Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RÉMES Creative Commons License 2015.08.16 0 0 6521

Csak azért mondom, mert a tempomatosnál ha nyomod a féket, nincs gázreakció. A féklámpa kapcsoló 2 körös. Egy záró a lámpának, egy bontó az ECU-nak. 

 

Csak tipp volt, mielőtt gázpedált cserélnétek huszon ezerért. 

Előzmény: Andris112cdi (6520)
Andris112cdi Creative Commons License 2015.08.15 0 0 6520

Szia! Nincs tempomatom a féklámpakapcsolót megnézem bár nem értem mi köze ehhez. Na mindegy ha rájövök megmondom mi a hiba.

Bennelux Creative Commons License 2015.08.15 0 0 6519

Szia!  Köszönöm az infót, megnézem.

 

 

"Csak azt nem értem, hogy a második mitől ékszíjtárcsa? Elírta?"

 

Gondolom azért, mert a hosszbordásnál a bordák egyenként is ék alakúak ( 6 db kis ékszíj, közös hátoldallal...).

 

Előzmény: webinas (6506)
RÉMES Creative Commons License 2015.08.15 0 0 6518

Van tempomatod?

 

Esetleg a kuplungpedál-jeladót nézném meg a pedál fölött.

 

Nekem a féklámpa kapcsoló szarakodott régebben, de akkor nem működött a tempomat.

 

Próbáld azt, hogy ha megint nem megy 5.ben, akkor csak megpöckölöd a kuplung pedált. Hátha.

 

T

Előzmény: Andris112cdi (6517)
Andris112cdi Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6517

Sziasztok! Valaki találkozott már azzal a hibajelenséggel, hogy csorog  szépen 5.ben 1500-as fordulaton és hiába tapossa a gázt nem történik semmi, viszont amikor visszatértem 4.be rögtön megindult. Ilyesztő volt ahogy taposgattam a gázt és semmi. Ha valaki tud  valami  okosat akkor légyszíves jelezze.

 Köszi.

webinas Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6516

Sziasztok!

 

Nyomás érzékelőhöz menő gumi cső volt majdnem leesve.

Ma megint megnéztem és ahogy megfogtam, a kezembe is maradt. Visszanyomtam rendesen, és MŰKÖDIK!!!!

A guta kerülget. Hogy a bánatba lehet ilyen felületes egy szerelő?

Kb. egy hónapja vittem olaj meg szűrő cserére + egy kis futómű, és így rakták össze. Hiányzik egy bilincs meg két csavar is.

Hétfőn visszamegyek és lebaszom a főnököt!

 

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6515

"A merci lassan 5 éve van nálam. 3 üveget törtem össze rajta."

 

Hát ne törd rajta össze, dobd inkább a szemetesbe. :-D

Előzmény: RÉMES (6514)
RÉMES Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6514

Erre mondtam,hogy a maga a turbó ritkán áll meg. :-)  Jó kis autó ez, csak nem szereti a trehányságot. 

 

( nekem meg van egy 27éves " veteránom". Az összes üvege eredeti, ezekkel hoztuk ki a merkurból. A merci lassan 5 éve van nálam. 3 üveget törtem össze rajta. ).    :-)

Előzmény: webinas (6513)
webinas Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6513

Szia!

 

31 éve vezetek, soha nem volt balesetem (egy-két apró kocc) amikor 8 éve megvettem ezt a 110CDi Vitót, első héten leamortizáltam az elejét kissé. Rászaladtam egy vonóhorogra blokkolásgátló híján autópályán. :-(

 

Miután megcsinálták, minden évben 1-2 alkalommal leállt a turbó. Ebből egy alkalom volt csak amikor valami szelep biz-basz adta meg magát.

Mindig valamelyik cső lecsúszott, mert nem volt meghúzva a bilincs, hol kiszakadt a cső. Egyszer az intercoolernél is ledobta a csövet egy hatalmas durranás kíséretében az autópályán. Azt hittem a motor robbant fel. Na, akkor 10km/h sebességgel araszoltam haza Bicskétől újpestig. De hazavitt.

Lényeg, hogy sosem magával a turbóval volt problémám, hanem valamelyik járulékos alkatrésszel, a trehány összeszerelés miatt.

 

Ha hazaérek megnézem azt a kapcsolót is.

 

Előzmény: RÉMES (6511)
RÉMES Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6512

...tohonya...

Előzmény: RÉMES (6511)
RÉMES Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6511

Esetleg ha CDI-d van ( feltételezem, mert megtaláltad a vékony csövet )húzd le az elektromos csatiját is. ( a 3 vezetékeset).

Nekem szimpla kontakthibám volt, tohony lett az autó, és nem pörgött 3000 ford/ perc fölé menet közben sem.

 

Turbót még ritkán hallottam hogy megállt volna, annak hangja van, meg előjele is.

Persze bármi lehet, de hogy egyik pillanatról a másikra beálljon a tengelye mint a szög, arra kicsi az esély.

 

Nézd meg azt a szívócső nyomás érzékelőt.

 

Le is veheted, nézd meg a lukat is.

 

 

Előzmény: webinas (6510)
webinas Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6510

Szia!

 

Megnéztem, az jó sajnos.

Előzmény: stefan67 (6509)
stefan67 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 6509

Szia!

Ez esetben nálam az volt a probléma hogy elolajosodás miatt lecsúszott egy cső. Ez a motortérben a bal felén a homlokfalra erősített turbóérzékelő és a vastag műanyag levegőcső( ami keresztbe megy fent) között van. Kb 8mm átmérőjű és talán 20 cm hosszú lehet. Az érzékelőre 3 vezeték megy. Az én csövem  úgy el volt öregedve hogy hiába tettem vissza a helyére, néhány km után megint lecsúszott. Egy darab üzemanyagcső megoldotta a gondomat...

Ez is csak egy lehetőség, de érdemes megnézni...

Stefan

Előzmény: webinas (6508)
webinas Creative Commons License 2015.08.13 0 0 6508

Sziasztok!

 

Minden előjel nélkül megállt a turbóm. Menni megy a járgány, csak öregesen.

Észre sem vettem, csak oda akartam lépni neki kissé, aztán csak beintett.

Ezt már eljátszotta egyszer-kétszer mindig valami csőprobléma volt. Lecsúszott kiszakadt.

Most néhány napig biztosan nem tudom szerelőhöz vinni, viszont használnom kellene.

 

Elmondaná valaki, hogy melyik csövet kellene megnéznem, és az hol van?

Szempillámat rezegtetem bőszen, hátha valaki megszán egy kis segítséggel...

 

Köszi előre is!

peter820107 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 6507

Sziasztok! 

Van egy új ülésfoglaltság emulátorom eladó!

14250 Ft-ért vettem! Kinek mit ér meg?

Péter 

webinas Creative Commons License 2015.08.12 0 0 6506

Szia!

 

Bárdiautó álmoskönyve szerint kétféle van bele:

 

Szabadonfutó szíjtárcsával 110A potom 60E-ért felújított

Hosszbordás ékszíjtárcsával 90A 30E-ért felújított.

 

Mindkettő 6 bordás a tárcsa.

Csak azt nem értem, hogy a második mitől ékszíjtárcsa? Elírta?

 

 

Előzmény: Bennelux (6502)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.08.12 0 0 6505

Ööö... a "Van" az amperban kifejezve mennyi?

(Nem az volt a kérdés, hogy elednád- e a bontott generátorodat, hanem...) :-D

Előzmény: Süleyman (6504)
Süleyman Creative Commons License 2015.08.11 0 0 6504

Van, 20/9220 598

Előzmény: Bennelux (6502)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 6503

Rosszul is esett!!!((::

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6499)
Bennelux Creative Commons License 2015.08.10 0 0 6502

Sziasztok!

 

Generátor csere előtt állok. Sajnos nem férek hozzá a seggéhez és nem látom az adatait.

Tudja valaki, hogy w638 2,2 CDI (90kw)született 1999-ben, milyen generátor - hány amperes- való bele.

 

Köszönöm

Bennelux

Bennelux Creative Commons License 2015.08.10 0 0 6501

Szia! köszönöm, erre ne gondoltam...:(

 

Előzmény: kékled (6485)
RÉMES Creative Commons License 2015.08.09 0 0 6500

Keresd Vitodokit. Biztosan segít. 

Előzmény: papplaca.hu (6497)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.08.09 0 0 6499

Uhhh. Négyből négy az elég rossz arány...

Előzmény: laszlo1220 (6498)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.08.08 0 0 6498

Igen,az volt a baja,mind a 4 rossz volt. Fel lettek újítva,most egyenlőre szuper!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6493)
papplaca.hu Creative Commons License 2015.08.08 0 0 6497

Sziasztok!

 

Segítségért fordulok hozzátok, egy olyan problémával, hogy a 2006-os W639 120 CDi 150kW Vitom valami okból kifolyólag szervízüzemmódba állt. Mai diagnosztika kimutatta hogy a létümegmérő "A" áramkör...(sajna már nem emlékszem pontosan. Megvettem az új légtömegmérőt beraktuk a kocsiba a hiba még mindig fen áll. Sajnálatos modón barátaim diagnosztika rendszere nem képes adaptálásra, így keresek valakit akin tudna nekem SOS segítni a kocsinak megtanítani az új légtömegmérő használatát. (Ami miatt nagyon gyors segítségre lenne szükségem, hogy gyermekemet holnap este, de legkésőbb hétfőn vinnem kell Németországba és nincs más autóm amivel ezt megtehetném)

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Papp Laca

 

 

webinas Creative Commons License 2015.08.08 0 0 6496

Sziasztok!

 

2002-es 110CDi be tegnap lett aktiválva a tempomat.

Elvileg érzékeli a kapcsoló működését, mégse működik. :-(

 

Lenne ötlete valakinek, hogy merre keressem a hibát?

 

Köszi előre is!

RÉMES Creative Commons License 2015.08.07 0 0 6495

Sziasztok.

Megvételre keresek 638-ashoz balos BELSŐ KILINCSHEZ müanyag keretet. 

Ma letörtem az utolsó kampót is róla. 

Ragasztani esélytelen, így meg igénytelen.

 

 Köszi: T. 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.08.05 0 0 6494

Esetleg csak az önindító teker, a motort nem forgatja...

Előzmény: Jani 73 (6487)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.08.05 0 0 6493

Valamelyik porlasztód haldoklik, túl nagy a résolajveszteség, és a vezérlés letilt. 10 másodperc után ujraindítható. Tedd diagra, mutatni fogja.

Előzmény: laszlo1220 (6480)
Dávid Szabó Creative Commons License 2015.08.05 0 0 6492

sziasztok!

 

v220 cdi vitohoz keresnék bal hátsó lámpa búrát. 2000-es évjáratú az autó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!