Sokat olvsgatom a fórumot, és látom hogy milyen széles a skálája a meghibásodásoknak.De a többsége mind a Vito tipushibáival függnek össze.Egy szó mint száz ,a Vito tanuló gyrekek körtánca az egyiptomi hétcsapáshoz képest.A karosszéria korrodál mint egy rossz ladáé, a villamos rendszere is sok fogyatékossággal küzd, és motorikusan is hagy némi kivánivalót maga után.Szóval valahogy nem az igazi csillag minőséget tükrözi.Sajnos én is vásároltam évekkel ezelőtt egy ipari hulladékot, azaz egy vitót:).azt hiszem ez volt egyik legnagyobb ballépésem.Nem tudom hogy ki hogy van vele, de én már ráuntam erre a szerelhetetlen, mercedesnek csufolt Frédi-Béni rossz tragacsra.
Az előző kérdésre válaszolva azt hiszem injektor problémád lesz, mert ilyet csinált nekem is.Olyan mintha nem menne csak 3 henger, de ha megpöckölöd a gázpedált akkor megy rendesen.(A tévedés jogát fenntartom, de nekem az segitett hasonló tüneteknél)
Tanácsotokat szeretném kérni egy 638-as 108CDi vito motor problémával kapcsolatban.
Az auto 2003-as és egészen 185ekm-ig semmi gond nem volt vele,de nemrégiben arra lettem figyelmes, hogy, ha 2000 fordulat/perc fölé pörgetem a motor akkor az alapjárata egyenletlen, a motor pedig erőtlen lesz. Azonban ha huzamosabb ideig tudom a fordulatot 2000 alatt tartani a probléma megszűnik.
Találkozott már vki ezzel a problémával? Mert fogalmam sincs mi lehet a gondja.
Ez csak kiegészítő fűtés, én átalakítottam állófűtésre. Csak egy izzítógyertyát cseréltem, igaz az 15000ft volt. (és 3 x folyt a nyakamba a hűtővíz, mire felraktam.) De nagyon jó!
És kell hogy működjön az elektromos szivattyú is, anélkül a forráspont érzékelője letiltja pár perc után. Ennek sem volt nagy baja, 2 db 130 ft-os szénkefe kellett bele, mert elkopott.
Köszönetet mondanék " Szaszito" Kőrösi Ferinek , mert sikeresen megoldották a féltengely hibámat, illetve egyéb javításokat. Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Egyenlőre sikerült megoldani a km.óra problémát (sokadik kisérletre).Bontott jeladó is rossz volt ,csere. Mindennek a tetejébe vezeték szakadás (belső) nem jött fel a jel rendesen .sikerült megoldani.Jeladó ellenálása 160-180 kohm közöttinek kell lennie így egyszerű kimérni. (négyszög jelet ad le, spéci műszer kell).Remélem neked is sikerült.
Van valakinek elado 110d hez jobb hátso féknyereg?
Az alábbi dolgok kellenének még!
Szervoszivatyu, Belsö kilincsek, Motorháztetö (fehér), Váltokar, Jobb visz.tükör, elektromos ablak kapcsolo, hütörács, stb. bármitek van a tipushoz irjatok érdekel!
Üdv!Nos ha a csere után csinálja ezt a jelenséget akkor ott van a probléma a féltengelynél az biztos!lehet rossz az új csúklós is,de lehet,hogy rosszúl rakták össze a csúklót,mert már fordúlt elő ilyen!vagy valamelyik golyó szorúl a csúklóban,és ezért csunyán beráz! csak azt nem értem,hogy hogy adja vissza a szerelő az autót még mielőtt kiprobálná!és ha nem jó jó akkor orvosolni kell! én mindig kiprobálom bármit is csinálok rajta,és csak akkor adom vissza,ha minden rendben müködik!
Hello! Igaza van a szerelőnek mert a belső ráz amikor el van kopva. A külső csak kattog ha rossz. Különben ha 60000-ft volt csak a külső csukló csere akor jól levettek!!!! Hivj fel és megbeszéljük! Tel:06702668204
Vitodokitól kérdezném elsősorban. A héten cseréltettem a Vitómon külső féltengekycsuklót, és a csere után annyira elkezdett rázni az autó mint a fene. Főleg amikor gyorsítok. A szerelő szerint ez nem az új csukló hibája, hanem az a baj, hogy a belsőt is ki kéne cserélni, meg lehet, hogy a másik oldalit is. Én erre mondtam neki, hogy akkor akár az autót is kicserélhetem.
A kérdésem az lenne, hogy nem lehet hibás az új csukló? Esetleg nincsen centírozva rendesen, és üt egy picit. Nem akarják kicserélni, pedig gondolom, csak van rá garancia. Szerinted, szerintetek mi lehet a probléma? Idáig tökéletes volt az autó, most kifizettem 60.000.-ft-ot, hogy rossz legyen.
Ismét gondom van: a kormánykardán nagyon lóg (alsó), állítólag csak egyben van valami rudazattal és horror áron.
A boltok szerint külön csukló csak úgy lenne ha a mérete megegyezne valami máséval, és az rendelhető lenne utángyártottban.
Így nagyon nagy a holtjáték, és az érzés olyan mintha gyenge lenne a szervó, mivel a csukló befeszül. Tudna-e valaki esetleg külön kormánykardánt, vagy van-e valakinek erre vonatkozó mérete? Az esetleges válaszokat előre is köszönöm, Stefan
Természetesen érdekelnek a fejlemények ,hogy mire jutottál , nálam a pluszz változás , hogy az üzemanyagmutatóm is meghülyült , 5-6 liter különbséggel ingadozik , amit nem nagyon tudok mire vélni ,legalább akkor ne is működne . Szerelőhöz csak a legvégső esetben viszem az autómat ,ha már tényleg nem tudok megfejteni egy problémát ,amit hirtelen megnéztem ,hogy nem az eredeti műszerfal van benne ,hanem valami bontott. A jeladó viszonylatba ,meg tényleg halottam ,hogy valaki kicserélte és nem ment ,én inkább gyanakszom ,hogy alapvetően a műszerfalegység adta meg magát . Talán a jüvő héten tübb időm lessz és megmérem a jeladót ,bár szerintem semmi köze hozzá ,ha két külön álló egység vacakol. Mindenesetre végignézem a kábelezést hátha valami rövidzár okozza a problémát ........
sajnos ezzel küzdök én is ,amit javasolni tudok. Váltóban van egy jeladó méresd ki NORMÁLIS vill.szerelővel nem véletlen a csupa nagybetü.4.szerelőből egy sem tudta kimérni illetve megmondani mi a probléma halvány segedelmük nem volt róla.Vettem egy új jeladót de így sem megy az óra.Tehát figyelj arra ,hogy kivel dolgoztatol.Amennyiben nem a jeladód ludas akkor műszeregység (állítólag a műszeregység nem javítható).Folyamatban vagyok, így ha bármi fejlemény van és érdekel írok!
Nekem a következő problémám lenne és kérném segítségeteket ,vagy ötleteket , a kilóméterórámon már másodszorra nullázódik le az összkilóméter ,plusz mostanában kb 50 -ig hol méri a kilómétert ,hol nem ,(mármint a mutató). Van benne esetleg valami elem ami ki tud merülni? Bár még öszintén nem volt időm kiszerelni ,de gondoltam hátha valaki találkozott már hasonló jelenséggel. 96 -os 110TD
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy tudna valaki abban segíteni nekem, hogy hol tudok légrugós felfüggesztést beszerezni? Bontott is érdekelne ill. az hogy motorátalakítás nélkül beszerelhető lenne?(kompresszor) Vagy esetleg ha valaki elmondaná, hogy milyen elven működik!? Egyébként 98-as 110td 8személyes Vito-m van. Előre is köszönöm a választ!
Szevusz Vitodoktor ! Nagyon szépen köszönöm a pénteki munkád , full jól megy az autó ! kiértünk vele jól szuperált ,még hazafele megküldtem , 180 ez még jó ,elmegy !! Köszönet érte !!! Amit beszéltünk majd megírom és küldöm !! Üdvözlettel Szia Csokiszem
Régóta tetszenek a vitók, de megbízhatóság miatt csak a 108D-t kerestem, viszont most belefutottam egy kedvező áru 230 benzinbe. 146 lovas. Mik a tapasztalatok vele, megbízhatóság, fogyasztás stb? Előre is köszi, ha valaki válaszol.
Sziaszok!Segítséget szertnék kérni!Egy 112CDI tulajdonosa vagyok és olyan problémám van,hogy meg-megáll a turbó,erőtlenné válik az autó.Ezt először úgy vettem észre,hogy amikor a klímát használtam,egy idő után elkezdett akadozni,majd már abszolút nem hallottam a turbó fütyölését.Ezt többször ki is próbáltam,és azóta nem használom a klímát...így persze semmi gond nem volt!Ez így is volt,mígnem a hétvégén mentünk a Balatonra,és ebben a dög melegben KB 10 Km után leállt,és igy húztunk le 150 Km-t.Meg persze vissza is...Frankó volt...Viszont mikor hazaértünk,és lehűlt az idő estére ismét ment...Csak én gondolom úgy,hogy köze van a meleghez,vagy tényleg lehetséges?Esetleg valakinek nincs tippje,hogy mi lehet vele?Vagy ki kéne olvasni a hibakódot?Köszi szépen!Üdv:a-tech
Hallott valaki olyanról, hogy 110CDI-nél garanciában cserélik a porlasztócsúcsokat, mert nem lehet kiszedni, mert konstrukciós hiba ezeknél? Vagy csak téves az információ!