Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

110CDI Creative Commons License 2010.11.28 0 0 852

Szia,

 

8 liter ha jól emlékszem (pár hete vettem), de majd megnézem a könyvét. Nekem a gyári könyve meg van, de szervíz és szerelési progik után én is kutatok. Autodata vagy valami hasonlót ha tud valaki akkor kérem szóljon....köszi

Előzmény: zsozso79 (850)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.28 0 0 851

Nekem 248ezer van benne ezért csodálkozok mert alig van benne kilóméter.

167ezerrel vettem Merci szervízből. Talán a kilóméter valós!

Lelkiismeretesen cseréltem az olajat 8-10 ezrenként. (10-40 Max Life Valviline)

Ezért az olajlehúzó gyűrűkre gondolnák utoljára. De bármi megeshet. :D

Előzmény: PowerZ (848)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 850

Sziasztok!

 

 Nem tudjátok véletlenül,hogy mennyi olaj kell egy 110 d Vitóba?

Hol lehet kezelési-szerelési útmutatót szerezni,letölteni hozzá?

 

 A válaszokat előre is köszönöm!

PowerZ Creative Commons License 2010.11.28 0 0 849

Na én tegnap vettem hozzá stp diesel oil adalékot (tudom nem a legjobb megoldás) reggel már sokkal kevesebb füstöt lökött előbb kiegyenlesetedett az alapjárat.

 

Szoval nekem vagy rosz oil van benne,vagy a gyürűk koszosak,kopottak.

PowerZ Creative Commons License 2010.11.28 0 0 848

Nekem is mondtak már mindent,ezért kapott új turbot is. Mondtak már porlasztó cscsot,adagolót,turbot.

 

De most egy furgonokat sokat használo mondta h gyürű.

És ezt tartom a leg reálisabnak mert eddig a tünet csillapodott oil csere után,csak azt nem értettem h miért.

 

250e km-el vettem,most 320e km futárkodással :D olyan mintha taxi üzemmódban használtam volna.

 

Haragszom ezért az autóra,mert ilyen autom még nem volt amibe a motorral lett volna hiba,de elfogadom mert a mercinek talán a leggyengébb konstrukcioja a vito.

 

Most adtam el a sprinterem 600e km el,de az ugy járt mint a doxa :)

Előzmény: V230 TD (841)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 847

Próbáld keresni a Racing bazár oldalon,vagy bontókban érdeklődjél pl Ürömi Merci bontó.

Előzmény: flaming 1998 (816)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 845

Szia rvf!

 

Az én 112 esem  10 litert eszik vegyesben.  Akkor is ha taposom, akkor is ha óvatosan. Autópályán 110 et tartva 9 liter. Osztrák gázolajat tankolva mindkét adatból -1 liter.

Előzmény: Törölt nick (821)
zsozso79 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 844

Sziasztok!

 

  Nemrég vettem egy 1997 es 110 d Vitot 5 személyeset,eléggé elhanyagolt állapotban volt kívül belül,de már sikerült picit rendbeszednem.De még kéne hozzá belső kárpit,az első ajtókhoz,valamint jobb tolóajtóra való,és a tolóajtóval szembe eső oldalra is,és még tetőkárpit is jó lenne.Milyen szigetelőanyagot tudtok ajánlani a kárpitok alá?

   Nem tudjátok véletlenül,hogy hol van a termosztát,hol keressem,mert nem találom sehol?

 Voltam már az Ürömi bontóban is,nagyon kedvesek,rengeteg alkatrészük van,de van amit jó árban adnak és van ami drága náluk.Pl elektromos tükör új ,üzletben 14000 ft,náluk a bontott 20000.

szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.27 0 0 843

az izzító a 112 nél a bal első fényszóró mögött van (egy kis különálló fekete műanyag dobozban). de megéri szétkapni láttam már olyat, hogy a behúzórelé volt kontaktos(korom Vs alkoholos föltisztító a fültisztytó nyert). De ha csréled kb 5 perc.

Előzmény: 110CDI (835)
j.attila1118 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 842

hello

 

Szerintem Ürömön Kőbánya út 18 ( Merci bontó ). Itt szerintem találsz hozzá....

 

Üdv

 

Előzmény: flaming 1998 (816)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.27 0 0 841

Szia!

 

 Nekem csak egy picit billen meg a motor indításkor meleg állapotban de nem mindíg! Viszont volt már rá példa

,hogy több fordulat után is dadogott.

A motorolaj nem fogy , víz elviekben nem fogy.

Egy szerelő barátom adagolóra tippel de én nem akarom elhinni, hogy egy soros adagoló

tönkremegy.

Neked mennyi kilóméter van az autóban?

 

 

Előzmény: PowerZ (840)
PowerZ Creative Commons License 2010.11.27 0 0 840

Sajnos a füstölés nekem is megvan és dadog is. Már turbot cseréltem azt hittem az tolja az oil-t.

 

De valoszinűleg oil lehuzo gyűrű a hiba. Most majd megakarom próbáni vastagabb oil-al.

 

Nekem már elég komolyan bedadog.

Előzmény: V230 TD (839)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.26 0 0 839

Szia!

 

Kösz a gyors választ!

  Remélem megoldódik a problémád! Kiváncsi vagyok mi lehet a gond!

 

Még kiegészítve a hibajelenséget amikor bedadog a motor (pár fordulat) Fehéres füst távozik a kipufogoból (de nem mindíg)!

 

Ha van valakinek ötlete szívesen veszem!

 

  Köszönet Előre!

 

 

 

Előzmény: nimre79 (838)
nimre79 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 838

szia még nincs megoldás de keresem az enyém melegen is jol indul csak egyenletlenül jár ha valamivel okosabb leszek megirom

Előzmény: V230 TD (837)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.26 0 0 837

Szia Nimre79!

 

 Nekem is hasonló problémám van.

Hidegen jól indul, de melegen nem minden indításkor egy kicsit bedadog.

 

 Te találtál már rá megoldást?

 

   Válaszodat előre is köszönöm!

Előzmény: nimre79 (786)
norbiapa Creative Commons License 2010.11.26 0 0 836

Sziasztok

112 vitóm van 2002 évjáratú

Meg szerettem volna csináltatni a kiegészítő fütést de az izzító gyertyája nem jó meg a keringető szivattyuja.

Na ez mocsok drága mind a kettő.

Valakinek van esetleg vagy tud dontottat főleg a szivattyú érdekelne

előre is köszönöm.

110CDI Creative Commons License 2010.11.25 0 0 835

Szia,

 

Hol keressem az izzítórelét? Akisnál?

Egyszerű a csere?

Köszi a segítséget.

Előzmény: szinglikiraly (818)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 834

Én elég sokféle kocsival megyek, és szerintem az a jó autó amelyiknek nincs baja.:))

Ha szerelni kell az sokba kerül. ha nem akkor esőben kaptál defektet.

Előzmény: Törölt nick (833)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 832

Jut eszembe bizti+sújadót számold. Engem meglepett az összeg.

 

Előzmény: Törölt nick (830)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 831

Sharan-om nem volt. Vito igen. Egyszer légtömegmérőt akartak cseréltetni(87.000Huf) nondván, hogy rossz. Kiderült, hogy csak kontaktos. Egy hibridben mennyi ilyen kütyü van?

Nyer az ember annyit az üzemanyagon, hogy megérje?

Előzmény: Törölt nick (830)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 829

mikor 250-ért tankoltunk emelték a jövedékit (gondolom túl olcsón vettük)most, hogy 340-étr tankolunk nem tudják csökkenteni. A baj csak az ha holnaptól 500 lenne akkor sem tudsz csinálni semmit.

A hibrid autókkal kapcsolatban pedig elég vegyessek a tapasztalataim. Erről jut eszembe ezekről az autókrol mi a véleményetek?? Nekem nem tetszenek egyedül?

Előzmény: Törölt nick (828)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.24 0 0 827

honatyáink munkásságát is kalkuláld. ha bal lábbal kelnek jövöre 87425672%  lessz a jövedéki.

Előzmény: Törölt nick (826)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.24 0 0 825

a fogyasztás miért is érdekes? vennél? vagy baja van?

Előzmény: Törölt nick (821)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.24 0 0 823

112 cdi nálam nyugdíjaban 7-8  (75-85)  fiatalosan 8-10 (90-120)

súllyal sem nagyon ment 10 felé.

Előzmény: Törölt nick (821)
110CDI Creative Commons License 2010.11.24 0 0 822

szinglikirály, V220:Köszönöm a tanácsokat......

Előzmény: szinglikiraly (818)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.23 0 0 820

v220

 

nem lehet porlasztó alatti tűzkarika szivárog(általában az 1-esé szokott)

Előzmény: V220 (724)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.23 0 0 819

vidd el résolaj mérésre lehet, hogy porlasztó gond kezd kibontakozni.

Előzmény: nimre79 (786)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.23 0 0 818

az enyém 112-es

 

valószinű, hogy izzítórelé hiba cserélni szokták de már javítottam is.

 

valószinűleg égő hiba nem teljesen lehetetlen kicserélni

 

nekem is annyi negyvenhez szegezve van az uj 15000 körül van csak házzal eggyütt cserélhető

 

az olajra én 10w 40 et mondanék de kérdezz meg mást is

 

egy állító csavar van a hátsó fékdob belsejében, egy meg ahol a két bovden összefut

 

az ncore-n volt fent a gyári szerviz progi németül, de ábrákkal videókkal(kb 6,5 GB)

 

remélem segítettem valamit

Előzmény: 110CDI (815)
V220 Creative Commons License 2010.11.18 0 0 817

Hali !

 

műszerfal világítás:

 

- a váltó gombról ( nekem nem autómata van ) a szoknyát leveszed

- ha van rádió azt kiveszed kerettel együtt, ot van alul 2 db rögzítő csavar.

- a felső szellözök szélén van egy-egy rögz. csavar.

- óvstosan kipattintható az egyész burkolat.

- ha rövidek a kapcsolók vezetékei akkor lehúzodőket.

- 4 csavar tartja a blokkot amiben a cuccok vannak.

- kicsavar- kifordít.

- a házat szétpattintható

- alatta látszik a "fényhíd" amin alatt van 3 db izzóka ( 12v 2 w)

- ha kiégett a XIII.ker HELLA boltban kapsz db-ja 180- ft körül

 

ha tudtam segíteni akkor oksa.

 

 

 

ellenben nekem pedig 2000 fordulat felett valami sivít, sipol . jobb oldlat előlről, de csak terhelésen ( üresben nem ) .

 

vajon generátor csapágy? vagy ékszíj ?

 

Üdv ! 

Előzmény: 110CDI (815)
flaming 1998 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 816

Tisztelt Vitós társaim.

 

Van egy 2005-ös 115-ös CDI 8 személyes   fulos Vitóm. A mai nap szerettem volna vásárolni a sebváltó alá kozépkonzolnak nevezett  gardánbox jellegü tárolót. A mercédes szervizben elvették a kedvem a vásárlásról mivel a nevezett boxért 51.000ft-ot kértek.Nekem megfelelne egy utángyártott is, ennek a töredék áráért is de nem tudom hol szerezhetném be.Ha valakinek van valami tippje kérem irja meg.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!