Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laszlo1220 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 6480

3500 fordulatnál leáll a motor,és ki írja az EDC hibát. Utánna ujra indul,csak 3500 fordulatnál csinálja.Most volt olaj cserén,váltó olaj cserén, meg üzemanyag szűrőt is cseréltettem.

Az a vicc,hogy előtte nem csinálta. Mi lehet a gond? vito 108 cdi 140 lovas chip van benne.

Wezzzzér Creative Commons License 2015.07.16 0 0 6479

Köszi az infót.

Előzmény: kékled (6478)
kékled Creative Commons License 2015.07.16 0 0 6478
Előzmény: Wezzzzér (6477)
Wezzzzér Creative Commons License 2015.07.15 0 0 6477

Keresek MB vito 112 CDI motort 2000-es évjáratot tud valaki megbízható forrásból papírost,vagy donort amit kilehet próbálni?

kékled Creative Commons License 2015.07.13 0 0 6476

Sziasztok.

Becker traffic pro dtm high speed navis fejegység eladó

25e ft

Bp

kékled Creative Commons License 2015.07.13 0 0 6475

lemaradt...

új, 6e ft.

Előzmény: Sasok83 (6471)
kékled Creative Commons License 2015.07.13 0 0 6474

kilincsem van.

Előzmény: Sasok83 (6471)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.07.12 0 0 6473

Sziasztok

Sikerült meg vennem egy vitot, 2000 évjárat,5 személyes,108cdi, 140 loerőre gyárilag megcsipelve. Motorikusan,meg szerkezetileg nem találtam semmi hibát benne.

Kasztnin van egy kis javítani való de nem vészes az se.

Az lenne a kérdésem,hogy tudtok egy jó bontót ahol tudnék venni  1-2 dolgot hozzá?

Tetőkorlát,gallytörő, belső világítások,meg ilyenek.

Meg egy oldalt ahol le tudnám szedni a hozzá tartozó leírást,hogy melyik biztosíték hova való,meg ilyenek.

Amikor az opelt vettük szalonból ahhoz adtak egy könyvet,és abban benne van minden, na egy ilyen kéne nekem hozzá.

Wezzzzér Creative Commons License 2015.07.11 0 0 6472

Sziasztok

Lenne 1 kérdésem van 1 MB vitom 112 cdi 2000 évjárat, kigyulladt az EDC lámpa és leblokolta az autót,a fordulat szám mérő és a kilométer óra az megbolondult kevesebb fordulatot mutat pedig pörög a motor,a kilométer óra meg csak nagyon lassan  reagál a sebesség  csökkenésre. Mi lehet a gond?

Sasok83 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 6471

Sziasztók,hátso felhajtatos ajtohoz keresek uj ajtozárat és kilincset,valaki tud elérhetőséget mondani? 2000-es 112cd-is kocsirol van szó. A kocsi központizáras

BMW-GMBH Creative Commons License 2015.06.29 0 0 6470

Kormányoszlopon végén a kis csuklók be rohadnak.

Előzmény: Zsóbácsi69 (6467)
vizizé Creative Commons License 2015.06.29 0 0 6469

Megerősíteni tudom csak azt, hogy nyugodtan vedd meg az automata váltós Vitót.

Én nagyon nem akartam, aztán egy véletlen folytán csak belefutottam, és vettem egy 115 CDI automatát.

Nagyon nem bántam meg..

Mielőtt megvettem, megkérdeztem Mercedes szerelőtől, mennyit javítanak ilyet.

Azt mondta, a buszok nagy részén ez a váltó van, és nagyon kevés a gond velük.

Ezt 3 év használat után meg tudom erősíteni.

. Igaz az olajat 1x én is kicseréltettem már benne.

Azt nem tudom, egy gyengébb motorral hogy muzsikál, szerintem azért nem árt hozzá ez a 150 lóerő.

 2 T-ás lószállítót , néha trélert is szoktam vele húzni, de nem igazán veszi észre.

 

Előzmény: norbiapa (6460)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.29 0 0 6468

Én előbb kikapnám a rudat, és ellenőrizném.

Előzmény: Zsóbácsi69 (6467)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 6467

Egyformán nehéz a kormány forgatás álló és járó motornál, ez be tud rohadni napi használatban lévő autónál is csak mert egyik napról a másikra jött elő, ki kellene cserélni kompletten szerinted?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6466)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.28 0 0 6466

Nem lehet, hogy a kormányrúd kardánja van berohadva? Ha áll a motor, akkor is olyan nehéz forgatni, mint járó motornál? Mert ha egyforma, akkor sanszos...

Előzmény: Zsóbácsi69 (6465)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 6465

Szia, ugyan ez a hiba jött elő nekem is nekem is, kicseréltem a szervó szivattyút bontottra de nem javult a helyzet, ha neked sikerül megoldani írd már meg légyszíves, hogy mivel volt gond, köszönöm! 

Előzmény: Peta60i (6458)
marcibán Creative Commons License 2015.06.27 0 0 6464

üdv mki! 110 d  vitom automata váltója beadta az unalmast .... Van vkinek bontott váltója, vagy ismer  kifizethető váltós szakit..?

felmerült a manuálisra való átalakítás.... Mit gondoltok erről?

 

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.27 0 0 6463

Az enyémből ugyan kilopták a kuplungot, de a rángatózást nem lehet ideálisnak nevezni... a tárcsában lévő csillapítórugók hivatottak az autó ezirányú ingerenciáját elnyelni. Pedálon sem kéne érezni a motorfordulatot.

Szóval szerintem valami nem jól sikerült, de hogy nem normális dolog, az hótziher.

Előzmény: jahdenemam (6462)
jahdenemam Creative Commons License 2015.06.27 0 0 6462

Sziasztok!

 

Kettőstömegü-szerkezet-tárcsa-kinyomócsapágy-hátsó főtengelyszimering-olaj csere után, a pedált épp csak benyomva nem szabadna éreznem hogy folyamatosan üt ugye? valamit szarul rakhattak össze? csere elött sokkal jobban ütött az igaz, de gondoltam utána megszűnik teljesen.


Csere után jóval lejjebb fog a kuplung, ezért 3x majdnem lefulladt az autó, de nem, és úgy elkezdett rázni, mintha ki akarna szakadni a helyéről a motor, csak leállításra hagyta abba. Ezt miért csinálta? szerelő nem tudott rá mit mondani..
csere elött fulladtunk le, akkor simán leállt. Normális ez így?

 

köszi

Tibi

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6461

Én elfogult vagyok. Nem a vito az első automatám, de nekem komoly köteg pénzt kéne látnom ahhoz, hogy lecseréljem egy bableveskevergetősre.

Ha nem veszed komolyan a gyári ajánlást ("váltóban nem kell olajat cserélni"), és százezrenként lecseréled a gyári olajjal, akkor semmi baja sincs. Ha nem cseréled le, akkor 200 ekm fölött meg fog pusztulni, egész egyszerűen azért, mert ennyire tervezte a gyár az élettartamot.Az enyémben nemrégen cseréltem (egyszer már megvolt), kétszáz ekm felett van a futás...

Az sem baj, ha nagyobb a ménes (115) ;-)

Húzgáltam már vele csigaházat (1200 kg), másik autót, utánfutót, de sosem panaszkodott. Hegymenetnél általában lezárom a váltót, hogy ne kapcsoljon fel állandóan, majd vissza.

Húlyeség az is, hogy túlmelegszik az olaj az automatában. Tandem a hűtő, a víz folyamatosan hűti az olajat.

(Ja, és a nickem is automata volt... az is rengeteget kapott  km-t is, és olajat is,- igaz, az más világ.)

Előzmény: norbiapa (6460)
norbiapa Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6460

Sziasztok vitó társaim.

A következő lenne a kérdésem.

Le szeretném cserélni a 112 vitomat a 111re vagy 115 re csak nem tudom hogy automata vagy manuális váltóval legyen.

A mostani 112cdi manuális volt benne teljes kuplung cser ami 260000 be fájt.

Automata váltónál a sok olajon kívül mik a kopó alkatrészek drágábbak vagy hasonló?

Illetve akinek van tapasztalata a fogyasztásról szomjasabba az autómata váltós ugyan olyan dinamikájú vezetéssel vagy nem.

Terhelés szempontjából mi újság ugyan úgy lehet terhelni mind a kettőt persze határokon belül.

Azért kérdezek ennyit mert nem volt még autómata váltós és azt szeretnék csak egy kicsit félek tőle.

Köszönöm mindenféle hozzászólást hogy megfelelően tudjak dönteni.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6459

Csak úgy pikk- pakk nem tud eltömődni. Ellenben a szivattyú az meg tud állni... :-(

Előzmény: Peta60i (6458)
Peta60i Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6458

 

1996-os évjáratú 110-es Vitom van. 

A problémám vele, hogy elment a kormányon a szervórásegítés. Szíj a helyén, olaj van benne. Szerelőhöz csak hétfőn tudom vinni. Van valakinek ötlete mi lehet a probléma? Szervoszivattyú, vagy eltömődött a rendszer valahol, vagy egyéb ötlet? 

Köszönöm előre is, ha segít valaki.

Forsuz Creative Commons License 2015.06.16 0 0 6457

Sziasztok! 

 

110D 2300cm turbo

Egy olyan problémám van, hogy menet közben a turbó megadta magát. A levegő szürő házból kijövő cső le volt esve a turbóról, vissza raktam, de még mindig nem megy. Ilyenkor a turbó kuka, vagy mit tudok vele csinálni? Úgy füstöl szegény. Ebben tudtok segíteni, hogy mit tegyek? A turbó lapátja rendesen forog, ha megpörgetem. 

Válaszokat előre is köszönöm.

kékled Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6456

Azt nézd meg, hogy amibe az a gumicső belemegy, nincs e eldugulva..

 

Előzmény: j.attila1118 (6450)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6455

Ezzel a telefonnal gépelni elég nehéz,most nézem mennyi hiba van benne.

Előzmény: laszlo1220 (6454)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6454

Szia. 

Ha annyit lenne akkor csak toyotat vennek. Nem megkímélt kell,tisztában vagyok vele mit lehet ennyiért kapni. A kérdés inkább az, hogy ha Vito lesz, melyik típus a legmegbízhatób?

Amúgy vannak elég szép állapítják ennyiért is.Sajnos ennyi van ra.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6453)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6453

Vitoból sem hemzseg a jó állapotú klímás hétszázért... emelni kéne a tétet a duplájára, akkor már találsz megkiméltet.

Előzmény: laszlo1220 (6452)
laszlo1220 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6452

Sziasztok.

Kisbusz vásárlás előtt állok,és nagyon gondolkozom rajta,hogy milyet vegyek. Vito, Nissan vanette, vagy H1, ezek vannak nagyjából az én pénzeknek megfelelő árban. Toyota lenne a legjobb de 1milla alatt nincs hasznlható ami nincs szét hajtva. Nekem a Vito jönbe a legjobban,de a legtöbb rosszat erről olvasom. Szerintetek melyiket a három közül olyan 700ezer körül,5 személyes es legalább elektromos ablak KLIMA legyen benne. Ha bíró akkor melyik széria a legjobb?

wheiz37 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 6451

Sziasztok.

W639-es 2004-es VITO-hoz tud valaki hátsó ablaktörlőkarokat ? Kétszárnyú ajtó, mindkét oldal kellene.

Köszönöm :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!