3500 fordulatnál leáll a motor,és ki írja az EDC hibát. Utánna ujra indul,csak 3500 fordulatnál csinálja.Most volt olaj cserén,váltó olaj cserén, meg üzemanyag szűrőt is cseréltettem.
Az a vicc,hogy előtte nem csinálta. Mi lehet a gond? vito 108 cdi 140 lovas chip van benne.
Sikerült meg vennem egy vitot, 2000 évjárat,5 személyes,108cdi, 140 loerőre gyárilag megcsipelve. Motorikusan,meg szerkezetileg nem találtam semmi hibát benne.
Kasztnin van egy kis javítani való de nem vészes az se.
Az lenne a kérdésem,hogy tudtok egy jó bontót ahol tudnék venni 1-2 dolgot hozzá?
Tetőkorlát,gallytörő, belső világítások,meg ilyenek.
Meg egy oldalt ahol le tudnám szedni a hozzá tartozó leírást,hogy melyik biztosíték hova való,meg ilyenek.
Amikor az opelt vettük szalonból ahhoz adtak egy könyvet,és abban benne van minden, na egy ilyen kéne nekem hozzá.
Lenne 1 kérdésem van 1 MB vitom 112 cdi 2000 évjárat, kigyulladt az EDC lámpa és leblokolta az autót,a fordulat szám mérő és a kilométer óra az megbolondult kevesebb fordulatot mutat pedig pörög a motor,a kilométer óra meg csak nagyon lassan reagál a sebesség csökkenésre. Mi lehet a gond?
Sziasztók,hátso felhajtatos ajtohoz keresek uj ajtozárat és kilincset,valaki tud elérhetőséget mondani? 2000-es 112cd-is kocsirol van szó. A kocsi központizáras
Egyformán nehéz a kormány forgatás álló és járó motornál, ez be tud rohadni napi használatban lévő autónál is csak mert egyik napról a másikra jött elő, ki kellene cserélni kompletten szerinted?
Nem lehet, hogy a kormányrúd kardánja van berohadva? Ha áll a motor, akkor is olyan nehéz forgatni, mint járó motornál? Mert ha egyforma, akkor sanszos...
Szia, ugyan ez a hiba jött elő nekem is nekem is, kicseréltem a szervó szivattyút bontottra de nem javult a helyzet, ha neked sikerül megoldani írd már meg légyszíves, hogy mivel volt gond, köszönöm!
Az enyémből ugyan kilopták a kuplungot, de a rángatózást nem lehet ideálisnak nevezni... a tárcsában lévő csillapítórugók hivatottak az autó ezirányú ingerenciáját elnyelni. Pedálon sem kéne érezni a motorfordulatot.
Szóval szerintem valami nem jól sikerült, de hogy nem normális dolog, az hótziher.
Kettőstömegü-szerkezet-tárcsa-kinyomócsapágy-hátsó főtengelyszimering-olaj csere után, a pedált épp csak benyomva nem szabadna éreznem hogy folyamatosan üt ugye? valamit szarul rakhattak össze? csere elött sokkal jobban ütött az igaz, de gondoltam utána megszűnik teljesen.
Csere után jóval lejjebb fog a kuplung, ezért 3x majdnem lefulladt az autó, de nem, és úgy elkezdett rázni, mintha ki akarna szakadni a helyéről a motor, csak leállításra hagyta abba. Ezt miért csinálta? szerelő nem tudott rá mit mondani.. csere elött fulladtunk le, akkor simán leállt. Normális ez így?
Én elfogult vagyok. Nem a vito az első automatám, de nekem komoly köteg pénzt kéne látnom ahhoz, hogy lecseréljem egy bableveskevergetősre.
Ha nem veszed komolyan a gyári ajánlást ("váltóban nem kell olajat cserélni"), és százezrenként lecseréled a gyári olajjal, akkor semmi baja sincs. Ha nem cseréled le, akkor 200 ekm fölött meg fog pusztulni, egész egyszerűen azért, mert ennyire tervezte a gyár az élettartamot.Az enyémben nemrégen cseréltem (egyszer már megvolt), kétszáz ekm felett van a futás...
Az sem baj, ha nagyobb a ménes (115) ;-)
Húzgáltam már vele csigaházat (1200 kg), másik autót, utánfutót, de sosem panaszkodott. Hegymenetnél általában lezárom a váltót, hogy ne kapcsoljon fel állandóan, majd vissza.
Húlyeség az is, hogy túlmelegszik az olaj az automatában. Tandem a hűtő, a víz folyamatosan hűti az olajat.
(Ja, és a nickem is automata volt... az is rengeteget kapott km-t is, és olajat is,- igaz, az más világ.)
A problémám vele, hogy elment a kormányon a szervórásegítés. Szíj a helyén, olaj van benne. Szerelőhöz csak hétfőn tudom vinni. Van valakinek ötlete mi lehet a probléma? Szervoszivattyú, vagy eltömődött a rendszer valahol, vagy egyéb ötlet?
Egy olyan problémám van, hogy menet közben a turbó megadta magát. A levegő szürő házból kijövő cső le volt esve a turbóról, vissza raktam, de még mindig nem megy. Ilyenkor a turbó kuka, vagy mit tudok vele csinálni? Úgy füstöl szegény. Ebben tudtok segíteni, hogy mit tegyek? A turbó lapátja rendesen forog, ha megpörgetem.
Ha annyit lenne akkor csak toyotat vennek. Nem megkímélt kell,tisztában vagyok vele mit lehet ennyiért kapni. A kérdés inkább az, hogy ha Vito lesz, melyik típus a legmegbízhatób?
Amúgy vannak elég szép állapítják ennyiért is.Sajnos ennyi van ra.
Kisbusz vásárlás előtt állok,és nagyon gondolkozom rajta,hogy milyet vegyek. Vito, Nissan vanette, vagy H1, ezek vannak nagyjából az én pénzeknek megfelelő árban. Toyota lenne a legjobb de 1milla alatt nincs hasznlható ami nincs szét hajtva. Nekem a Vito jönbe a legjobban,de a legtöbb rosszat erről olvasom. Szerintetek melyiket a három közül olyan 700ezer körül,5 személyes es legalább elektromos ablak KLIMA legyen benne. Ha bíró akkor melyik széria a legjobb?