor és nem megy a turbó.
Néhány leállítás újraindítás után pedig megjavul mintha mi se történt volna és megint megy egy ideig normálisan.
Tehát meleg járó motornál "jön a hiba".
Tipp ötlet?

norbiapa 2 napja Creative Commons License 5745
Sziasztok 112cbi-be a kályha izzító gyertyáját nehéz cserélni,vagy mindenképp szakembert kíván?
RÉMES 2 napja Creative Commons License 5744

Ja-ja!

 

Kéne egy diag!

 

:-)

Előzmény: stefan67 (5743)
stefan67 3 napja Creative Commons License 5743

Hmmmm..... a helyedben én időpontot egyeztetnék a Doki klinikájával. Sok szakszerűtlen próbálkozás, felesleges időpocsékolás, kútba szórt pénzek, eredménytelen beavatkozások, reményteli hitegetések és bizakodások, stressz, idegeskedés, stb........   feltételezem hogy nem csak én jártam így. A végeredmény és a megoldás a Doki volt! Csakis ajánlani tudom!

Stefan

Előzmény: Bura Zoltán (5742)
Bura Zoltán 3 napja Creative Commons License 5742

Sziasztok!

 

112 cdi vito

 

Rossz volt a turbom, vitodoki küldött egyet, az jó is lett. Azt hittem, h azért Eszik sokat, mert Nem megy a turbo, de Most is 10-12 l Eszik. Közben az ecd lámpa is kigyullatt! Cseréltem gázolaj szűrőt is 

 

Mi Lehet a baj, segítsetek kérlek.

 

Köszönöm Zoli!

W124E300TDT4MATIC 3 napja Creative Commons License 5741

...meg ha sokat szuttyog, akkor az időt beállítani.  :-)

Előzmény: stefan67 (5740)
stefan67 4 napja Creative Commons License 5740

Szia!

Nyugodtan csináld, vedd ki a kulcsot, cserélj akksit, legfeljebb a rádiót kell újraprogramozni...

Stefan 

Előzmény: thibiba (5739)
thibiba 4 napja Creative Commons License 5739

Üdv. mindenkinek.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Van e valakinek tapasztalata,az akkumulátor cserélés technikájáról.  Adat vesztésre ,beállitásokra gondolok.  cdi 112

qwertzu30 4 napja Creative Commons License 5738

helló esetleg nem a fékcsere óta jelentkezik a hang??

Előzmény: kékled (5731)
peter_ho 5 napja Creative Commons License 5737

másik kérdésem: nincs valakinek pofátlanul olcsón egy darab rendszám világitó lámpája és egy gyári normál antennája ami hibás,mert nekem kellene a felfogatás

 

peter_ho 5 napja Creative Commons License 5736

kellene kis segitség vito 638 szerelésben....
a hátsó felnyiló ajtóba behuztam a kábeleket de valami f@sza a 2 ablakfűtés kábellel..... az egyik az a sima barna tüzősaruval a végén a másik egy szürke? de a szürke nekem nem ér el az üvegen levő csatlakozóig . most ez hoyg van ??? és az ablaktörlő motorra melyik kábel hova megy?

Micis 5 napja Creative Commons License 5735

Nem tudom ,ha csak ennyi lenne és nem valami komolyabb akkor ez nem vészes.Amugy hidegen szépen indul és néha melegen is,teljesen jol megy az auto.

Előzmény: Buli1 (5718)
biga 11 6 napja Creative Commons License 5734

Mercedes Vitohoz nyomásszabályozó eladó 97-2006.
Kitűnő állapotú, garanciát adok rá. Tartalékba vettem még az autómhoz Vitodokitól, de közben eladtam a Vitomat. 18000.-

 

kékled 6 napja Creative Commons License 5733

Az lehet, de álló helyzetben, kormányzásra is szól. Az meg olyankor nem mozog.

 

Előzmény: 123Berti (5732)
123Berti 6 napja Creative Commons License 5732

Szia. Stabrúd gumija esetleg?

Előzmény: kékled (5731)
kékled 2014.12.13 Creative Commons License 5731

Sziasztok.
Segítség kellene.
W638 V osztály 2,3 td
Bal elül, valami nyekereg...nem jellemző, hogy mikor, néha pl, kormány mozdulatra, vagy haladásból megállásnál, mielőtt teljesen megáll..egyértelműen bal előlről jön 
Első csillapítók újak, kerékcsapágyak újak, féktárcsa, betétek újak, toronycsapágyak újak, alsó támasztó gömbfej új, szélső kormány, és a belső gömbfej sem lóg..., 
Mi lehet még, ami nyekereghet?
Köszi.

stefan67 2014.12.13 Creative Commons License 5730

Szia!

Nekem is produkált ilyen hibát míg még automata volt, akkor a fékpedálkapcsoló butáskodott.... Kb. 3-4 ezer volt a cseréje.

Stefan

Előzmény: Gabor Vito110 cdi (5726)
Gabor Vito110 cdi 2014.12.13 Creative Commons License 5729

Szia. Köszi, akkor irány a diagnosztika...

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5727)
BMW-GMBH 2014.12.13 Creative Commons License 5728

Elkelt.

Előzmény: BMW-GMBH (5723)
W124E300TDT4MATIC 2014.12.13 Creative Commons License 5727

Szia!

 

Szvsz a megtorpanásoknak nem sok köze van az órához...azaz lenne, de nem így.

Én első körben ráakasztanám a diagra, hogy mit mutat. Másodszorra leellenőrizném a gázpedál jeladót...

Előzmény: Gabor Vito110 cdi (5726)
Gabor Vito110 cdi 2014.12.13 Creative Commons License 5726

Sziasztok!

 

Hozzám került egy 2002. évi Vito 110 cdi

Ritka szép külső állapotban! Viszont kiderült a külső nem minden! Egy igazi pénznyelő.... 

Most jutottam el oda hogy nem tudom mit csináljak vele. Ugyanis menet közben rángat, meg meg torpan mintha a fékre lépnék gázadás közben, utána megindul majd megint megtorpan 2-15 alkalommal csinálja egy 10 km es úton. Sebességet nem tudok mondani, mivel a mutató szép lassan körbe körbe jár, jelenleg mikor leültem a géphez 180 km/h volt a sebességem álló helyzetben :D De érzésem szerin egész jól megy ha épp nem csinálja a fent említett hibát. Olvastam hogy van valami szalag kábel az órában, ami ha szakad vagy ilyesmi akkor nem megy a sebességmérő, viszont minden más működik....fordulat, hőfok, napi számláló...stb. Nekem most ez a helyzet, de nagyon drága egy új óra, van esetleg más megoldás? 

Előre is köszönöm a válaszokat.

BMW-GMBH 2014.12.11 Creative Commons License 5725

Vitodoki megoldja neked.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5724)
W124E300TDT4MATIC 2014.12.11 Creative Commons License 5724

Kapásból egy hiba: túl sok benne a pedál...  ;-)

Előzmény: BMW-GMBH (5723)
BMW-GMBH 2014.12.11 Creative Commons License 5723
kisker 2014.12.11 Creative Commons License 5722

Szia Sikerült megoldást találni a problémára?
ugyan ezt csinálja az enyém is....

Előzmény: Menike (4945)
kisker 2014.12.10 Creative Commons License 5721

Sziasztok! 

Van egy 2004-es mercedes vito 111-esem 
Érdekes jelensége : időnként reggelenként elmegy a belső áramkör , nem működik a távirányító, belső műszerek nem veszi el a kulcsot ? Aztán eltelik páróra és mintha mi sem történt volna..... nyit, indul,megy tovább!
Valakinek valami ötlete?

 

W124E300TDT4MATIC 2014.12.10 Creative Commons License 5720

A láncról fogalmam sincs, de a szíjfeszítő az katasztrófa... A belső fészekben levő feszítő kinyomja a házat, elfordul az egész, és leesik a szíj...komolyan mondom, idétlen egy megoldás, nem egy mercedes minőség. :-(

Szóval, ha hidegen klattyogást hall valaki a szíj felől, kezdhet gyűjtögetni.

Előzmény: RÉMES (5719)