Kezdd az önindítóval... a diesel, ha nincs meg a kellő fordulat, akkor nemigen szeret begyulladni. Ha az jó, akkor már lehet, hogy induni fog normálisan. A víz a 80 °C- on áll, ha üzemmeleg a motor... ehhez viszont kell a jó termosztát, mert igen kevés a motor maradékője.
ezek szerint nem jól csomagoltam a szavakat, indításnál csak köszörül az önindító, bár mivel a hangok alapján azt is fel kell újítani mert x mperc után "hhh" hanggal a bendix nem forgat tovább így alig másfél óra alatt sikerült beindítani, igaz szünetekkel mert a töltőt rádugtam az aksira mert elégé kifogyott belőle az áram.
a másik kérdés a víznek üzemi hőmérséklete mennyinek kellene lenni a visszajelző órán?
A kiegfűtés a sofőrülés alatt van nagyjából (kívül) , és ha nem gyújt be jöhet belőle fehéres füst - azaz el nem égett gázolajgőz. Az, hogy ez hol tör ki, az változó, attól függően, hogy rajta van é a kipuffcső, és az merre áll.
DE! Ez az egész csak akkor kapcsol be, ha azt a kozépkonzolon Te bekapcsolod. Önálló életet nem él. (A legtávolabbi kerek kapcsolóegység, felül a klíma, középen a kiegfűtés, alul a maradékhő fűtés kapcsoló.)
A javítás módja egyszerű: szaki, diagnosztika... ha bekapcsolás után nem duruzsol. (mondjuk az enyémben a ventillátor olyat produkál, mintha a Concorde akarna felszállni... de fúj, és fűt, mint állat)
Üdv! Akad némi gondom a 112 CDi Vitommal, tanácsra lenne szükségem. Először is égett motorolaj szagot érezek az utastérben, hogyan tudnám ezt a hibát megszüntetni? Következő történet pedig reggel indítok, hogy melegedjen hagyom ketyegni az udvaron csinálom közbe a dolgaim mikor rápillantok a autóra jobb oldalt elől motorháztető alól illetve a jobb első kerék ívből hatalmas nagy füst... gyorsan leállítom keresem a hibát de nem találom így újra indítom és füst sehol és azóta sem. Az álló fűtés okozhat ilyen problémát? Ha igen akkor hogyan tudom kijavítani?
Amennyiben bármelyikőtök alkatrész problémával küzd a vito-khoz vagy bármilyen német autóhoz az szóljon és megpróbálok segíteni! Az alkatrészek 80%a új és garanciális a lehető legjobb árakon. Pl Vito 110D komplett kuplungszett SACHS 50e Ft (új+garancia)
Mi az, hogy nem engedte magát indítani? Elzavart maga mellől, nem engedett beszállni, vagy a kulcsot nem engedte bedugni a helyére, vagy elfordítani nem engedte?
Ha nem engedte, akkor mitől remegett, és "dízelszag hátul" mitől volt? Félt tőled, és összepisilte magát?
Mi az, hogy lefújt az önindító? Légkompresszorral indítottad?
A váltást nagyban megkönnyíti, ha a kapcsolómű kap kenést, meg az is jót tesz neki, ha van olaj a váltóban...
kérdésem volna pár, hátha ti akik régóta használjátok ezt a vasat tudtok bölcsességet mondani :)
pár napja vettem egy '99-es 2300-as 110 alnévre hallgató fehér csodát. első küzdelem az volt hogy egyik nap 20 percig még a másik nap másfél óráig nem engedte magát beindítani. néha kis remegés volt és füstös dízel szag hátul, de semmi más, persze sokszor az önindító is "lefújt"
A másik nagyon durván zavaró a 2. ill. a 4. sebességet alig veszi be, szinte a fogaskerekeket lehet hallani hogy küzd, majd visszanyomom és határozott rántással többségében beveszi, de van hogy keveri a 2.-t a 4.-el.
remélem tudtok segédkezni elkeseredettségembe, így kicsit nehéz használni ezt a vasat, köszönöm!
Nekem az autóba "szalonilag" beépítettek egy előszűrőt a hűtő szembőljobb oldalán alulra. Az volt a tettes de az összes gyűrűt, amit találtam, kicseréltem...
Ha a szívóág buborékos, az nem feltétlenül jelent rosszat - a szűrőből recirkuláció, nomeg résolaj is áramlik - , a baj csak akkor van, ha a magasnyomású szivattyú elől fogy ki az anyag...
Üdv! Nekem is hasonló problémám van 112 CDI-vel, visszafolyik az üzemanyag. A motortérben a vezető felőli oldalon a tankból jövő csövek, amikor átlátszó csövekben folytatódnak, akkor ott is látok már levegő buborékokat. Merre, melyik O gyűrőt célszerű megnézni? Köszönöm:
Nem indul de ez a dög. :) 2,3 td mi lehet a baja? Tegnap még semmi baja nem volt... Ma meg indítanám és nem indul... izzít, akku teker, de nem az igazi, és nem indul... Le is merítettem. Fázik ? Az izzító visszajelző nem jelez hibát. kimérni nem volt időm.
Van egy vitom de nem működik a kiegészítő fűtése. Most cseréltem le a kazánt (elvileg működőre). Üzemanyag van a pumpánál meg feszkó a csatlakozókon. De nem csinál semmit se a venti se a pumpa.
Elvileg járhatsz vele, gyakorlatilag ez váltóméret, és kisebb átmérőjű a gyárinál. Az ET 35 az én ízlésemnek kicsit alatta van a kasztninak, én személy szerint az ET44- et preferálom.
A jövőben viszont nem ártana a "C" jelzésű gumin elgondolkodni. Lényegesen stabilabb vele az autó, - nem olyan "libegős", jobban bírja a terhelést - és nem utolsó sorban az a gyári ajánlás/ előírás.
Kétféle fellni használatos: az egyik kónusszal , a másik félgömb fejjel zár. Meg kell nézni, hogy a tied melyik, és a hozzávaló csavarokat használni. (pl a kónuszos megfogja a fellnit, de csak egy milliméteres peremen, ami tájkép tehenekkel...)
Azt szeretném megkérdezni, hogy a 2000-es 108cdi-s Vitomon KBA 41215 7x15 H2 ET 35 jelzésű alufelni van. ezzel vettem. Ez jó hozzá, iiletve hozzá való? és 195/65-ös gumik vannak rajta.
Néha egy egy kerékcsavar hosszú út után nagy erővel utánhúzható egy kicsit.