Szia en MB 228.51 et raktam bele a 10L volt kb.20.000Ft ezt igaz mar a W639 esekbe ajanljak,azt nemtom mi volt benne elotte de miota lecsereltek az olajat hatarozottan van kulonbseg sokkal konnyebben forgatja a motort az onindito.
A négyütemű moci minden negyedik ütemben (második fordulatra) gyújt, azaz négy henger két fordulat alatt végiggyújt. A matematika mai állása szerint fordulatonként kettőt gyújt, hathengeresnél háromszor. :-))
Hasonló problémám volt az autóval.Hidegen elindult,melegedett egy kicsit aztán nem indult,1-2 óra múlva zökkenőmentes indítás.Cserélték a felső,és az alsó holtponti jeladót,és megjavult,eltünt a hiba.
1998-as, 110D-nk van. A probléma a következő. Elindítjuk az autót, megyünk vele egy keveset (pár km), leállítjuk. A következő indításnál nem indul. Töltés van, de az izzítást jelző ikon már el sem alszik. Van, hogy elindul nagy nehezen, de köhögve, s le is áll. Kb másfél -2 óra múlva újra pöccre indul. Mintha túlmelegedne valami.. Autóvillamosságis szerint izzító jeladóra tippel.(hibakódot nem tudunk olvasni ennél a típusnál).
A töltőnyílás a nívó. Járó motornál addig kell tölteni, amíg el nem éri a lyuk alját. Túltölteni nem érdemes, kiszuszogja a felesleget a szellőzőn, további olajfolyást okozva. A csöpögés megszüntetése egyszerű művelet, a hozzáférés már lényegesen kevéssé...
Nem akarlak elkeseríteni, de túl az izzításproblémán ott más gubanc is van. Izzítás nélkül hidegen (7°C) pöcc+ 1 másodperc, és indul a 112 - egyenletesen, dadogás nélkül. Akkor pedig a modernebb 111-nek is így kell(ene) tenni. Keress valakit, aki ért is hozzá...
Sziasztok!valakinek nincs valami tapasztalata azzal hogy kimértük lámpával az izzitó gyertyákat mert reggel beindúlt csak nem minden henger járt ahogy kell és az izzitó lámpa vissza gyulladt ugy kb 30 másodpercig.Tettem bele egy bontottat,reggel beindult igaz előtte ment az álló fűtés.De mondom inkább veszek egy újjat.Vettem egy Febit a Lángba .De reggel 10 percet indítgattam mire beindult.Már nem tudom mi lehet a baja és még nincs hideg.Valakinek esetleg volt már ilyen vagy tudna valaki segiteni.Köszönöm
Egy 220 cdi 150 lovas vitó tulajdonosa vagyok.Klíma problémával küzdök már egy éve,azt szeretném kérdezni hogy hol találok klíma elektronika vezérlőt úgy hogy ha nem az a probléma akkor vissza kapom az árát!!!!???
Köszi!!Még annyi hogy menet közben olyan 80km/h nál kicsit ráz a hátulja itt a gumira saccolok,de középen a válto alagut felől erős zugást hallok 60km/h után az lehet kardán kereszt vagy mi lehet?
Sziasztok.Kérnék egy kis segitséget.van egy 2009 es 111 vitom 85kw amikor izzitás után beinditom az autót ami hidegen nem valami egyenletesen jár.Utána járo motornál újra felgyullad és kb 30másospercig világit.Gépre tettük és a 2 es hengert jelezte hibának .Raktunk bele egy új gyertyát de sajnos ugyan ezt a hibát produkálja.Esetleg ha valaki tudna rá mondani mit tegyek megköszönném.üdv