Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

14NZ Creative Commons License 1 napja 0 0 7142

Sziasztok,

 

Nem tud esetleg valaki normális állapotú 638 v-class-t nem horror áron?
Nem a hibátlant keresem, hanem a reális 1x éves autót reális áron.
Köszi
Üdv

 

Tamás Korsinszky Creative Commons License 3 napja 0 0 7141

Sziasztok.nekem van egy vito v280.benzin.gáz.automata.nagyon jó busz.nagy a család és ezért vettem ilyet.de nem is bántam meg.csak kb 2 honapja ezélöt.haza értem és szét durant egy gumi csö.kihivtam az adac.mondták kész hengerfelyes.egy kicsit magamalat voltam.itt németbe mert itt élek.egy ilyen müvelet 2000 eur.az idüló ár.elkezdtem szét szedni az elelyét mert ugy volt hogy küldöm a motort Magyarországra egy ismerösömhoz.de közbe találtam egy hibát.a olaj kulerbe.az volt a lukas.és nyomta a válto olajat a hutó rendszerbe.most már müködik minden oké velle.a komresziot is le mérettem.meg nyomásal le elenöriztük a tömitést.

janisss Creative Commons License 2016.08.14 0 0 7140

Sziasztok

638-as vitoban hol van az alacsony nyomásu szivatyu? ha van. esetleg relé bizti. köszönöm elöre is.

kékled Creative Commons License 2016.08.10 0 0 7139

ha fogy a víz, a vízrendszer tömítetlensége is okozhatja. pl, vízpumpa, nem veszed észre, mert elpárolog a víz, ami ott kiflyik, vagy, az utastérbe folyik, a fütő radiátorra menő 2 gumicső, ami ereszthet. 

Olajosodik víz, vagy vizesedik az olaj? jobban füstül, mint korábban? 

Ha ezek a nem állnak fent, nem hengerfejes. 

Előzmény: H3180 (7138)
H3180 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 7138

Sziasztok! 

Még kölyök vagyok a Vito -k világában, de máris lehet hogy találkoztam az egyik legnagyobb problémájukkal.

Szóval el tudja nekem valaki sorolni mit figyeljek ha hengerfej gyanús az autó?! A víz nem megy 85 fok fölé (új a termosztát) viszont minimálisan fogy belőle. A teljesítményén nem veszek észre romlást,mert megy ahogy kell. A túlfojó tartájban állandó jelleggel nagy a nyomás, ha egy napot is áll az autó nehezen indul.( Olyan mintha megszorulna)  Ha viszont csak rövidebb ideig pihen jkb.fél nap) akkor nincs semmi baja,indul rendesen. A tartájba hidegen is őrült nagy nyomás van. 

Ja és van még egy jelenség néha úgy csattognak a szelepek mintha olaj nélkül járna a motor. Mobil 1 et tettem bele 3000 km van benne. De ez a jelenség hol előjön hol elmúlik.

Na urak, dióhéjjban ennyi lenne a gondom. 

Mit javasoltok?

Köszönöm előre is a válaszokat és a tanácsokat. 

Üdvözlet.

martinsalak Creative Commons License 2016.08.10 0 0 7137

Üdv, ugyan ez a problémám, ajtó kapcsoló is ki van kötve mert sípol a műszerfal, ha találtál rá megoldást kérlek segíts, köszi 

Előzmény: LaciCRM (7058)
Guszty4 Creative Commons License 2016.08.08 0 0 7136

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata rohado vito felujitasaval kapcsolatban? Motorikusan meg jo de mar par evesen nekiindult az amortizacio. Elsosorban ket hatso kerekjarati iv, toloajto es ami aggaszt az a kuszobok. Van szakember ajanlat esetleg iranyado ar hogy mennyibe fog kerulni? Koszonom elore is.

kékled Creative Commons License 2016.08.06 0 0 7135

Sziasztok. 

 

2006-os Mercedes Viano eladó facelift, automata
3 580 000 Ft
Budapest
6 személyes, automata, multi kormány, automata, dupla klíma, parktronic, 4x el. ablak, elektromos, behajtható tükrök, stb...
270e km. 
Az autó újszerű, használatból eredő, apró sérülések vannak rajta. 
Új féknyergek, féktárcsák, betétek, olajak, szűrők. 
Most lett wandler cserélve rajta, / 700e ft, jászplasztik /
18 as alufelnk, króm kiegészítők kívül, belül, gyári gumiszőnyeg jár hozzá, 
Bővebb információ privátban.
csere érdekel

Több kép: 

https://photos.google.com/share/AF1QipMDVhUbHdwm9BojwfBXwELURu3KYeMGOG7sPGfUpSxmSh9ovQ9mVi9OUXT6EOp_AA?key=a2pTU1VqV1p0U0RNWnE5MWlXQVd3TC1YX1pqYXRn

RÉMES Creative Commons License 2016.08.06 0 0 7134

Igen.

Az a motortartó sok mindennek útban van. 

Mindkét go. szivattyú, generátor, klímakomp. vízszivattyú. 

 

Nálam az van, hogy ki lett köszörülve egy kb 200 forintosnyi rész a vázból. 

 

Így a kerék felől ki lehetett tekerni a szabadonfutót. 

 

 

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7133)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.08.05 0 0 7133

Motortartó bak le, és ad annyi helyet a motor, hogy hozzárférhető... ;-)

Előzmény: RÉMES (7132)
RÉMES Creative Commons License 2016.08.04 0 0 7132

...meg egy kis köszörülés a vázból, hogy ne kelljen levenni a generátort miatta... 

 

 

Előzmény: kékled (7131)
kékled Creative Commons License 2016.08.04 0 0 7131

:) Magyarul lobog az ékszíj. A generátor szabadonfutó csapágyat cseréld ki. kell hozzá célszerszám. 

Előzmény: pt99 (7129)
kékled Creative Commons License 2016.08.01 0 0 7130

Sziasztok. W639 hátsó ajtó kilincs króm borításAnyaga műanyag.Új, bontatlan.Ár 12e ftBp

pt99 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 7129

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni!

2002-es évjáratú 112 cdi Vito-m van.

270000km van benne.

Szeretném leszervizelni.

Ma kicseréltem a bordásszíjjat + a görgőt, megszünt a nyikorgás. Viszont a feszítőgörgőnek továbbra is van 9-10mm amplitudója, ez normális???

Az Inter cooler tetejénél, az elmenő csőnél olajszivárgás volt, amit szerintem a kartelgáz visszavezetéstől pumpált fel a turbó.(Legalábbis onnantól volt olajos a levegőrendszer.)

Mennyi idő után kell vízpumpát cserélni?

Szervóban olajcsere?

Váltóban olajcsere?

Milyet vegyek bele?

Az oldalsó díszcsíkokat hogyan lehet lepattintani? Rozsnásodik alatta a lemez.

Oldalajtót hogyan tudom leakasztani, leszerelni?

Az első ablakok alsó, külső szigetelését ki szeretném takarítani, mert poros és karistolja az üveget. Hogyan tudom sérülésmentesen kiszerelni?

Válaszotokat előre is Köszönöm!

 

Üdv!

 

 

 

ekikukac Creative Commons License 2016.07.31 0 0 7128

ekikukac Creative Commons License 2016.07.31 0 0 7127

HunGobe Creative Commons License 2016.07.27 0 0 7126

Sziasztok.Uj vagyok itt a forumon és segitséget szeretnék kérni.Mostanság vásároltam egy 1998-as 110 es turbós Vitót. Az egyik gondom hogy egyik naprol a másikra lemeritette az akut.Amikor le vettem tölteni,akkor láttam hogy a szék alatti biztositékoknál az egyiknél össze olvadtak a szálak és el olvadt a biztositék is.A kezelési utmutatómbol pont a 105-106 lap hijányzik amin leirná ezen biztositékok funkcionalitását.Tudtok segiteni ezen lapok képével,vagy magyarázatával? Köszönöm.

  A másik gondom meg egy furcsa kattogó hang (kis rángatás szerüen)a  jobb elejénél, 2 vagy hármasban mikor egyenletesen hagyom gurulni (gázolás nélkül)szinte alapjáratba.Mikor meg gázolom hogy gyorsuljon,akkor eltünik a hang.Találkozott valaki ezen jelenségekkel?

  Segitségeteket előre is köszönöm!!!

webinas Creative Commons License 2016.07.27 0 0 7125

Első pillanatra azt hittem, hogy hülyéskedsz.

A kuplung minden további nélkül megtartja a jármű súlyát bármilyen emelkedőn. Meg kell tanulni a kuplungot helyesen használni.

 

Előzmény: Leonetto (7122)
RÉMES Creative Commons License 2016.07.27 0 0 7124

Szia!

 

Nem mindegy, jobb kézzel engeded le a kézifékkart amikor elkezd fognia kuplung, vagy bal kézzel rántod ki a fogantyút? 

 

Nekem ilyen gondom nem volt még.

 

Én inkább a hatásfokára panaszkodok!

 

 

Előzmény: Leonetto (7122)
kékled Creative Commons License 2016.07.26 0 0 7123

kuplunggal. 

 

Előzmény: Leonetto (7122)
Leonetto Creative Commons License 2016.07.26 0 0 7122

Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy hogyan kell emelkedőn visszagurulás nélkül elindulni 2014-es gyártási idejű VITO 110 CDI autómmal? Nincs benne kézifék, csak lábbal működtethető rögzítőfék, harmadik lábam sincs. És nincs benne elindulási segéd sem, amely a féknyomást fenntartaná a fékpedál felengedése után még egy rövid ideig... Köszönöm!

pt99 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 7121

Sziasztok!

 

Nem rég lettem egy 2002-es 112cdi vito, eddig még boldog tulajdonosa.

Szerelési leírást keresek hozzá.

Tudnátok segíteni légyszi?

 

Üdv!

P

kékled Creative Commons License 2016.07.24 0 0 7120

Sziasztok. 

2006 os vinao, becsukott tolóajtónál azt jelzi, hogy nyitva van az ajtó. random csinálja, hol jó, hol nem. 

A soklábas érintkezőnél találtam egy nehezen járót azt megcsináltam, egy darabig jó volt, de most megint ezt csinálja. 

Az oszlopon levő fogadóját is megpucoltam, jól érintkezik. 

Valakinek volt már ilyen hibája? 

És még 1, az lehetséges, hogy a tolóajtót, zárt állapot után, nyitásnál, csak belülről tudom kinyitni? 

Köszönöm. 

laszlo1220 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 7119

Még Gyújtáskapcsolóra gyanakszom,csak nem találok sehol ahol ma megvehetném.

laszlo1220 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 7118

ÜDV. Nincs benne ilyen,csak központi zár. 

Előzmény: kékled (7117)
kékled Creative Commons License 2016.07.23 0 0 7117

Utólagos riasztó, ami blokkolja az indítást, nincs benne? 

 

Előzmény: laszlo1220 (7115)
Istvannnn Creative Commons License 2016.07.22 0 0 7116

Sziasztok!

 

A 108D és a 110D vito között csak annyi a különbség, hogy a 110-es turbós a 108 pedig nem? 108-asra rá lehet tenni a 110-es turbóját jelentősebb átalakítás nélkül? Illetve egy utólagos klíma beépítése mennyire macerás?

Előre is köszönöm!

laszlo1220 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 7115

Sziasztok.

Lenne egy problémám,hátha tudtok segíteni.

Indítanám az autót,rá adom a gyújtást és 3-4 másodperc múlva kezdett indítani.

Van,hogy nem csinál semmit,gyújtás minden van,de nem forgatja a motort.

El vittem diagnosztikára,de semmi hibát nem írt ki,át nézték az aksit,a generátort,a töltést,minden rendben volt.  Ma pont haza értem vele beálltam egy parkolóba,hagytam alapjáraton járni,egyszer csak leállt,és nem indult újra,gyújtás volt a motort forgatta de nem indult be. Mondom elhúzzuk a villamossági szerelőhöz,oda húztuk ott megpróbáltam megint beindítani,és pöcre indult,azóta megint jó. Ha gépre rakják megint minden jó lesz rajta.

De valami mégis van vele,mert hol indít hol nem. Indító motorra gondoltunk,de az ki zárva a mai műve után, forgatta a motort,de nem indult be. Hol keressük a bajt szerintetek?

Vito 108cdi 2000évjárat

 

stefan67 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 7114

Sziasztok!

 

639-eshez keresnék 7 gombos ablakemelő kapcsolót bal első ajtóba!

Ha tud valaki esetleg segíteni -akár bontott is jó ha működőképes - , kérem jelezze!

 

Köszönettel  Stefan

Előzmény: norbiapa (7113)
norbiapa Creative Commons License 2016.07.20 0 0 7113

Sziasztok adott egy 2007év 111vito és a fűtéssel van gondom igaz hogy mostanába nincs rá  szügség de szeretem a topp állapotba van a járgányom.

Hiba,hogy a meleg levégőt csak a vég állásba fúj ha 27-28 fok hoz tekerem akkor már hideget fúj. Gondolom termosztát vagy valami elektronika a ludas ebbe kérném a segítségeteket

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!