Menetpróba: Infiniti Q50 2.0t - 2014.

Itt a második Lexus?

Ha igen, akkor még épp csak megrepesztette a tojás héját, kikandikált, és most kicsit csattogtatja a csőrét, veszélyesen. Névjegy letéve, de a durranás csak később jön.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
stefan67 2 napja Creative Commons License 5561

Módosítás:

 

"ez alatti  műszerfali kapcsoló (REST) "

Előzmény: stefan67 (5559)
Bxthomas 3 napja Creative Commons License 5560

Ha ez sem segit, akkor a turbo nyomas szabalyzo szelep, utas oldalon, a stbrud felett van. Nezz ra azokra csovekre is!

Előzmény: 69imi (5552)
stefan67 3 napja Creative Commons License 5559

 

 

És még egy lényeges ezzel műszerfali kapcsolóval kapcsolatban:  a motor leállítása után kiszállás előtt ha bekapcsolod, akkor elindítja a vízkeringető szivattyút és alacsony fokozaton a ventilátort, és addig fűti szép csendben az utasteret míg a víz ki nem hűl. Így ha csak kb. fél órára hagytad el az autót akkor meleg autóba ülsz vissza :-)

 

Stefan

Előzmény: stefan67 (5558)
stefan67 3 napja Creative Commons License 5558

Üdv!

 

Mivel a kiegészítő fűtésről részletes és érthető leírást én sem találtam, hát a tapasztalatok alapján íme:

 

A kiegészítő fűtés  egy plusz gázolajos fűtés a hűtővízkörbe beépítve az alváz alatt. Ha  nem üzemel akkor ezen a körön is hűl a víz menet közben, tehát  "laza" autózás mellett szinte képtelenség befűteni az utasteret.

Kétféleképpen vezérelhető: 1.  Programozható órával beállítva- állófűtés     2. a műszerfalról kapcsolva menet közben

 

1. Az állófűtés bekapcsolásakor az elektronika elindítja az elektromos vízkeringető szivattyút és alacsony fokozatba kapcsolja az utastér szellőztető ventilátort. Ezúton közvetíti a fűtött vizet a motor és az utastér felé. Indulás előtt néha jól jön a mínuszokban hogy nem fagyos autóba kell beülni és főként nem teljesen hideg motort indítani :-)  Tudni kell hogy ez a funkció nem működik 5 C felett és legalább 15 liter gázolajnak kell lennie a tankban!

 

2. Menet közben is bekapcsolható a kályha, ilyenkor nem csak a motor melege fűti a vizet hanem a kiegészítő is. Sokkal hamarabb eléri az üzemi hőfokot, ami jó a motornak , jó az utasoknak ( a pénztárcánknak  stb.)  :-)

 

Tapasztalatom alapján a motor nagy hidegekben képtelen önmaga elérni az üzemi hőfokot, hacsak nincs lehetőség olyan helyen autózni ahol lehet neki nyomni. Az állófűtést nem nagyon használom, de induláskor be szoktam kapcsolni a műszerfalról és amikor már elérte az üzemi hőfokot akkor ki szoktam kapcsolni. Eleinte azt hittem hogy rossz a termosztát (cseréltem is) , vagy hiba van a fűtéskörben, de a konstrukció ilyen.

 

Remélem tudtam segíteni és érthető volt a leírás. Ha valamit rosszul tudok akkor remélem akik jobban tudják vagy tapasztaltabbak ebben majd kijavítanak :-)

 

Stefan

 

Előzmény: Sasok83 (5557)
Sasok83 3 napja Creative Commons License 5557

Mercédesz vito 112cdinél valaki eltudná magyarázni hogy az álló fütés hogyan müködik benne,a müszerfalon megvan a kapcsolo csak a müködési elve nem világos,elöre is köszönöm az infokat

BMW-GMBH 4 napja Creative Commons License 5556
20-20eft
Előzmény: Bxthomas (5555)
Bxthomas 4 napja Creative Commons License 5555

menyi az annyi?

Előzmény: BMW-GMBH (5548)
Bxthomas 4 napja Creative Commons License 5554

Az a cső valahol eldugulva /kb 20 centi az egész/, vagy maga a cső csonk a szívosoron van fullra bedugulva.

Előzmény: 69imi (5552)
RÉMES okt. 24. Creative Commons License 5553

Arra bizony.

 

Előzmény: 69imi (5552)
69imi okt. 24. Creative Commons License 5552

A szűrő új benne, arra a szenzorra gondolsz, amire az a gumicsövecske megy a légszűrő csonkról?Oda a perem alá van felfogatva?

Előzmény: RÉMES (5551)
RÉMES okt. 24. Creative Commons License 5551

Ott csak egy helyettesítő csőtoldó van.

 

Nekünk a levegőszűrő fölött van egy MAP szenzor. 

 

Birizgáld meg egy kicsit.  

 

Emiatt néha nekem sem ment rendesen, de nem füstölt. 

 

Levegőszűrő? Tiszta? 

 

Előzmény: BMW-GMBH (5550)
BMW-GMBH okt. 24. Creative Commons License 5550
Nem mind be van. Atied euro 2 es lehet abban nincs.
Előzmény: 69imi (5549)
69imi okt. 24. Creative Commons License 5549

Sziasztok

 

Egy 2000-es 112cdi vitoról lenne szó.Elkezdett kormolni és vesztett a teljesítményéből.Többen javasolták, hogy nézzem meg a légtömegmérőt,megnézném de nemtalálom.Egy másik viton ott van ahol normál esetben lennie kell, a szívócsonk elött.Végigbogarásztam az egész rendszert, lehet, hogy én vagyok túl vak, de nem találom.Esetleg valami ötlet,hogy merre keressem még?

Köszönöm mindenkinek,aki időt szán a problémámra

BMW-GMBH okt. 23. Creative Commons License 5548

A kormány 98-as, és az oszlop is.

 

Előzmény: BMW-GMBH (5547)
BMW-GMBH okt. 23. Creative Commons License 5547

Eladó

 

Magamnak vettem egy gyári bőrös vito kormányt, de az enyémhez nem jó, mert az 2002-es.

Meg vettem hozzá a dönthető kormány oszlopot is, de nincs kedvem ki cserélni.

 

Ami eladó: Gyárilag is bőrös kormány újra bőrözve eredeti új bőrrel, és egy állítható kormány oszlop mindenével.

 

20 454 87 27

 

 

 

 

KisTaksony okt. 22. Creative Commons License 5546

Köszi!

 

Most kezdem a méricskélést, majd írok, ha jutottam valamire...

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5544)
panzaki okt. 21. Creative Commons License 5545

Sziasztok!

Viano lámpacsere ügyben tudtok adni, linkelni valamiféle útmutatást? A komplett lámpatestet szeretném cserélni, mit kell ehhez lebontani? Az első lökhárítót le kell szedni, csak úgy lehet hozzáférni rendesen? Az új lámpán látok alul is lyukakat, gondolom ott is rögzítve lesz.

Válaszokat előre is köszönöm!

W124E300TDT4MATIC okt. 21. Creative Commons License 5544

Kezdetnek nézd meg, hogy a fesz megvan- e a kapcsolónál...utána nézd meg az előtétellenállásnál, majd a ventimotornál. Valahol csak elfogy. Ha mégsem, akkor a testet kell vallatóra fogni.

Elvben egy bemenő van, azt küldi külön szálakon az előtétre, onnan egy (talán kettő) megy a motorra.

Előzmény: KisTaksony (5543)
KisTaksony okt. 21. Creative Commons License 5543

Szia!

 

Igen, valóban a mérések ideje jön, de hát ahhoz jó lenne egy kapcsolási rajz szerűség, melyik vezeték merre "tekereg", mert a motornál van cufla, az előtét ellenállás lábainál mérhetek, no meg valahol a tűzfalnál osztja szét és kapcsolja a 4 vezetéket, vezérlést...

Elég káosznak tűnik

W124E300TDT4MATIC okt. 21. Creative Commons License 5542

Szia!

Akkor most jön az, hogy 12 V-os próbalámpa...és meddig jut el a pörc.

Előzmény: KisTaksony (5541)
KisTaksony okt. 21. Creative Commons License 5541

Sziasztok!

 

Tegnap reggel indítás után megállt a fűtő ventillátor, illetve egyik kapcsoló állásban sem indult el. Elsőként az előtét ellenállást vettem ki, mérés és elvileg tökéletes, a hőbizti is. Ezután közékonzól kapcsolót is szétszedtem, tökéletesen érintkezik, elvileg az is jó. Biztosítékokat is megnéztem. A fűtőmotor is működik, mert REST gomb megnyomása után tökéletesen indul a ventillátor 1-es fokozatban, akárcsak a klíma bekapcsolásakor.Szóval most lettem tanácstalan, még a kábeleket is megnéztem. A REST állásban egyébként ha kapcsolom a ventilátort 3-as és 4-es fokozatban ha minimálisan is de emeli a fordulatot. Volt valakinek hasonló eset, jönnek a hidegek jó lenne a fűtés :)

Ja az autó 112 Cdi 2002 .

biga 11 okt. 21. Creative Commons License 5540

Melyik rugóra gondolsz? A hang mintha a kormánykeréktől jönne?

kékled okt. 20. Creative Commons License 5539

torony csapágy, vagy törött rugó.

vagy a csapágy fölött levő valami.

 

Előzmény: biga 11 (5538)
biga 11 okt. 20. Creative Commons License 5538

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Álló helyzetben, és lassú kanyarodáskor a kormánytól kattogó hangot hallok. Mintha felülről jönne a keréktől, de nem biztos. Volt már valakinek ilyen hibája?

Buli1 okt. 16. Creative Commons License 5537

Nagyon köszi!

Előzmény: stefan67 (5536)
stefan67 okt. 15. Creative Commons License 5536

Vitodoktor    Szigethalom  06 20 5698532

Előzmény: Buli1 (5535)
Buli1 okt. 15. Creative Commons License 5535

Üdv

 

639 -es 109 cdi 2005 viton van egy olyan probléma hogy 2000 -res fordulattól kb 3000 -ig jön a motorból egy fémes zizegö hang . másik fordulatszámon alatta és felette nincs! Elvittem diesel szerelöhöz ! A válasz porlaszto! Az auto gyönyörüen indul szépen megy jol húz 1.2 co nem füstöl. A kérdésem az hogy van e abban logika ,hogy mivel nincs rajta se részecskeszürö sem katalizátor igy nincs benne folytás és a turbo jobban pörög ezáltal abban a tartományban több a turbonyomás és attol van a porlasztoknak hangja? A csatolt képen a 10 -es csö megy a turbora ami gyári.Vagy  valaki tud adni egy számot ahol vágják a vito szerelését?  Nincs kedvem porlasztot felújitattni 150 ezerért és utánna hallgatni ugyan ezt a hangot. !!!

kékled okt. 14. Creative Commons License 5534

Sziasztok.
2,3 td-n hallok valamit ami mintha a műszer egység mögül jönne.
Olyan hang, mintha forrna a víz, de nem forr, nem csak műszer szerint, de minden rendesen müködik...
És nem mindig csinálja...nem függ semmitől, egyszer csak hallom...
valaki hallott már hasonlót?
thx

vendelzoli okt. 11. Creative Commons License 5533

Köszönöm. Megcsinálom az enyémet is így.

Előzmény: RÉMES (5531)
jahdenemam okt. 11. Creative Commons License 5532

Megtalálható valahol ennek a betétnek a méretei? vagy kell egy "új"?

Előzmény: vendelzoli (5527)