Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Áron79 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 7559

Sziasztok. 

Mercedes vitot szeretnék vásárolni. Meg is van a kiszemelt, egy barátom auója de csak 5 üléses. 

Van-e lehetőség 7 személyesre vizsgáztatni, illetve kb mennyibe kerülne egy ilyen mutatvány. 

köszönöm a válaszokat. 

Bennelux Creative Commons License 2017.07.07 0 0 7558

Mar neztem. Behuz teljesen alapjaraton.

rudazat nem szorul.

 

 

 

 

Előzmény: RÉMES (7553)
Bennelux Creative Commons License 2017.07.07 0 0 7557

Akkor letilt 3000 nel

ha a helyen van akkor porog rendesen.

Szenzort kitakaritottam.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7552)
fincsihami Creative Commons License 2017.07.06 0 0 7556

egy ismerősömnek volt hasonló gondja sprinterrel. Tiltott az elektronika, kiolvasva az a hiba volt, hogy szenzorok áramköre alacsony feszültség. Rémérve több szenzornál is, jelen volt az 5 volt. A hiba nem volt törölhető. Aztán járó motornál élőadatokat figyelve tűnt fel, hogy a szivócső nyomás (turbónyomás) értéke légköri nyomás alatti értéket mutatott tehát vákumot, még felpörgetett motornál is, pedig turbónyomás volt. (keményedett a turbócső). Kicserélték a turbónyomás érzékelőt és megoldódott a hiba, a hibakód is törölhető lett. 

Előzmény: V1015 (7542)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.07.06 0 0 7555

Nekem nem (azt se tudom melyik az), de ha bennelux ideér, lehet, megtudjuk. :-))

Előzmény: RÉMES (7554)
RÉMES Creative Commons License 2017.07.06 0 0 7554

Előzmény: RÉMES (7553)
RÉMES Creative Commons License 2017.07.06 0 0 7553

Vaste gate szelep vakkum dob csöve nem lukas? 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7552)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.07.06 0 0 7552

MAP szenzor csövét lehúzod, mi változik?

Előzmény: Bennelux (7551)
Bennelux Creative Commons License 2017.07.05 0 0 7551

Sziasztok.

 

Az autom w638 90kw.

Nagyon lusta lett, 2500 alatt nem huz, felette sem a regi.

Egy turbo cso lukas volt azt kicsereltem, de nem valtozott azon kivul hogy mar nem suvolt.

Tanacsokat elore is koszonve.

Bennelux

 

RÉMES Creative Commons License 2017.07.03 0 0 7550

Turbó olajkör? 

Előzmény: Hugi0713 (7549)
Hugi0713 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 7549

Azért mondjuk hogy magas fordulaton mert elvittük az autót alvázmosásra illetve motorblokk mosásra. Amíg alacsony fordulatszámon járt nem csepegett alul. Elmentünk nyaralni 2 autóval, és aki mögöttünk jött szólt hogy amikor előzünk beteríti az ő autóját az olaj. Hazajöttünk ismét mosás figyeltük hol csepeghet de nem láttunk semmit. Kimentünk vele autópályára és utána ismét olajos volt mindenhol. Pontosan ez a probléma hogy nem állandó csepegésről van szó így nem látjuk honnan jön. 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7547)
V1015 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 7548

Igen W639. Azóta még mindig az a probléma és már egyre idegesebb vagyok! A szerelő csere jó ötletnek hangzik... köszönöm a tippet.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.07.03 0 0 7547

Szia!

 

Az azért könnyen megállapítható, hogy motor, vagy váltóolaj. Ha látszik a folyás, akkor az is, hogy honnan...

Az a 2500 feletti fordulat nem világos...menetközben valaki alánéz a vasnak, vagy hogyan?

Lehet pl, hogy simán túltöltöttétek, és a szellőzőn nyomja a felesleget...

Előzmény: Hugi0713 (7546)
Hugi0713 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 7546

Üdv mindenkinek! Sokat olvasom a fórumot de még hasonló hibát nem nagyon olvastam másnál! Van egy 2001-es 112 Cdi vito-nk. Olajfolyást vettünk észre rajta, de csak 2500-as fordulatszám felett csinálja. Ez alatt semmi olajcsepp semmi nem történik. Autópályán mentünk vele és magasabb fordulatszámnál ömlik az olaj valahol. Többször néztük már de nem tudunk rájönni hogy hol folyhat. 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.07.01 0 0 7545

Hát ja... én pl avval kezdtem volna, ha ilyeneket akarnának...  :-))

Igen bután nézett a szerelő, amikor mondtam neki, hogy nem a jó alkatrészt kell újra cserélgetni, hanem a rosszat jóra...

Előzmény: RÉMES (7544)
RÉMES Creative Commons License 2017.07.01 0 0 7544

És ilyenkor jön az, hogy az alkatrész helyett mostmár szervizet is kellene cserélni.  :-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7543)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.06.30 0 0 7543

Gondolom, W639-ről írsz...

Csak hangosan gondolkodom: ha nincs elég pörc, akkor teljesen felesleges cserélgetni azokat az alkatrészeket, amik nem kapnak elég pörcöt. Inkább ott kellene keresgélni, ahonnan a ménkű jön... ECU, kábelezés, csatlakozók, ilyesmi. Szerintem.

Előzmény: V1015 (7542)
V1015 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 7542

Hello. Egy 2006-os Mercedes benz vitom van és most igencsak nagy gondom adódott vele. A szervízben sem tudták megállapítani pontosan mi lehet a baj. A légtömegmérő A áramköre nem kap elég áramot! Ezt írja a teszt.  A motor 3200 körül tilt és ott vége! Most kapott új légtömegmérőt és egy új tulnyomásos szelepet de ugyanaz az a probléma. Tudna valaki erről valamit? Vagy esetleg tippet adni?

Köszönöm!

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.06.28 0 0 7541

Vitodokira keress itt a fórumon...

Előzmény: bci22 (7540)
bci22 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 7540

Sziasztok! Voltam az elmúlt közel 2 hétben több szerelőnél is, de úgy érzem mindenhol csak lehúzni próbálnak a lehető legjobban. Esetleg nem tudnátok ajánlani olyan helyet, ahol nem az átverés az első számú cél, hanem a korrekt munka? Az csak a hab lenne a tortán, ha már nem azzal kezdenének a telefonban is, hogy "fujj, a Vito az szar, nem lett volna olyan szemetet venni". Sajnos az időm fogy, már vissza kellett volna mennem vele egy másik országba, de kiderült, az előző szerelő odadrótozgatással oldotta meg a kézifék rögzítését... Remélem tudtok ajánlani valakit, akinek van is némi típusismerete és becsületesen áll hozzá a javításhoz. Én már egyre jobban kezdem azt hinni, hogy ebben az országban nem is maradt rendes szerelő... :( Egyébként egy 2006-os Vitoról lenne szó.

fincsihami Creative Commons License 2017.06.09 0 0 7539

Pedig próbáltam egyszerüen, érthetően fogalmazni :) A motorolajban nincs hűtővíz, viszont a hűtővízben volt olaj. Legalábbis a kiegyenlítő tartály csurig volt vele. A hengerfejtömítést azért zártam ki, mert akkor talán más tünet is lett volna. Ezért gondoltam az olajhűtőre. És mivel üzemközben az olajnak nagyobb a nyomása mint a viznek, ezért ment csak az olaj át a vizbe. Amikor megvettük, azt hittem előtte cserélték az olajhűtőt, mert szép fényes, tiszta volt (bár az egész motortér szép tiszta volt) most viszont megnéztem jobban és még gyári volt. Most kicseréltem egy újra a tömítésével együtt. Alaposan átmostuk a rendszert. Most használjuk és figyelgetjük. Egyenlőre szép tiszta. Bízzunk benne hogy igy is marad. :) 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7533)
Bennelux Creative Commons License 2017.06.08 -1 0 7538

Sziasztok!

Koszonom a gyors valaszokat.

Kuplung es fek eseten 

eldobja a nyomast ahogy kell.

Nalam a hibajelzes ment egy korabbi gumicso repedesnel es le is tiltott teljesen. Atment szivomotorba. Pont hazafele belga- holland hatarnal.

1 elmeny volt pestig...

 

Sajnos nem tudtam mit kell nezni, egy olloval le kellett vagni fel cm t a felrepedt csobol ... szivtam hazaig pedig..

Ezert sem ertem most mi van.

A szenzor hianyt ha nem erzekeli akkor mif szt tesztel inditas elott..(osszes kontrol lampa eg aztan sorban elalszik). De hibatarolo is ures!

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.06.08 0 0 7537

Yesss!

Rá sem bagzik a mapcsatira... ezekszerint nem hiba, tulajdonság. :-)

Kuplungot passzolnám, nekem olyan nincs.

Előzmény: RÉMES (7535)
RÉMES Creative Commons License 2017.06.08 0 0 7536

A 3000-res tiltás a kuplung jeladóra jön elő. ( ha jól emlékszem )

Előzmény: Bennelux (7532)
RÉMES Creative Commons License 2017.06.08 0 0 7535

Szia

 

638-nál nincs hibajelzés nekem sem, ha nincs a MAP csati rádugva.

Csak nincs erő.

 

Régebben kontaktos volt, elég volt egy magyar vasúti átjáró, és alig bírtam kigyorsítani.

 

Aztán megcsináltam. Azóta jó...

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (7534)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.06.07 0 0 7534

Egyszer a szerelő elfelejtette rádugni a mapra a csövet - a műszerfal semmit nem jelzett, csak a ménes nagy része elment legelészni... szóval nem biztos, hogy jelez, vagy az enyém is rossz...

A csatit nem tudom, de holnap megnézem neked.

Előzmény: Bennelux (7532)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.06.07 0 0 7533

" Az olajhűtőről lehuzva csövet, onnan is teljesen tiszta viz jött."

" Ja, az olajban nincs víz."

 

Lehet, hogy értelmezési zavaraim vannak, de ez nekem kínai.

Az világos, hogy a vízben olaj van. Én első körben olajmentesíteném a vizet, és mikor olajfilmréteg- mentes, akkor feltölteném vízzel/ fagyállóval... és onnan egyértelmű.

Előzmény: fincsihami (7531)
Bennelux Creative Commons License 2017.06.07 0 0 7532

Sziasztok!

 

Korábbi esetben a map szenzor problémáját ( szívócső szakadás, leesés)  hibaüzenet jelezte a műszerfalon ill beírta a hibatárolóba.

Teljes meglepetésemre  ha nincs rajta a cső semmi hibaüzenet nincs.

SŐT

Ha lehúzom az map elektromos csatlakozóját, az indításkori tesz sem jelez hibát és a hibaüzenet később sem jelenik meg.

Az autó megy, jobban mint ha vészüzemben lenne de hiányzik a ménes egy része.

Nincs tiltás 3000 nél

Diag nem mond semmit.

 

Valakinek van ötlete?

 

Köszönettel

 

Bennelux

 

 

fincsihami Creative Commons License 2017.05.26 0 0 7531

Szép estét!

Új vagyok itt, de sok okos dolog olvastam már itt eddig is. Leginkább vito szerelőkhöz lenne egy kérdésem. 108 cdi. Nem egész egy éve van meg. Mielőtt megvettük, nemsokkal előtte lehetett olajhűtő cserélve. Szép új volt, és a hűtőviz is olajos volt még, de nem nagyon. Akkor átmostuk, kapott új hűtőt, vízpumpát, felső vízcsövet. Akkor kitisztult a rendszer. Nem mondom hogy aranytiszta lett, de tisztának mondható. Használat közben időnként ránéztünk a vizre, a szint is jó volt és a tisztaság is. Valamennyi pici olajfilm mindig volt a felszinén, de átlátszó. A napokban elkezdett csöpögni a fűtőtest. Ekkor ránéztünk, hogy nem e kell pótolni a tartályban. Akkor láttuk hogy megint fekete a viz. Az alsó hűtőcsövet lehúzva tiszta viz jött le, a végén jött olajos, de nem nagyon durván olajos. Az olajhűtőről lehuzva csövet, onnan is teljesen tiszta viz jött. Tehát a tartály olajos, meg a felső vizcső. Értem hogy az olaj a viz tetejére törekszik, de ha pl az olajhűtőnél keveredne, csak kellene onnan is legalább egy picit olajos vizne jönnie. Egyébként a kocsi hibátlanul működik, víz nem melegeszik. Az lenne a kérdés, hogy valahol ez lassan nyomja az olajat a vizbe, vagy még a múltkori olaj gyűlhetett össze? Azóta kb max 15ezret ment, nagyrészt helyben, most volt négy egymást követő héten,500 km-es út. Olajhűtő lehet a hibás, vagy esetleg hengerfejtömítés? Vagy jellemző ezekre valami repedés blokkban? Előre is köszönöm az ötleteket. Ja, az olajban nincs víz.

stefan67 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 7530

Pontosan, ahogy írod. Magát a rudat kiszerelni a helyéről átkozottabb feladat. Az összepréselés azért tanácsosabb az összeütésnél mert a persely leugorhat és a tűgörgők széthullanak.

Előzmény: RÉMES (7529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!