Igaz nem mostanába kérdezted de nekünk is ilyen gondunk volt : hidegen teljesen könnyedén beindult de amikor már 70 fok felett volt a víz az istenért be nem indult illetve meg kellett tolni hogy jobban pörögjön a motor és akkor már ment.
A gázolaj szivattyúnak nem volt baja de az összes porlasztó csúcsot ki kellett dobálni ennek most már majd három éve.
Most viszont egészen más jellegű probléma miatt olvasgattam vissza a fórumot és pedig hogy a légrugó kompresszora nem hajlandó elindulni pedig kiszedve aksi töltöről megy tehát nem annak van gondja,az egyik mágnes szelep az beteg volt hát ki lett cserélve és a nyomás kapcsoló is üresen zárt állapotba van tehát működik,se kézzel se automatán nem csinál semmit , bizitk jók.
Ezúton is szeretnék köszönetet mondani Vitodokinak a múlt hét előtti segítőkészségéért, hozzáállásáért , mivel telefonos tanácsaival, alkatrészek rugalmas eljuttatásával hozzájárult ahhoz hogy a család végül is elutazhatott nyaralni.
További sikeres munkát és ehhez jó egészséget kívánok !
Nekem is valami hasonló nyűgöm van a 639-es vitommal. Van, hogy nem ismeri fel a kulcsot... Vagyis a kulcs és a kulcsmodul kapcsolatba lép, ki is oldja a kormányzárat, viszont nem indítja el szivattyút és nem is indítja az önindítót. Teljesen kiszámíthatatlan a játék... Vagyis akkor csinálta amikor megvettem... előtte biztos állt egy évet és most kezdte el megint... most is állt egy hónapot...
Létezik, hogy ha sokat áll, akkor "butul"? ... vagy szelektív a memóriája?
Ugrándozik az alapjáratom a szerelő szerint a nyomás ugrándozik a gép szerint azaz a nyomás szabályzó szelep vacakol valaki tudja ,hogy ez mibe fáj majd nekem.
Nekem sima 639-van, ha elmegy az ablakom, akkor felhúzom koppanásig, majd 2-3mp-ig felhúzva tartom a kapcsoló,aztán alsó vág állásig leengedem az ablakot. Utána minden működik rendesen. Próbáld meg hátha.
639-es vitom van és most nem tudom működésbe hozni az ablakmosó szivattyúkat. Biztosítékot érzek a háttérben, mert a közelmúltban még működött mindkettő. Tudja valaki, hogy hol keressem a hibát?
Másik gond, hogy friss olajcsere után tettem meg az első kilométereket és háromszor is adott valami figyelmeztető hangot, a kijelzőn eltűnt minden és megjelent az olajos kanna és HI felirat. Félreálltam és újra indítottam. Ezt eljátszotta 3-szor 20 km alatt. Mire készüljek?
A kormányt nem lehetett csak a kormányműnél egyenesbe rakni, ugyanis a légzsák átvezetője nem enged csak egy pár fokot állítani rajta fent. De nam nagy mutatvány volt kb 10 perc.
Viszont a légzsák hibát eltárolja és ezt csak hibakódtörléssel lehetett kivenni, miután beállítottuk a kormányt menet közben.
Off: Késő van, jól sikerült magyarítanom a lényeg h ott megtalálod, ha nem sikerülne megszerezned a programot akkor otthon megnézem neked és elküldöm hátha van.
Letöltöttem az összes gyári programot. cirka 30 giga, abban minden kapcsolási rajz benne kéne legyen, de baromira nem indul el.
Most ott tartok, hogy lesz egy kis időm és nekiindulok a biztitáblától színkód szerint és végigkövetem a tetves vezetékeket.
A kocsi már atomjaira van borítva.
Nagy felújítást tervezek, de ez most nagyon elvette a kedvem.
Ennyit szívni egy kis szar hibával. Mert a nyakamat rá, hogy valahol összeér vagy letestel a vezeték.
Karosszérián kéne dolgozni, ülések már kárpitozvan vannak, elől új ülések vannak, persze nem merci, hanem egy prémium márka, prémium modelljéből ;) félelmetesen kényelmes lett.
Hifi már nagyjából kész van. 6+1.
ablakokat újra kell fóliázni, mert sok a sérülés a fóliákon.
Lefújó is megvan már hozzá.,
Sajna a 17es kerekeket leveszem, mert nem harcolok a magyar utakkal tovább. Mennek vissza gyári aluk..