Hát igen... jónéhányunkat kikanalazott már a "kakából" - gondolom én - amikor nem megfelelő szakinál kezdtük a próbálkozást. Tőlem sajnos több mint 200 km-re van, de ha a probléma nagyobbnak tűnik, akkor megtankolok és megyek... Ha tanács kell, ha alkatrész kell, soha nem utasított el telefonon sem, a munkája szakszerű, hatékony, korrekt és megfizethető. Ez sajnos a hivatalos szervizekre nem mondható el maradéktalanul.
Nem igazán világos, hogy cserélted akkor a vezérlőt, vagy megjavította, plusz megírta?
Én egy kétprocis olasz boxot tettem a vezérlő, és a CR közé, szintén kb 150 LE-re húzva, és a tízezer km-es átlagfogyi szintén 7,2- 7,3...szóval jó munkát végzett. :-)
van egy kis problémánk, Néha bevillan a hűtővizes ikon a műszerfalon. Valamint, csak akkor alszik el ez az ikon, ha jóval a max felett van a víz. valahol vizet is vesztünk, kb 3-4 ezrenként épp annyit, h kivillan az ikon. Lehet, hogy az érzékelő bolondult meg? sapka letekeréskor nyomás van a rendszerben.
Sziasztok! Minden hozzáértő tanácsát szívesen és köszönettel fogadnám. Adott egy Vito 110D 2001-es, 5 üléses, kb 170 ezer km-rel. Gázadáskor fekete füstöt okád (de nagyon), a műszerfal semmit sem mutat, és rendesen rozsdás a jellemző helyeken, lejárt műszakival, amúgy megy mint a golyó és a futómű állapota és fogyasztása is normálisnak tekinthető. Vajon mennyi pénzből lehet egy ilyen autót szalonképessé tenni? Ezek típushibák, vagy beláthatatlan határokig terjedhet a javítási költség. 300.000-ért megkapnám ( a főnökömtől mert egy cégautónk "volt" ), érdemes-e beleugrani ebbe egy évi 20-25 ezer km-t utazó családnak, úgy hogy még 3-4 évig használnánk? Minden segítséget előre is köszönök!
Egy blőd kérdés: személyautónak vizsgáztatott CDI112 járgányon kötelező a hátsó ablaktörlő, vagy csak ajánlott?
Természetesen a két külső tükör megvan, az autó műbizonylattal fóliázva. Sok értelme nincs, hogy rükvercben kalimpál...kérdés piszkálja e a hatóság szemét, ha nincsen...?
Barátom járt úgy, hogy rázkódott a Vitoja (az sem ropogott), féltengelycsere, és tökéletes lett. Gondolom valami centrírsúly leszakadhatott és azért rázkódott...
ilyenkor külső vagy belső csukló cserével kezdjem? Ha a kormányt kifordítom, nem ropog se jobbra se balra. Ezért merült fel, hogy talán a belső csukló okozhatja a bajt.
Mostanában gyorsításnál, tehát amikor nyomaték van, egyre erősebben kezdi rázni az elejét a vito-m. Kicentiroztattam a kerekeket is de továbbra is csinálja. Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet ez? Féltengelycsikló?
A légszűrőről menő vastag cső mögött/ alatt nézelődj a motor első részén. egy alumíniumszínű szögletes ház.Félórás művelet nyolctíz csavar mire hozzáférsz, és még három :-)
Segítségeteket kérném. Kapok holnap 2 db válaszfalat Vitohoz. 1999 évj az enyém, jelenleg lemez van benne. A kérdésem az, hogy ezek jók- e bele, mert ránézésre eléggé trapézosodnak felfelé, a Vito pedig ennyire szerintem nem szűkül a a tető felé. Kell még hozzá valami keret kiegészítő.