Üdv mindenkinek. Ma induláskor kiírta a kijelző a d25 kódot a kis villáskulcs kíséretében. Valaki meg tudná mondani hogy ez mit jelent? Amúgy szerintem minden működik, és be is indúlt. Előző nap műszakizott, nem szóltak hogy bármi gond lenne.
Azt én sem szeretem ha pattogok mint sz.r a deszkán különben is ezekre az utakra nem éredemes alacsony gukit rakni mert csak szértveri a futóművet meg a veseköved ha van. ☺
kiszereltem a fűtéspanelt izzócsere végett, akkor láttam, hogy ez a sárga vezeték fekete csíkkal és műanyag csatlakozóval, ott árválkodik közel egy lehetséges csatlakozási ponthoz. ezt oda rá kell dugni? vagy csak előkészítés? a gép fapad cdi, se klima se semmi. Lehet csak lecsúszott amíg bénáztam, elég passzentos a hossza.
Másik kérdésem a váltószoknyacsere lenne, vettem egy szoknyát, ami egy darab bőr ugye.
a váltogomb és a tölcsér fogja közre az anyagot. azt oda be kell gyűrni? ha leoldom a tölcsér aljáról az ovális műanyagot, akkor el tudom fordítani a tölcsért, de épp csak szétnyomódik. ezt így kell összeszenvedni?
Azért ragaszkodnék annyira az elektromoshoz mert vettem egy motort és azon az van rajta és 200e kmes az én motoromon ugyan vákumos de mar van benne 800e km
Amúgy a sima /nem elektromos/ adagolót könnyebb szerelni ki és be mivel nem kell levenni az olajszűrőt. Éppen annyival rövidebb a másiknál hogy kifér az adott helyen.
Szerintem ez a legegyszerűbb és legolcsóbb átalakítás. A gyújtásról adsz neki áramot a test szálat pedig megszakítod a kapcsolóval. Ugyanazt csinálja mint az alapjárat automatika csak manuálisan. Véleményem szerint ha mindenáron eredeti működéssel akarod tégy rá 1 rávaló adagolót ezt pedig add el. Árban ugyanaz mind kettő.