Adott egy 2000 Mercedes Vito 112 CDI W638. Az éven lett vásárolva, előző tulajdonos által elmondván neves szakemberek karbantartásával üzemben tartott autó ami persze valószínü nem így történt látván az utólagosan installált alkatrészeken. :D
Megvásárlás után nem kell mondanom 5 nap után egy kereszteződésben úgy gondolta, hogy megáll és megpihen pár órára. Szerencsére meglett a gond a főtengely jeladó volt a ludas és még sok más probléma azóta.
Nincs ezzel semmi baj, ő elakarta adni én pedig már rég egy Vito-ról álmodtam megalkudtunk elhoztam.
Most egy ideig állt lakatolás és fényezés miatt, de közbe bejöttek a hidegek, viszont a nagyon jól működő fűtés nem működik. Mikor a lököst visszaraktam a külső hőm. érzékelőt visszadugtam azzon kívül semmihez nem lett nyúlva.
Viszont ha a nyitott motortérrel szemben állunk, a levegőszűrő felett van egy 3 járatú gondolom váltószelep akar lenni 3 vízcsővel csatlakoztatva. A motor felőli oldal természetesen meleg a radiátor oldala hideg. Valamilyen kiküszöbölés létezik e a működésére vagy kapcsolatban áll e a másodlagos vízpumpával és annak működésével vagy nem működésével? Remélem jól mondom a dolgokat, ha nem segítségeteket szeretném kérni. Sajnos még új vagyok, és még nagyon sok kérdésem lenne a TAPASZTALT VITOS KOLLÉGÁKTÓL. :)
Van valakinek tapasztalata a Pixelfix által eszközölt műszerfal pixelhiba javítással kapcsolatban? Mennyire tartós stb?
Magam cserélgetem a szalagkábelt de az csak kb másfél évet bír ki és már uncsi, hogy minden műszaki előtt... Ezt az időt is csak úgy, hogy óracsoport mögött szigetelés, nap elől takargatva, hagyományos ízzók LED-re cserélve a kevesebb hőtermelés érdekében.
Sziasztok! Van egy kis gondom a Meci Vitóval 1998 2,3d. Régi adagolós dizel. Három napja kinlódok vele, hátha valaki érdemben tudna segíteni. :) amikor indítom, felpörög és utána 5-10 másodpercmúlva le is áll. közvetlen utána indításnál csak dadog, ha 5perc múlva indítom, ismét felpörög és utána le is áll. üzemanyag szivattyú nincs benne, de bekötöttem egy kézi pumpát. üzemanyagszűröt cseréltem, légtelenítettem, de ezek után is ugyan az a probléma. Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Sziadztok! Tavaly vettem egy Vianot 2003 évjáratút 6 személy személyautót .lecseréltem rajta mindent. Most meg vagyok akadva,mert a váltóban is lecseréltem az olajat de azt mondták keressem meg rajta szuszogót. Takarítsam ki és akkor megszünik az olaj fojásom. Az lenne a kérdésem azt hól találom,merre keressem? Valaki tudna segíteni? Esetleg fotót mellékelni hol van rajta? Köszönöm előre is.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Mercedes tuning: végre tökéletes! Most lelőttem a poént, de azért érdekes ez a kisiklott tuning sztori… Naponta több hasonló árajánlatkérést kapunk, un. újra tuning ügyben, nem kivétel a Mercedes sem, sőt szinte vezeti a listát, tekintve: komoly feladat a legtöbb rendszerére jól érezhető erős, egyben tartós beállítást csinálni a környezetvédelmi dolgok: EGR, DPF megtartásával, jó fogyasztással. A Mercit máshol nemcsak tuningolták, de több soron ki is herélték a “chiptuning szakember” javaslatára, mindezt 2021-ben! Tartalmaz kihívást, mikor egy árajánlatkérő / munkalap ilyen pirosan néz ki… " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Az alany vito 110cdi 2002 évjárat.Tünetek:világít az ets abs ebv,ilyenkor a hűtőventillátor változó fordulatszámon üzemek,kicsi és nagy fordulat gyorsan váltakozva,közben a fényszórók fényereje is ezzel összefüggésben változik.ha lekapcsolom a fényszórókat az ebv ets abs lámpák is elalszanak.Talákozott valaki ilyennel mi lehet?
Sziasztok. Van egy 638-as 98 évjáratú 2300-as diessel Vitom. Tíz éve már hiba nélkül működik. Újabban indításkor elkezd izzítani rendesen majd a motor elindul, majd van hogy visszaadja az izítás jelet és pár másodperc után az üzemanyag elfogy és az autó leáll. Az izzítógyertyákaat,relét kicseréltük semmi változás. Ha hidegen elindul akkor akár estik is megy, de ha közben leállítom akkor már ismét visszaadja az izzító jelet és nem indul újra. Szerintetek ezt mi okozza. Az adagolón lévő vákuuos dologra gondoltunk.
Régen volt szerencsém egy W124-eshez és imádtam. Most beleszerettem egy W639-es Viano-ba, amit 3.0 cdi motorral gyártottak még annó. Tudna nekem mondani egy két buktatóját ennek a kocsinak? Mire kellene figyelni vásárlásnál? Rozsdásodik-e és ha igen, akkor hol? Úgy gondolom, ha szerelni kell, akkor azt azért meg lehet, de a rozsdával már nehezebb megküzdeni.
Sziasztok vettem egy 2005 vitot 65 kW-os 2.2 dizel az a gondom hogy gázadásra nagyon kerepel a motorja van aki azt mondja motor öblitö és olaj csere meg oldja a gondot úgy vélem nem hiszem hogy az fog segíteni tippem hidrotökék köszönöm a segitséget
Ha segítség valakinek akkor az OlajWebShopban 112-esre találhatók Valeo ablaktörlő lapátok(kb 3.700Ft a pár) amikre simán felpattintható a szórófej, nem kell 12-13 ezerért venni..
Hello sziasztok olyan gondom van hogy mindig azt irja hogy turbo tulnyomas van mar mindent ki cseretemkorulotte minden szelepet is egrt is es mas turbot is tetem fel ez egy vito 2.2 110kw 2004 ev köszönöm
Remélem tudtok segíteni Mercedes Vito 2001 év. 112 cdi szellőztetési problémám akadt, nem tudom elindítani a hütés/fűtés vezérlőt. rest megyen és klímával is bekapcsol a ventilátor de magában nem. és az előtét ellenállás és a motort is kicseréltem. de mindég semmi 30 b kijön biztosítékon a 12 volt tud valaki valamit mondani mit kel még megnéznem. Van még valami amit nem néztem meg : bizti; relé sb.
20 éves Mercedes Vitót vettem. Jó. Rajtamaradt a világítás, lemerült. Be akartuk bikázni, de nem tudtuk hova csatlakoztassuk a kábelt. Az akku nem a motortérben van, de a kocsi úgy áll, hogy nem ér el az indítókábel odáig. A motortér viszont nyerő lenne, de ott nem taáltuk meg a csatlakozáshoz a lehetőséget ahova a plusz kábel csatlakoztatható lenne. Ki tud segíteni? Előre is köszönöm.
Sziasztok most vettem egy 110D 98-as és egyfolytába ég a ABD viszajelzö lámpa
Mi a probléma lehet hogy világit?
Meg a másik kérdésem ki kéne cserélnem a vezetö felöli ülést csak vitó ülések jó bele vagy bele lehet rakni kényelmesebb ülést is más teher autójé is jó bele?