Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ZsM13 Creative Commons License 2015.11.30 0 0 6790

allcarparts2000kukacgmail.com

 

bárkinek bármire szüksége van írjon egy emailt

 

Jelenlegi akciónk Vito 110D kuplungszett 45e Ft (új, garanciális)

Előzmény: kékled (6787)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.30 0 0 6789

Kezdd az önindítóval... a diesel, ha nincs meg a kellő fordulat, akkor nemigen szeret begyulladni. Ha az jó, akkor már lehet, hogy induni fog normálisan. A víz a 80 °C- on áll, ha üzemmeleg a motor... ehhez viszont kell a jó termosztát, mert igen kevés a motor maradékője.

Előzmény: Seholsincs Tibor (6785)
kékled Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6788

vagy írj nekem, a jjbyokukact-online.hu ra

 

Előzmény: kékled (6787)
kékled Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6787

Köszönöm, várom. kellene még egy pár dolog, ha adnál egy email címet, össze írnám, köszi.

Előzmény: ZsM13 (6786)
ZsM13 Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6786

Szia!

Igen van új, de komplett rendszer mivel gyárilag is egyben van! pontos árat holnap tudok neked mondani, de olyan 30e Ft körül lesz, ez új számlásan

Előzmény: kékled (6784)
Seholsincs Tibor Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6785

ezek szerint nem jól csomagoltam a szavakat, indításnál csak köszörül az önindító, bár mivel a hangok alapján azt is fel kell újítani mert x mperc után "hhh" hanggal a bendix nem forgat tovább így alig másfél óra alatt sikerült beindítani, igaz szünetekkel mert a töltőt rádugtam az aksira mert elégé kifogyott belőle az áram. 

a másik kérdés a víznek üzemi hőmérséklete mennyinek kellene lenni  a visszajelző órán?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6778)
kékled Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6784

Szia. 2,3 td kipufogódob van?

Előzmény: ZsM13 (6781)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6783

A kiegfűtés a sofőrülés alatt van nagyjából (kívül) , és ha nem gyújt be jöhet belőle fehéres füst - azaz el nem égett gázolajgőz. Az, hogy ez hol tör ki, az változó, attól függően, hogy rajta van é a kipuffcső, és az merre áll.

DE! Ez az egész csak akkor kapcsol be, ha azt a kozépkonzolon Te bekapcsolod. Önálló életet nem él. (A legtávolabbi kerek kapcsolóegység, felül a klíma, középen a kiegfűtés, alul a maradékhő fűtés kapcsoló.)

A javítás módja egyszerű: szaki, diagnosztika... ha bekapcsolás után nem duruzsol. (mondjuk az enyémben a ventillátor olyat produkál, mintha a Concorde akarna felszállni... de fúj, és fűt, mint állat)

Előzmény: Napelemes Fecó (6782)
Napelemes Fecó Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6782

Üdv! Akad némi gondom a 112 CDi Vitommal, tanácsra lenne szükségem. Először is égett motorolaj szagot érezek az utastérben, hogyan tudnám ezt a hibát megszüntetni? Következő történet pedig reggel indítok, hogy melegedjen hagyom ketyegni az udvaron csinálom közbe a dolgaim mikor rápillantok a autóra jobb oldalt elől motorháztető alól illetve a jobb első kerék ívből hatalmas nagy füst... gyorsan leállítom keresem a hibát de nem találom így újra indítom és füst sehol és azóta sem. Az álló fűtés okozhat ilyen problémát? Ha igen akkor hogyan tudom kijavítani?

ZsM13 Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6781

Sziasztok!

Amennyiben bármelyikőtök alkatrész problémával küzd a vito-khoz vagy bármilyen német autóhoz az szóljon és megpróbálok segíteni! 
Az alkatrészek 80%a új és garanciális a lehető legjobb árakon. Pl Vito 110D komplett kuplungszett SACHS 50e Ft (új+garancia)

ZsM13 Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6780

ha ennyire érdekesen indul akkor az izzitógyertyákat érdemes megnézetned első körben...

Előzmény: Seholsincs Tibor (6777)
RÉMES Creative Commons License 2015.11.29 0 0 6779

A kapcsolásra megoldás lehet a váltó tetején lévő súly ideiglenes levétele. Annak a perselye kopik ki, és fogja az egész rendszert. 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6778)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.29 0 1 6778

Nem igazán érthető - vagy csak én nem értem?

Mi az, hogy nem engedte magát indítani? Elzavart maga mellől, nem engedett beszállni, vagy a kulcsot nem engedte bedugni a helyére, vagy elfordítani nem engedte?

Ha nem engedte, akkor mitől remegett, és "dízelszag hátul" mitől volt? Félt tőled, és összepisilte magát?

Mi az, hogy lefújt az önindító? Légkompresszorral indítottad?

 

A váltást nagyban megkönnyíti, ha a kapcsolómű kap kenést, meg az is jót tesz neki, ha van olaj a váltóban...

Előzmény: Seholsincs Tibor (6777)
Seholsincs Tibor Creative Commons License 2015.11.28 0 0 6777

Sziaztok!

kérdésem volna pár, hátha ti akik régóta használjátok ezt a vasat tudtok bölcsességet mondani :)

pár napja vettem egy '99-es 2300-as 110 alnévre hallgató fehér csodát. első küzdelem az volt hogy egyik nap 20 percig még a másik nap másfél óráig nem engedte magát beindítani. néha kis remegés volt és füstös dízel szag hátul, de semmi más, persze sokszor az önindító is "lefújt" 

A másik nagyon durván zavaró a 2. ill. a 4. sebességet alig veszi be, szinte a fogaskerekeket lehet hallani hogy küzd, majd visszanyomom és határozott rántással többségében beveszi, de van hogy keveri a 2.-t a 4.-el.

remélem tudtok segédkezni elkeseredettségembe, így kicsit nehéz használni ezt a vasat, köszönöm!

vizizé Creative Commons License 2015.11.28 0 0 6776

Jó estét ,

 

Tudnátok adni elérhetőséget olyan szakemberhez aki 639 Vitónál képben van?

Van egy gondom, amire egyszerűen nem találjuk a megoldást.

Hidegen, 1000-1200-es fordulat körül, egy valami berezonál.. de igen durván.

Ahogy bemelegszik, annyira eltűnik, hogy szinte észre sem vehető.

115 Cdi automata váltós, középhosszú kivitel.

Váltós szakember szerint nem annak van baja. Kardánon nem lóg semmi. Difiből gyönyörű tiszta olaj jött le.

Mindenben le lett cserélve az olaj, és semmit sem javult.

Amúgy régi probléma, tehát nem egyik napról a másikra jelent meg..

 

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.26 0 0 6775

Nekem az autóba "szalonilag" beépítettek egy előszűrőt a hűtő szembőljobb oldalán alulra. Az volt a tettes de az összes gyűrűt, amit találtam, kicseréltem...

Ha a szívóág buborékos, az nem feltétlenül jelent rosszat - a szűrőből recirkuláció, nomeg résolaj is áramlik - , a baj csak akkor van, ha a magasnyomású szivattyú elől fogy ki az anyag...

Előzmény: LeLe 112CDI (6773)
kékled Creative Commons License 2015.11.26 0 0 6774

nálam is ez lesz... :)

Előzmény: LeLe 112CDI (6773)
LeLe 112CDI Creative Commons License 2015.11.26 0 0 6773

Üdv! 
Nekem is hasonló problémám van 112 CDI-vel, visszafolyik az üzemanyag. A motortérben a vezető felőli oldalon a tankból jövő csövek, amikor átlátszó csövekben folytatódnak, akkor ott  is látok már levegő buborékokat. Merre, melyik O gyűrőt célszerű megnézni?
Köszönöm:

Lele

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6772)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.25 0 0 6772

Igen, ha köhög a td, akkor levegős a kraft. Valamelyik rohadék "O" gyűrűd lesz a hunyó...

Előzmény: kékled (6771)
kékled Creative Commons License 2015.11.25 0 0 6771

most beindult, de nagyon köhögősen... 

visszafolyik az üa? 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6768)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.25 0 0 6770

Hat Celsius fölött esélytelen...

Előzmény: Hamutaposó (6766)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.25 0 0 6769

Ha már a gumisnál vagy, tegye föl, és nézd meg, hogy áll...

Előzmény: ngyu (6765)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.25 0 0 6768

Ilyen esetre rendszeresítettem egy labdapumpát egy franciából - egyszer engem is megszivatott az üzemanyag - visszafolyás...

Előzmény: kékled (6767)
kékled Creative Commons License 2015.11.25 0 0 6767

Sziasztok. 

Nem indul de ez a dög. :)
2,3 td
mi lehet a baja? 
Tegnap még semmi baja nem volt... 
Ma meg indítanám és nem indul... izzít, akku teker, de nem az igazi, és nem indul... 
Le is merítettem.
Fázik ?
Az izzító visszajelző nem jelez hibát. 
kimérni nem volt időm.

üzemanyagszűrő.

 

Hamutaposó Creative Commons License 2015.11.24 0 0 6766

Sziasztok!

Lenne egy nagy kérdésem !!

Van egy vitom de nem működik a kiegészítő fűtése. Most cseréltem le a kazánt (elvileg működőre). Üzemanyag van a pumpánál meg feszkó a csatlakozókon. De nem csinál semmit se a venti se a pumpa. 

Ha van tippetek légyszives írjátok meg!!

Köszi

ngyu Creative Commons License 2015.11.23 0 0 6765

Köszönöm válaszod, még azt szeretném kérdezni, hogy most szeretnék acélfelnit és téli gumikat.

Azt mondták nekem a szercízbn,, hogy a gyári acélfelni  5x112 KF:66,6 ET:60-as.

Nekem most tegnap egy gumis azt mondta, hogy az et49 is gyári vito méret.

ez igaz?, mert akkor megveszem az et 49-est, mert az van neki kéznél.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6764)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.11.23 0 0 6764

Elvileg járhatsz vele, gyakorlatilag ez váltóméret, és kisebb átmérőjű a gyárinál. Az ET 35 az én ízlésemnek kicsit alatta van a kasztninak, én személy szerint az ET44- et preferálom.

A jövőben viszont nem ártana a "C" jelzésű gumin elgondolkodni. Lényegesen stabilabb vele az autó, - nem olyan "libegős", jobban bírja a terhelést - és nem utolsó sorban az a gyári ajánlás/ előírás.

Kétféle fellni használatos: az egyik kónusszal , a másik félgömb fejjel zár. Meg kell nézni, hogy a tied melyik, és a hozzávaló csavarokat használni. (pl a kónuszos megfogja a fellnit, de csak egy milliméteres peremen, ami tájkép tehenekkel...)

Előzmény: ngyu (6763)
ngyu Creative Commons License 2015.11.23 0 0 6763

ocsánat de lenne mégegy kérdésem.

Azt szeretném megkérdezni, hogy a 2000-es 108cdi-s Vitomon KBA 41215  7x15 H2 ET 35 jelzésű alufelni van. ezzel vettem. Ez jó hozzá, iiletve hozzá való? és 195/65-ös gumik vannak rajta.

Néha egy egy kerékcsavar hosszú út után nagy erővel utánhúzható egy kicsit.

Érdekelne, hogy ezzel a felnivel járhatok e.

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6756)
ngyu Creative Commons License 2015.11.23 0 0 6762

köszönöm, közben sikerült megoldanom.

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6754)
Krava Creative Commons License 2015.11.22 0 0 6761

Előzmény: Krava (6760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!